Top Back Office! Betrouwbare partner

De samenwerking met ONE PS verloopt echt soepel. Ze zijn altijd goed bereikbaar en denken met je mee. Ondanks mijn ruime ervaring in de uitzendbranche kom ik soms voor uitdagingen te staan. Bij ONE kun je altijd terecht met vragen en ze hebben altijd een antwoord. Met deze backoffice kun je echt aan je bedrijf bouwen. Degelijk, professioneel, en ook belangrijk, vriendelijke 'collega's'. Bedankt voor de prettige samenwerking en voor het feit dat ik altijd op jullie kan rekenen!

Perfecte dienstverlening

Goede begeleiding, mensen staan klaar voor je! Persoonlijke aanpak en een vast contact persoon die weet wat ze doet! Er is een wisseling geweest maar mijn nieuwe contact persoon staat er gewoon weer. Fijne communicatie!

Een fijne en groeiende samenwerking

Wij zijn tevreden met de huidige samenwerking. In de opstartfase was het nog een beetje aftasten. Inmiddels kennen we elkaar wat beter en zijn we meer op de hoogte van elkaars wensen, waardoor het proces ook goed loopt.

Professionele organisatie met oog voor de klant

Ik vind dat One PS helder communiceert, zorgt voor goede informatie, reageren snel op vragen en denken mee.

Snel en doelgerichte service

Mijn contact personen zijn net als wij, snel en doelgericht naar onze klanten. One voelt als een meerwaarde voor ons uitzendbureau.

Erg tevreden

Wij werken al geruime tijd samen met One PS en kunnen hier kort maar krachtig over zijn; we zijn erg tevreden over onze samenwerking met One! Wij raden deze backoffice dan ook zeker aan voor andere intermediairs.

Servicegericht en zeer deskundig!

Sinds 2020 besteed ik mijn backoffice uit aan One. Alhoewel One een externe partij is voelt het bij mij aan alsof het mijn directe collega's zijn. Alle collega's van One zijn behulpzaam, denken in kansen en mogelijkheden. Zij hebben een heel mooi systeem / portal die super gebruiksvriendelijk is waardoor je veel tijd bespaart. Als je op zoek bent naar een deskundig en betrouwbare backoffice dan raad ik One absoluut aan!

Klantvriendelijk

One staat er voor je wanneer je ze nodig hebt, altijd vriendelijk in de communicatie. Schakel het meest met Nick en hij zorgt ervoor dat One de uitstraling heeft van een "warme" organisatie wat niet alleen kijkt naar de cijfertjes, maar waar de mens/ uitzendkracht centraal staat.

Beste backoffice

Afgelopen jaar ben ik tijdens mijn studie gestart met mijn eigen uitzendbureau. Zo heb ik meerdere backoffice bureaus gesproken en mijn gevoel zei dat ik bij One goed zou zitten. Na een jaar heb ik mooie jaar achter de rug met behulp van de goede service en hoop op meerdere mooje jaren.

Professionele en zeer klantvriendelijke backoffice

Inmiddels werk ik ruim een half jaar samen met One. Naast hebben een eenvoudig werkend programma. Maar het belangrijkste de kundige, behulpzame en vriendelijke collega’s. Kortom een hele fijne samenwerkingspartner.

Betrouwbaar en loyaal

Ik werk al een aantal jaar vol plezier met One. Zij zijn laagdrempelig, handelen snel en denken graag met je mee.

Veruit de beste !

Professioneel en vakkundig bedrijf. Schakelt snel, is eerlijk en transparant en denkt mee. Hele fijne contactpersonen, die maken uiteindelijk dat de samenwerking zo prettig verloopt! Zeker aan te bevelen !!!

Super snelle (re)acties en verstand van zaken

Alles is erg goed geregeld, contact is snel en laagdrempelig en veel verstand van zaken. De eerste plaatsing is inmiddels van start gegaan en alle vragen en begeleiding die nodig is wordt als een ware naaste collega snel opgepakt en afgehandeld. Erg tevreden en aan te bevelen!

Zonder referentiekader heb ik een goed gevoeld bij de samenwerking

Via de buitendienst ben ik in contact met One People Services in contact gekomen. Na een goed uitgewerkte en duidelijke offerte ben ik klanten gaan benaderen. Vervolgens over gedragen aan de binnendienst. Zij hebben mij super en snel geholpen met de eerste plaatsingen. Kortom, ik heb nog geen enkel moment het gevoel dat ik een verkeerde keus heb gemaakt.

Expertise, service en betrouwbaarheid.

Ik heb voor One People Services gekozen omdat deze backoffice zich onderscheidt van andere backoffices in betrouwbaarheid, snelheid en het persoonlijk contact. Zowel mijn klanten als uitzendkrachten zijn uitermate tevreden over het contact met One People Services en deze professionaliteit weerspiegelt waar ik voor wil staan als uitzendbureau. Voor mij was ook het feit dat de ziekte kosten volledig werden gedekt door One, een belangrijke factor om te kiezen voor One. Alleen al het feit dat ik daar geen enkel risico mee loop, maakt het volledige ontzorgen compleet. - One zit er qua kennis m.b.t. CAO's altijd bovenop - Wanneer er wijzigingen zijn dan wordt er vanuit One gevraagd of er toelichting nodig is d.m.v. een (online) meeting - Ik heb een vast aanspreekpunt, maar zijn er altijd collega's die snel kunnen bijspringen/overnemen mocht zij in gesprek zijn

Mijn ervaringen zijn Uitstekend!

Vandaag weer uitstekend geholpen door de Backoffice. In communicatie een prettige organisatie om mee te werken. Uitzendkrachten kunnen eenvoudig de uren in het portaal registreren. Een vaste contactpersoon binnen One werkt ook erg prettig. Als contracten getekend zijn heb ik daar geen omkijken meer naar. Kortom, zeer prettig om mee samen te werken.

Super service, 10/10

Professionele en snelle service, je krijgt altijd hulp bij al je vragen. Bij One is er alles perfect georganiseerd. En wat ook van groot belang is, is het persoonlijk contact, dat je met One hebt. Ook als je volledig zelfstandig werkt als intermediair, heb je het gevoel, dat je een fijne collega naast je hebt - dat gevoel krijg je van One voor 100%

top

zelf ben ik zeer tevreden over one ps word goed geholpen dikke 10

Fijne partner die betrouwbaar is en ontzorgt

Wij werken met onze organisatie nu ruim 3 jaar samen met One. Ze zijn een stabiele, betrouwbare organisatie die zorgen voor een professionele backoffice waar alles correct geregeld is. Wij hebben een vaste contactpersoon, Marit, en zij is goud!

Zeer deskundig en erg vlot

Inmiddels driekwart jaar een nauwe samenwerking met One en dit bevalt erg goed. Ik vond het in het begin spannend omdat je een belangrijk onderdeel van je business overdraagt aan een extern partij. Inmiddels kan ik vol overtuiging vertellen dat ik compleet wordt ontzorgd. Ik kan mij volledig focussen op de werving. In het bijzonder dank aan Marit en Warren waarmee ik wekelijks contact heb en dan hoeft het niet eens enkel over het werk te gaan. Ik zie One meer als collega dan een extern partij voor de backoffice.

Deze organisatie begrijpt wat ontzorgen is

Makkelijk in gebruik, snel in handelen en klantgericht zijn woorden die mij te binnen schieten als ik aan one people services denk. Een sociale organisatie die je helpt waar nodig en in contact blijft met de klant om het beste resultaat te leveren.

Betrouwbare partner

Prettig contact, goede samenwerking en een betrouwbare partner

Alles goed geregeld

Heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

Vanaf dag één zeer tevreden!

Baantje Uitzendbureau bestaat inmiddels iets langer dan één jaar. Vanaf de eerste dag hebben we onze backoffice werkzaamheden uitbesteed aan One People Services zodat wij ons kunnen focussen op onze corebusiness. De tarieven van One zijn scherp, maar dat is niet de reden dat we zaken blijven doen met One. We worden vakkundig en snel geholpen door onze contactpersonen. Voor ons voelt het goed om te weten dat de verloning en facturatie in goede handen zijn. Maar boven alles zijn we zo tevreden over het leuke en altijd vriendelijke contact met de medewerkers van One. Het zijn eigenlijk een soort van collega’s van ons.

Een fijn gevoel dat alles goed geregeld is.

Professionele ondersteuning en onbezorgd medewerkers kunnen plaatsen bij mijn klanten. Voor vragen wordt je altijd snel en adequaat geholpen.