Top bedrijf.

Zeer goed bedrijf. Zeer snelle reactie op de mails. Komen op de afgesproken tijd, en werken zeer netjes. Mijn bank zit weer als nieuw. Medewerkers zijn heel vriendelijk.

Na lang zoeken bij meubelvisie uitgekomen. Twee zitplekken van een lederen 3 zits bank waren beschadigd. Het ophalen van de bank gaf problemen kon niet door de deur.Maar alles werd keurig door de chauffeur en zn maat opgelost, De armleuningen gedemonteerd en het probleem was opgelost. Na ongeveer 3 weken kwam de bank retour op de afgeproken tijd. Was blij verrast door het vakwerk wat was afgeleverd. Practisch geen kleurverschil, en de zittingen als nieuw, gewoon geweldig. Kan iedereen aanraden om met ze in zee te gaan. Doen wat ze beloven, komen afspraken na en nogmaals leveren prima vakwerk.

Prima bedrijf. Reageren snel en leveren uitstekend werk. Onze bijna afgeschreven bank ziet er weer als nieuw uit!

Ze weten wat ze doen moeten en dat doen ze goed.

Op fatsoenlijke wijze werd de armleuning van de bank gehaald en meegenomen om binnen redelijke tijd hem weer als nieuw optie monteren.

De vering van mijn bank is gerepareerd en het zitcomfort is terug­čĹŹ

De monteur was zeer kundig en vriendelijk. De prijs was alleszins redelijk en de reparatie was vlot uitgevoerd. Ik beveel dit bedrijf graag aan!!

Heel netjes en supersnel gerepareerd!

De reparateurs waren exact op het aangegeven tijdstip aanwezig. Reparatie is snel, goed en vakkundig uitgevoerd.

Snelle levering van mooie bankhoezen

Zeer mooie hoezen voor een gunstige prijs

Is goed. Functioneel en volgens afspraak.

Ziet er goed uit. Volgens afspraken. Prima.

Deskundig, snelle reactie per email

N.a.v. mijn vraag over het te gebruiken onderhoudsmiddel van mijn meubel, werd vooraf uitvoerig gecheckt of mijn leder-info inderdaad klopte met de toegestuurde foto's voordat er een advies werd uitgebracht. Er wordt duidelijk een deskundig advies gegeven en niet random een (duur) onderhoudsmiddel geadviseerd. Dit bedrijf staat achter haar advies! Geeft een vertrouwd gevoel.

goede service

de bank van ons was doorgezakt en nu zit hij weer prima ,iets wat hard maar dat zal wel overgaan personeel zeer voorzichtig met de bank uit huis halen en terug zetten kortom ...zeer tevreden

Goede kwaliteit werk. Bank is weer als nieuw.

Naden leren bank waren gescheurd en/of versleten. Bank ziet er nu weer als nieuw uit. Hopelijk kan hij nu weer jaren mee.

Had ik veel eerder moeten doen!

20 jaar geleden haalde ik als student 2 oude fauteuils in huis, die eigenlijk toen al versleten waren. Mijn hele (lange) studenten periode heb ik er plezier van gehad en ze zaten zo goed, dat ik ze nooit heb weg kunnen doen. Dit jaar, tijdens de 4e verhuizing sinds ik de fauteuils bezit, heb ik eindelijk het besluit genomen de tijd te nemen om meubelmakers te zoeken die mijn geliefde stoelen opnieuw konden stofferen, en wat een succes! Na een verhuizing hebben we samen met de medewerkers van Meubelvisie de kleuren van de stoelen gekozen op basis van de vloer en muur kleuren in het nieuwe huis waar de stoelen wonen en het resultaat is prachtig. Van goedkope studenten meubels zijn mijn fauteuils nu kunstwerken geworden die een belangrijke rol in de woonkamer spelen, en kunnen zij bovendien nog minstens 20 jaar mee!

Prima bedrijf!

Wist niet dat je zo gemakkelijk je bank kan laten maken. Allard per mail, hele snelle reactie. Inmiddels de bank terug en prima gemaakt. Prijs kwaliteit uitstekend. Erg blij met dit adres.

Te duur!

Ik vindt 377 euro voor een uurtje werken en een beetje opvulmateriaal veel te veel. Ik had verwacht dat ook de armsteunen en of de rugleuning mee opgevuld zou worden. Over het werken van de medewerker ben ik wel tevreden.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de werkzaamheden en over onze medewerkers. Natuurlijk ook omdat er meer is gedaan dan alleen wat bijvullen van het bankstel en de fauteuil. Zo zijn onderandere ook uw meubels gratis gereinigd, gestofzuigd en ingevet. Verder is er ook uitgebreid advies en uitleg gegeven. Ik weet ook zeker wanneer u de rug wat extra bijgevuld had wilde hebben. Onze medewerkers dat ook zeer zeker hadden gedaan. Jammer dat u ons bedrijf geen positieve recensie heeft gegeven of wij moesten de helft van het betaalde bedrag terug betalen. Zoals u begrijpen zult, kunnen wij daar niet aan meewerken.

Uitmuntend

Mijn bank is super gemaakt Door Meubelvisie Onze bank van net 2 jaar oud en niet goedkoop was bleek met nieten aan elkaar te zitten de leuning met zitgedeelte Door Meubelvisie vakkundig gemaakt en verstevigd waardoor wij nog vele jaartjes van dezebank mogen genieten

Problemen snel en vakkundig opgelost

Bank was doorgezakt. Monteur kwam thuis een en ander repareren en vertelde tevens wat we kunnen doen als dit nogmaals voorkomt. Prima.

Aanrader

Ik kan iedereen meubelvisie aanraden Mijn doorgezakte bank is zeer kundig gerepareerd, en is weer als nieuw. En voor de prijs hoef je het niet te laten Mijn bank kan weer een aantal jaartjes mee

Keurige service en communicatie

Snelle en volledige mailcontact met de servicemedewerker, na opdracht banken in ongeveer 3 weken voorzien van nieuwe en betere vulling. Transport van de banken keurig gecommuniceerd en binnen aangegeven tijdsvak uitgevoerd.

levering netjes op tijd.keurig personeel.

Keurig op tijd geleverd, en zitting en singels van Stoeltje goed gerepareerd.

Tevreden

Stoel is gemaakt

superfijne samenwerking en resultaat!

Het was even de vraag: laat ik het superoude, helemaal versleten bankje van mijn oma opknappen of gooi ik het weg? Eenmaal bij Meubelvisie uitgekomen werd het optie een: de samenwerking, de benadering, de service en afhandeling.. allemaal even prettig! Bovendien is het bankje nu weer als nieuw, heel vakkundig en in overleg gedaan.

Goede service en communicatie

we hebben een tafel opnieuw laten schuren en lakken en zowel de communicatie als de afhandeling verliepen prima

Prima vaklui

Keurig op tijd , netjs en beleefd, bank in nieuw staat terug. Top

Tot tevredenheid

Het was even wachten voordat de stoel werd opgehaald, maar reparatie en bezorging waren weer erg snel.

Nette afhandeling, prima werk.

Snelle reactie en prima geregeld. Ik had het wel prettig gevonden als ze iets meer duidelijkheid hadden gegeven over wat we konden verwachten mbt de kleur. Ik had andere verwachtingen, ook is het heel netjes en mooi gedaan. Tevens had ik het netjes gevonden als ze hadden meegedacht over het herstel; de noppen waren bijna allemaal stuk. Uiteindelijk hebben we die zelf nabesteld en erop moeten zetten.