Hoge kwaliteit en goede service

Voor meer licht in onze woonkamer en verbinding tussen buiten en binnen, heeft De Boer Serrebouw voor onze woonboerderij een vouwwand gemaakt en geplaatst. We zijn erg tevreden over hun advies en service, en over de kwaliteit van de wand en het vouwsysteem. Het is nog elke dag genieten van het licht en uitzicht op de tuin!

Zeer Goede ervaring met de Boer serre bouw

Eind Januari is begonnen met de serre aanbouw. De Serre is klaar en het ziet er fantastisch uit. Zeer goede kwaliteit en vakwerk is zeker geleverd. De Serre is geleverd en gebouwd volgens een strakke planning, Wat mij betreft is de boer serre bouw een echte aanrader als je een aanbouw of Serre wil laten bouwen. Esther en Maurice

Hoogwaardig en professioneel

Absolute aanrader. Professioneel en meedenkend naar mogelijkheden. Korte lijntjes en zeer goede communicatie. Vriendelijke, zeer ervaren en hardwerkende medewerkers. Ik kijk er naar uit het volgende project met ze te doen.

Goeie ervaring met de Boer serre bouw

Onder deskundige leiding van Erik de Boer hebben Harry, Hein, Sietse en niet te vergeten Joery een prachtige serre voor ons gebouwd. We zijn er blij mee!

Een man een man, een woord een woord.

Wij hebben onze serre dit jaar laten bouwen. Eerst wilden wij een traditioneel gebouwde aanbouw waarmee de woning 35m2 extra woonruimte kreeg. Er was geen aannemer te vinden die dit goed en binnen 4 maanden kon doen. Over onze vorige aannemer waren we niet tevreden en daarom waren we op zoek nasr een ander. Door het ernstig tekort aan vaklieden waren de aan ins geoffreerde prijzen en levertijden buiten proportioneel. Toen kwam ik al googelend op de website van de Boer serrebouw. Erik, de eigenaar, kwam op de koffie en had wat demomaterialen mee. Wij hadden onze plannen helder op papier staan inclusief tekening van de architect. Het was Erik al snel duidelijk wat de bedoeling was. Binnen een paar dag had ik de offerte + planning in huis. Alles met elkaar was het veel geld maar was het wel een stuk voordeliger dan de eerste plannen. Het meest verbazende aan de offerte was de planning. In week 4 beginnen en in week 9 alles klaar. In mijn hoofd had ik daar al stiekem 5 weken bij aangeplakt. Uit mijn ervaringen uit het verleden had ik nog nooit een verbouwing meegemaakt wat exact volgens planning ging. In week 5 stond bouwvakker Harry op de stoep. Precies volgens afspraak. In week 9 zwaaiden we Harry en zijn maat uit. De aanbouw was klaar.

Zeer content : van 1e contact, bespreken mogelijkheden t/m eind en afwikkeling van de bouw.

Prachtig en solide uitgevoerde serre-uitbouw van onze woonkamer, met ruim zicht op tuin en vijvers. Na uitzetten van aantal offertes gekozen voor dBSerrebouw vanwege techniek, materialen en positief gevoel over contacten tijdens het reeds doorlopen voorbereidingstraject. Tijdens de bouw is er sprake van een paar onvolkomenheden in toegeleverde materialen; dat wordt direct, soepel, kundig, en zonder extra bouwtijd of kosten opgelost. Bij eventueel tussentijds overleg is er direct response. De uitvoering van de bouw: kundige, zorgvuldige en plezierige (!) vakmensen (Wietse, Sietse en Rein), die elke avond de bouwplek netjes opgeruimd achtergelaten: ook dat is kwaliteit!

Korte lijnen in communicatie en heel mooi resultaat!

Bestaande serre is vervangen door een geweldig modern exemplaar met vouwwand. Buiten komt naar binnen en binnen naar buiten.

Verbouwen of verhuizen? Wij hebben uiteindelijk voor een serre van de boer serrebouw gekozen en daar geen spijt van gekregen. Wat een topteam, harde werkers en vlotte bouw. Binnen 3 weken van fundering tot afbouw. We hebben nu de grote woonkamer die we wilden met veel licht en ook de bijkeuken is erg geslaagd. Zijn dik tevreden over het eindresultaat!

• Ervaring met: Serres

Erik en zijn team hebben bij ons een prachtige serre gemaakt. Samen hebben we hem uitgedacht tot een voor ons heel fijne plek en ook het eindresultaat mag er zijn!

• Ervaring met: Serres
  • Verbeterpunten/ tips: Houd goed in de gaten hoe er wordt gecommuniceerd over de timing/planning van de werkzaamheden en stel zeker dat de isolatie aan de randen van de fundering goed voor elkaar is.

Alles in hoedanigheid met firma de Boer liep goed we zijn zeer tevreden en de serre heeft veel toegevoegde waarde voor ons leef plezier

• Ervaring met: Tuinkamers

Prachtige serre, eigenlijk helemaal wat we ervan verwacht hadden. Ons huis zwemt inmiddels in een zee van licht en de tuin maakt onderdeel uit van de woonkamer. We hebben offerte opgevraagd bij meerdere serrebouwers en hadden het beste gevoel bij Erik. Daar hebben we geen moment spijt van gehad. Erik is recht door zee en houdt zich aan zijn afspraken; geen rare addertjes onder het gras tijdens de bouw. Ook is hij eigenlijk altijd direct bereikbaar voor eventueel overleg en advies. Wietse en Sietse (de uitvoerders in ons geval) zijn leuke, nette gasten en leveren daarbij vooral vakwerk af. Het eindresultaat mag er wezen. We gaan er lekker van genieten.

• Ervaring met: Serres

Prachtige terrasoverkapping van hoge kwaliteit en mooie materialen. We zijn er erg blij mee en het geeft zeker meer uitstraling aan het huis en de tuin.

• Ervaring met: Terrasoverkappingen
  • Verbeterpunten/ tips: Wij hadden verwacht dat de overkapping na installatie schoon opgeleverd zou worden. Dat was niet zo. Maar na overleg hierover is het alsnog schoongemaakt. Het terugzetten van een buitenkraantje heeft wat lang op zich laten wachten.

de Boer Serrebouw heeft onze achtergevel/serre en glazen dak geplaatst. Alles werd heel secuur opgemeten en geplaatst. We zijn erg tevreden met het resultaat en de service

• Ervaring met: Serres|Puien/vouwwanden

Ontzettend blij met onze tuinkamer. Installateurs waren fantastisch. Ook in nazorg.

• Ervaring met: Tuinkamers
  • Verbeterpunten/ tips: Er is nog geen foto gemaakt voor op jullie site van ons prachtig mooi resultaat (grapje)

onvermoeibaar en behulpzaam tijdens voorbereidende fase [tekeningen, vergunningen ed ] , hoge produkt kwaliteit en uitvoering, perfecte snelle nazorg en garantieafwikkeling

• Verbeterpunten/ tips: geen

Vakmanschap is wat jullie uitstralen, verkopen en waarmaken.

• Ervaring met: Serres

Een heel mooi kwaliteitsproduct waar je wel een olifant aan kan ophangen. Wel met dunne profielen en dus maximaal glas overigens. Letterlijk de zon in huis.

• Ervaring met: Serres|Puien/vouwwanden

Goede uitleg,aanvullende advisering en goede nacontrole. Vriendelijk personeel.

• Ervaring met: Puien/vouwwanden

Denken met de klant mee. No nonsense mentaliteit. Doen wat ze zeggen.

• Ervaring met: Serres

Tijdens de opbouw van de serre/tuinkamer goede ervaring met de beide mannen.

• Ervaring met: Tuinkamers
  • Verbeterpunten/ tips: Communicatie in de periode tussen opdrachtverlening en daadwerkelijke uitvoering kan beter. Nadat de tekeningen gereed waren was er nagenoeg geen mogelijkheid om nog wijzigingen aan te brengen.

Via De Boer ben ik nu de trotse eigenaar van een fantastisch mooie serre. De serre past ondanks andere gebruikte materialen, perfect bij ons huis. Dit had ik veel eerder moeten doen

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Serres
  • Verbeterpunten/ tips: Naast de gesprekken aan tafel met Erik, had ik graag vooraf een gesprek gehad met Wietze over de technische details. Dit had waarschijnlijk tot minder (her)werk.. Ook een betere afstemming vooraf met de installateur had ergernis voorkomen.

Prettig contact, snel reactie op vragen, mooi eindresultaat.

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Serres|Puien/vouwwanden
  • Verbeterpunten/ tips: Over de werkwijze van de installateurs zijn wij iets minder te spreken.

We hebben er echt een leefruimte bijgekregen. De werkwijze was professioneel en tot in detail goed verzorgd.

• Ervaring met: Serres
  • Verbeterpunten/ tips: Wij hadden geen idee over de totale doorlooptijd van een half jaar voor een zodanig project.