Snel en goed werk!

Drie sloten bij ons laten vervangen, zeer vakkundig werk door hen verricht en dat binnen een halve dag. Erg aan te bevelen!

Deskundig en betrouwbaar

Veel dank voor jullie snelle, prettige en vakkundige service en advies bij het vervangen van sloten!

Hi Marjan, Dank voor je mooie review

vakkundig werk en fantastische service

Verschillende sloten en scharnieren vervangen en of bijgeplaatst, waaronder een geïntegreerd driepunts trekslot. Er is vakwerk geleverd en ben erg blij met het resultaat

Hi Dick, Dank voor je mooie reactie. Ik heb het ook aan Mike en Jeffrey doorgegeven

Optimale kwaliteit, snelheid en service

Uitstekende werkkwaliteit en werksnelheid. Voor elk probleem een goede oplossing. Niets is ze te veel. En nog een scherpe prijs ook.

Hi Wim, Dank voor de mooie review !

Super goede en vriendelijke service!

Nadat wij te maken hebben gehad met oplichters, zijn wij ontzettend blij met de service van NH slotenmakers. Na uitleg waren ze er binnen een uur (wat wij niet hadden verwacht.) Vakkundig werk geleverd! Wij slaan het nummer op voor toekomstige klussen. Zeer betrouwbaar!

Perfecte service

Ik ben zeer tevreden met NH Slotenmakers. De klus die zij hebben uitgevoerd bleek achteraf complexer dan vooraf gedacht. Toch hebben zij dit perfect afgehandeld zonder verborgen kosten.

Kundig en snel!

Een telefoontje was voldoende voor een snelle afspraken, en een indicatie van de kosten. Tijdens de afspraak werd er zeer kundig gewerkt, met zelfs nog twee kleine klusjes als service. Wij zijn zeer tevreden! Bij een volgende keer bellen we zeker weer naar NH Slotenmakers

Vakman

Knap werk!

Zij komen prijs en afspraak na

Wij hadden een niet functionerende slot met 3-puntssluiting. Er werd naar de uitleg geluisterd, zij zijn gekomen op het tijdstip dat was afgesproken, beleefd en prijs zelf iets verlaagd omdat in realiteit de complexiteit minder was dan de eerste inschatting toppers in de wereld van dubieuze slotenmakers.

Goed avies en fijne persoonlijke service

Goed advies gekregen (uitgebreider dan bij andere aanbieders), een prima offerte ontvangen en goed werk geleverd. Zijn zeer tevreden met de dienstverlening!

Top service

Snel, vriendelijk en netjes. Ze werken met hoogwaardige materialen. Ik zou ze meteen weer bellen.

Very happy with their service!

I contacted NH Slotenmakers to install a motorized garage opener for a nonstandard garage door. No other company in the country dared to do it. They did and the end result was even better than expected. Very happy with their service!

• Would you recommend us? Yes

Snel, betrouwbaar en vakkundig

Ik had een oud 3-punts slot op de voordeur, waarvan de slotkast dol draaide. NH kon dit snel voor mij oplossen door een onderdeel te vervangen ipv het hele mechanisme en hebben als extra service de slotvanger strakker afgesteld.

Super service en betrouwbaar

Vandaag stuurde ik een e-mail omdat mijn slot al een paar dagen niet goed functioneerde,. Ik kreeg dezelfde ochtend, supersnel een reactie dat het gefixt zou worden., In de middag een keurige man, die het slot inspecteerde en tot de conclusie kwam dat het slot “op” was. Geen praatjes, maar goede onderbouwde uitleg en liet het probleem zien. Nadat hij de mogelijkheden (met prijzen)had verteld, direct verholpen. Goede, uitleg en snel gefixt (als beloofd in de e-mail van de ochtend).

Super, geweldige service!

Erg fijne mensen, behulpzaam, leggen het allemaal rustig uit en leuk om te zien dat ze passie voor het vak hebben, zou ze zo weer inhuren!

Fantastisch! Snel+goed!

Fantastisch! Snel, goed, correct, beleefd! DOEN!!!

Top service!

Vandaag onze sloten laten vervangen. Ik ben erg tevreden over de service. Alles werd goed uitgelegd en netjes achter gelaten. Verder hadden wij meerdere offertes opgevraagd, maar NH slotenmakers kwam voor ons qua prijs/kwaliteit verhouding het beste uit de bus!

Gedaan wat er beloofd was

Na een prettig gesprek snel een keurige offerte gekeken. Uitvoering van de werkzaamheden zijn netjes en snel gedaan. Zeer tevreden met geleverde werk!!

Prima service, stipt op tijd

De offerte nog dezelfde avond, goede uitleg van wat er aangeboden is, snelle levertijd en montage. Na montage netjes opgeruimd en nogmaals goed uitleg over werking en onderhoud.

Snelle keurige en adequate vervanging van mijn slot.

Het vervangen van mijn slot is heel netjes uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden over het resultaat waarbij zelfs mijn deur weer beter aansluit.

Snel en goed

Snel een afspraak kunnen maken en probleem vakkundig opgelost. Top!

Zeer professioneel

Ik had snel een offerte. Ik kon al op korte termijn een afspraak maken. De slotenmaker was keurig op tijd. Heeft heel netjes gewerkt. Was ook heel vriendelijk. Gaf duidelijke uitleg over het nieuwe slot. Ik zou volgende keer zeker weer dit bedrijf bellen. Heel goede ervaring.

Vakwerk

Er wordt netjes gewerkt, prima personeel.

Betrouwbaar en deskundig

Ik was op zoek naar een nieuw slot voor mijn voordeur. NH Slotenmakers heeft me hier uitstekend bij geholpen door allereerst kundig advies uit te brengen over wat een veilig slot is, maar ook hoe dit bij de stijl van de voordeur past. Vervolgens was de montage de volgende werkdag al geregeld. Duidelijke en eerlijke prijzen en het resultaat is prachtig. Vakwerk!

UIstekend

Mijn kunststof achterdeur ging niet meer open. Bovenste haak van 3 punts sluiting ging niet los. Was al andere slotenmaker bij geweest. Kreeg in 2 uur deur niet open en ging onverrichterzake weer weg. Het eerste wat deze man zei;"Iemand moet hem toch openmaken.". Na iets van 3 kwartier was de deur open. Nieuw slot erin en alles werkt weer naar behoren.

Over NH Slotenmakers

NH Slotenmakers Ook als u uw sloten wilt vervangen of u wilt uw huis of bedrijf laten beveiligen door middel van gekeurde sloten bent u op het juiste adres. Slotenmakers, slotenspecialisten in heel Noord Holland bij u in de buurt.