Fraudeurs

Ik heb nooit de verwarming aanstaan en nu al 2 jaar in een rij een veels te hoge rekening. Dit jaar is ie 700 euro?!!! In het verleden betaalde ik minder dan 100euro. Ik ga het dit keer niet betalen en schakel de rechtsbijstand in. Het wordt tijd dat iemand ze op hun plek zet goed, want zo te lezen ben ik niet de eerste die ze belazeren!!

Zeer slecht en onbetrouwbaar oplichters

Heb de hele winter geen enkel gebruik gemaakt van de verwarming van Ista woon in een appartement en de warmte meters op de radiator zijn niet te lezen heb nog nooit hoeven bij te betalen omdat ik de verwarming van Ista niet gebruik tot mijn grote verbazing krijg ik de rekening 2020 en moet ik deze keer bijbetalen en heb notabene de hele winter geen gebruik gemaakt van de verwarming schandalig dus ik moet bijbetalen voor diensten waar van ik geen gebruik heb gemaakt wij gaan verhuizen Ista is een grote oplichterij mensen krijgen rekening en van 1000 euro Bizarre het verbruik op de warmte meters zijn niet te lezen dus je hebt geen enkel overzicht op je verbruik

Metingen zijn gebaseerd op....???Op gebakken lucht!!!ONBETROUWBAAR!!!!

Zie bovenstaand. Tijdens 1 jaar waaronder 4 wintermaanden alle radiatoren dicht gedaan, in een slaapzak op de bank geleefd, dus 0 verbruik, toch een vette rekening en als .reactie dat ik TOCH verbruik heb gegenereerd. HOE DAN??? Je komt geen steek verder met dit bedrijf/dit systeem. Als lid van de Consumentenbond, Kassa en Radar testpanel de klacht daar uiteindelijk gedeponeerd. Voor verdere, uitsluitend slechte ervaringen bekijk maar eens ISTA>>KLACHTEN en bij ALLE klachtenlijnen kom je dezelfde soort klachten tegen!!

Onverklaarbaar hoge rekeningen

Zuinig stoken, toch 1000 euro bijbetalen. Ik durf nog duizend erop te zetten dat Ista fraudeert.

I have already posted in your response forms, seems you exploit customers with high Bills

This is with respect to objectnummer 100161, where you have charged exorbitantly high heating Bill's and shared that with customer 18 months after the consumption date. In today's date that is the worst consumer service one can expect

• Would you recommend us? No

Ista Nederland levert een goede service en helpt de klant op een vriendelijke wijze.

Ista Nederland beheert de energie van mijn pand al een aantal jaar. Onder andere door de service die ze leveren zou ik Ista Nederland aan iedereen aanraden. Ista Nederland heeft een Nederlands kantoor dat gelegen is in Schiedam.

Ista Nederland levert diensten van hoge kwaliteit en Ista Nederland doet dit op een fijne manier.

Ista Nederland stelt jaarlijks, namens de beheerder van een pand, de afrekening voor de bewoners op. Ista Nederland verrekent hiermee de de werkelijk gemaakte energiekosten met het maandelijkse voorschot. Dit betekent dat Ista Nederland het individuele warmte-, water en/of energieverbruik van alle bewoners van het complex. De beheerder van het pand geeft vervolgens de gemaakte kosten en/of de gigajoule tarieven aan Ista Nederland. Met deze gegevens kan Ista Nederland de verhuizingen en voorschot bedragen verwerken. Op basis van deze gegevens maakt Ista Nederland, voor iedere bewoner, de individuele afrekening. Naar eigen idee heeft Ista Nederland dit voor mij op de juiste manier afgehandeld. Helaas hebben veel anderen het bij het verkeerde eind. Wanneer de eindrekening niet bevalt wordt de schuld vaak aan Ista Nederland gegeven. Niks is echter minder waar. De afrekening wordt gebaseerd op talloze variabelen waarvan Ista Nederland er geen één is. Nogmaals: mijn ervaring is positief!

Nieuwpoortweg 11 3125 AP Schiedam