zie hieronder

Goede service,vriendelijk personeel,netjes

Vakkundig, goede service en vriendelijk personeel

Snel een afspraak kunnen maken voor vervanging van sloten. Paul heeft ons goed geadviseerd over de mogelijkheden en was duidelijk over de prijzen. De sloten zijn netjes geïnstalleerd. Daarnaast gaf hij ons goede tips en adviezen. Zeer klantgericht.

Zeer tevreden met de klantvriendelijke en adequate service.

Wij waren gedupeerd door een malafide slotenmaker. Door de politie is ons aangeraden om meteen een slotenmaker in te schakelen die was aangesloten bij het Politie Keurmerk Veilig Wonen. Na bellen met NH slotenmakers stond na slechts een half uur een vriendelijke slotenmaker bij ons voor de deur. Na een goed advies is het juiste werk adequaat uitgevoerd. Nu wel een veilig slot en deurbeslag op de juiste wijze gemonteerd. Nogmaals dank!

Uiterst snelle reactie op ons verzoek. Meedenken in oplossingen waarbij kwaliteit voor prijs gaat. De monteur, Paul, heeft ons met zijn vakbekwaamheid en vriendelijkheid een goede oplossing en veilig gevoel gegeven.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Per telefoon kreeg ik bij het gesprek gelijk goed gevoel. Hij was niet opdringerig en gaf aan duidelijk wat de kosten zijn zowel voor alleen de cilinder uitboren als de slot ook gelijk vervangen. Hij deed moeite om mij die ochtend alsnog in te kunnen plannen, verving de slot in no time. Zeer professioneel en behulpzaam. Deze zaak is zeker aan te raden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Heel prettig en snelle service!

• Afspraken nakomen
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.

Na een aantal inbraken in onze buurt, heb ik op internet gezocht naar een betrouwbare slotenmaker, met in mijn achterhoofd het recente nieuws over malafide sleutelbedrijven. Ik zag dat NH Slotenmakers zeer gewaardeerd wordt door hun klanten en daar bleek niets van gelogen. Een afspraak was snel geregeld en van tevoren kreeg ik goed en duidelijk advies van Paul. Ik had er meteen een goed gevoel over. Mike en Jeffrey hebben vervolgens al mijn sloten vervangen, o.a. kerntrekbeveiliging, cilindersloten en meerpuntsluitingen aangebracht. Veel kwaliteit voor een nette prijs. NH Slotenmakers zijn vriendelijke, betrouwbare professionals die ik iedereen kan aanbevelen!!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Via e-mail snel een afspraak geregeld. Erg blij met de verleende service: snel, vriendelijk en normale prijzen.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

wij hadden zelf een tochstrip op onze voordeur aangebracht, hierdoor sloot de deur niet meer correct, na zelf bezig geweest te zijn werd het er niet beter op. Na een zoektocht op internet en het bekijken van websites en het lezen van reviews uit eindelijk bij NH Slotenmakers uitgekomen, deze kwamen de zelfde dag nog om de deur weer correct te maken. onze deur sluit weer compleet af en ze hebben meteen het slot een servicebeurt gegeven.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Reeds enkele jaren (4) doen wij nu zaken met NH Slotenmakers. NH Slotenmakers, Paul, denkt altijd mee, komt met oplossingen, regelt zijn zaken goed en op tijd, komt de afspraken altijd na, nooit onduidelijkheid over wat er moet gebeuren en wat er gedaan is. Kortom, een vakman. Dat geldt overigens ook voor zijn twee medewerkers, Mike en Jeffrey. Goede, nette vakmannen die perfecte service leveren. Waarom geen 10 geven dan? Dat doe ik nooit, anders waren het gewoon 6 tienen geweest.

Prima service!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Prachtig al die positieve ervaringen, jammergenoeg delen wij die niet, en zullen wij nooit meer gebruik maken van de diensten van NH Slotenmakers. Details hoef ik niet te noemen, die zijn bij het bedrijf bekend. Deze boodschap is bedoeld als waarschuwing voor anderen.

• Afspraken nakomen
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.

Snelle correcte afspraken. Hollandse degelijkheid

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Betrouwbaar en fijn familiebedrijf. Vakkundige, snelle afhandeling. Komen afspraken goed na en denken mee. Laten alles netjes achter en lossen onvoorziene problemen op.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Goed contact bij opname werkzaamheden. Fijne monteurs.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vakkundige plaatsing van het kerntrekbeslag door Dhr Ruijgrok. Zeer tevreden!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Na een inbraakpoging xxx slotenmakers gebeld(bovenaan in google) voor herstel maar wat een prutsers. Slecht nederlands en konden geen prijs geven terwijl oplossing toch heel simpel en voor de hand lag. Na maand geleden Radar te hebben gekeken over malafide sleutelbedrijven toch wat scherper geworden! xxx dus bedankt en gekeken op google naar reviews en bij NHsloten waren deze top, enne niks over gelogen. Topgast met verstand van zaken en helder in de kosten. Hij was op afgesproken tijdstip aanwezig en heeft heeel goed werk geleverd en mij een goed gevoel en een goed beveiligd huis. Helemaal aan te bevelen deze boys!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Paul, dank voor je vakmanschap en volharding. Was even zweten in dat hete weer, maar wel gelukt. Alles werkt perfect.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Wij zijn heel tevreden met de snelle reactie van NHSlotenmakers. De reparaties zijn adequaat en professioneel uitgevoerd. De slotenmaker was erg vriendelijk. Top bedrijf.

Goed vakmansschap en communicatie

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

achteraf bleek de sleutel aan de binnenkant in het slot te zitten, zodat het euvel snel/vakkundig en gelukkig zonder breekwerk kon worden verholpen, Hulde !

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Normaal gesproken ben ik niet zo van de reviews schrijven, maar ik vond na de goede ervaring die ik heb gehad met NH Slotenmakers (Jeffery) het wel op zijn plaats. Het probleem met onze schuifpui, die niet meer open ging door een defect slot, is zeer goed, snel en vakkundig geholpen. De voorrijkosten waren bekend en de uiteindelijke kosten vielen 100% mee. Top en bedankt!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

NH Slotenmakers doet wat het beloofd en meer! Zeer fijne partij om mee te werken. Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding en hele fijne betrouwbare mensen!! Zeer zeker aan te raden.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

Vandaag Mike en Jeffrey over de vloer gehad voor de beveiliging van mijn nieuwe woning. De heren waren zeer vakkundig, vriendelijk en geduldig, en zelfs niet te beroerd om aan het eind van de dag nog te helpen met mijn kattenluik!! Echt superservice. Een aanbeveling!

• Prijs-/ kwaliteitverhouding

De monteur Paul Ruijgrok heeft alle moeite gedaan om onze schuifpui weer open te krijgen. Dat was niet zomaar gebeurd. Keurig en vooral creatief opgelost. Wij zijn heel blij met Paul!

Over NH Slotenmakers

NH Slotenmakers Ook als u uw sloten wilt vervangen of u wilt uw huis of bedrijf laten beveiligen door middel van gekeurde sloten bent u op het juiste adres. Slotenmakers, slotenspecialisten in heel Noord Holland bij u in de buurt.

Filter op Taal