Keurig en perfect werk geleverd, alles volgens afspraak.

De kozijnen werden volledig volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Geen lange wachttijden en door vakmannen geplaatst. Na 2 dagen is ons huis helemaal opgefrist en goed geïsoleerd. Wij zijn erg tevreden.

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit materiaal, uitvoering met oog voor detail, perfecte oplevering en nazorg.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Onze serre is een jaar geleden opgeleverd Wij hebben zeer veel plezier van onze serre . Onze verwachting is ruim overtroffen. De Boer serre bouw is een fijn bedrijf met vakbekwame en prettig medewerkers. Bij ons Hein en Edwin. Probleempjes tijdens de bouw (er is altijd wel iets wat tegen zit) werden goed opgelost. Erik was altijd bereikbaar en reageerde snel.

Goede service, kwaliteit én fijne mensen

Wat zijn we blij met onze terraskamer, die wij - als leken - gewoon serre noemen. Ook al heeft Erik goed uitgelegd wat het verschil is. Tja, eigenwijs hè?! Van begin tot eind is alles hartstikke goed verlopen. Van de eerste kennismaking, tot de keurige offerte en van de bouw tot de perfecte nazorg. Alles liep op rolletjes. Toen er na een paar weken iets was wat door ons eigen toedoen niet helemaal goed liep, kwam er binnen de kortste keren iemand om het op te lossen. Echt heel fijn. Ons woonplezier heeft een flinke vlucht genomen, met deze mooie terraskamer. En we vonden het hier al zo fijn.

Fantastische samenwerking en prachtige serre

We hebben goede adviezen gekregen, prachtig eindproduct. Serre is exact zoals verwacht. Fijne samenwerking ook met de uitvoerders, vakmannen!

Meer dan verwacht!

Een duidelijk en eerlijk verhaal vooraf, wat ook werkelijk zo is uitgevoerd. Deskundige medewerkers, prettige communicatie en een geweldig eindresultaat. Wij zijn klaar voor jarenlang woongenot!

We hebben een hele mooie serre gekregen waar we heel lang plezier van gaan hebben!

De Boer Serrebouw heeft goed geluisterd naar onze wensen en een prachtige serre gebouwd. Toen we tijdens de bouw nog wat wijzigingen wilden aanbrengen ging dat in goed overleg. De kwaliteit van de materialen straalt van onze serre af. Erik de Boer was ook altijd bereikbaar als we vragen hadden en reageerde direct.

Ze hebben onze verwachtingen overtroffen.

Laat me je vertellen over de ongelooflijke ervaring die wij hebben gehad met Boer Serrebouw bij het maken van mijn prachtige aanbouw met vouwwand! Het was werkelijk een droom die uitkwam, en ik kan niet genoeg lof uitspreken over hun vakmanschap en professionaliteit. Vanaf het allereerste contact waren wij al onder de indruk van hun vriendelijke en deskundige team. Ze luisterden naar onze wensen en ideeën en kwamen met creatieve oplossingen om onze droomaanbouw werkelijkheid te maken. Ze begrepen precies wat wij voor ogen had en gaven ons het vertrouwen dat ze onze visie konden realiseren. De dag van de bouw was een waar spektakel! Het was zo indrukwekkend om te zien hoe hun getalenteerde vakmensen te werk gingen. Ze werkten met precisie en aandacht voor detail, en het resultaat was verbluffend. De vouwwand die ze hebben geïnstalleerd is absoluut prachtig en voegt een ongelooflijke hoeveelheid charme en elegantie toe aan ons huis. Wat wij vooral waardeerde, was de open communicatie gedurende het hele proces. Ze hielden ons voortdurend op de hoogte van de voortgang en stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden. Hun toewijding aan klanttevredenheid was echt opmerkelijk. Maar het was niet alleen het eindresultaat dat ons omver blies, het was ook de service na de bouw. Boer Serrebouw stond klaar om eventuele aanpassingen te maken en ervoor te zorgen dat wij volledig tevreden was met onze aanbouw. Hun nazorg en aandacht voor detail hebben ons het gevoel gegeven dat wij de juiste keuze heb gemaakt. Onze nieuwe aanbouw met vouwwand is nu het pronkstuk van ons huis en wij krijg voortdurend complimenten van vrienden en familie. Wij kunnen de Boer Serrebouw niet genoeg aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit, vakmanschap en een geweldige ervaring. Ze hebben onze verwachtingen overtroffen.

Prachtig product en fijne, vlotte communicatie

We zijn zeer tevreden over de communicatie: helder, vlot en prettig. Een man een man, een woord een woord! Ook het meedenken over stijlvolle oplossingen ervaren was al erg fijn. De monteurs zijn zeer geschikt en echte vakmensen. We zijn heel blij met het eindresultaat!

Een voorbeeld van vakmanschap

De serre is een verrijking van ons huis en tuin geworden. We kunnen nu het hele jaar genieten van het warme zonlicht, het mooie uitzicht en het ruime wooncomfort. De bouw verliep voorspoedig door de kordate en heldere afspraken van Erik met ons en met alle bedrijven en medewerkers die erbij betrokken waren. We hebben grote waardering voor de professionele aanpak van de mannen die de bouw hebben uitgevoerd, zoals Hein en Edwin, Richard en Stefan, Erik de Vries, de kraanmachinist, de betonstorter en de mannen van de zonwering. Het was een genoegen om ze om ons heen te hebben en we hebben dan ook een gezellige tijd gehad met een prachtig resultaat als kers op de taart. Alle medewerkers zeggen we daarom: HARTELIJK DANK.

Top kwaliteit en uitstekende dienstverlening!

Fijne samenwerking, flexibel en korte lijnen bij de Boer Serrebouw. Het eindresultaat is zeer geslaagd, technisch van topkwaliteit en het project-proces naar volle tevredenheid verlopen.

Erik en zijn monteurs hebben kwaliteit, vakmanschap en ontzorgen hoog in het vaandel staan!

Erik heeft ons vanaf het eerste contact fijn geholpen en goed geadviseerd en daarna voorzien van een duidelijke offerte met een aantrekkelijke prijs! Achteraf gezien een fantastische prijs-kwaliteit verhouding... Wij hebben bijna de gehele woning laten voorzien van kunststof kozijnen met hoogwaardig isolatieglas. De kwaliteit van de kozijnen is zeer goed en behoort tot de top in de markt! Mooi om te zien, stabiele draaiende delen en zeer deugdelijk hang- en sluitwerk! Voor de monteurs niets anders dan alle lof; echte vakmensen die hard werken en netjes in de omgang zijn; we kregen zelfs complimenten van de buren hierover!

Keurig netjes en doen wat gezegd word!

Ze denken goed mee, geven advies waar je wat aan hebt, nette medewerkers en doen wat ze beloven!

Ultiem wooncomfort met een perfecte, persoonlijke aanpak

Onlangs hebben wij een serre aan laten bouwen en een dakkapel laten plaatsen aan onze woning. Na goed overleg waarbij écht met de klant wordt meegedacht en de wensen worden vertaald in het ontwerp, is ons wooncomfort een stuk fijner geworden! Alles is gegaan in goed overleg met ons als klant. Prachtig geleverde producten! De werkmannen die bezig zijn geweest hebben uitstekend werk geleverd en waren prettig in de dagelijkse omgang. Vriendelijk, kundig en betrouwbaar personeel! Er werd ook goed rekening gehouden met onze pasgeboren baby! Denk je er over na om jullie wooncomfort ook fijner te maken? Wij raden jullie de Boer Serrebouw zeker aan! Hartelijk dank! Isaak & Elske

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Vooraf hebben we goede informatie gekregen wat betreft onze wensen en die zijn uitgekomen. Het contact met de mannen die de serre hebben neergezet was erg prettig, goede communicatie, ruimden alles aan het eind van de dag op en het was ook nog eens erg gezellig! Deze serre is een prachtige toevoeging en uitbreiding van ons huis.

Topresultaat!!

Prima samenwerking en topkwaliteit. Service was supersnel. het meedenken was geweldig. hierdoor hebben we een serre, een extra huiskamer, waar we heel veel plezier van hebben. Dit hadden we elders niet voor elkaar gekregen. Super maatwerk! en prachtige, efficiënte afwerking.

Goede service, vakmanschap en kwaliteits producten.

Afgelopen 10 jaar heeft De Boer Serrebouw in 5 fasen al onze houten kozijnen vervangen door aluminium kozijnen en vouwwanden. Elke keer is er sprake van goed advies en is het vlot schakelen. Alles wordt op locatie nauwkeurig ingemeten en daarna door vakmensen gemonteerd. Ook bij nazorg of garantie wordt er snel gereageerd en gehandeld. Uitstekend bedrijf om zaken mee te doen!

Een hele ontspannen ervaring

We hebben aan ons huis een serre laten bouwen in samenwerking met de Boer Serrebouw. Van het begin tot eind was de bouw uitstekend. Fijne werkmannen aan het werk die wisten waar ze mee bezig waren. Alles is gegaan in goed overleg. We hebben als bijzonder ontspannen en gezellig gevonden. We hadden ons geen betere verbouwing kunnen wensen. Bert en Feyuna

In alle opzichten zeer tevreden, zowel qua materiaal als uitvoering. Bedrijf dat weet wat ze doen en kunnen, alle lof ook voor het personeel, die zijn vakbekwaam, vriendelijk en overleg is er altijd. Fijn bedrijf om je verbouwing door te laten doen en ook de uiteindelijke afhandeling is top!! 100% tevreden!!!

Perfect product, perfecte behandeling

Persoonlijk, eerlijk, betrouwbaar en een prachtig geleverd product. We zijn zeer content met het behaalde resultaat. Prettige samenwerking heeft onze verwachtingen van het resultaat overtroffen. Kundig, vriendelijk en betrouwbaar personeel. Ook was de Boer Serrebouw in staat om goed aan te sluiten op onze wensen en smaak. Wij raden u de Boer serrebouw zeker aan als u opzoek bent naar een exclusieve serre, waarmee u uw wooncomfort zeker kunt vergroten.

Fijne samenwerking, luisteren naar onze wensen. Mooi resultaat!

Wij zijn zeer blij en tevreden met het resultaat van onze serre uitbouw. Er is goed geluisterd naar onze wensen die vervolgens zijn verwerkt in de offerte. Tijdens de bouw was er altijd nog ruimte voor overleg en er is netjes gewerkt. Vooral belangrijk voor ons is ook dat De Boer alles regelt en er een aanspreekpunt is, waarbij ook de bereikbaarheid en reactietijd dik in orde zijn.

Vakmanschap.

In onze zoektocht naar verbouwingsmogelijkheden stuitten we op dit bedrijf. We vielen op een foto van een serre met zadeldak en begonnen te dromen over hoe dit zou staan bij ons huis... En nu staat het er gewoon, práchtig! Je krijgt een duidelijke offerte, en de afspraken die worden gemaakt staan net zo stevig als de serre zelf. Korte lijnen, snel contact en zeer bekwame, toegewijde (en gezellige, ook niet onbelangrijk) medewerkers maken dat het bouwwerk binnen de planning klaar is. Alle werkzaamheden worden prima op elkaar afgestemd. Geen zorgen; alles wordt voor je geregeld. Je zou er haast nóg een verbouwing voor willen starten...

Zeer tevreden!

Onze serre-aanbouw is echt ontzettend mooi geworden, wat een licht en ruimte hebben we er mee gewonnen! Prettige samenwerking, alles keurig voor elkaar. Communicatie verloopt vlot en netjes, ook met de mannen die de serre kwamen plaatsen. Het kost wat maar dan heb je ook wat! Ik heb sterk het gevoel dat het echt loont om een specialist zoals de Boer er bij te hebben voor een serre. Wij hebben ook wel offertes aangevraagd bij “ gewone” bouwbedrijven maar ik merkte dat die toch niet helemaal van de hoed en de rand weten, toen we die offertes eindelijk in huis hadden bleken ze ook nog veel duurder. Bij het voorbespreken van de plannen en ideeën wordt er goed met je meegedacht en er wordt ook aan details gedacht waar je als leek geen weet van hebt. Tijdsplanning was ook goed ingeschat. Kortom: tevreden!

Hele fijne samenwerking, echt vakwerk en goede nazorg.

Hoge kwaliteit en goede service

Voor meer licht in onze woonkamer en verbinding tussen buiten en binnen, heeft De Boer Serrebouw voor onze woonboerderij een vouwwand gemaakt en geplaatst. We zijn erg tevreden over hun advies en service, en over de kwaliteit van de wand en het vouwsysteem. Het is nog elke dag genieten van het licht en uitzicht op de tuin!