goed en betrouwbaar

• In welke branche bevindt u zich? Automotive
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? liefst wat meer reclame maken over Q8/ merchandising. naamsbekendheid.

Beste Paul, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Wij zullen uw opmerkingen meenemen en intern bespreken. Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Automotive

Beste John, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

een zeer goede ondersteuning, kennis en ervaring voor omzetting producten van ons materieel naar de Q8 producten. Speciaal voor uw heer Bernie van Gils die HMB goed begeleid en de Q8-producten die HMB gebruikt en kennis van materieel die HMB heeft. Grote complimenten voor uw collega Bernie.

• Betrouwbaarheid en zorgvuldigheid bezorging

Beste Frank, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij hebben uw mooie beoordeling ook aan Dhr. van Gils laten zien, nogmaals heel erg bedankt voor de complimenten! Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Snelle service en klantvriendelijk

• In welke branche bevindt u zich? Metaal
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? Als er een product niet op voorraad is, dan dit op de pakbon vermelden als backorder en doorgeven wanneer dit geleverd gaat worden.

Beste Marie-Jose, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Wij zullen uw opmerkingen meenemen en intern bespreken. Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

wij hebben een goede relatie met vollenhoven

• In welke branche bevindt u zich? Automotive

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

2 sterren: slechter dan verwacht

Steeds wisselend personeel, waardoor er geen goede relatie ontstaat. Ook de kennis en praktijkervaringen ontbreken en leiden vaak tot ergernis.

• In welke branche bevindt u zich? Metaal
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? Zorg voor goed geschoold personeel zodat er ook een onderbouwd advies gegeven kan worden over de producten en bij problemen. Ook de contact verhoudingen schieten vaak te kort

Enkel nog maar contact gehad met de vertegenwoordiger, nog niets gekocht maar gaat wel gebeuren

• Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Kwaliteit producten N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Betrouwbaarheid en zorgvuldigheid bezorging N.v.t.
  • In welke branche bevindt u zich? Industrie
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? nvt

Beste Bert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Uitstekend!

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Ronnie, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Metaal
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? elke dag kunnen leveren

tevreden :)

• Betrouwbaarheid en zorgvuldigheid bezorging

Beste Bas, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Automotive

Beste Andre, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Wij wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

GOED

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Hein. Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben reeds contact gehad met u over uw beoordeling en wij gaan ons best doen om onze service te verbeteren. Wij waarderen het ontzettend dat u dit met ons gedeeld heeft. Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Automotive

Beste Gerard, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Michel, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Prima bedrijf waar we graag zaken mee doen sinds 2,5 jaar.

• In welke branche bevindt u zich? Automotive
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? Een webshop voor kleding en AVIA artikelen zou handig zijn. Dit werkt nu niet optimaal. Ook een webshop voor olie en dergelijke te bestellen zou handig zijn.

Beste Albert, Bedankt voor uw mooie beoordeling en suggesties. Wij gaan bekijken wat we kunnen veranderen. Uw beoordeling waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Ik heb eigenlijk zelden tot nooit contact met de medewerkers, los van het sporatisch sturen van inkoopopdrachten. Wat ik vooral als prettig ervaar, is dat de materialen vrijwel altijd voorradig zijn en daardoor snel leverbaar.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • In welke branche bevindt u zich? Industrie
  • Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? Geen tips door het geringe contact.

Beste Tom, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Prettig en accuraat

• In welke branche bevindt u zich? Metaal

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Metaal

Beste Jos, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Theo, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

zijn er dingen niet duidelijk word er contact gezocht zeer prettig.

• Betrouwbaarheid en zorgvuldigheid bezorging

Beste Martin, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Ronnie, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• In welke branche bevindt u zich? Automotive

Beste Sjors, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

Uitstekend, goed en leuk personeel. prijs / kwaliteit verhouding van de producten is prima

• In welke branche bevindt u zich? Industrie

Beste Robbert, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.

• Heeft u tips/verbeterpunten voor ons? Nee

Beste Ronald, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Dit waarderen wij ontzettend! Alleen met de terugkoppeling van onze klanten kunnen wij onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Nicole de Witte Sales en Marketing medewerkster Vollenhoven Olie Technologie B.V.