Goede servıce en vrıendeiıjke en professıonele mensen

Zie boven

Zeer keurig uitgevoerd

Goede communicatie en alles netjes opgelost

Gewoon top!

Zelfstandıg en profesıoneel! Toppers

Hartelijk dank voor de mooie review, daar zijn we superblij mee! Veel comfort en besparing met de isolatie! Hartelijke groet, Team Isolatiespecialist.nl

Heel erg blij mee

Goedemiddag, Gisteren En vandaag is er bij ons op tivoliplantsoen 2 4731ec Oudenbosch dakisolatie geplaats. Echt heel erg netjes en efficiënt gewerkt. En naderhand alles zeer netjes Opgeruimd. Groeten Marco en Marieke

super!

De heren waren ondanks dat ze later waren (wat netjes doorgegeven was) super vriendelijk. Mijn complimenten! Erg tevreden over de werkzaamheden.

Zeer prettig en de werkzaamheden waren snel, netjes en vakkundig uitgevoerd.

Het isoleren van de buiten muren. Onze ervaring was zeer prettig en de werkzaamheden waren snel, netjes en vakkundig uitgevoerd. Hartelijk dank voor de goede service

Alles conform offerte en keurig geleverd

We hebben alweer enig tijd geleden vloerisolatie en spouwmuurisolatie laten aanbrengen. Na een bezoek van de adviseur kregen we twee duidelijke offertes. Na opdracht werden de werkzaamheden ingepland. Helaas ging het niet allemaal op één dag. Er zat een paar weken tussen. Maar ze kwamen wel op de afgesproken tijdstippen opdagen. Het werd keurig opgeleverd. Afval werd meegenomen. En ik kan nu zeggen dan we in een jaar tijd honderden euro's minder energiekosten kwijt zijn. Een aanrader!

Nette en vlotte service

Vriendelijke, beleefde mannen die weten wat ze doen, en de boel netjes achter lieten.

Prima en snelle service

Vriendelijke mensen, snel en netjes gewerkt

Perfecte spouwmuurisolatie

Vanmorgen hebben 2 heren van Isolatiespecialist de spouwmuren van onze woning geïsoleerd. De heren waren keurig aanwezig op de afgesproken tijd. De werkzaamheden zijn geheel naar wens uitgevoerd en de voor- en achtertuin zijn na afloop weer netjes schoongemaakt.

Prfect

Super snel netjes en prima gewerkt

Keurig verlopen!

Spouwmuren laten na isoleren, zowel vwb het advies als tijdens de uitvoering zeer netjes geholpen, uiterst tevreden!

Netjes en schoon gewerkt.

De monteurs waren erg beleefd. Werken snel en netjes. We werden snel na de aanvraag geholpen

Snel vakkundig vriendelijk beleefd

Goed geïnventariseerd snel en vakkundig uitgevoerd netjes achtergelaten

Naar volle tevredenheid!

Hoewel de mannen wat te laat waren door uitloop van de vorige klus, hebben ze de isolatie vakkundig aangebracht. Na afloop is alle troep netjes opgeruimd, dus wat mij betreft een dikke 10. Enige puntje van aandacht is dat het prettig was geweest als ik een telefoontje had gehad dat ze een uur te laat zouden komen.

Perfect geregeld en ik korte tijd

Was snel geregeld . Mannen waren er op de afgesproken tijd. Alles weer netjes opgeruimd

Goede ervaring en heldere uitleg

Vorige week is er spouwmuur isolatie aangebracht. Vakkundige en vriendelijke monteurs. Gang van zaken wordt helder uitgelegd en laten de tuin schoon achter.

Goed en vlot verlopen

Goede communicatie, snel geholpen en vakkundig werk afgeleverd

Perfect gedaan

Waren er op tijd, werkte super snel en heel netjes. zeker een aanrader!

Fantastisch resultaat en goede nazorg. Werkplek schoon achtergelaten.

De mannen hebben in korte tijd professioneel werk geleverd!

Na een plezierig contact met buitendienstmedewerker Ted Hogerwaard heeft deze een proefgat geboord in onze gevel. Daarbij werd duidelijk welke werkwijze er gehanteerd zou worden. Een dag later werden we al gebeld door de planning. De mannen konden direct na het weekend al aan de gang. Vandaag hebben ze snel, correct, professioneel en voortvarend gewerkt met een prima resultaat. Grote klasse! Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen zowel voor vloerisolatie, dat in januari 2019 werd aangebracht als de gevelisolatie van vandaag. Waarvan acte!

Zeer vakkundig

Vriendelijk personeel en zeer vakkundig werk. Ook alles schoon en netjes achter gelaten. Wij zijn zeer tevreden.

Goed advies, strak geregeld en geen overlast.

Wij vonden de isolatiespecialst via een gemeentelijke inkoopactie. Onze woning is niet vreselijk oud, maar had nog een matige isolatie van de vloer op de begane grond. Daardoor hadden we veel condensatievocht in de kruipruimte, en ook nog verlies van warmte. We kregen al vrij snel een reactie voor een afspraak, waarbij er ter plekke gekeken werd wat zinvol was. De vloer zelf isoleren was niet rendabel omdat er al iets van isolatie in zat, maar de bodem van de kruipruimte was niets meer dan de grond waar het huis op staat. De specialist adviseerde een HR++ korrel laag van 15 cm, terwijl de gemeente de minimum waarde van 12 cm benodigd voor subsidie had gevraagd. Dit betekende dan iets hogere kosten, maar een veel betere werking op deze ongelijke ondergrond voor slechts 100 euro verschil. De planning was dat het wel even ging duren door drukte, maar toen er een plekje vrij kwam door een andere afspraak die niet door kon gaan, ben ik keurig gebeld. Hierdoor is alles een maand eerder dan gepland uitgevoerd. Ook in de uitvoering ging alles soepel. Binnen een uur was de kruipruimte mooi egaal gevuld met een enorme slang uit de wagen. Verder dan het luik bij de voordeur hoefden ze niet te zijn, en ook relatief weinig rommel. De natte lucht die uit de kruipruimte geduwd was, had ik zo weg door even de voor en achterdeur tegen elkaar open te zetten nadat alles weer dicht was. In verhouding tot andere isolatie maatregelen echt heel weinig overlast, en voor dit geld had ik zelf niet met duizenden liters aan isolatie willen slepen, laat staan een krappe vieze kruipruimte willen werken.

Betrouwbaar bedrijf met aardige medewerkers

De afspraak was tussen 9 en 11 ,stonden om 8.55 voor de deur geweldig.Eerst ff een bakkie en toen aan de slag helaas was de slang te kort om bij mijn huis te komen,gevolg extra slang halen.De werkzaamheden bij de Algerabrug belemmeren echt iedereen gevolg 2 uur vertraging.Ik vond het echt super dat ze ondanks deze vertraging gewoon aardig en netjes hun werk gedaan hebben.Toppie echt een compliment waard.

Erg tevreden

De mannen hebben keurig en netjes gewerkt. En waren goed op tijd Zeer aan te bevelen.