Meubelvisie: zeer vakkundig en afspraken zijn zorgvuldig nagekomen

Wij hebben de zitkussens van onze ca. 25 jaar oude leren banken tegen een redelijke prijs laten opvullen door Meubelvisie. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat: weer stevige zitkussens die na enkele weken nog steeds goed stevig blijven. De kussens werden op de afgesproken tijd bij ons thuis opgehaald en na een week alweer bij ons bezorgd.

Leuk en supervriendelijk. Ze werkten snel en netjes.

17 jaar oude leren bank die op de naad gescheurd was is weer als nieuw!!!

Fantastisch bedrijf. De communicatie die via Tim loopt is perfect, de mannen o.l.v. Ricardo, die de bank ophalen en terugbrengen zijn snel, kundig en aardig. En Linda, de dame die de reparatie heeft uitgevoerd is een kunstenares!!!

Bijna vlekkeloos

Onverwachts aflevering kussens op Donderdag 08.00 uur was een verrassing. Gelukkig waren we thuis. Kleine miscommunicatie bij jullie kennelijk.

top ervaring

Zeer prettig, klantvriendelijk en deskundig geholpen en afgehandeld.

Echte vakman

Ton heeft bij ons de bevestigingen van de nosagveren vervangen bij 2 fauteuils. Hij werkt snel en vakkundig. Een leuke, sympathieke vakman!

Goede en perfecte dienst verlening

Zeer te vreden over de aan geboden diensten en kennis en adviezen correct en net bedrijf

Communicatie per mail

Antwoord op mijn vraag gekregen en zie vol vertrouwen mijn bestelling tegemoet.

Wij hebben u netjes de levertijd vermeld. En dat wij het product 24 november gaan versturen. Dat is morgen. Dus ik begrijp niet zo goed deze boze reactie.

Mijn bank is netjes opgehaald en was ook heel snel weer terug. Fantastisch gemaakt ik heb gewoon weer een nieuwe bank. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Vanaf communicatie vooraf tot oplevering zeer tevreden

Doen wat ze zeggen... perfect

Super snelle reactie op alle vragen en onze bank is in perfecte staat teruggebracht . Vriendelijke mannen die komen ophalen en terug bezorgen dus voor ons 10 met een griffel

Wat een service, wat een resultaat - en nog betaalbaar ook!

Misschien het belangrijkste: onze bank, die ik al bijna had opgegeven omdat ie zo versleten was, kan nu weer jaren mee en is misschien wel mooier dan ie ooit was. Meubelvisie heeft echt meegedacht om er iets speciaals van te maken, helemaal naar onze wens. Maar ik moet ook vermelden dat het eerst niet mogelijk leek om de bank uit huis te krijgen. Ze zijn vervolgens later nog eens terug gekomen, met meer mensen, om het gevaarte door het raam mee te nemen - en na afloop is ie zo ook weer teruggebracht. Als kers op de taart : we hebben gratis drie kussentjes gekregen, gemaakt van de overgebleven stof!

Uitstekende service en reparatie

Zeer snelle reacties op de webmail, ophalen en afleveren van de meubels helemaal volgens afspraak dit zie je niet vaak meer. De reparatie is perfect gedaan kussens zijn vervangen en zitten weer als nieuw.

Ik wist niet dat super en netjes gedaan is

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen met naar mijn gevoel heel veel ervaring. Als ik weer zo'n problemen heb of iets anders wat met mijn bank heb. Dit is het bedrijf. Dank je

Top service en super product.

Na perfect advies kreeg ik de juiste bankhoezen snel geleverd en het resultaat was top. Een echte aanrader!

toppie

Vandaag mijn hoekbank laten reinigen, en jeetje wat een verschil echt super! Zou het zo weer doen. De mannen zijn super vriendelijk en hebben echt hun best gedaan, toppers

Vakmensen

Bank voorzien van nieuwe veren en clips. Snel en efficient gedaan. Keurige mannen.zeer tevreden.

Supersnelle service en erg netjes

Mijn bank is echt super mooi gemaakt, het is weer een nieuwe. De service is zeer snel. Mail wordt binnen no-time beantwoord, zelfs in de avonden en in het weekend. Ik raadt iedereen aan gebruik te maken van hun service! Dik tevreden!

Top & Professional furniture repair

It is the second time that I am using the company and I am more than happy, would recommend it to anyone. Fast reliable, nice work at a decent price. Last time they refreshed our fauteuils and seating area looks like brand new. This time I asked for a new leather cover for a small chair --> beautiful colour choices and quality leather and fast service with serious professional work. Our chair looks better than when it was new.

Helemaal geweldig

Meubelvisie heeft van een oude loveseat een nieuwe stoel en poef gemaakt ,ik heb de bank al ongeveer 15 jaar ,dus echt niet nieuw maar ik ben er aan verknocht. Nu heb ik een prachtige stoel en poef ,zelfs de stiksels zijn dezelfde kleur en het zit weer fantastisch . Alle afspraken zijn exact nagekomen . De chauffeurs waren erg aardig en in mijn enthousiasme ben ik het bakkie koffie vergeten aan te bieden ,dom Meubelvisie en chauffeurs erg bedankt

Een hele vooruitgang met prima serviceverlening

Ons bankstel was na anderhalf (!) jaar zo erg doorgezakt dat we genoodzaakt waren dit te laten verhelpen. We vonden Meubelvisie op internet en hebben contact gezocht. Ieder mailtje dat je stuurt wordt vrijwel direct beantwoord. Zelfs op zondag....... We hebben 2 opties gekregen: bijvullen op de bestaande vulling of helemaal vervangen (advies). We hebben het op hun advies geheel laten vervangen. Het resultaat is ernaar. Een stevige zit, zeker vergeleken bij de doorgezakte versie. Je ziet er helemaal niets van aan de buitenkant dat Meubelvisie iets heeft gedaan. Het ziet er keurig uit allemaal. We verwachten er de komende jaren veel plezier van te hebben. De serviceverlening is in ieder geval uitstekend, zowel in communicatie als het herstellen en de aflevering van het bankstel.

Een zeer positieve verbazing

Mijn katten hebben mijn bank gesloopt met hun klauwen. Ik dacht dat het geen zin heeft om een nieuwe te kopen want waarschijnlijk die wordt ook niet bespaard door die beesten. Ik heb online gezien dat er bankhoezen beschikbaar zijn en ik dacht dat het een oplossing kan zijn. Maar de hoezen die ik zag leken mij van die goedkope Chinese troep. Na een tijdje ben ik terechtgekomen op een website bankhoezen.nl waar de hoezen ietsjes anders er uitzagen. Ze waren ook een stukje duurder maar het is gebleken dat het echt moeite waard was - mijn bank ziet er uit als nieuw! Mocht je twijfelen - niet nodig.

Vriendelijke bezorgers en vakwerk

Zeer goede adviezen en service

Eindelijk een mooie hoes die perfect past!