Professionele benadering

Prima contact voor afspraken en planning. De intake, offerte en realisatie verliep heel professioneel. Goede digitale ondersteuning en afhandeling. Isolatie is vakkundig aangebracht en alles is aan het einde van de werkzaamheden netjes opgeruimd!

Nette uitvoering, goede communicatie vooraf en vriendelijke medewerkers

In het voortraject keurig geïnformeerd en ook antwoord gekregen op de vragen die ik had met betrekking tot het materiaal. De uitvoering is ook heel netjes gedaan en in een ochtendje was alles klaar (voor- achter- en zijgevel) Enige puntje was dat we op aangeven van de isolatiespecialist vooraf de berging naast het huis leeg hadden gehaald zodat ze daar door de houten achterwand bij de stenen zijgevel konden maar dat bleek op de dag van uitvoering toch niet nodig. Alles bij elkaar zeker aan te raden en wij zijn nu in afwachting van het effect op de hoeveel kubieke meters gas die we minder hoeven te verbruiken.

Fijne ervaring, netjes gewerkt!

Vriendelijk personeel. Netjes gewerkt.

Geweldige service

Adviseur Stephan neemt uitgebreid de tijd om de verschillende mogelijkheden door te nemen. Dit bedrijf is ook gespecialiseerd in het navullen van muren met oud / vergaan isolatiemateriaal. In ons geval aan de orde. Het duurt even voor uitgevoerd kan worden, maar dat schept ook vertrouwen. Partijen waar je binnen een week geholpen kunt worden daar geloof ik niet in.

Helemaal prima. Zo geregeld.

Na een korte opname van het huis, een offerte opgesteld die je gemakkelijk kunt inzien via een online omgeving. Nadat deze geaccepteerd is komen de jongens van isolatie specialist langs en was de spouwmuur zo geïsoleerd.

Goed bezig deze mannen!

Goed bezig deze mannen!

Super netjes gewerkt en tevens vriendelijk!

De heren hebben alles netjes gedaan, en tevens alles netjes achter gelaten. Dank!

Snel en fijn werk!

Aardige mensen die snel en fijn werk leveren

Aardige vakkundige mensen

Ik vond het wel een nadeel dat een flink deel van het werk in het donker werd uitgevoerd maar er is hard gewerkt en nette mannen

Niets dan lof.

Zeer duidelijke offerte, en werkzaamheden, spouwmuurisolatie, werd vakkundig uitgevoerd. Vriendelijk personeel, een aanrader!

Vlotte en vakkundige uitvoering

Keurig. Op tijd vriendelijk en vakkundig

Helemaal top!

Had een afspraak voor half januari en door een gaatje in de planning zijn ze eerder gekomen en zeer netjes aan de slag gegaan. Extra werk ( op ons verzoek) netjes besproken en opgelost.

Goed gewerkt en netjes opgeruimd

Netjes gewerkt, schoon gewerkt en achtergelaten

Netjes gewerkt, schoon gewerkt en achtergelaten

Kwaliteit, kennis, tijd en afwerking uitstekend

Professionals die zelfstandig een heel goede job doen, complimenten! Als de isolatie functie net zo blijkt te zijn als de levering en afwerking komt het dik voor elkaar. Succes met jullie verdere werk.

Prima en snelle service!

Prima service, snel en vriendelijk geholpen en netjes alles weer opgeruimd. Aanrader!

Tevreden

Goed en snel gedaan

Prima, zeer goede service

Zorgvuldig, netjes, goed overleg en heel klantvriendelijk. Zeer betrouwbare firma

Prima heel fijn gewerkt

Prima, heel fijn gewerkt.

Snel en vakkundig

Bij dit bedrijf ben ik gekomen door een ervaring van iemand anders. Die was uitstekend. En die van mij ook. Supersnel. Netjes gedaan door beide heren. Aandacht voor de klant en voor de afwerking. Een 10!

Alles zonder problemen gegaan

Netjes afgewerkt zonder problemen

Zeer tevreden over het aanbrengen

Vriendelijke medewerkers die met al mijn wensen over tuin en balcon rekening hielden en zeer netjes werkten

Gebeurd

....

Beste Carla, Oei. Een 4. Hier schrikken wij van. Eerlijk gezegd: het verbaast ons. U heeft namelijk bij de monteurs aangegeven erg tevreden te zijn. Ook hebben wij van u een mail ontvangen waarin u positief bent over ons werk. De feedback die u geeft in dit medium is 'gebeurd'. En het isolatiewerk kan ook maar gebeurd zijn: het is een investering die helemaal niet leuk is, maar - zeker in deze lastige tijd - wel erg noodzakelijk. Wij hebben contact met u gezocht om te luisteren wat er aan de hand is. Dat was verhelderend! U gaf aan dat u het invullen van de vragen in het reviewsysteem niet zo interessant vond en dat we er ook geen waarde aan moeten hechten. U weet ook nog niet of de isolatie goed gaat werken. Daarvoor is het nog te kort dag. Dat kunnen we ook begrijpen. Gelukkig gaf u nogmaals aan dat onze monteurs netjes en professioneel hebben gewerkt. Hier zijn we erg blij mee en dit hebben we dan ook zeker doorgegeven aan de mannen. Nogmaals, hartelijk bedankt voor het vertrouwen dat we uw huis mochten isoleren. Ook voor het lekkere eten dat u geregeld heeft voor de mannen (erg gewaardeerd!!). Geniet deze winter van het wooncomfort en de energiebesparing. Een hartelijke groet, Het team van Isolatiespecialist.nl

Zeer nette en vriendelijke medewerkers.

Zeer nette en vriendelijke medewerkers.

Goed degelijk werk, netjes uitgelegd en opgeruimd