Super vriendelijk veel kennis van product zeer goede service

Mijn moeder van bijna 87 heeft bij zorgdrager een stoel gekocht.Zeer tevreden,vriendelik personeel goede service.Top!!!!!

GEWELDIG!

Kennis van zaken, klantvriendelijkheid en service gaan hier hand in hand! Top.

Zeer vriendelijk

Vriendelijk en deskundig personeel.

Goede voorlichting. Duur.

We zijn goed geholpen. Snelle levering. Zou top zijn als de prijzen 30% lager liggen.. minder duur, meer omzet. Ook mis ik dat de stoelen tegen een redelijke prijs weer ingeruild kunnen worden. Nu krijg je een fractie van de aankoopprijs, ook na enkele maanden gebruik. Jammer. Stoel bevalt goed tot op heden

Fijne stoel, fijne service

Voor mijn vader, die steeds langer en ongemakkelijker op z’n bank hing, een fijne stoel aangeschaft waarop hij heerlijk comfortabel zit en makkelijker opstaat. Hadden we veel eerder moeten doen.

Fijne begeleiding

Er wordt optimaal gekeken naar je zitcomfort. Daar nemen ze ruim de tijd voor.

• Betrouwbaarheid

Snelle betrouwbare klantvriendelijke oplossing!

Door verkeerd gebruik van de sta-op-stoel was er een beschermingskap afgebroken, na een prettig telefonisch kontact, kreeg ik kosteloos binnen 2 dagen (tijdens de feestdagen) een nieuw onderdeel (met duidelijke montage instructie) zodat ik op mijn verzoek dit zelf kon plaatsen. Hartelijk dank voor deze snelle service. Groet Marco, Houten.

• Betrouwbaarheid

Goede voorlichting en aanmeting gedaan voor mijn stoel.

Ruime, lichte showroom, met nieuwe en ook gebruikte stoelen. Er werd alle tijd genomen voor het bespreken waarom ik een aangepaste stoel wilde, en het opmeten om de juiste maat van de stoel te vinden. Eén van de gebruikte stoelen "was mijn maat" en stond een paar dagen later bij mij thuis. Is nu 1,5 jaar geleden, en geen spijt van! De rugklachten die ik had zijn verdwenen, mede door de stoel. Hierdoor kan ik nu rustig en ontspannen zitten en zonder rugpijn weer opstaan.

Heel tevreden

Na een paar maanden mijn beoordeling. Geweldig. Ook een prettig uitvoerig uitleg en raad in de winkel.

Heel goed!

Vorig jaar 1 gebruikte stoel gekocht te Delft. In maart 2020 , wat problemen. Dit door corona even mee gewacht. Recent monteur geweest. Maar helaas de stoel kon niet bij mij thuis , gemaakt worden. Dus stoel mee en snel weer terug , De stoel is weer als nieuw. Goede SERVICE, heel goede service , mag ik wel zeggen.

• Adviesgesprek N.v.t.
  • Aflevering/instructie N.v.t.

Geweldige service!

In verband met een ongeval had ik, na mijn ziekenhuisopname een speciale stoel nodig. Die werd dezelfde dag, dat ik uit het ziekenhuis ontslagen werd, nog geleverd. Prima service!

• Betrouwbaarheid

Goede prijs met top service

Via een tip van een buurman in de 55+ woning van mijn moeder ben ik bij Zorgdrager beland. Wij hadden een niet al te groot budget voor een Sta Op stoel voor mijn moeder. Verkoper Steef heeft via gerichte vragen de behoefte voor een juiste stoel vastgesteld en hebben wij voor een prima prijs een 2e hands gereviseerde stoel aangeschaft. De snelle levering was Top. De stoel werd ter plekken helemaal op haar afgesteld. Een uitgebreide uitleg volgde. Kortom mijn moeder heel blij. Wij blij. Goede prijs met Top service. Zeer aan te raden!

• Betrouwbaarheid

stoel voor mijn moeder besteld, mooie stoel en netjes bezorgd en uitgelegd.

heel goed

Ben blij bij zorgdrager. klantvriendelijk en meneer van de Kruit is een goede verkoper. Hij weet waar hij over praat. Klasse. Dikke tien waard

• Betrouwbaarheid

Je wordt er als mens behandeld en ze nemen de tijd voor je

GOED

Mijn ijdelheid voerde nog een week de boventoon,daarna geniet ik iedere dag van ontspannen lichaam en vooral de benen. Vakwerk en advies door verkoper,direct,maar deskundig en prettig. Aflevering relaxt,vakkundig en zeer prettig. Bedankt.

Vakbekwame en persoonlijke benadering

Bij het kiezen van de stoel is goed geluisterd naar de persoonlijke wensen. Aanvullend vakbekwame en zinvolle adviezen om tot de juiste keuze te komen. Ook bij het afleveren was er persoonlijke benadering en aandacht voor de juiste zithouding. Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Super service

Ik ben over de firma Zorgdrager zeer tevreden, ben al jaren klant en het personeel is altijd vriendelijk en terzake kundig. De enkele keer dat er storing in de stoel was werd dit snel opgelost. Vorige week ging er iets kapot dat niet thuis gerepareerd kon worden en diezelfde dag werd de stoel opgehaald en kreeg ik een vervangend exemplaar. Hoewel het al buiten de garantie viel werd dit kosteloos gerepareerd omdat het een zeldzaam voorkomend gebrek was. Kortom, niets dan lof voor dit bedrijf

Persoonlijk, Professioneel

Jaren geleden kochten wij twee stoelen voor onszelf, en vorig jaar voor mijn ouwelui, en beide keren was de uitleg in de showroom heel persoonlijk (en gezellig!), verhelderend, en het eindresultaat per-fect op maat! Ik dacht zelf dat ik als jonge vent niets zou hebben aan een 'bejaardenstoel', maar al na mijn eerste avond TV-kijken wil ik nooit iets anders meer!

Super!!!!!!

Ik ben bij zorgdrager terecht gekomen via mijn ergotherapeut. Ik mankeer het 1 en ander en het is voor mij heel belangrijk een goeie stoel te hebben , omdat mij dat een hoop pijn scheelt , en daardoor meer energie opbrengt om de dag beter aan te kunnen. Dus contact gelegd met Zorgdrager , en kreeg een hele opgewekte vrolijke man aan de lijn , die gelijk 1 en al oor was voor mij , waardoor ik me al snel genoeg begrepen voelde , wat ik als heel fijn ervaarde . Vervolgens een afspraak gemaakt om de mogelijkheden te bespreken , dit ging ook weer het heel veel begrip en expertise , we kwamen er al snel uit wat voor mij een goede stoel zou zijn een fitform. Ik moest 10 weken wachten want hij werdt op maat gemaakt dus dat neemt tijd in beslag , maar wat ben ik blij zeg want me stoel is geleverd en wat een mooie goeie stoel is het geworden ! Ik ga hier nog heel lang van genieten . Dus mensen bent u op zoek naar een goeie zorg stoel zoek niet verder want bij Zorgdrager kunt u met een gerust hard uw stoel aanschaffen.

• Betrouwbaarheid

Super veel geduld en zorg

Er is zoveel geduld bij die mensen en de zorg omtrend het passen en meten en wat je ook mankeert is gewoon weg super

Verbazingwekkend

Via mijn ergotherapeute bij Zorgdrager terecht gekomen. Veel tijd genomen om mijn specifieke klachten te observeren. Helaas kreeg ik de stoel niet vergoed van de verzekering want pijn is geen indicatie. Ik hoop dat de regering daar eens wat aan deed. Gelukkig had Zorgdrager een mooie 2ehandsstoel staan. Nou je ziet er niks van ziet er hagelnieuw uit. Nieuwe bekleding nieuwe AB. In delen naar boven gesjouwd en weer in elkaar gezet. Uitleg erbij. Toppie. Lekker nekkussen erbij. Tip voor lezers bedenk dat een stoel maatwerk is tot aan de armsteunen toe. Je bent bij Zorgdrager in goede handen.

• Betrouwbaarheid

Fijne vakmensen,met goede producten.

Prima opstastoel,leestafel en trippelstoel,

• Betrouwbaarheid

Eerste contact, al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Uitleg was deskundig en realistisch, evenals prijsconsequenties.

• Aflevering/instructie N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede voorlichting, service en prima product.

Over Zorgdrager

Welkom bij Zorgdrager! Wij zijn leverancier van relaxfauteuils van Fitform, Doge-Collection en Meubelfabriek De Toekomst. Wij weten wat comfortabel zitten betekent. In onze ruime showroom ontdekt u ook bureaustoelen, sta-op-stoelen, aangepaste stoelen en seniorenstoelen. Voor Zorgdrager’s Reco+ stoelen komt men van heinde en verre naar Delft! En we rijden ook door geheel Nederland om u aan huis van dienst te zijn. Vind in onze showroom een winstpakker tussen de outlet-stoelen en onze altijd wisselende voorraad Cash & Carry-stoelen.