Fijn contact en snel en professioneel gemaakt

Zitting van bank voorzien van nieuwe veren. Snel en professioneel gemaakt. Zeker een aanbeveling.

Tevreden klant

Wij zijn tevreden klant. De reparateurs waren netjes binnen de afgesproken tijd aanwezig. De bank is gerepareerd en je ziet er echt niks meer van. Daarna is alles nog aangeveegd en opgeruimd. Kortom wij waren blij.

Goede service: ik zit weer goed!

Snelle reactie op mijn offerteaanvraag. Vriendelijke medewerker die de kussenhoezen ophaalde en gevuld terugbracht. Ik zit weer heerlijk!

Werkzaamheden en afspraken goed uitgevoerd

Het vullen/ verstevigen van ons bankstel, is gedaan zoals we gehoopt hadden. Op dit moment zijn we zeer tevreden. We gaan er vanuit dat we de komende jaren er nog veel plezier van gaan hebben. Alle gemaakte afspraken zijn ze na gekomen, super snelle reactie op de mail. Stipt op tijd om ons bankstel op te halen en ook zo bij het retourneren. Wij zijn dik tevreden

Erg blij met onze schone banken

Onze twee Gelderlandbanken met lichtgrijze wollen bekleding waren na 8 jaar gebruik wel aan een schoonmaakbeurtje toe. Ik was er best huiverig voor, had er ook geen ervaring mee. Meestal kochten we na 6-8 jaar een nieuwe bank. Deze waren daar te duur voor. Totaal geen spijt van gehad. Meubelvisie was heel duidelijk en vriendelijk in de communicatie, was op tijd en heeft onze banken mooi schoon gekregen. Ze zijn zelfs zonder kosten een 2e keer langsgekomen om de laatste vlekken te verwijderen. Geen rare kosten achteraf, gewoon het afgesproken bedrag. Ik beveel ze van harte aan!

Superblij!

Bijna de banken weg gedaan voor een nieuwere, totdat wij Meubelvisie zijn tegengekomen via Google. Eerst de rugleuningen gerepareerd en daarna voor de bankhoezen gegaan. Zeer klantvriendelijk en goede service!

Goede service en top kwaliteit geleverd !

Zeer tevreden met de service van Meubelvisie. Mijn leren bankstel is weer als nieuw!

Soepele communicatie, snelle service en kwalitatief herstel

De afspraak was via de website en aanvullende emailcontact snel gedaan. Op basis van een foto en omschrijving ontvingen we een offerte. Je bent de bank enkele weken kwijt en hij komt daarna (als nieuw) weer terug. We hebben ons veel uitzoek-tijd bespaard met het verlengen van de levensduur van onze huidige bank (past perfect in ons interieur). We zijn erg tevreden!

Meer dan ik verwacht had.

Zeer goed, prima werk geleverd goede afhandeling en weer keurig terugbezorgd....

Nette en snelle service tegen betaalbare prijs.

Had nieuwe nosagveren klemmen nodig voor een leren 2-zits bankje Ophalen en brengen ging zeer zorgvuldig. Levertijd had ik niet naar gevraagd maar viel mij reuze mee. Prijs was niet afschrikwekkend. Kortom aanbeveling.

Goede service, netjes op tijd en doen zelfs nog een reparatie. Top!

Goede service, netjes op tijd en doen zelfs nog een reparatie. Top!

Snel antwoord, goede service. Wij zijn erg tevreden

helemaal goed

Eindelijk een bedrijf dat reageerde op mijn verzoek om een offerte voor een bank reparatie. En gelukkig bleef het daar niet bij. Er werd goed gecommuniceerd, heldere offerte en de afspraken werden perfect nagekomen. Een loszittende hoofdsteun werd als service vastgezet. Helemaal top! Mijn bank ziet er weer netjes uit en kan weer een paar jaar mee.

Super goede service!

Keurig en netjes werk afgeleverd. Vriendelijke medewerkers. Zeer tevreden.

Wat een geweldig bedrijf, ik zou dit bedrijf iedereen aanraden. Vakkundig personeel en heel vriendelijk.

Top service

Wat een super bedrijf1! Mijn zes eetstoelen kraakten heel erg, bericht gestuurd en ik kreeg heel snel antwoord. Binnen een week kwamen ze thuis de stoelen maken maar de reparatie bleek groter dan verwacht, ze hebben mijn stoelen meegenomen voor een grotere repartie. Binnen tien dagen al mijn stoelen weer thuis. Super goed gemaakt, erg goedkoop daar heb ik geen nieuwe stoelen voor. Super aardig mensen, echt vakmensen. Een echte aanrader!!

Professioneel en tevens ambachtelijk bedrijf

Nu voor tweede keer contact met meubelvisie gehad en beide keren gewoon heel tevreden!!

Geweldig!

De afspraak was vlot gemaakt om langs te komen te te bekijken wat er moest gebeuren aan ons mooie grote leren hoekbank. De offerte werd ter plaatse gegeven. Met het bedrag gingen we akkoord, de kussen werden gelijk meegenomen. En 1,5 week later werden ze weer bezorgd! Alles vlot volgens afspraak, de bank zit weer erg fijn. En tot nu toe zijn wij dik tevreden! En zo hopen wij dat wij nog jaren plezier hebben van onze bank! Het bedrijf heeft mij hiermee ook zeker aan het denken gezet. Waarom het oude weggooien terwijl het niet versleten is. Denken in duurzaam bezig zijn. Ik had voor dit herstel bedrag niet een nieuwe leren bank kunnen kopen zoals we nu hebben. Ik beveel dit bedrijf zeker aan voor andere mensen welke nu nog in twijfel zijn of ze een nieuw bankstel kopen of hun bestaande een opknapbeurt geven.

Snel en professioneel

Zetelhoes van camper perfect hersteld Was gescheurd en niet meer verkrijgbaar Ben erg gelukkig

Ja een geweldige service .

Van begin tot eind een perfecte begeleiding mogen genieten .

Vakkundig en vetrouwbaar

Snel in het antwoorden van mail, duidelijke uitleg en prijsopgave. Op tijd opgehaald en teruggebracht en vakkundig gemaakt. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Fantastische en deskundige service en prima kwaliteit product!

Wij hebben een “problematische” bank. De bank is vroeger speciaal voor ons op maat gemaakt voor lange personen! De stoffering was wat versleten, maar de omvang van de bank, is nog steeds heel actueel! Hoewel afwijkende maten, werd zorgvuldig álle maten en mogelijkheden meegenomen in de keuze die wij konden maken! Álle mogelijkheden werden tentoongesteld over tentoongestelde banken! Vriendelijk en met veel geduld en deskundigheid! Wij zijn enthousiast over de kwaliteit en de maten! Door de elasticiteit past alles gauw!! Dat is wel praktisch, zéker bij afwijkende maten! Dit bedrijf is zéker aan te raden!! Een afspraak maken op korte termijn is voldoende en ze hebben een grote keuze aan stoffen/ kleuren en mogelijkheden!! Ga zelf kijken. Geeft je een inzicht hoe een hoes staat op je eigen bank!! De prijs is niet duur!

Uitstekende bankreparatie

De reparatie van mijn bank was heel goed, de reiniging ging minder goed. Hier hebben we echter uitgebreid contact over gehad en ze verlenen prima service om het probleem op te lossen.

Exelent!

Zowel het maken van de afspraak als de reparatie van de bank zijn uiterst correct verlopen. Bijzonder hoe vriendelijk en deskundig er wordt gewerkt. Wij zijn uiterst tevreden!

goede snelle afhandeling!

Biinen een week tijd was onze stoel gerepareerd. Super!