Kon binnen een paar dagen langskomen om het slot bij de voordeur te vervangen. Heeft daarbij 1 van de andere sloten ook direct versteld en nog wat vragen beantwoord.

keurig, vlot

Keurig en vlot gedaan, aardige man. Wat wil je nog meer?

Vlotte en goede service

Fijne communicatie, vlotte service, goed werk. Ik kan NH Slotenmakers zeker aanbevelen!

Fantastische service!

Slot gemaakt. Dezelfde middag geholpen ook al was het vrijdag. Komt op mij vriendelijk, rustig en kundig over.

Snel en goed

Ons oplegslot laten vervangen, snelle offerte en snelle plaatsing. Goede prijs kwaliteit en net werk

Keurig werk geleverd; betrouwbare man; zelfs de finishing touch ( rommel met stofzuiger opgeruimd)

Wat een aardige man die meneer Paul Ruijgrok. Een vakman, die prima, betrouwbaar werk levert !! Zelfs geen rommel achter laat, omdat hij zelf alles met de stofzuiger ruimt. Chapeau voor deze slotenmaker ! Ik prijs hem zeker aan bij iemand die mij vraagt om een goede, betrouwbare slotemaker. Henk van EL Zaandam.

Snel, professioneel, vakkundig

NH Slotenmakers heeft vakkundig en snel het probleem met de 3-puntsslot opgelost. Aanrader!

Zeer tevreden over NH Slotenmakers

Na een inbraakpoging is mijn gehavende voordeur vakkundig opgeknapt en van nieuwe sloten voorzien. NH Slotenmakers is zeer klantvriendelijk. De communicatie verliep vlekkeloos. We kregen een hele prettige medewerker over de vloer, die zelfs nog apart terugkwam om een piepklein randje te kitten over een plek die eerst moest uitharden. Ik kan het bedrijf van harte aanbevelen!

uitstekend

prettig contact. snel, avonds gebeld ,volgende ochtend nieuw slot. deskundig

Netjes, snel en betrouwbaar. Bedankt NH Slotenmakers!

Ervaren slotenmaker met erg goede en vriendelijke service!

Eerst goed advies gekregen met een vrijblijvend offerte. Hadden al snel tijd om sloten en scharnieren van oude voordeur te vervangen. Erg blij mee! Goede kwaliteit en ziet er mooi uit. Uitstekende en erg vriendelijke service!

Top bedrijf!

In onze jaren 30 woning alle matige sloten laten vervangen door echt goede sloten. Zeer fijn bedrijf: verstand van zaken, snelle communicatie en echte vakmensen! Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

een vertrouwenwekkend bedrijf vanaf het eerste contact met hen.

Tien jaar geleden lieten we op ons toenmalige woning de sloten vervangen door een bedrijf uit Haarlem en we waren onder de indruk van de service, kennis en het vakmanschap. Nu, tien jaar later, hadden wij voor ons nieuwe huis door omstandigheden andere sloten nodig. De rekening van toen teruggezocht in onze administratie en het telefoonnummer op de rekening gebeld en het bedrijf bestaat nog steeds. Een uur later staat er al iemand bij ons op de stoep, een ander gezicht dan tien jaar geleden, maar met dezelfde aanpak en benadering. op maandagmiddag de zaak bekeken en geoffreerd en op woensdag daarop alles afgerond. Waar tref je vandaag de dag nog vaklieden die zo snel beschikbaar zijn? Dat zegt eigenlijk al alles over de bedrijfsaanpak. Wij waren niet alleen snel maar er ook werkelijk goed meegeholpen.

Prima service en vakkundig geholpen

Mooi op tijd gearriveerd en daarna prima werk geleverd,ben gewoon tevreden.

Snel en goed werk!

Drie sloten bij ons laten vervangen, zeer vakkundig werk door hen verricht en dat binnen een halve dag. Erg aan te bevelen!

Deskundig en betrouwbaar

Veel dank voor jullie snelle, prettige en vakkundige service en advies bij het vervangen van sloten!

Hi Marjan, Dank voor je mooie review

vakkundig werk en fantastische service

Verschillende sloten en scharnieren vervangen en of bijgeplaatst, waaronder een geïntegreerd driepunts trekslot. Er is vakwerk geleverd en ben erg blij met het resultaat

Hi Dick, Dank voor je mooie reactie. Ik heb het ook aan Mike en Jeffrey doorgegeven

Optimale kwaliteit, snelheid en service

Uitstekende werkkwaliteit en werksnelheid. Voor elk probleem een goede oplossing. Niets is ze te veel. En nog een scherpe prijs ook.

Hi Wim, Dank voor de mooie review !

Super goede en vriendelijke service!

Nadat wij te maken hebben gehad met oplichters, zijn wij ontzettend blij met de service van NH slotenmakers. Na uitleg waren ze er binnen een uur (wat wij niet hadden verwacht.) Vakkundig werk geleverd! Wij slaan het nummer op voor toekomstige klussen. Zeer betrouwbaar!

Perfecte service

Ik ben zeer tevreden met NH Slotenmakers. De klus die zij hebben uitgevoerd bleek achteraf complexer dan vooraf gedacht. Toch hebben zij dit perfect afgehandeld zonder verborgen kosten.

Kundig en snel!

Een telefoontje was voldoende voor een snelle afspraken, en een indicatie van de kosten. Tijdens de afspraak werd er zeer kundig gewerkt, met zelfs nog twee kleine klusjes als service. Wij zijn zeer tevreden! Bij een volgende keer bellen we zeker weer naar NH Slotenmakers

Vakman

Knap werk!

Zij komen prijs en afspraak na

Wij hadden een niet functionerende slot met 3-puntssluiting. Er werd naar de uitleg geluisterd, zij zijn gekomen op het tijdstip dat was afgesproken, beleefd en prijs zelf iets verlaagd omdat in realiteit de complexiteit minder was dan de eerste inschatting toppers in de wereld van dubieuze slotenmakers.

Goed avies en fijne persoonlijke service

Goed advies gekregen (uitgebreider dan bij andere aanbieders), een prima offerte ontvangen en goed werk geleverd. Zijn zeer tevreden met de dienstverlening!

Snel, vriendelijk en netjes. Ze werken met hoogwaardige materialen. Ik zou ze meteen weer bellen.

Over NH Slotenmakers

NH Slotenmakers Ook als u uw sloten wilt vervangen of u wilt uw huis of bedrijf laten beveiligen door middel van gekeurde sloten bent u op het juiste adres. Slotenmakers, slotenspecialisten in heel Noord Holland bij u in de buurt.