Het hele proces van bestelling tot thuisbezorging ging prima. We kregen een persoonlijk mailtje omdat eea wat langer duurde. De kussenhoezen zijn van goede kwaliteit.

perfecte service!

'k Had een leren bank waar de zitting van kapot was. Foto gestuurd, offerte gekregen en er werden ook bekledingsopties aangeleverd. Bank werd perfect op tijd opgehaald en perfect op tijd als nieuw weer retour geleverd. Aarzel niet, laat je bank of stoel opknappeb bij Meubelvisie, echt een fijne zaak.

Correct, duidelijk, snel

Fijn contact, duidelijke prijsopgave en adequate en snelle afhandeling.

Super super geweldig

Super reparatie verricht Uitstekende communicatie Geweldige service en kwaliteit Een permanente aanrader Dit bedrijf krijgt 10 sterren.

Wat een top bedrijf en top stoffeerster!

De inhoud van 2 grote zitkussens van mijn Zuiver Summer bank laten vervangen. Plofzak eruit, HR-schuim er in. Super strak gedaan! Alsof het zo uit de fabriek komt! Wat een verbetering qua zitcomfort. Ook kon ik binnen een paar dagen terecht. En door de aanwezigheid van een rits in de bekleding, kon ik de kussen dezelfde dag weer ophalen. Heel blij mee!! Absolute aanrader dus!

prima, snelle, goede en fijne dienstverlening

Wij zijn vakkundig geholpen, dit bedrijf beveel ik aan. Prima, snel en goed.

Uitstekend!

Wat waren we blij met onze nieuwe bank.. Maar oh die spijkerbroeken op een lichte bank.. De mensen van meubelvisie zijn gekomen hebben van alles geprobeerd. Ze namen ons probleem heel serieus.. Kleurschade, het kon niet meer worden verholpen.. Door mee te denken met ons hebben wij weer een mooie bank. Nl had ik gelukkig nog stof van de bank.. afspraak gemaakt.. de kussens zijn opnieuw bekleed.. en geïmpregneerd! Grote klasse!! Zo netjes en snel! Dikke compliment! Echt zo blij.. Dank jullie wel voor het helpen, snel beantwoorden van vragen.. meedenken en ophalen en wegbrengen.. echt service!! We gaan ook nog een paar mooie beschermhoezen bestellen.. Want altijd op een dekentje zitten wil je ook niet! Echt bedankt!!

Bij Meubel Visie werden we hartelijk ontvangen. Afspraken gemaakt over nieuwe kussens en onze wensen daarover. Men dacht met ons mee en legde goed uit wat de mogelijkheden zijn. We hebben nu fantastische kussens zodat we niet diep in de bank wegzakken, maar gewoon goed op de bank zitten. De levertijd zou volgens afspraak enkele dagen kunnen duren, Wat schetst onze verrassing dat de volgende dag onze kussens al klaar lagen. Vriendelijk en adequaat geholpen!!

Heel erg goed

Snel geregeld en heel netjes. Snelle contact momenten. Ik ben heel erg tevreden.

Uiterst vriendelijk en behulpzaam en vakbekwaam!!

Nu 2 keer geweest en beide keren zeer goed geadviseerd en.uitstekend geholpen. Waargemaakt wat is toegezegd. . Via email super snel antwoord gekregen.

goede en snelle service, je bank is weer als nieuw

mijn advies is wel doe het niet zelf maar laat het doen door deze specialisten

Uitstekende service!

Een reparatie aan mijn bank was zeer goed gerepareerd. Keurig op tijd en goede service.

Helemaal TOP!

Het hele traject is conform afspraak verlopen, ophalen meubel, reparatie en weer terugbrengen. Goed gedaan!

Uitstekend herstelt

Uitstekende service, correcte en snelle reactie. Reparatie en herstel als nieuw. Aanbevelens waardig. Een echte aanrader.

Vriendelijk en kennis van zaken

Wij zijn heel goed geholpen. Het duurt even maar het bankstel is weer net als nieuw dus het wachten waard!

Goede hulpverlening en mooie producten.

Ben erg goed geholpen om uiteindelijk de juiste hoezen te selecteren. De hoezen staan prachtig op mijn bank. Ik hoop dat ze heel lang zo mooi blijven.

Topadvies van Tim

Had kringen gemaakt in rand van stoelbekleding na schuimbehandeling met spuitbus. Tim van MV adviseerde mij spa rood in plantenspuit en dan bevochtigen en voorzichtig deppen. Heel gebied nemen van naad tot naad. Heb keer of 5 ingespoten en steeds gedept met keukenpapier. Zo goed als nieuw weer. Tim is een topper! Vooral omdat hi in eerste instantie belangeloos adviseert! Dat kom je maar weinig tegen.

snel, accuraat en vriendelijk

Zoals beloofd is de eerste reactie snel, net zoals de vervolgreacties op mijn vragen. Het contact is vriendelijk en de afhandeling van de bestelling snel en tot grote tevredenheid uitgevoerd.

Mijn ervaring super. Reparateur vakman is ruim uur bezig geweest. Is echt vakwerk niet meer te zien!! Aanrader mensen!!!!

Bank weer prachtig gerepareerd/ opgevuld Communicatie ook perfect Levering uiteindelijk keurig

Uitstekende service!

Heel erg blij met het resultaat. Meubelvisie heeft onze bankkussens weer nieuw leven ingeblazen en daarmee de levensduur van onze bank verdubbeld. En ook nog eens hele fijne service op onze persoonlijke situatie afgestemd. Helemaal top!

Prima werk. Zeer klantvriendelijk!

Zéér klantvriendelijk

Van begin tot eind goede service met goed resultaat

Een relaxstoelzitting had 2 naden los. Na contact met Meubelvisie kwam erg snel een medewerker kijken of de stoel ter plaatse te repareren was of naar de werkplaats moest. Was thuis niet te repareren Snelle reactie. Komen afspraken na en na 2 weken de stoel netjes gerepareerd. Er waren 2 naden los van een leren stoelzitting. Ophalen en terugbrengen prima geregeld. En dit alles voor een acceptabele prijs

Vakwerk, prima service, houden zich aan afspraken

Naast het vakkundig repareren en herstellen is het binnenwerk zonder voorafgaand overleg keurig bijgewerkt. Klasse!

Bank prima opgevuld

Onze bank is weer prima opgevuld sympathieke monteurs, uitstekende vakmensen. Hij zit weer heerlijk ,enige nadeel dat ik de prijs wat aan de hoge kant vond voor 20 minuten

Musicalstraat 3 b

1323VR Almere