Het laten plaatsen van kunststofkozijnen is een investering voor tientallen jaren, daarom moet het goed en mooi geplaatst worden. Ik heb veel bedrijven een offerte uit laten geven en dit bedrijf kwam als laatste bij mij langs. Save the best for last. De monteurs zijn vakmensen. 21 maart zijn de werkzaamheden gestart en het resultaat is fantastisch. Dankjewel heren. Mochten er nog lezers zijn die twijfelen? Ga langs in de showroom voor uitgebreid en deskundig advies.

• Nazorg en garantie

Tijdens een afspraak in de showroom werd alle tijd genomen om al onze wensen en vragen te beantwoorden en werden ons alle mogelijkheden getoond. Ook bij het inmeten werd alle tijd genomen. De montage van de kozijnen en de deur was precies volgens afspraak en de monteurs vriendelijk maar vooral deskundig. Na de oplevering bleek van 1 raam het slot niet te werken. 1 telefoontje en de volgende werkdag was het geregeld. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

• Nazorg en garantie

Complete pui geplaatst. Snelle levering, vaklui die ook alles opruimen en keurig afwerken. Top.

• Nazorg en garantie

Prettig geholpen. Goed gewerkt en alles is netjes opgeruimd.

• Nazorg en garantie

Een snelle plaatsing. Was ook duidelijk met de aan de kant te zetten spullen voor het plaatsen van de drie zolderramen.

• Nazorg en garantie

We hebben in de afgelopen jaren 2 dakkapellen laten plaatsen, een voor- en achterpui met glas en een (loop-)deur en ook 3 ramen. Het feit dat we een klus steeds opnieuw aan dit bedrijf toevertrouwen, geeft al aan dat we zeer tevreden zijn. De contacten met alle kantoormedewerkers zijn heel plezierig, de (verschillende) monteurs zijn vriendelijk en werken snel, zorgvuldig en netjes. De producten waarmee ze werken zijn kwalitatief goed en de service is uitstekend.

• Nazorg en garantie

inmiddels door hun alle kozijnen en deuren latern vervangen. Zorgvuldig bedrijf, goed inzicht en goede kennis van zaken. luisterd naar wat je wilt en denkt mee over de stijl van uitstraling en hoe het past bij het huis. installatie is goed en vakkundig, waarbij opnieuw naar de klant wordt geluisterd. garantie opvolging is snel en goed.

• Nazorg en garantie

Prettige lui om aan het werk te hebben. Werken netjes en ruimen ook op!

• Nazorg en garantie N.v.t.

Goed meegedacht bij het maken van de keuzes. Monteurs zijn prettige mensen. Werk is netjes, goed afgewerkt.

• Nazorg en garantie

Wij zijn al jaren klant en hebben goede service gekregen En ze denken in oplossingen !.

• Nazorg en garantie

Keurig gewerkt. Deskundig personeel.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Niet de allergoedkoopste, maar kwaliteit heeft zijn prijs. After-sales? Geweldig. Zelfs na een paar jaar en zijn er problemen? Na een vlotte inspectie maken ze de zaken prima voor elkaar.

• Nazorg en garantie

monteur zijn vriendelijk, na montage netjes alles opgeruimd, dat zie je tegenwoordig niet vaak meer.

Alles perfect geregeld

• Nazorg en garantie

Mijn ervaring is : er is keurig gewerkt en op tijd volgens de afspraak ook is de straat aangeveegd.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Zeer tevreden over het product en de plaatsing/afwerking. En over de manier waarop je in de showroom geholpen wordt!!

• Nazorg en garantie

Aardige mensen met kennis van zaken. Nemen de tijd voor je. Opgeleverde werk ziet er goed uit.

• Nazorg en garantie

Goed ingelicht toen in informatie wilde. Ze nemen de tijd voor je. Fijne mannen die de kozijnen en deuren kwamen plaatsen. Perfecte service. Dank mannen van Starkozijn!!

• Nazorg en garantie

Starkozijn v.d. Vecht is een uitermate professioneel bedrijf met zeer deskundige medewerkers. In de showroom nemen zij alle tijd om alles uit te leggen en een goede keuze te maken. De monteurs leveren vakkundig werk, zijn betrouwbaar en werken hard en nauwkeurig. Dit bedrijf is zeer aan te bevelen.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Nadat wij vorig jaar de gevelbedekking en kozijnen aan onze tuinkant compleet hebben laten vervangen, is in februari van dit jaar de straatkant tot volle tevredenheid vernieuwd. Wederom werd het werk met grote precisie en vakmanschap uitgevoerd. De medewerkers van Starkozijn hebben binnen de daarvoor geplande tijd en in zeer koude weersomstandigheden, prachtig werk afgeleverd. Dit bedrijf raden wij u dan ook van harte aan!

• Nazorg en garantie

Alles is van begin tot eind perfect gelopen. Zeer tevreden over de geleverde diensten. Kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren.

• Nazorg en garantie

Het gehele traject van offerte tot en met plaatsing is soepel en strak verlopen; alles op tijd, conform de afspraken. Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Werkzaamheden ook conform gemaakte afspraken uitgevoerd en af- en opgeleverd. Over nazorg en garantie hebben we geen oordeel, omdat dat nog niet aan de orde is geweest n.a.v. een probleem. we gaan er van uit, dat dat ook geen probleem zal opleveren als het zover mocht komen. Ook de rommel is keurig opgeruimd c.q. afgevoerd.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Prettige uitleg. Beleefd gedrag. Snelle , goede aanpak van benodigde werkzaamheden.

• Nazorg en garantie

Alle afspraken zijn nagekomen. Er is netjes gewerkt en er is meegedacht. Men was niet te beroerd om een en ander extra af te werken zodat het nawerk voor ons beperkt was. Al met al zijn wij tevreden.

Over Starkozijn v/d Vecht BV

Starkozijn v/d Vecht uit Lelystad is hét adres voor kunststof kozijnen en gevelelementen. Met meer dan 41 jaar ervaring zijn wij specialist in kunststof kozijnen met hoge isolatiewaarde in veel kleuren en uitvoeringen. Kunststof kozijnen met VKG-keurmerk 10 jaar garantie op de kunststof kozijnen en kleurechtheid Verkozen tot VKG-keurmerk dealer van het jaar Wij leveren en plaatsen naast kunststofkozijnen ook ramen, deuren, schuifpuien, tuindeuren, keralit gevelbekleding en boeirandbekleding.