Alles was prima geregeld

Alles ging zoals ze hadden gezegd

Bijna perfect.

Vertegenwoordiger Edgar Thomas krijgt een 10. Uitvoering zou 4-12-2023 gebeuren. Door weersomstandigheden (2 weken te koud weer voor het product) is de datum verschoven naar 25-01-2024. Het feit dat door 2 weken koud weer de planning meer dan 7 weken opschuift zijn wij niet blij van geworden! (Ik ken de wintersluiting in de kerst- en nieuwjaarperiode, maar dat doet niets af van onze teleurstelling.) Kennelijk was uw planning al veel te vol! Als dit niet aan de orde was geweest had ik 5 sterren aangevinkt. Overigens, uitvoerende mensen: ook een 10.

vriendelijk, correct.

Het vullen van de vloerging eigenlijk heel goed het waren vriendelijke heren, ze deden hun werk. en hebben gemeld dat ze klaar waren en zijn weer vertrokken. Groet M.M.Heemskerk steenuil 7 1704 TD Heerhugowaard

Er is netjes en snel gewerkt.

De afspraak dat het werk in de middag zou worden uitgevoerd, is tegen de afspraak en mijn advies gewijzigd in 's ochtends vroeg.

Alles prima verlopen, van het begin tot het einde. 1 puntje bij de voorlichting van de spouw, eerst met een happertje kijken of het wel nodig is.

Keurig netjes volgens afspraak

Kruipruimte is snel en vakkundig door vriendelijk personeel uitgevoerd

Telefonisch contact na aanvraag informatie. Binnen drie dagen kwam er iemand kijken. Daarna snel de offerte in de mail. Na goedkeuring ook weer snel afspraken kunnen maken. Op de dagen zelf waren de mannen keurig op tijd. Het waren op elkaar ingespeelde teams. Ging allemaal vlot en netjes. Ook de informatie die je krijgt om eventueel subsidie aan te vragen was duidelijk Zeer tevreden en zeer aan te bevelen.

FABULEUS !!!

Ik kreeg op vrijdag 5 Jan. een geheel vrijblijvende inspectie van mijn kruipruimte. Deze inspectie gaf groen licht voor het aanbrengen van vloerisolatie. Ik had zelf wat research gedaan betr. de mogelijkheden en in overleg met de Isolatiespecialist gekozen voor het aanbrengen van 55 m² Icynene H2Foam Lite (HFK-vrij). Op zaterdag 6 Jan. de offerte binnen! met een streefdatum van 23 Jan. Maandag 8 Jan. nog effe contact gehad met de planning i.v.m. de opdrachtbevestiging en kreeg ik te horen dat de streefdatum niet haalbaar was, maar of het ook op 18 Jan. kon (Hoera !!!) Op donderdag 18 Jan. een pietsie later dan het afgesproken tijdsblok (verkeersproblemen) arriveerden de heren om 12.45 uur en om 15.15 uur zat er 55m² Icynene met een laagdikte van minimaal 18cm. onder mijn vloer!! De volgende dag had ik meteen een vloertemperatuur die 4 graden hoger was dan voor het aanbrengen van de isolatie. Als er 6 sterren te vergeven waren had ik dat ook gedaan! Al met al ben ik een uiterst tevreden klant.

Professioneel en klantvriendelijk

De informatie die we ontvingen over spouwmuurisolatie was duidelijk. Er werden goede afspraken gemaakt en de isolatiespecialist was altijd telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen. Het isoleren verliep vlot en volgens plan, zonder veel overlast. Ik ben nu wel benieuwd of dit isoleren gaat helpen in het verminderen van ons gasverbruik.

Een net bedrijf wat doet wat het zegt

Ze hebben keurig de werkzaamheden uitgevoerd volgens afspraak en vooral het contact mbt tijd en opkomst waren super alsook de info vooraf.

Van begin tot eind een mooi bedrijf

Het begint met een heldere uitleg en advies. In ons geval was dit bodemisolatie. De vervolgstappen zijn overzichtelijk en snel. Het aanbrengen van de bodemisolatie ging heel snel door bekwame en gezellige mensen. Al met al een goede ervaring tegen een mooie prijs.

Prima service, netjes gewerkt en mooie prijs

Zowel tijdens de opname als de uitvoering was het personeel zeer vriendelijk en deskundig. Ze bieden een goede prijs t.o.v. anderen en komen hun afspraken na. En het effect van de isolatie van de spouwmuren is echt merkbaar!

Uit de kunst

Uitstekende communicatie De afspraken nakomen Bijzonder vriendelijke mensen. Mocht ik mijn buitenmuur gaan isoleren dan komt de ISOLATIESPECIALIST als eerste in aanmerking.

Was vriendelijke en deskundige hulp.

Vader en zoon kwamen aan. Grote rollen isiolatiefolie verdwenen een voor een snel onder de vloer van ons huis. Waren vriendelijke mannen. Er moest wel geboord worden om folie te bevestigen. Karwei was binnen paar uur klaar en het resultaat kon ik zien op filmpje dat hij met mobieltje had gemaakt. Super tevreden. Ik gaf lekkere cake-jes meer voor terugreis en was dankbaar!

Heel goed

Mijn ervaring met het bedrijf de isolatie specialist heb ik als perfect ervaren,goed werk afgeleverd netjes alles afgehandeld, en de 2 poolse arbeiders waren keurige jongens, al met al een prima bedrijf mvg a.kornet

Toppie

Super snel afgehandeld

Netjes gewerkt,vriendelijke heren.

Het is een stuk behagelijker in huis na de isolatie.

Goede vakmensen

Duidelijke uitleg. Vakwerk geleverd

Prettige mensen die goed meedachten en een goede oplossing aandroegen

De oorspronkelijke opzet, van buiten af de kruipruimte bereiken dmv gat boren, bleek niet nodig te zijn. Via de kruipruimte kon met enig graafwerk de klus zonder boren worden geklaard.

Goede en eerlijke werkwijze materiaal en mensen alle afspraken klopte ook de prijs.

Deze mannen hadden 5 jaar eerder mogen komen.

Meedenkend en vriendelijk

Zeer prettig en werken snel. Heel tevreden hoe ze meedenken over welke isolatie (Spui-, vloer- of bodemisolatie) het beste is ook al betekent het dat voor hun dat je de de goedkopere keuze maakt.

Ging wel goed, waren vriendelijke mannen. Alleen slang was poreus, overal water, dat kan beter. Ik had stenen vloer, maar je zal vloerbedekking hebben, dat is minder. Fijne dag. Mevr E vd geest.

Goede voorlichting en uitvoering

De info van de vertegenwoordiger was verhelderend. De uitvoering was uitstekend, personeel was vriendelijk en werkte netjes.

top ervaring

Prima netjes en snel gewerkt. Vriendelijke mensen was top geregeld

Makkelijk contact te maken. Prima advies en uitvoering.

Ik was voornemens met folie te isoleren, maar dat bleek tijdens het adviesgesprek dat dit met dampwerende folie onder het parket/laminaat niet de beste keuze was. Op aanvullende vragen werd snel gereageerd. Bij beoordeling van de kruipruimte werd houtworm geconstateerd, ook daarbij werd ik op weg geholpen om dat op te lossen. De afspraak voor de uitvoering was daarna snel gemaakt. De mannen boven en onder de vloer werken, snel en netjes. Ook alle benodigde stukken voor een subsidie-aanvraag heb ik netjes aangeleverd gekregen. En het belangrijkste: geen ijskoude vloer meer ;-).

Over Isolatiespecialist.nl

Wij zijn een landelijk opererend bedrijf met een passie voor het helpen van mensen. Dit doen wij door middel van onze isolatieservice. Wij kunnen u helpen door uw spouwmuur, kruipruimte, vloer of dak te isoleren. Dagelijks zijn we met zo'n 100 collega's in de weer om Nederland te verduurzamen. Bent u toevallig in de buurt van onze hoofdvestiging in Moerkapelle en wilt u isolatieadvies of wilt u even kennismaken? Kom eens langs voor een heerlijk kopje koffie! Op woensdag krijgt u er zelfs een pannenkoekje bij.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.