Zeer goede afhandeling van genomen isolatie maatregelen.

Zeer goed advies voor isolatie van de vloer en de muren.

Prima uitgevoerd

Netjes gewerkt. Als klant Kritisch op vorige partij door deskundigheid van beide mannen die deze werkzaamheden hebben uitgevoerd.

Het is goed gedaan

Top bedrijf

Fijn mannen, werken snel en goed. Duidelijke uitleg wat er gebeurt en staan open voor vragen.

Isoleren is goed gegaan. Duidelijk uitleg en informatie. Alles is voorspoedig gegaan en super netjes afgeleverd. Top installateurs!

Prettig en snel

Alles op tijd en zonder problemen. Vriendelijke mensen en met goede uitleg wat er allemaal ging gebeuren.

Team Muran (als ik het goed schrijf) heeft in minder dan een dagdeel spouwmuurisolatie uitgevoerd aan zowel voor als achterkant. Van te voren een uitleg wat er ging gebeuren en alles werd netjes achter gelaten! Fijne ervaring

Duidelijk en snel

Conform verwachting, heldere toelichting bij offerte

Prima, netjes. Alles wordt opgeruimd! Aanrader!

Aardige monteurs, heel vriendelijk en doen het goed!

Zeer prettig, snel, goede afwerking

Fijne vriendelijke ervaring, snelle en mooie afwerkingen.

Goed werk

Vriendelijk en netjes!

Doordouwers in de goede zin van het woord.

Werken lekker door. Zijn heel relaxed. Aanrader!

Goed!!

Vriendelijke mensen goed bezig

Slechte adviezen, waardeloze afwikkeling.

Adviseur was langs geweest en was niet bang om een enkelsteens spouwmuur met houten binnenmuren te isoleren met glaswol. Andere isolatiebedrijven gaven aan dit niet te doen vanwege vochtprobleem op lange termijn, maar Isolatiespecialist had al meerdere (dezelfde) huizen in onze wijk gedaan. Gelukkig weigerde de uitvoerder van dit bedrijf om deze klus uit te voeren en kwam vervolgens een raar afhandelingsproces op gang. Ik zou 75 eur korting krijgen op een al eerder afgesproken bodem isolatie terwijl ik ruim 300 eur subsidie mis liep doordat er nu maar 1 duurzaamheids maatregel was… Verder niet meer op ingegaan, toen later de planningsafdeling mailde dat ze zouden komen vroeg ik mij oprecht af hoe bij hen de interne communicatie verloopt… Vervolgens belt de zogenaamde adviseur om een soort verhaal te halen en vertelde hij dat hij gelijk ging bellen terwijl hij vergat dat zijn mannen hier 3 weken eerder op de stoep stonden om het werk uit te voren. Er kon geen sorry vanaf en ik vond vast nog wel een ander goed isolatiebedrijf waren zijn laatste woorden…

Beste Erik, We beginnen de nieuwe week met een 1. Wat balen we hier van! En die hebben we ook echt verdiend. Bij u zijn er veel dingen mis gegaan. Dat nemen we onszelf kwalijk. Dank u wel voor het goede(!) telefoongesprek zojuist. Wij gaan met uw feedback intern zeker aan de slag! Hartelijke groet, Het team van Isolatiespecialist.nl

Snelle reactie, telefonisch goed bereikbaar, doorverbinden met de desbetreffende persoon zonder gedoe. Devon was onze adviseur, veel kennis en ook streng op een goede manier, duidelijke adviezen. Je weet waar je aan begint. Opvolging door Devon, Top! De isolatiemannen, snel, beleefd, vriendelijk en duidelijk know how over waar ze mee bezig zijn. Je voelt meteen vertrouwen en dat begon al bij Devon. Er is zelfs, voor de zekerheid, nog iemand in de kruipruimte geweest om zeker te weten dat er leiding liep. Toen alles klaar was, hebben ze zelfs alles aangeveegd en schoongespoten! Erg blij met dit bedrijf, dat het in deze tijd ook nog ZO kan.

Netjes en goed

Afgesproken tijd en prima mannen , netjes geholpen!

Zeer goed!

Zeer tevreden! Mannen werken snel en netjes! Laten de boel weer keurig achter. Top!

Fantastisch gedaan

Netjes gewerkt aardig personeel

Goede snelle service

Fijne service, nette heren

Een professioneel en attent team dat precies werkt en duidelijk communiceert.

Zeer prettig en professioneel bedrijf met attente medewerkers!

Snel, vriendelijk en betaalbaar

Van offerte tot aan de werkzaamheden snel gehandeld en goede communicatie. De heren op de klus hebben heel netjes gewerkt en waren goed in de communicatie. Prima ervaring!!

Goede ervaring

Professionele monteur!!

Snel en vakbekwaam, goede uitleg

Leuke gasten en goede uitleg

Zeer correct en netjes gedaan

Communicatie vooraf. Toelichting op werkwijze tussen door. Schoon achtergelaten.

Snel, netjes en vakkundig!

Zie boven