Heel goed bedrijf

Alleen maar positief, zeer aan te bevelen.

Mooie meubelhoezen

Prachtige hoezen voor mijn chesterfield fauteuils! Ben er heel blij mee.

geweldig

Ga zo door,niks te klagen.

Snelle service en mooi gemaakt

Bankdeel gemaakt. Deze moest helaas mee naar de werkplaats. We hadden m binnen 10 dagen weer helemaal perfect gemaakt terug! Echt een aanrader. Als m'n andere zitkussen opgevuld moeten worden doe ik t weer hier.

Alleen maar positief

Vanaf de eerste mail voelt het goed, je krijgt snel antwoord, nette prijs, bezorgers zijn erg vriendelijk, netjes en behulpzaam

Alles volgens afspraal, kwaliteit

De afspraken die gemaakt zijn, zijn allemaal prima nagekomen zowel her ophalen als het keveren. De fauteuil is fantastisch gerepareerd/ vernieuwd. Echt vakmanschap

Keurig gedaan

Keurig op tijd gekomen, vakkundig gemaakt.

Goed geholpen en zijn zeer tevreden!

Prima!! Correspondentie zeer snel en prima ervaring met meubelvisie!

top ,zeker een aanrader!!!

mijn bestelling vlot kunnen doorgeven ,juiste maten ,super service,goede en vlotte communicatie,topproduct ,zeker een aanrader,een goedkope oplossing om tweedehands meubelen nieuw leven in te blazen

Snelle service en een goed resultaat.

Zitting van 5 stoelen laten opvullen. Stoelen zijn opgehaald en weer thuis bezorgd. We zijn tevreden over het resultaat.

Super service!

Meubelvisie was er op de afgesproken tijd. Onze bank kon niet ter plekke gerepareerd worden maar is meteen meegenomen en tien dagen later teruggebracht. Het lijkt wel of we een nieuwe bank hebben! Echt heel erg blij met de vakkundige manier waarop hij gerepareerd is.

Uitstekendend

Onze bank is weer als nieuw met de nieuwe zitkussens. De service van halen en brengen wordt zeer gewaardeerd.

Snel en netjes uitgevoerd

Keurige werknemers Die netjes werk hebben afgeleverd En onze banken zitten weer heerlijk.

Top service en kwaliteit

Meubelvisie heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Onlangs heb ik mijn 3 zits custommade bank laten reviseren vwb vulling. Ik ben zeer te spreken over communicatie, vriendelijk personeel, snelheid van bewerking en kwaliteit van geleverd werk. Top, aanrader

Accuraat

Dacht dat alle positieve reviews overdreven zouden zijn maar dat is niet zo. Wel erg scheutig met nietjes aan de onderkant maar dat zie je toch niet. Goed werk.

Nette afhandeling

Bij bestellingen van hoezen was enige onduidelijkheid over de soort hoezen, werd naar volle tevredenheid en snel opgelost!

Alles top, de service, levering, kwaliteit en het blijf goed zitten.

betaalbaar, past prima, ben er super blij mee.

Wij zijn zeer tevreden

Tweezits electrische leren relax bank laten opvullen wegens het doorzitten en op veren zitten wat niet erg fijn zat. Wij zijn erg tevreden over het opknappen van onze lievelingsbank, en kunnen weer van het (relax)zitten genieten. Afspraken duidelijk en ook goed nagekomen. Alleen jammer van het niet persoonlijke contact via de telefoon waar wij meer van zijn.

fantastisch

Zeer positief!!.

Mijn kussens zijn keurig afgeleverd.

Prima service, doen wat ze beloven. Zeer tevreden!

Komt alle afspraken netjes na

Vriendelijk personeel zowel kantoor als bezorgers. Alles keurig geregeld zoals afgesproken, bank zit veel beter als voorheen hier zeker een 10 voor. Bezorgers netjes en beleefd, bank netjes uit huis gehaald en ook weer keurig verpakt terug gebracht plastic netjes mee terug genomen. Heb geen aan of opmerkingen voor het bedrijf alles is toppie gedaan.

Het zag er goed uit wat ze hebben gedaan ik vindt het wel hard meschien moet het uit zitten.Dus ik ben te vrede alleen mij vraag is heb ik er garantie op.staat niets op de de nota ik hoor het graag van u.

Prima!

Zeer correct bedrijf en nette medewerkers. Bank zéér netjes hersteld. Communicatie met Tim heel goed en snel.

Zeer Goed

Goede advisering, snelle levering en correcte nazorg.

Goede service, onze lederen bank is keurig gerepareerd op de naad. Alles volgens afspraak, bezorgers was geen moeite te veel. Snelle reactie op mail. Zeker aan te raden.