Opnieuw beklede vintage fauteuil is weer als nieuw!

Van onze wengé houten vintage fauteuil (ongeveer 50 jaar oud!) was in de loop van de jaren de bekleding al een paar keer vervangen. Dat moest nu nodig weer gebeuren. De advisering voor de reparatie van de zitting en voor de nieuwe bekleding was prima. Snelle ophaal- en afleveringsservice. De fauteuil ziet er nu weer als nieuw uit. Al met al uitstekend werk van Meubelvisie.

GEWELDIG

Ik had nooit verwacht dat die vlekken op mn blauwe bank zouden verdwijnen. Ik had gehoopt dat ze lichter zouden worden . Mijn bank is weer als nieuw ruikt heerlijk. Ik laat mijn bank nu zeker om de 2 maanden reinigen. Zeer aantrekkelijke prijs. En een GROOT compliment voor het hardwerkend, vakkundig en super beleefd personeel. Graag dit compliment aan de heren doorgeven. Ze hebben keihard gewerkt in een kleine warme woonkamer met een lach op het gezicht. Super tevreden klant.

Super schoon!

een correct bedrijf, duidelijke afspraken, product boven verwachting goed, alle smerige plekken uit de stof. Nette medewerkers en keurige oplevering!

Top werk geleverd

Onze kleine jongen is door de arm leuning heen gezakt maar de bank zelf is nog geen 2 jaar oud en zit heerlijk dus vonden het zonde om een nieuwe aan te schaffen Na wat zoek werk op internet ben ik bij meubelvisie terecht gekomen Zeer vriendelijk contact gehad en een afspraak gemaakt het zou bij ons gemaakt kunnen worden Helaas bij aankomst bleek het toch iets ingewikkelder te zijn en hebben ze de arm leuning netjes gedemonteerd en mee genomen naar de zaak daar is hij prima gemaakt en keurig op de afgesproken dag terug geplaatst We zijn jullie erg dankbaar en is zeker een aanrader voor iedereen die problemen heb Hopelijk alleen niet tot snel maar mocht het nog een keer gebeuren dan horen jullie mij zeker weer

Prima communicatie, afspraken en resultaat

Top in contact, service en resultaat.

Reageren snel en accuraat op een aanvraag en vragen. Komen afspraken na en leveren kwaliteit. Zoals bij ons het maken van een stiknaad en schoonmaken van een witte leren bank. Zeer tevreden.

Zoals beloofd

Geweldig. Door meubelvisie is mijn bankstel weer aantoonbaar. Ben er heel blij mee

prima kwaliteit

de stoelen zijn mooi schoon geworden. de mensen waren wel heel snel klaar, binnen 20 minuten. met name met hogedrukreiniger er op. in het begin was er weinig sprake van gesprek, na afloop waren ze spraakzamer en legden ze uit wat ze hebben gedaan.

Snel en goed opgelost

De reparateurs hadden snel door waar het probleem zat. Vervolgens hebben ze het snel en vakkundig gerepareerd met een nieuwe veer, en het geheel weer netjes afgewerkt achtergelaten.

mijn bank

ja ik gaf al meteen een mening super goed ben er erg mee.aan te bevelen grt danielzik

mooi resultaat

De kussen van de chaise lounge bank is meegenomen en op locatie gerepareerd. Het resultaat is prachtig.

Prima afhandeling !

Alles ging goed. Altijd snel antwoord op mijn vragen. En op tijd afgehaald en bezorgd.

Snelle reactie, vriendelijk en zeer persoonlijk

Bankkussens ingezakt. Opnieuw laten opvullen, schoonmaken en invetten voor een betaalbare prijs waar je geen nieuwe bank voor kan kopen. Ziet er weer als nieuw uit. We kunnen weer fijn zitten en iedereen aanbevelen! Fam. P. van Weenen Soesterberg

Niet goed

Slecht gemaakt

Beste Jeanpierre Vercauteren, Wat ontzettend vervelend dat u niet tevreden bent. Ik heb al een mail gestuurd met een datum voorstel om uw klacht op te lossen. Helaas laat u niets van zich horen. Met vriendelijke groet, MeubelVisie

Accuraat en hoge mate van meedenken

Persoonlijk advies op maat. Snelle reacties. Prima service. Aanrader.

Correcte afhandeling, vragen worden immer beantwoord.

Prettige persoonlijke benadering waar persoonlijk zonder keuzemenu's wordt meegedacht, geadviseerd, geinformeerd. Afspraken worden nagekomen ofwel goed opgevolgd. Uiteindeljjk product wordt prima afgeleverd mbt. reparatie. Kortom zeer tevreden.

Een verademing

Bank stuk, mail sturen naar meubelvisie, direct antwoord: thuis kijken of foto's, gekozen voor foto's, direct antwoord met prijsopgave en verwachte reparatietijd. Zo zie je het niet vaak meer. Ga vooral zo door.

Prima vakwerk

Afspraken worden nagekomen.

Goede communicatie, snel antwoord op mn vragen. Aardige jongens die alles weer terug komen brengen en op zn plaats doen. Weet niet of het echt prijzig was maar ben er blij mee.

Prima geregeld

Snelle reactie , afspraak op korte termijn gemaakt en duidelijke afspraken qua kosten en planning. Monteurs waren er op afgesproken tijd en hebben onze doorgezakte bank weer keurig gemaakt . Kunnen er weer prima op zitten.

Alles volgens afspraak

Prachtige kwaliteit hoes, past perfect, mooie kleur.

Ik was op zoek naar een hoes voor een chesterfield loveseat stoel ik kon het nergens vinden tot dat ik op de site van Meubelvisie terecht kwam, ik heb diverse keren gemaild wat betreft de maten, en daarbij werd ik ook meteen met antwoord terug gemaild, dat was een prettig contact omdat je dan meteen weet of de hoes de juiste is.

Prima service en goede uitleg

Prachtige hoezen ,en passen perfect om de banken heen . Ik heb al heel veel goede reacties gehad. Ik ben er heel blij mee . Mijn banken lijken wel nieuw .

Goed werk geleverd

ik ben zeer tevreden