Goede service en goede prijs/kwaliteit

Super klantvriendelijk en mooi resultaat

Fijn en goed geadviseerd door Tim! Van tevoren ontvingen we gratis kleurstalen, zodat we een goede keuze konden maken. Snelle verzending van de bestelling, en de hoezen zijn heel eenvoudig aan te brengen. We zijn heel tevreden met het resultaat, onze fauteuils hebben een mooie make-over ondergaan, bedankt!

Perfecte service, kwaliteit en vriendelijkheid!

Vandaag onze bank op laten vullen + een beetje meer als service!!!! Advies gekregen en een prijsvoorstel. Alles volgens schema. Perfecte service en erg vriendelijk. Mailwisseling en kontakt verliep soepel

Mijn slaapstoel ziet er weer als nieuw uit!

Van tevoren heb ik prima en vriendelijk advies mogen ontvangen; de levering was binnen 5 dagen en de kwaliteit van de stof is ook zeer goed en stevig. De slaapstoel ziet er weer als nieuw uit. Dit had ik jaren eerder moeten doen!

Snel, bank heel schoon.

In 3 kwartier bank geen vieze plekken. Ziet eruit alsof hij nieuw is. Bleef nog langer vochtig dan gezegd, echter na een dag, kleur terug.

Supersnelle, service-gerichte en heel klantvriendelijke reactie en advies op vraag over bankhoes

Op onze vraag over kleurstalen kregen we de volgende dag meteen de juiste kleuren thuisgestuurd en een bevestiging van het formaat bankhoes, tevens een leuke kortingscode bij het kleurstaalpakketje. De bestelling was binnen 2 werkdagen thuis afgeleverd en voldoet volledig aan de verwachting.

Goed advies en heb weer een nieuwe bank ongelooflijk!!! Ben erg tevreden over advies en communicatie

Medewerker was heel vakkundig en bovendien heel prettig in de omgang.

Super!

Snelle en heldere communicatie, eerlijke prijzen en super service dat alles in Almere!

Zeer behulpzaam en vriendelijk

De technicus was zeer vriendelijk, behulpzaam en begripvol voor onze situatie

goede service met persoonlijk contact via email

Omdat ik de hoezen voor de eetkamerstoelen snel wilde hebben, heb ik per email contact gezocht. Op een zaterdagavond kreeg ik binnen het uur een antwoord terug. De hoezen zijn toen voor me klaargelegd, en kon ik die maandag nog in Almere ophalen. Alles keurig op tijd voor de bezichtiging van mijn huis dat te koop stond. Het is aan te raden om per email contact te hebben ipv per telefoon: dat werkt minder goed.

alles prima verzorgt en gedaan

het renoveren is netjes en volgens afspraak gedaan. het was zelfs eerder klaar dan verwacht. personeel zeer correct en behulpzaam.

Uitstekend verzorgd

Goede ervaring , onze dochter had haar bank al een keer op laten vullen , dus vandaar wij ook daar gekozen hebben. Netjes terug gebracht en ziet er top uit

Uitmuntend

Netjes mijn bank opgehaald, alles goed geregeld en perfect gemaakt bankstel terug zoals afgesproken. Top gedaan en super tevreden

Netjes en zakelijk

Netjes en zakelijk

Tevreden

Mijn bankstel van ruim 10 jaar zit en ziet na het herstel als een splinter nieuw bankstel. Ik ben dankbaar dat de medewerkers die mijn bankstel ophaalden niet moeilijk doen op mijn verzoek zijn handen eerst schoon te maken.

Prima keuze!

Goede communicatie, goede afspraken, snelle afhandeling van de aanpassing van onze bank.

perfect

bank wordt opgehaald door zeer vriendelijk personeel perfect gemaakt en daarna weer netjes terug gebracht voor een zeer redelijke prijs

Prima reparatie van de bank.

Ivm veren die kapot waren 2 zittingen laten repareren. Prima opgelost, de zit is perfect. Enige nadeel is dat de herstelde delen zo goed zitten, dat ik overweg de overige delen (waarvan de vering goed is) ook te vervangen:-) De reparatie maakte de bank nog beter dan bij aankoop.

Voor dat geld hadden wij niet andere banken kunnen aanschaffen.

De zittingen van de twee leren banken zijn goed gerepareerd. Van de grote bank kraakte de zitting zowel bij het zitten , als het opstaan. Na een week is een vakman gekomen en heeft dit euvel verholpen. De zes kussens behorende bij de banken zijn keurig gereinigd.

Snelle reparatie en tevreden.

Na goede communicatie werd snel de reparatieopdracht gedaan. Dit tot volle tevredenheid. Dank.

Bankstel weer als nieuw, gewldig

Goede onderlinge communicatie. Keuzemogelijkheid halen en bezorgen. Wordt gedaan wat afgesproken is. Zeer nette, spontane en voorzichtige halers/bezorgers. Prijs kwaliteit verhouding goed. Kan voor deze prijs zeker geen nieuw bankstel kopen/

Snel, vriendelijk en schoon

De 2 medewerkers waren netjes op tijd en erg vriendelijk. Ze waren binnen een mum van tijd klaar. Omdat de bank nog niet direct droog was, was het lastig beoordelen of hij schoon was. Voor de zekerheid hebben we hem vier dagen laten drogen en hij ziet er netjes uit.

Snel antwoord op de gestuurde mails. Keurig op tijd. Snel en vakkundig de meubels gereinigd. Heel erg tevreden. Thea Boer

Super tevreden!

Had niet verwacht dat ze miin bank zo schoon konden krijgen. De hoekbank is weer als nieuw! Klein minpuntje; Duurde wel 2 dagen voordat mijn bank weer goed droog was ipv van de 8 uur die ze hadden aangegeven. Daardoor ruikt mijn bank nu wel een beetje muffig. Maar ik raad Meubelvisie zeker aan.