Oké, we moesten best lang wachten voordat de kozijnen uiteindelijk geplaatst werden, maar het was het meer dan waard. Het project startte met een gedegen advies waarin Danny goed luisterde naar onze wensen, meedacht en niets opdrong. De plaatsing duurde 3 dagen, waarin vakkundig (en gezellig) werd gewerkt. Ze ruimden na afloop alles weer op en keurig schoon. Na een dag ontdekte ik een klein 'pitje', maar dat kwamen ze gelijk verhelpen. Het resultaat is super geworden.

Prefect

Ze denken met je mee, werken netjes en leveren kwaliteit. In 2013 hebben ze het werk perfect uitgevoerd nog steeds genieten we van de tuindeuren en voordeur. Nu in 2024 hebben we de laatste kozijnen laten doen en ze werken nog steeds alles netjes af en komen na wat ze beloven. Bedankt voor de service team van starkozijn.

Goed en betrouwbaar personeel. Werkzaamheden keurig uitgevoerd. Ruimen alles netjes op. Komen na wat ze beloven. Onze ervaring met Peter en Rik waren dus bevredigend .

Ziet er perfect uit de nieuwe tuindeuren.

17 april, schuifpui er uit, nieuwe tuindeuren laten plaatsen door Peter en Rick, deze twee heren hebben hebben het perfect gedaan, werken heel secuur en netjes, alle lof. Op 18 april nog een bos bloemen gekregen van Star, als dank voor het vertrouwen.

Correct afgehandeld binnen de gemaakte afspraken

De uitvoering en het meedenken voor de beste oplossing is een pre voor dit bedrijf. We zijn erg content met het geleverde product. De uitvoerders waren erg vriendelijk en deden hun best het allemaal zo netjes mogelijk af te leveren.

Een Topbedrijf

Wij hebben kunststof kozijnen laten plaatsen in het hele huis incl zolder en de boeidelen

Een uitstekend bedrijf met goede monteurs

Prachtig schuifpui gekregen en netjes geplaatst door Peter en zijn collega nette werkers vaklui. Van begin tot het eind alles perfect geregeld.

Uitstekend bedrijf

prachtige schuifpui gekocht en laten plaatsen door starkozijn van begin tot het plaatsen perfect geregeld .En twee vaklui Peter en Michel hebben hem geplaatst nette werkers en een mooi resultaat.van ons een dikke 10 Chris en Betty uit Almere

Uitstekend bedrijf

Het gehele traject als zeer prettig ervaren. Naast professioneel advies ook tevreden met het verkoopproces. De plaatsing is snel en vakkundig verlopen. Wij hebben bijna het hele huis laten voorzien van kunststof kozijnen inclusief schuifpui en voordeur. Prettig contact met de monteurs, ook tijdens de uitvoering hebben zij goed meegedacht. Voor ons is dit bedrijf zeker een aanrader!

Goede, nette, snelle uitvoering.

Gezien het feit dat de locatie, Huizen, niet direct het werkgebied is hebben we toch voor dit bedrijf gekozen. Na oplevering is gebleken dat we de goede keuze hebben gemaakt. Prijstechnisch en kwalitatief goed materiaal. De uitvoering is netjes en vriendelijk gedaan.

Zeer goede kwaliteit

Zeer ervaren monteurs en wetten wat ze doen

De 5 sterren dik waard!

Twee jaar geleden openslaande kunststof deuren laten plaatsen, vandaag een kunststof voordeur. Daarbij binnenscreens voor de achterpui. Wat een topproducten en vakmanschap weer. De investering dubbel en dwars waard!!

Een klasse apart

Ik ben onder de indruk van de vakmanschap en snelheid waarmee mijn project werd uitgevoerd. Het hele huis werd onderhanden genomen alle ramen en deuren werden vervangen in 4,5 dag. Nu geniet ik weer elke dag van mijn huis.

Dankzij Starkozijn weer verliefd op m'n huis!

Dit keer mijn hele huis laten voorzien van kunststof kozijnen. Zo mooi geworden! De monteurs hebben wederom vakwerk geleverd, ondanks wat tegenslagen. Er werd enkel gedacht in oplossingen, niet in problemen. En het eindresultaat is schitterend!

Vakmanschap, kwaliteit en inzicht. Hoe goed wil je het hebben? Dank1

5 dikke sterren voor dit bedrijf. Wij zijn zo blij dat we met Starkozijn in zee zijn gegaan voor het plaatsen van al onze kunststof kozijnen! Monteurs zijn netjes en uiterst vakkundig en denken mee en, en, en. Zelfs praktisch geen schade aan stucwerk naast kozijnen bij het eruithalen van de oude kozijnen! De minimale schade is zelfs weer keurig afgewerkt. Vandaag 30 nov. 2021 is het werk opgeleverd en er is dus niets maar dan ook echt niets aan te merken. Alles paste perfect en naast vakkundige, keurige montage is ook het inmeten uiterst vakkundig gedaan. Geen passtukjes, opvulperikelen of dergelijke en alles zit er strak en recht in. Gewoonweg fantastisch! Dank allemaal voor dit vakwerk!

Deskundig en betrouwbaar

Na een eerdere prima ervaring met Star Kozijn onlangs het achterkozijn met tuindeuren vervangen. Uitstekend voorgelicht wel of geen schuifpui of twee openslaande deuren. Keuze viel op de laatste optie. Duidelijke communicatie en afspraken die ook stipt werden nagekomen. Ook dit kozijn werd weer met vakmanschap en preciesie uitgevoerd.

Wederom een dikke 10!

We hadden een nieuwe schuifpui nodig. Aangezien we al een uitstekende ervaring met Starkozijn hadden met een nieuwe kunststof gevel en kozijnen, gingen we weer naar Starkozijn. In de showroom zijn we uitgebreid geholpen een keuze te maken. Het opmeten thuis ging zeer nauwkeurig. De hele communicatie met het bedrijf verliep foutloos en vriendelijk. De schuifpui is erin gezet door Peter en Michel. Bijzonder vakkundig en vlot gedaan, waarbij onverwachte problemen waar tegenaan gelopen werd, zonder aarzeling en met grote vanzelfsprekendheid verholpen werden. Dus weer een dikke 10 voor Starkozijn!

Goed en betrouwbaar

Starkozijn vd Vecht neemt de tijd om tot een duidelijke offerte te komen welke binnen het budget past. Vervolgens wordt het ook daadwerkelijk uitgevoerd zoals is afgesproken. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Ik ben zeer tevreden over het eind resultaat.

Dit jaar (2021) een nieuwe voordeur laten plaatsen door Starkozijn v/d Vecht en wederom zeer onder de indruk van het vakmanschap van de, vriendelijke , medewerkers. Nadat wij in 2017 en in 2018 onze achter- en voorgevel met kozijnen, tot volle tevredenheid, in de kuststof hebben laten zetten, was nu de voordeur aan de beurt. De service en duidelijke afspraken, zowel in het offerte traject, in de uitvoering als in de nazorg is geweldig.

Heel blij met onze nieuwe kozijnen en keralit gevelbekleding. De kwaliteit van de kozijnen en gevelbekleding is perfect. De monteurs werken efficient en op een hoog niveau. Top!!!!

Voor de tweede keer: Geweldig!

In mijn vorige huis had ik al hele goede ervaringen met Starkozijn dus wilde ik voor mijn nieuwe woning weer met hen in zee. De monteurs zijn net weggereden en ik ben zo blij met het eindresultaat! Het ziet er schitterend uit! En ik weet van de vorige keer dat het ook zo mooi blijft. Starkozijn blinkt wat mij betreft uit in vakmanschap, kwaliteit en communicatie. Er wordt echt meegedacht, ook wat betreft de kosten. Grote klasse!

Klantgericht, vriendelijk en deskundig

Star Kozijnen heeft mij zeer goed geadviseerd. Ook met diverse wijzigingen en nieuwe vragen gingen ze zeer geduldig om. Klantgerichtheid staat hoog in het vaandel. Hartelijk dank.

Uitstekend, een dikke vette 10!

We wilde een kunststof gevel en twee kunststofkozijnen en kwamen uiteindelijk uit op Starkozijn. Het begon met de uitstekende recensies waardoor we contact opnamen en naar de showroom kwamen. Daar kregen we een gedetailleerde uitleg. Later kwam dhr. V.d. Vecht bij ons thuis opmeten. Dat werd heel grondig gedaan (dat hadden we wel anders gezien bij anderen) en meneer nam alle tijd voor ons. De communicatie en planning vanuit Starkozijn verliep ook vlekkeloos. Alles liep gesmeerd en klopte gewoon. Vorige week kwamen Peter en Gerard de werkzaamheden uitvoeren. Wat een vakkundige, harde werkers! Achter elkaar doorgaan, heel weinig pauzes. Ze werkten heel precies en heel snel, en gaven toch geduldig antwoord op al onze vragen. Beter kun je niet treffen! Alle mensen van Starkozijn waren overigens ook heel vriendelijk in de omgang. Kortom: alleen maar goede ervaringen met Starkozijn!

Over Starkozijn v/d Vecht BV

Starkozijn v/d Vecht uit Lelystad is hét adres voor kunststof kozijnen en gevelelementen. Met meer dan 41 jaar ervaring zijn wij specialist in kunststof kozijnen met hoge isolatiewaarde in veel kleuren en uitvoeringen. Kunststof kozijnen met VKG-keurmerk 10 jaar garantie op de kunststof kozijnen en kleurechtheid Verkozen tot VKG-keurmerk dealer van het jaar Wij leveren en plaatsen naast kunststofkozijnen ook ramen, deuren, schuifpuien, tuindeuren, keralit gevelbekleding en boeirandbekleding.