superfijne samenwerking en resultaat!

Het was even de vraag: laat ik het superoude, helemaal versleten bankje van mijn oma opknappen of gooi ik het weg? Eenmaal bij Meubelvisie uitgekomen werd het optie een: de samenwerking, de benadering, de service en afhandeling.. allemaal even prettig! Bovendien is het bankje nu weer als nieuw, heel vakkundig en in overleg gedaan.

Goede service en communicatie

we hebben een tafel opnieuw laten schuren en lakken en zowel de communicatie als de afhandeling verliepen prima

Prima vaklui

Keurig op tijd , netjs en beleefd, bank in nieuw staat terug. Top

Tot tevredenheid

Het was even wachten voordat de stoel werd opgehaald, maar reparatie en bezorging waren weer erg snel.

Nette afhandeling, prima werk.

Snelle reactie en prima geregeld. Ik had het wel prettig gevonden als ze iets meer duidelijkheid hadden gegeven over wat we konden verwachten mbt de kleur. Ik had andere verwachtingen, ook is het heel netjes en mooi gedaan. Tevens had ik het netjes gevonden als ze hadden meegedacht over het herstel; de noppen waren bijna allemaal stuk. Uiteindelijk hebben we die zelf nabesteld en erop moeten zetten.

Uitstekende dienstverlening, goed concept

Kussen van leren stoel weer prima opgevuld. Goede dienstverlening tegen een prima prijs. Uitermate gemakkelijk, zo aan huis.

Communicatie prima, en deskundig advies en juiste kleur verf

Beschadiging leren bank. Ten eerste liep de email communicatie zeer vlot. Meteen overal antwoord op. Voor ons speciaal gemengd verf in de kleur van onze bank plus advies hoe toe te passen en nog gratis ook. Beschadiging is nu niet meer te zien. In 1 woord: geweldig.

Onze bank had een opknapbeurt nodig. Het is allemaal geweldig verlopen. Hij is opgehaald door 2 fijne jongens keurig netjes. Ook weer door dezelfde jongens thuisgebracht. Communicatie liep heel soepel via de mail over ophaal en wegbreng tijden. Direct antwoord op de mails die wij hebben gestuurd. En de bank is weer als nieuw. Wij zijn zeer tevreden klanten een dikke 10!!!!!!!!!!!!!

Zie hieronder

Tijdsindicatie: O.K. Halen en brengen vielen beide binnen de tijdsindicatie. Duur van de reparatie (in mijn geval 12 dagen): O.K. Dit was ook van tevoren aangegeven. Kleur van de stof die ik had uitgekozen (Adventure 91) kwam niet overeen met de kleur in de stoffentool, die veel donkerder grijs was. Daarom een onvoldoende. Kleuren die geleverd worden moeten gelijk zijn aan de kleur die wordt uitgekozen. De doorslag van de ophaalbon was slecht leesbaar. Ik was wel erg blij met de twee ongevraagd bijgeleverde kussens. Wat ook prima was, was het terugbrengen van het boekje dat in de bank was terechtgekomen. Mailcontact ging niet altijd goed. Soms kwam een door mij beantwoorde mail niet aan. Dan moest ik de mail opnieuw en op een andere manier terugsturen.

Hartelijk dank voor uw feedback. Het is inderdaad waar dat onze mail soms in de spam terecht komt. Helaas kunnen wij daar niets aan veranderen. Omdat het afhankelijk is hoe uw firewall staat ingesteld. We proberen wel altijd te antwoorden vanaf verschillende accounts om juist dit proberen te voorkomen. Klopt dat de stoffentool iets afwijkt omdat elk beeldscherm anders is ingesteld. Dat is ook de reden dat wij altijd een echt stalenboek aan de klant thuis laten zien. Zodat u ook de stof kunt voelen en de kleur thuis kan beoordelen. Wat betreft de kleur van de stof. Wij hebben dit nog gecontroleerd en de stof is precies hetzelfde als het stalenboek wat wij u hebben laten zien. We zijn blij dat u ons iedergeval aanbeveelt en tevreden bent over de werkzaamheden. Uw feedback nemen we serieus en zullen dit verder proberen te verbeteren.

Snelle reactie op mail fijn gezellig net personeel word netjes werk afgeleverd ben ook zeer zeer tevreden

Mannen die hun vak verstaan

Vanmorgen kwamen de mannen onze bank doen. Mijn complimenten aan deze 2 mannen, ze zijn vakkundig, netjes, beleefd. De bank is naar alle tevredenheid behandeld en zit alsof het weer nieuw is. Ik kan jullie iedereen aanbevelen.

Degelijke afspraken en uitstekende service

Lederen driezitbank werd opgehaald volgens afspraak. Na reparatie werd de bank op de afgesproken dag en uur terug afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden

Prima service. Direct antwoord op mail. Tevreden geholpen. Resultaat perfect.

Goed service

Heel goed.

Altijd optijd en Vriendelijk personeel.

I heb geemailed en kreeg heel snel antwoord. Alles is op tijd opgehaald en terug gebracht. Iedereen was erg vriendelijk.

Goede service, niets op aan te merken.

Goede communicatie, goede vakkundige service en vriendelijk personeel. Snelle uitvoering in huis binnen het meegedeelde tijdvak.

Deskundig advies,heldere prijsopgave,snelle reactie op mail

Ik kreeg binnen 24 uur een duidelijke prijsopgave.Ik kon een dag van te voren mailen om een tijdsindicatie te krijgen vwb de reparatie thuis. Tijdens de reparatie kreeg ik advies en werd mij verteld hoe de reparatie ging plaatsvinden.Snel, en vriendelijk werd ik geholpen.

Goed bedrijf!

Mijn bankje is keurig hersteld en zit weer als nieuw. Wat moeizaam ging was de communicatie omtrent het tijdstip dat het bankje zou worden opgehaald. Mijn mailbericht belandde in de spambox.

Hartelijk dank voor de feedback. Het klopt dat onze mail wel eens in de spam terecht komt. Helaas kunnen wij dat niet voorkomen. Beste is om onze mail als gewenste post te markeren dan weet de server dat de mail door mag gaan naar uw mailbox.

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen. Wij hadden een nieuwe bank gekocht helaas zonder garantie. Na twee weken begon de veer te piepen. Wat bleek, de veren waren te strak gespannen. De mannen hebben de tijd genomen om het probleem te verhelpen. Ook konden ze vragen uitstekend beantwoorden. Ze waren zeer klantvriendelijk. Als ik in de toekomst nog een keer wat heb neem ik zeker weer contact op.

Goede service, vakwerk!

Onze bank is keurig gerepareerd!! Keurig terugbezorgd ook👍👍👍

vakkundig werk en klant gericht

derde keer dat ik gebruik maak van de diensten van Meubelvisie. Altijd vakkundig werk. Rekening gehouden met mijn beschikbaarheid en wensen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding Maken waar wat ze beloven Aanrader

Goede prijs/kwaliteit verhouding Maken waar wat ze beloven Aanrader

Snelle service en aardige collega's

De here die langs kwamen werkte snel en netjes. Ze waren zeer vriendelijk. Mijn bank is weer helemaal opgeknapt. Voor dat geld heb ik geen nieuwe en we kunnen er weer even mee vooruit.

geweldig goede service

Jullie denken mee en bieden meerdere oplossingen aan

Goede service.

Snelle en professionele service. Zeer klant vriendelijk! Wij zijn heel tevreden!