Exelent!

Zowel het maken van de afspraak als de reparatie van de bank zijn uiterst correct verlopen. Bijzonder hoe vriendelijk en deskundig er wordt gewerkt. Wij zijn uiterst tevreden!

goede snelle afhandeling!

Biinen een week tijd was onze stoel gerepareerd. Super!

Goede service en advies, snelle bezorging

Prettig contact via e-mail en aanbod mee te denken welke maat, of desnoods een hoes op maat, geschikt zou zijn voor onze bank. Enkele staaltjes ontvangen voor de kleur, en na bestelling het product snel ontvangen. We zijn zeer tevreden met het resultaat, past goed en ziet er netjes uit.

goede kwaliteit en goede service

alles volgens planning en keurig onze banken gerepareerd.

Kussen van bank volgens afspraak en professioneel gerepareerd

Snelle reactie op service vraag en adequate afhandeling volgens duidelijke afspraken.

Uitstekende service

Houden zich prima aan de gemaakte afspraken en leveren goed werk!

Vlot, stipt

Meteen antwoord op een vraag via mail. Correct en stipt geleverd. Lijkt stevige kwaliteit. Tevreden.

Snel, netjes en zorgvuldig

Door vriendelijk personeel werd met veel geduld ons kolossale leren bankstel met voorzichtigheid de trap af getild. Het ging allemaal net! Geen schade aan de muren. De kussens moesten hervuld worden. Binnen de verwachtte termijn kwam ons bankstel weer met een perfecte zit retour. Top bedrijf.

Een topbedrijf met superservice!

Ze denken met je mee als je niet precies weet welke maat je moet bestellen, sturen gratis kleurstaaltjes en een leuke kortingscode! Snel reactie op je vragen en geven handige tips.

Prima service en goed meegedacht in het zoeken naar een maatwerk oplossing

Duidelijke afspraken mbt levering. Komen hub afspraken goed na

geweldig goede service

Snelle en goede servicedesk bij het opmeten van de banken en stoel en gelijk de juiste hoezen geleverd, die klaar lagen en zo konden afgehaald !

niet echt prettig,wel de mensen die voor de reiniging kwamen

kwamen 7 uur later dan was afgesproken Bank zojuist opgedroogd maar zeer veel kringen waar ik echt niet blij mee ben. Zou weer een mooie bank krijgen als deze was opgedroogd Helaas niet dus,echt balen

Wat jammer dat u zo een nare ervaring met ons gehad heeft. We kwamen inderdaad later door onvoorziene omstandigheden dan we afgesproken hadden maar vroegen u ook of dat uitkwam of dat u liever een andere afspraak wilde. Verder was uw bank erg vuil en om die reden dat we al een gratis nabehandeling aanboden in de mail. Soms is een tweede reiniging nodig om een optimaal resultaat te kunnen behalen. Wilt u daar alsnog gebruik van maken dan hoor ik dat graag.

waanzinnig

heb mijn bank het 3 zits gedeelte laten inkorten tot een 2 zits omdat die anders niet paste in de woonkamer,dit is uitstekend gedaan niks van te zien dat die is ingekort,heel netjes afgewerkt zoals die als 3 zits was. op tijd opgehaald en op de afgesproken tijd weer netjes afgeleverd tot in de huiskamer. fijn personeel en behulpzaam. zeker een aanrader voor als u herstel werkzaamheden heeft kom zeker terug als ik weer wat heb aan mijn bankstel kortom doen wat ze zeggen g.h.m van katwijk

Heel tevreden

Goede hoes, erg rekbaar, mooie kleur, snelle levering.

Zoals beloofd!

De service is prima geweest. Wij zijn tevreden met de bankhoes!

Prima communicatie, snelle service en kwaliteit

In het algemeen ben ik zeer tevreden over uw diensten, alles prima. Even een vraagje, de kleur is ietsje donkerder en minder glanzend dan het originele, komt dat goed bij het gebruiken van de geleverde producten? De rugleuning is ietsje hoger dan de andere helft van de zetel waardoor de scheidingslijn tussen de twee delen niet overeenkomt, valt dit te regelen door de rugleuning ernaast naar boven te trekken?

Hartelijk dank voor u recensie. Nieuw leder is inderdaad wat doffer dan bestaand leder. Door gebruik en onderhoud gaat het steeds meer glanzen. Het kan best dat het oude ledere rugkussen wat slapper is door dit wat op te kloppen komt het weer in vorm en dan past het mooier bij het nieuwe kussen. Vragen kunt u overigens het beste via de gewone mail doen u wordt dan verder geholpen door uw persoonlijke case manager die alles van uw bank afweet.

Ingezakte bankkussens keurig gerepareerd.

De communicatie via de mail met Tim was duidelijk met snelle reactie op mijn vragen. De afhaler en bezorger van de kussens is een geïnteresseerde en vriendelijk persoon. De bank kan weer jaren mee.

Duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen, zeer professionele vaklui, scherpe prijs. Dit hadden we al heel lang geleden moeten doen. Bankstel is als nieuw en zit heerlijk

Snelheid

De communicatie met de contactpersoon van meubelvisie is ongekend snel. Voor je het weet heb je op je vraag CQ contact met meubelvisie al een antwoord van Tim jaja Tim heet hij. Het lijkt wel of hij dag en nacht stand bay staat om je mail te beantwoorden. Dat vind ik wereld klasse (van Tim) De vrachtvervoerders zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen geen tijd voor een bakkie koffie of fris en gaan meteen door. Hoe de reparatie van mijn bankstel is gedaan moet ik uiteraard nog afwachten hoe dat is na een tijd gebruik ervan. De bank geheel op laten vullen met nieuw of vervangen. De zit elementen waren doorgezakt. Of de vulling was weggezakt of was niet meer stevig genoeg. Verder laten reinigen hoewel ik tussen de zit elementen van de bank (schuifbare zit elementen) het idee heb dat het daar niet helemaal goed gedaan is. Jammer. Dus gebied mij te zeggen dat ik ook nog geen oordeel kan geven over de kwaliteit van de reparatie. Het oogt voor nu goed en het zit ook wat harder, wat logisch is natuurlijk. Ik zou na verloop van tijd wellicht wel een oordeel kunnen geven hoe de bank zit/ligt.

Reparatie bank uitstekend gedaan!

Vriendelijke man

op halen en bezorging prima, werk goed uitgevoerd.

Tevreden over uitgevoerd werk.

Zes eetkamerstoelen, waarvan de zittingen erg waren doorgezakt ter reparatie aangeboden. Stoelen werden opgehaald en na ruim een week volgens afspraak weer thuisbezorgd. De stoelen zijn perfect "gerepareerd" voor een zeer aanvaardbaar, vooraf afgesproken, bedrag. Al met al tevreden over de uitgevoerde "renovatie". Prijs/kwaliteit prima in orde.

Heel goed

Stoelen zitten weer heerlijk!

Kwaliteit geleverd en afspraken worden gemaakt en nagekomen

Super service! Goede resultaten!

Vanaf het eerste mailcontact ontzettend tevreden. Al mijn mails en vragen werden zo goed als direct beantwoord. Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Had mijn bank sneller terug dan verwacht en bank zit weer als een nieuwe! Kortom erg tevreden over de service en uitgevoerde werkzaamheden. Aanrader.