Boven verwachting verrast

Ik heb heel veel gemaild met allerlei vragen. Deze e-mails werden altijd snel en duidelijk beantwoord. Goede adviezen en meedenken met de klant, mogelijkheden en opties zijn ruim aanwezig. De stalen waren ook snel binnen. Uiteindelijk heb ik fauteuilhoezen op maat laten maken en ben echt boven verwachting verrast door het eindresultaat! Het model stoel is niet standaard en in mijn ogen best complex, maar chapeau aan de stoffeerster die het prachtig heeft gemaakt. Over het gehele traject en contact ben ik uiterst tevreden en ik zit er weer netjes bij!

Oke

Nagebleven vlek wordt verwijderd

Wat jammer dat u een verkeerd beeld van ons gekregen heeft. Het kan zijn dat meubels die voor de eerste keer worden gereinigd een nabehandeling nodig hebben. Dit zit ook in uw pakket en is voor u gratis. U kunt daar dan ook gewoon gebruik van maken. Helaas hebben wij uw mail niet ontvangen. Zojuist hebben wij u nog een mail gestuurd maar u heeft daar nog niet op gereageerd. Wanneer u reageert kunnen we dit probleem gewoon oplossen en kunt u gebruik maken van een gratis nabehandeling. Ook wanneer u niet tevreden bent reageren we snel, wellicht sneller nog dan normaal.

Uitstekend!!!

Meubelvisie had nieuwe kussens voor onze bank gemaakt omdat ze veel te zacht waren. De nieuwe kussens vonden wij toch nog te zacht. Zonder problemen als nog de kussens aangepast, zonder meerkosten. Super service.

Zeer klantvriendelijk

Na een bankbeschermer te hebben besteld wilden we graag in dezelfde stof een hoes of overtrek voor een hocker. Deze is niet standaard voorradig maar is speciaal gemaakt. Ze dachten goed mee. Het paste perfect. Het bedrijf reageert snel op vragen.

Nette, snelle en goede service

Snel antwoord op mijn mail. Snel een offerte, snel een datum geprikt om mijn fauteuil te reinigen . De fauteuil ziet er weer als nieuw uit!!

Fijn bedrijf

Na enkele weken op mijn fauteuil te hebben gezeten is alles prima in orde. De stoel zit weer als vanouds. Wij zijn erg goed geholpen door mensen die nog weten wat service is. Hartelijk dank.

Aangenaam verrast door de slimme oplossingen bij de bankhoes

Mijn leren bank was versleten en ik overwoog een nieuwe te kopen. Meubelvisie bracht de mogelijkheid van een bankhoes onder mijn aandacht en adviseerde over de te kiezen maat. De hoes was makkelijk aan te brengen vanwege het sterk stretchende materiaal en door de schuimrubbertjes, te plaatsen in de banknaden, waarmee boel strak te trekken was. Bijpassende kussentjes zijn ook leuk en confortabel. De (ruimhartig aangeboden) advisering bij deze aankoop vond ik ook bijzonder prettig. De bank kan weer een paar jaar mee!

Vakkundig, vriendelijk en goede prijs-kwaliteit

Na advies van Meubelvisie heb ik nieuwe zittingen laten stofferen en monteren op mijn vier vintage Deense eetkamer stoelen. Superblij met het resultaat. Pluspunt is ook de ruime keuze uit stoffen die online goed uit te kiezen was door de stoffering tool.

Uitstekende service waar je van op aan kan.

Uitstekende service snelle reactie op je vragen. Aanrader zeker voor herhaling vatbaar.

Keurige tijschema s Prima hersteld, kan alleen op langere termijn nog niet beoordelen, maar voor nu uitstekend en zeker aan te bevelen.

Fijne mensen en zeer snel en accuraat.

Alles Positief - Grandioos personeel !!!

Proficiat - Jullie zijn een professioneel en zeer gedienstig bedrijf, en personeel

Alles is goed verlopen en heel goed gerepareerd.

Geweldige service

Prijs kwaliteit prima En goede service

De bank werd netjes opgehaald. En er werd netjes bij vermeld dat het wel 12 werkdagen kan duren. Verder waren ze beleeft en keurig op tijd. De bank is super netjes gemaakt ondanks dat velen andere bedrijven zeiden het kan niet gemaakt worden word heel bank opnieuw. Nou het deel wat vervangen moest worden is gedaan. En echt nauwelijks kleur verschil. Je moet wel heel goed kijken. Super blij mee

fijn dat u de fauteuil hebt kunnen repareren, waren er zeer aangehecht.

hoewel het wel lang duurde voordat de fauteuil gerepareerd kwam, zijn wij tot dusver best tevreden voor de wijze van uw reparatie en goede service.

Komen hun afspraken helemaal na en de bank is heel netjes gemaakt

Komen hun afspraken helemaal na en de bank is netjes gemaakt. Vriendelijke bezorgers en netjes op tijd volgens de afspraak

Top service

Met goede haal en breng service

Vakkundig advies, zeer precies, erg tevreden!

Waar voor je geld.

Hoewel de hoes voor ons een flinke investering was (197 euro), hebben we toch de Milos hoekbankhoes groen voor onze Ikea Ektorp hoekbank aangeschaft. We hebben er geen spijt van. De levering ging lekker snel. De hoes aanbrengen ging vlot. Over het ontwerp en de rekbare stof is goed nagedacht. Het sluit goed strak om de bank heen. De meegeleverde schuimstrippen zorgen er voor dat de hoes ook strak rond de kussens aansluit. Omdat we wat sceptisch waren vanwege de hoge prijs, hebben we eerst contact met meubelvisie gezocht om te vragen wat voor onze bank de beste optie was. Er werd snel, vriendelijk en ter zake kundig gereageerd. Kortom, een betrouwbaar product en goede service. We hopen dat hij nog lang meegaat

Uitstekende ervaring met een voor mij totaal onbekend bedrijf.

Plezierig en bescheiden personeel; idem dito de bedrijfsleiding. Schappelijke reparatieprijs van mijn relaxstoel. Halen en brengen keurig verzorgd.

de banken zijn weer als nieuw

de leren banken zijn opnieuw opgevuld, en verhoogd. Ze zitten weer prima en zien er strak uit. Ik ben heel tevreden.

De behandeling ging effectief, erg snel en uitermate netjes!

Bedankt Tim, wij zijn erg blij met de herstelde bankzitting! De vulling in het leer is weer lekker stevig. De stiksels zijn mooi verwerkt, ik zie niet dat de zitting open is geweest. Prima afspraken steeds, ondanks niets telefonisch. Maar achteraf is dat eigenlijk wel prettig, de schriftelijke communicatie. Binnen een kwartier gaf je vaak al antwoord! Afspraak = afspraak bij jou! Overall een uitstekende service, incl. de ophaaldienst en het Meubelvisie personeel! Ik zal jullie aanbevelen én weer gebruiken (dit was al de 2e keer voor onze meubels). Hartelijke groeten, Ilona

Vakkundig, snel tegen redelijke prijs

Afspraak prima nagekomen. Keurige afhandeling.

Behulpzaam begripvol en vriendelijk

Mijn ervaring met Meubelvisie was enorm goed! Ik ben goed geholpen! Dankjewel Tim