Bank is keurig schoongemaakt. Goede service en goede kwaliteit!
Goeie snelle service en we hebben er een schone bank voor terug gekregen.
Gebeld voor bank te herstellen. Snel mailverkeer, afspraken worden nagekomen. Tijdens de reparatie kwam reiniging van een andermeubelstuk aan de orde. Dit kwam op 100,- uit om een stoel met een machine die ze bij hadden te reinigen. Dit vind ik weinig service uitstralen. Overigens heeft dit niets te maken met de vriendelijkheid van de werknemers, die waren zeer. Bereidwillig.
perfectie service
Een super service & snel. En veelal reparatie aan huis mogelijk. Hoe fijn is dat!
Heldere communicatie, flexibele service tijden. Snelle service. Misschien iets te snel, want na het opdrogen van de stoel bleek dat het zitvlak weliswaar goed was gereinigd, maar de zitleuning niet het resultaat bleek waar we op gehoopt hadden.
Jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Maar in sommige gevallen is een nabehandeling noodzakelijk en zoals in onze mailwisseling staat is een simpel mailtje naar het hoofdkantoor voldoende om ons Gratis langs te laten komen.
Zeer tevreden
Zitgedeelte van mijn bankstel laten opvullen en ben echt super blij en dankbaar met het resultaat en het vakmanschap! Kan niet anders zeggen dat dit bedrijf goed werk levert!
Meubelvisie heeft voor mij een stoel opnieuw bekleed en de zitting vervangen. super aardig en zeer professioneel personeel en telefonisch staan ze je vriendelijk te woord. Echt een aanrader. Volgende keer voor mijn bank zal ik ze zeker weer bellen.
Onze bank ziet er weer prima uit en kan weer wat jaartjes mee!
wij zijn erg blij met het reinigen en repareren van onze bank. Top dat dit door 1 bedrijf kan laten doen.
reparatie is uitgevoerd, maar service valt tegen
ik heb Meubelvisie 2x laten komen binnen 4 jaar
prima
Gemengde gevoelens over dit bedrijf. Positief: - Mogelijkheid geboden om bij eerste afspraak af te kunnen zeggen als medewerker buiten een bepaald tijdvlak zou komen. - Snelle reactie en snelle herreiniging na klacht dat eerste reiniging niet goed uitgevoerd was. Negatief: -Armleuningen na reiniging nog donker. Aangegeven aan medewerkster toen ze klaar was, zij gaf aan dat dat bij drogen weg zou zijn. Was niet het geval. - Bij tweede reiniging per mail aangegeven dat tijdvlak 8:00u - 10:00u prima was, stond medewerker al om 7:00u. op de stoep, terwijl ik nog in bed lag. Bij tweede reiniging geen bescherming voor onze houten vloer gebruikt, na afloop zat onze vloer dus vol krassen door het reinigingsapparaat.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wanneer u een mail stuurt naar ons hoofdkantoor kunnen wij de krassen voor u oplossen. In sommige gevallen is helaas onoverkomelijk dat wij een nabehandeling moeten uitvoeren vooral wanneer de bank al een lange tijd niet is gereinigd. Maar uit uw reactie begrijp ik dat u wel tevreden bent geweest over het eind resultaat na de tweede behandeling.
De kussens zien er weer mooi en strak uit.
De kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden is prima! Goed gedaan. De communicatie verliep niet altijd vlekkeloos: beantwoorden van emails van meubelvisie via de beantwoord knop liep meestal uit op aflever conflicten (delivery failure).
Zijn heel blij met het reinigen van onze bank, is heel schoon geworden. Conclusie: super tevreden.
Ik heb meerdere malen contact met MeubelVisie opgenomen over problemen met mijn vloerbedekking. MeubelVisie heeft mij altijd vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk is mijn tapijt probleem perfect opgelost. Ik kan het iedereen aanraden om de vakmensen van MeubelVisie te benaderen bij problemen met meubels en tapijt. Ze helpen je goed.
Ik en zeer tevreden over Meubelvisie, onze bank was stuk en deze is weer vakkundig gemaakt.
Goed
Geen waarschuwing gehad hoe laat men zou komen. Om 7.00 uur werden wij gewekt door deurbel. Resultaat van bankherstel zeer teleurstellend. Kleur matcht niet en schade is nog goed te zien en te voelen. Al met al niet voor herhaling vatbaar.
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij beginnen inderdaad om 07.00 In onze afspraak mail geven wij u de gelegenheid om aan te geven welk deel van de dag u wenst dat wij komen. Daarnaast kunt u een tijdindicatie van ons krijgen wanneer u dat aangeeft. Omdat wij de meeste reparatie's bij de klant thuis uitvoeren is het in sommige gevallen nodig om een nabehandeling te geven dit is overigens geheel kosteloos. Iedergeval onze excuses voor het ongemak en hopen dat u alsnog een afspraak wilt maken voor een gratis nabehandeling.. Zodat ook u een tevreden klant zult zijn van Meubelvisie.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.