Fantastische service

Duidelijke en snelle communicatie Fantastische service met prima kwaliteit producten voor een redelijke prijs

top service

ophalen top. terug brengen super gedaan. afspraken waren keurig uit gevoerd . mooi gerepareerd.

Keurig netjes en zeer correct

Snel , correct en netjes .. de medewerkers beleeft en werken zeer netjes .. Bank leuningen gemaakt en daarna gereinigd. Tot nu echt meer dan voldoende

Snel en prettig email contact met een passend advies.

Goede service en klantvriendelijkheid. Adhv foto een passend maatadvies ontvangen. Kleurstalen opgevraagd. Gekozen voor Milos/mint. Geweldige kleur. Prima pasvorm.Zeer goede kwaliteit. Makkelijk aan te brengen. Met de nieuwe uitstraling van de bank zijn wij zeer tevreden. Dit product is zeker aan te raden.

Snelle duidelijke communicatie. Goed vakmanschap

Tevreden klant

Meubelvisie komt consequent de afspraken goed na. Onze bank is voorzien van nieuw binnenwerk en zit weer als nieuw, voor de afgesproken prijs. Het personeel dat de bank kwam halen/brengen was vriendelijk en bekwaam

Héél goede service, snelle levering en mooie bankhoes

Eerst binnen een paar dagen 2 proeflapjes opgestuurd gekregen. Dit was géén probleem, zelfs niet naar Frankrijk. Daarna de bankhoes. Zelfs in Frankrijk kregen we die binnen een paar dagen geleverd. Wanneer ik een mail stuurde kreeg ik vrijwel meteen een antwoord terug! Héél fijn!! De hoes zit prima om de bank heen. Ziet er weer netjes uit en de bank kan op deze manier nog best wat jaartjes mee!

Neer dan uitstekend!

Zeer correct, deskundig en snel! En heil klantvriendelijk! Blij met jullie en we maken zéker reclame voor Meubelvisie!

In een woord uitstekend!

Goede heldere en snelle communicatie Zeer goede prijs Bank snel en vakkundig hersteld door aardig personeel.

Netjes en vakkundig werk geleverd.

Wij zijn ons bankstel precies 8 dagen kwijt geweest voor herstel van nieuwe zitvlakken. Het is een wereld van verschil wat zitten betreft. Tim Bouwsma, u levert fantastisch werk af, dank hiervoor. Ik kan iedereen die zijn bankstel wil laten herstellen aanraden om dit bij Meubelvisie van Tim Bouwsma te laten doen. Vriendelijke groet Richard Looyschelder.

Fijn contact en snel en professioneel gemaakt

Zitting van bank voorzien van nieuwe veren. Snel en professioneel gemaakt. Zeker een aanbeveling.

Tevreden klant

Wij zijn tevreden klant. De reparateurs waren netjes binnen de afgesproken tijd aanwezig. De bank is gerepareerd en je ziet er echt niks meer van. Daarna is alles nog aangeveegd en opgeruimd. Kortom wij waren blij.

Goede service: ik zit weer goed!

Snelle reactie op mijn offerteaanvraag. Vriendelijke medewerker die de kussenhoezen ophaalde en gevuld terugbracht. Ik zit weer heerlijk!

Werkzaamheden en afspraken goed uitgevoerd

Het vullen/ verstevigen van ons bankstel, is gedaan zoals we gehoopt hadden. Op dit moment zijn we zeer tevreden. We gaan er vanuit dat we de komende jaren er nog veel plezier van gaan hebben. Alle gemaakte afspraken zijn ze na gekomen, super snelle reactie op de mail. Stipt op tijd om ons bankstel op te halen en ook zo bij het retourneren. Wij zijn dik tevreden

Erg blij met onze schone banken

Onze twee Gelderlandbanken met lichtgrijze wollen bekleding waren na 8 jaar gebruik wel aan een schoonmaakbeurtje toe. Ik was er best huiverig voor, had er ook geen ervaring mee. Meestal kochten we na 6-8 jaar een nieuwe bank. Deze waren daar te duur voor. Totaal geen spijt van gehad. Meubelvisie was heel duidelijk en vriendelijk in de communicatie, was op tijd en heeft onze banken mooi schoon gekregen. Ze zijn zelfs zonder kosten een 2e keer langsgekomen om de laatste vlekken te verwijderen. Geen rare kosten achteraf, gewoon het afgesproken bedrag. Ik beveel ze van harte aan!

Superblij!

Bijna de banken weg gedaan voor een nieuwere, totdat wij Meubelvisie zijn tegengekomen via Google. Eerst de rugleuningen gerepareerd en daarna voor de bankhoezen gegaan. Zeer klantvriendelijk en goede service!

Goede service en top kwaliteit geleverd !

Zeer tevreden met de service van Meubelvisie. Mijn leren bankstel is weer als nieuw!

Soepele communicatie, snelle service en kwalitatief herstel

De afspraak was via de website en aanvullende emailcontact snel gedaan. Op basis van een foto en omschrijving ontvingen we een offerte. Je bent de bank enkele weken kwijt en hij komt daarna (als nieuw) weer terug. We hebben ons veel uitzoek-tijd bespaard met het verlengen van de levensduur van onze huidige bank (past perfect in ons interieur). We zijn erg tevreden!

Meer dan ik verwacht had.

Zeer goed, prima werk geleverd goede afhandeling en weer keurig terugbezorgd....

Nette en snelle service tegen betaalbare prijs.

Had nieuwe nosagveren klemmen nodig voor een leren 2-zits bankje Ophalen en brengen ging zeer zorgvuldig. Levertijd had ik niet naar gevraagd maar viel mij reuze mee. Prijs was niet afschrikwekkend. Kortom aanbeveling.

Goede service, netjes op tijd en doen zelfs nog een reparatie. Top!

Goede service, netjes op tijd en doen zelfs nog een reparatie. Top!

Snel antwoord, goede service. Wij zijn erg tevreden

helemaal goed

Eindelijk een bedrijf dat reageerde op mijn verzoek om een offerte voor een bank reparatie. En gelukkig bleef het daar niet bij. Er werd goed gecommuniceerd, heldere offerte en de afspraken werden perfect nagekomen. Een loszittende hoofdsteun werd als service vastgezet. Helemaal top! Mijn bank ziet er weer netjes uit en kan weer een paar jaar mee.

Super goede service!

Keurig en netjes werk afgeleverd. Vriendelijke medewerkers. Zeer tevreden.

Wat een geweldig bedrijf, ik zou dit bedrijf iedereen aanraden. Vakkundig personeel en heel vriendelijk.