Snel en volgens afspraak

Wij zijn heel tevreden over de reparatie van de bankjes. Op tijd opgehaald en teruggebracht. En de reparatie volgens afspraak. Tevreden klanten dus.

Goede services kundig personeel

Zeer correcte meubelmakers, alles keurig achtergelaten, Vriendelijk en beleefd, mijn bank van 16 jaar zit weer als een nieuwe!

prachtig resultaat

Onze veertien jaar oude bank zit weer heerlijk. De meubelmakers zijn zeer vriendelijk en vakkundig

makkelijk

Makkelijk te vinden en keuze te maken om de beschadigingen bij te werken.

Hele goede service en vriendelijk personeel.

Heel tevreden na de reparatie van onze bank. Hele vriendelijke man en heel goed werk geleverd. Zeer tevreden.

Fantastische service

Hele fijne mensen met een hart op de juiste plaats

Kwalitatief goed werk afgeleverd door prima medewerkers.

Op woensdag 24 april jl. rond 10.00 uur melden zich 2 medewerkers van uw bedrijf voor een flinke klus t.w. nieuwe vulling aanbrengen in ons leren bankstel. (2 zits en 3 zits bank) De medewerkers hadden al een flinke afstand afgelegd en wel van Lelystad naar Vaals. Uw medewerkers hebben die dag een uitzonderlijke prestatie geleverd. In de 2-zits bank zat nog een mechanisch uitschuifbare voetenbank. Het monteren en de-monteren hiervan betekende extra werk. (wellicht moet u hiermee bij het opmaken van de offerte in de toekomst rekening houden). Ondanks de lange reisweg en het meerwerk hebben uw medewerkers deze klus op een uitstekende manier uitgevoerd. Opvallend was de vriendelijkheid die door beide medewerkers werd uitgestraald. Men was zeer correct en beleefd ondanks de tegenslag. Het zal niet iedere dag voorkomen dat een klant u hierover benadert maar wij zijn de mening toegedaan dat u als werkgever met deze zeer gemotiveerde medewerkers de toekomst met vertrouwen tegemoet kunt zien. Deze 2 medewerkers verdienen een groot compliment en zijn op deze manier het visitekaartje van uw bedrijf. Wees er zuinig op. Na een hele dag gewerkt te hebben bleek dat de medewerkers op de terugweg ook nog 2 adressen moesten bezoeken voor het oplossen van een klus. Dus dat zijn wel heel lange werkdagen. In uw planning kunt u daar wellicht wat meer rekening mee houden. (dit is uiteraard een vrijblijvend advies en goed bedoeld).

Prachtige recensie waarvoor onze dank. Onze medewerkers zijn er ook heel blij mee. Ze zijn inderdaad super gemotiveerd om een ultieme klantervaring te verzorgen. Zowel langs de weg als bij ons op kantoor. De klanten op de terug weg konden gelukkig verzet worden dus de jongens konden lekker direct naar huis. We moeten tenslotte een beetje zuinig zijn op onze toppers.

Duidelijke prijsafspraak en vakkundig werk afgeleverd. Fijn en service gericht E-mail verkeer gehad. Aanrader !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Nazorg en garantie

Ik had een kapotte tuinstoel en vroeg of ik deze bij Meubelvisie kon brengen. De reparatie bleek nogal eenvoudig en werd gratis uitgevoerd. Zeer vriendelijk en vakkundig!

• Nazorg en garantie

Snelle service bank werdt ter plekke gerepareerd Bekwaam personeel

• Nazorg en garantie

Monteur had gelijk doir, wat de oorzaak was. Heeft dit vskkundig opgelost en wederom prima afgewerkt. Bank zit weer als nieuw.

• Nazorg en garantie

Bij de eerste afspraak niet de goede spullen bij zich. Voor mij was dit niet zo'n probleem maar als je een vrije dag hebt genomen. Ik vind de prijs tov materiaal en tijd vrij hoog.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Ervaring was goed

• Nazorg en garantie

Van begin tot eind een hele fijne ervaring. Heel snel reactie en terugkoppeling. Monteur was heel vriendelijk en de bank ziet er weer super netjes uit.

• Nazorg en garantie

Hele fijne en snelle communicatie. Onze grote bank was binnen een korte tijd weer helemaal schoon, echt enorm opgeknapt. Bedankt voor deze goede service!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Goede service, en nette bezorgers. Rijden bepaalde routes, dus kunnen niet altijd ophalen/bezorgen wanneer jij wilt.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Netjes geholpen de bank ook netjes herstelt. Prima contact met Meubelvisie.

• Nazorg en garantie

Meer dan tevreden met betrekking tot service en kwaliteit.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Snelle en adequate communicatie via e-mail. Meubelmaker was duidelijk en deskundig.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Al doorgegeven via een e-mail.

• Nazorg en garantie

Onze ervaring met Meubelvisie is positief. Ze waren zelfs eerder dan de afspraak was! De mannen waren zeer ervaren en deskundig. De bank zit weer prima

• Nazorg en garantie N.v.t.

Ik had erg oude stoelen ( ik denk 35 jaar oud) maar erg aan ze gehecht en het model natuurlijk niet meer nieuw verkrijgbaar . Ik dacht ik doe 1 poging!! Kreeg ze gisteren geweldig terug!!!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Wij zijn zeer tevreden over de vervanging van de vulling van onze stoelkussens. Met een perfecte kwaliteit en ook een concurrerende prijsstelling. Ook de toelevering en retour levering verliep probleemloos. Nogmaals hartelijk dank hier voor. Henk Blokland & Bouke Klop Papendrecht

• Nazorg en garantie N.v.t.

Mijn bank is goed en snel gerepareerd. De offerte bleek wel veel hoger dan het uiteindelijke werk dat nodig bleek om de reparatie uit re voeren.

Filter op Taal