Zorgdrager, doet zijn naam eer aan

Fantastisch geholpen en er ging een wereld voor ons open. Uitgebreid voorgelicht, men nam echt de tijd, heel vriendelijk en professioneel geholpen door mensen met hart voor de zaak. En wat een heerlijke stoelen! Gisteren binnen gelopen voor een stoel voor onze moeder, en 's middags had ze de stoel op haar kamer staan. Op maat gemaakt en met een extra traagschuim kussen erin. Wat een service! Wij kunnen firma Zorgdrager van harte aanbevelen.

Service met een hart!

Service vanuit het hart! Met respect en eerbied geholpen, petje af!

Zeer goed en correct.

Op alle fronten zeer tevreden met deze zaak en de geleverde service en afhandeling

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden met de Fitform sta-op-stoel.

Na levering van de fitform sta-op-stoel heb ik er 2 dagen van kunnen genieten. Ik ging voor ruim 1 week van huis. Verlangde best wel naar de Fitform stoel. Eenmaal weer thuis kon ik genieten van mijn nieuwe aankoop. Ik ben zeer tevreden en gebruik de stoel met plezier…… Mijn ervaring: wacht niet te lang om een keuze te maken een sta-op-stoel aan te schaffen. Beter op tijd, dan te wachten op de tijd dat het opstaan uit een stoel moeizaam gaat. Dit is mijn ervaring.

• Betrouwbaarheid

Ik ging er met vraagtekens heen en ging met alle antwoorden naar huis.

Vanaf de allereerste kennismaking tot en met de perfecte aflevering van de sta op stoel is dit bedrijf een absolute aanrader.

Stoel voor mijn moeder!

Enige tijd geleden een stoel aangeschaft via zorgdrager. Na het 1e gesprek had ik sterk het idee dat we op het goede spoor zaten. Er kwam iemand thuis langs.., wat heel prettig was, wij zijn ook op bezoek geweest in Delft om dieper te oriënteren. Mijn moeder was zeer sceptisch over de stoelen maar besloot er toch 1 aan te schaffen. Het duurde een tiental weken voordat ze zich eraan overgaf maar wat een goede aankoop is dit geweest. Mijn moeder woont letterlijk in deze stoel, ze slaapt er soms ook een nachtje in.., gewoon omdat het kan. We zijn bij Zogdragen enorm goed geholpen!!

• Betrouwbaarheid

Geweldig om een aangepaste stoel te krijgen die helemaal bij mij past

Zeer ervaren mensen die mij zien staan en al doorhebben wat er mis is met mijn eigen stoel. Ik krijg dinsdag een nieuwe stoel. Ik ben benieuwd hoe die zit!!

• Aflevering/instructie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Werkelijk kwaliteit op maat geleverd!

We zijn prima geadviseerd en levering vond plaats nog eerder dan verwacht. De stoel is geïnstalleerd door vriendelijke, geduldige en vaardige monteurs.

• Betrouwbaarheid

Geweldige kennis van zaken en gast vrij.

Gisteren telefonisch contact gehad en vandaag konden wij al langs komen in Delft vanuit Franeker. Goed gesprek/ advies gehad met de eigenaar Steef van der Kruit. Wij zijn tot een deal gekomen. Een goed adres voor uw nieuwe stoel.

Top bedrijf.

Mijn echtgenote en ik hadden lang gewacht om ook voor mij een sta-op-stoel aan te schaffen. Door de ervaring die zeer positief was over de sta-op-stoel van mijn echtgenote is door zorgdrager een make over gemaakt qua stoffering en zitting enz. die geweldig was, haar stoel was als nieuw. Toen ben ik voor mij via de telefoon een gesprek aangegaan met Steef van der Kruit. Wat een vakkennis heeft deze man en een begrijpelijk gesprek volgde. Hij wist van de hoed en de rand betreffende mijn spierziekte (Fibromyalgie) onder andere. Er werd een afspraak gemaakt en hun zitadviseur Chris Schenk is bij ons thuis gekomen samen met een monteur Mike om het een en ander te bespreken. Ook die heren waren heel vakkundige. En ja hoor ik heb ook een reco+stoel in leer gekocht. Na de voorafgasproken tijd is hij gisteren geleverd. Vol lof ben ik over hun. Top service en aanbevelenswaardig. Met vriendelijke groeten Ton en echtgenote.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijkheid, professionaliteit en uitstekende uitleg

Voor mijn moeder hebben we een stoel bij gekocht. Ze loopt niet of nauwelijks meer door haar ziekte. Bij het eerste bezoek bij Zorgdrager had de medewerker vrij snel door welke stoel geschikt was voor haar. Door enkele hulpstukjes werden de maten opgemeten. De sta-op stoel is volgens afspraak geleverd in het verzorgingshuis. In het verzorgingshuis is er nog gekeken of er nog kleine aanpassingen nodig waren. De ergotherapeut die mijn moeder begeleid was erg enthousiast over de mogelijkheden van de sta-op stoel en zij was van mening dat deze niet verder aangepast hoeft te worden. Alle nodige ondersteuning die nodig is om comfortabel te zitten, was goed opgemeten en ook zo afgeleverd. Nu geniet mijn moeder van een goede en comfortabele stoel.

TOP meegedacht

ik zelf had mij in de problemen gewerkt, had geen stoel meer en was 1000 euro kwijt aan prominent, nooit in zee gaan met ze , ze hebben hele mooie verhalen en advertenties maar mee denken totaal niet ze zijn op je geld uit. en nu heeft zorgdrager mij geholpen en alles recht gezet ik heb nu een heerlijke passende sta op stoel van ze.

• Betrouwbaarheid

deskundig, geduldig, vriendelijk en duidelijk met goede na-service.

Mijn moeder van 90 heeft een mooie Health sta-op-stoel aangeschaft. Met veel tijd en geduld heeft Zorgdrager geholpen bij de aanschaf, om een op de persoon gewenste stoel aan te bieden. Wat vooral opvalt is de uistekende na-service. Veel tijd en inspanning biedt Zorgdrager om de stoel zo comfortabel en op persoonlijke zorg in te stellen. Ook dus na aanschaf. Top!

Top service

Kennis, gezelligheid, humeur en sfeer waren helemaal top bij het aanmeten en bestellen van de stoel in de winkel. Levering ging op dezelfde manier dus niets anders dan lof over de gang van zaken!

Vakkundig en snel

Mijn moeder sliep de laatste 3 jaar in haar stoel, dus 24 uur per dag zat ze in haar stoel en als er iets technisch aan de hand was, waren ze er snel bij om het te verhelpen en altijd service van de zaak. Nu ligt ze op bed of in haar rolstoel, dus kan haar stoel niet meer gebruiken. Zorgdrager gebeld en ze namen de stoel mee en we kregen er nog een aardig bedrag voor terug. Dank en met vriendelijk groet Margriet Albers (dochter)

• Betrouwbaarheid

Top service, denken met je mee, stellen de juiste vragen en snelle levering!

Mijn bestelling werd snel geleverd, incl. leuke hebbedingetjes, helemaal leuk!

• Adviesgesprek N.v.t.

Wat een service !!

Mijn echtgenote had moeite met opstaan, via de ergo in contact met Steef van Zorgdrager gekomen. Ten eerste voor haar zelf een verademing om in een goede stoel te zitten, die op haar lichaam aangepast is, maar ook voor mijzelf, want ik moest ze letterlijk uit een stoel trekken. Daarbij de menselijkheid, het meedenken en de betrokkenheid van zowel Steef en de bezorgers van de stoel. Hulde Steef nogmaals, ik had je via de telefoon al bedankt, maar nogmaals DANK. Joke en Edwin van der Waarden

• Betrouwbaarheid

Kennis van zaken en alle tijd nemen voor juiste instelling en uitleg.

Voor mijn schoonmoeder, die in een verzorgingstehuis woont, een zeer goede relax stoel met sta-op functie gekocht. Zeer tevreden over deskundigheid van Zorgdrager. Ter plekke is de stoel op maat voor mijn schoonmoeder ingesteld en alle functies zijn goed uitgelegd. Zal hier nog jaren plezier van kunnen hebben.

• Betrouwbaarheid

Super vriendelijk veel kennis van product zeer goede service

Mijn moeder van bijna 87 heeft bij zorgdrager een stoel gekocht.Zeer tevreden,vriendelik personeel goede service.Top!!!!!

GEWELDIG!

Kennis van zaken, klantvriendelijkheid en service gaan hier hand in hand! Top.

Zeer vriendelijk

Vriendelijk en deskundig personeel.

Goede voorlichting. Duur.

We zijn goed geholpen. Snelle levering. Zou top zijn als de prijzen 30% lager liggen.. minder duur, meer omzet. Ook mis ik dat de stoelen tegen een redelijke prijs weer ingeruild kunnen worden. Nu krijg je een fractie van de aankoopprijs, ook na enkele maanden gebruik. Jammer. Stoel bevalt goed tot op heden

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Fijne stoel, fijne service

Voor mijn vader, die steeds langer en ongemakkelijker op z’n bank hing, een fijne stoel aangeschaft waarop hij heerlijk comfortabel zit en makkelijker opstaat. Hadden we veel eerder moeten doen.

Fijne begeleiding

Er wordt optimaal gekeken naar je zitcomfort. Daar nemen ze ruim de tijd voor.

• Betrouwbaarheid

Snelle betrouwbare klantvriendelijke oplossing!

Door verkeerd gebruik van de sta-op-stoel was er een beschermingskap afgebroken, na een prettig telefonisch kontact, kreeg ik kosteloos binnen 2 dagen (tijdens de feestdagen) een nieuw onderdeel (met duidelijke montage instructie) zodat ik op mijn verzoek dit zelf kon plaatsen. Hartelijk dank voor deze snelle service. Groet Marco, Houten.

Over Zorgdrager

Welkom bij Zorgdrager! Wij zijn leverancier van relaxfauteuils van Fitform, Doge-Collection en Meubelfabriek De Toekomst. Wij weten wat comfortabel zitten betekent. In onze ruime showroom ontdekt u ook bureaustoelen, sta-op-stoelen, aangepaste stoelen en seniorenstoelen. Voor Zorgdrager’s Reco+ stoelen komt men van heinde en verre naar Delft! En we rijden ook door geheel Nederland om u aan huis van dienst te zijn. Vind in onze showroom een winstpakker tussen de outlet-stoelen en onze altijd wisselende voorraad Cash & Carry-stoelen.