Goed werk geleverd

ik ben zeer tevreden

Geweldig!!

Top dit bedrijf.vakkundig, vriendelijk

Mooie hoezen, goede kwaliteit, snel geleverd.

Mooie hoezen, snel geleverd. Banken zien er weer toppie uit.

Snel, persoonlijk contact en afspraken werden nagekomen.

Op basis van de website verwachtten we een groot, onpersoonlijk bedrijf. Maar vanaf het begin verliep het e-mailcontact vlot; het voelde als persoonlijk contact. Daarbij werd ook nog eens snel gereageerd; vaak binnen een dag. Afspraken werden nagekomen en er waren geen verrassingen achteraf. Een aanrader!

Heel bijzonder zo zonder telefonisch contact

Heel goed

Heel tevreden over reparatie en communicatie.

Op zoek naar reparatie mogelijkheden tegen meubelvisie aangelopen. Met name de snelle en zakelijk communicatie was prettig. Ook het advies om te kijken naar de inboedelverzekering was heel attent, aangezien ik daar zelf niet aan had gedacht. Kortom : super goed geregeld en gerepareerd volgens afspraak. Tenslotte: de mannen die het meubel kwamen ophalen en terugbrengen waren behulpzaam en vriendelijk. Dus: uitstekend.

gewoon geweldig

ik ben heel erg tevreden over de service gewoon erg goed je wordt heel netjes geholpen als je om advies vraag en heel snel ik zou niet weten wat hier nog aan verbeterd zou moeten worden en ik zal zeker als ik hoor dat iemand bankhoezen nodig heeft jullie zeker aan raden bedankt voor de goede service

Geweldig!!

Onze bank laten reinigen door Meubelvisie en het eindresultaat is beter dan we hadden kunnen hopen! Ook de service van begin tot eind was super. Reageren snel en zeer betrouwbaar. Blij dat we voor Meubelvisie hebben gekozen.

De bank zit weer goed!

De bank was het nog waard om op te knappen. We zijn blij dat we dat hebben laten doen.

Vakkundige en betaalbare reparatie bank. Snelle reacties !

Op zondagavond gemaild ivm doorgezakte zitting van de bank. Zelfde avond al reactie terug met verzoek voor foto van zitting. Daarna heel snel offerte terug en met paar dagen bevestiging voor afspraak. Thuis gerepareerd door 2 aardige en vakkundige mannen. Bank zit weer als nieuw. En voor betaalbare prijs. Complimenten voor het bedrijf en personeel.

Goede oplossing

Maar die al eerder paar x gestikt was liet weer los. Voorstel was uiteindelijk ophalen bankdeel en machinaal aanpakken. 2 weken bankdeel kwijt. Naad ziet er stevig uit. Nu afwachten dat het dichtbij. Duidelijke afspraken. Snelle reactie op vragen Kosten vielen iets goedkoper uit als verwacht.

Ze kwamen op de afgesproken tijd, twee monteurs en waren zeer vriendelijk. Even gekeken naar de kapotte bank, en gelijk begonnen ze wisten precies wat ze moesten doen. Bank goed gerepareerd en netjes achter gelaten. Ik ben super blij dat ik jullie op internet heb gevonden, heeft mij veel geld voor een nieuwe bank bespaard. Ik beveel jullie aan iedereen aan.

Zeer goed gemaakt als nieuw AANRADER

Zeer snelle service en mooi gemaakt

Vakkundig

De losse lus in mijn bank is vakkundig gerepareerd. Correct bedrijf.

top

mijn leren banken zijn zeer goed gerepareerd. service is uitstekend. afgesproken was bepaalde stukken te vervangen, bij terugkomst bleek de gehele zittingen te zijn vervangen voor dezelfde prijs. dat noem ik nou een topbedrijf

Goede service en goed werk !

Een goed bedrijf Levert goed en vakkundig werk, En levert de gerepareerde bank ook nog een compleet gereinigd af . In één woord ; goed

Erg vieze bank weer mooi schoon.

Een nieuwe bank voor half geld

We zijn snel geholpen, bijna altijd binnen het half uur een mailtje terug, ongeacht het tijdstip. De bank is weer als nieuw met de nieuwe vulling. Ophalen en terugbrengen was ook top geregeld.

In 1 woord TOP

Je treft maar weinig bedrijven die op zo een geweldige manier met klanten omgaan. Maar ook nog eens echt top werk afleveren. Misschien niet de goedkoopste maar zeker de beste.

Alle afspraken prima nagekomen, snelle reactie op e mails.

De afspraak stond gepland tussen 12 uur en 15 uur, ze waren er al om kwart over twaalf wat en heerlijkheid.

Super service! Snelle reactie

Zelden een bekleding (van 2 banken) op dit niveau gezien

Goed advies voor dat de reparatie plaatsvond en uiteindelijk een resultaat dat onze verwachtingen overtreft

keurig

Een grote naad van onze bank was los gegaan. De heren van Meubelvisie hebben het weer keurig hersteld ! Top werk !

Professionals die weten wat ze doen.

De kussens van mijn 2,5 jaar oude bank waren wat doorgezakt. Na een avondje tv kijken zat er een kuil in de kussens die de volgende dag weer weg was. Meubelvisie heeft dit perfect opgelost. Zowel de kussens van het zit en het ruggedeelte zijn perfect vervangen. Het was niet goedkoop, maar het resultaat mag er zijn. Wel vind ik de doorlooptijd van 18 dagen erg lang. Maar dit lag aan de logistiek werd gezegd. Al met al erg tevreden.

Topbedrijf!

Gisteren is de meubelreparateur geweest en wij zijn bijzonder tevreden. Het was een hele klus voor hem. Hij heeft echt vakwerk geleverd, de bank ziet er weer puik uit. Wij danken jullie voor de speciale service om dit bij ons aan huis te hebben willen doen vanwege omstandigheden. Dat heeft ons heel wat ongemak gescheeld.