Alle stappen goed begeleid

Vooraf goede voorlichting. Nette afhandeling van de werkzaamheden. Ook erna goede uitleg over subsidie aanvragen.

Degelijk bedrijf

Na de voor inspectie en het daarbij behorende advies, waren we dezelfde dag al in het bezit van de offerte. Via de site van het bedrijf is alles goed terug te vinden. Zeer duidelijk en overzichtelijk Na het uitbrengen en accepteren van de offerte hebben we niet lang hoeven wachten op de uitvoer. De isolatie (bodem isolatie in ons geval)zelf werd snel en degelijk uitgevoerd. Niets te klagen, kan het bedrijf dan ook aanraden.

Vakkundig en prettig advies

Na goed advies zijn de werkzaamheden vlot en prettig verlopen.

Prima!!!

Goede ervaring in de mailwisseling. Vlotte afspraken. Keurig afgewerkt. Een compliment waard!!

Uitleg over isolatie en uitvoering was duidelijk { huisbezoek} het was een prettig gesprek. Ook de isolatiekorrels in de kruipruimte vullen is netjes en snel gegaan, twee keurige, vriendelijke en beleefde medewerkers.

Ze waren mooi op tijd. Het was snel gebeurt.

Eerlijk, goed bedrijf

Mijn ervaringen met de Isolatiespecialist waren bijzonder goed. Er werd bijv. eerlijk gezegd dat wij geen spouwmuur isolatie konden nemen omdat ons huis houtskelet bouw was. Anderen waren niet zo eerlijk en daarvan ontvingen wij offertes voor een paar duizend euro. De isolatiespecialist heeft bij ons bodemisolatie aangebracht. Snel en net gewerkt. Tegen een zeer redelijke prijs. Ik heb dus alleen maar goede ervaringen met de Isolatiespecialist.

Vakkundig, vriendelijk en snel

Eerste contact met Devon gehad. Prima eerlijk verhaal. Met goede adviezen en tips. Stap 1: Vleermuis vrij maken ging soepel. Stap 2: Paar weken later spouwmuurisolatie met parels. Mannen goed en snel aan het werk. Alles netjes achter gelaten. Perfect! Nu 2 weken verder..... Isolatie werkt zo goed dat ik binnen alleen nog maar in mn korte broek loop. ;-)

Nette en plezierige medewerkers

Vakkundige werknemers hebben deze isolatie uitgevoerd

Goede communicatie met isolatiespecialist over afspraken. Alles op tijs en vakkundig uitgevoerd. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden voor het uitvoren van schouwmuren isolatie.

Heel goed deden die jongens het isoleren, er is niets op aan te merken

Op tijd komen de mannen, geen geauwehoer klaar!!

zie commentaar

duidelijk komen afspraken goede en snelle afhandeling .uitvoering vriendelijk en goed

Goed contact

Vriendelijke mensen En nemen de tijd voor je

Snelle service

Goed advies van de adviseur, had zelf een ander idee. Maar de adviseur heeft uitgebreid uitleg gegeven over voor en nadelen van verschillende isolatie producten. Na akkoord op de offerte hebben we snel een afspraak kunnen maken. Ook de heren die de isolatie kwamen aanbrengen werkten zeer efficiënt en lieten alles keurig netjes achter.

Goede afspraken, goede uitvoering.

Keurig voorgelicht, opties doorgenomen en àlles duidelijk. Afspraak keurig ruim van te voren gemaakt en ook keurig op tijd. Netjes en snel gewerkt. Handleiding subsidie aanvraag zit erbij, maar moet klein beetje worden aangepast. Is iets gewijzigd maar je komt er eenvoudig uit.

Top service met vakbekwame medewerkers

Zeer goede ervaring en scherpe offerte gekregen. Afspraken goed nagekomen en een groot compliment voor Devon voor de schouw en voor Damian en Yumev die de werkzaamheden hebben uitgevoerd. Ze hebben zelfs op een bijna ontoegangbare plaats isolatie materiaal aangebracht.

Positief

De heren waren keurig op tijd en werkten netjes .Ook de vragen die ik nog had werden netjes beantwoord Alles was binnen 2 uur geregeld Mijn complimenten ,en zal jullie zeker aanbevelen

Vlot & stoffig......

Recent zijn onze gevels verplicht "natuurvrij" gemaakt (....) wat een kul is dat zeg! Er was geen enkele bruikbare opening voor vleermuizen o.i.d. aanwezig, en toch werden er 6 stootvoegen uitgeboord (stofbende, kwartsstof afzuiging gebruiken voortaan!) en voorzien van tijdelijke onooglijke transparante plastic doosjes. Gehoorbescherming gebruik door de monteurs was ook te veel moeite blijkbaar, een Is V.C.A. ding.

Beste meneer van Dijk, We begrijpen dat het een vervelende situatie voor u is. Om aan de Zorgplicht te voldoen moeten we dit doen. Het alternatief is duurder (ongeveer €5500,- aan ecologisch onderzoek) en de boetes bij het niet nemen van maatregelen kunnen ook hoog oplopen. Wat vervelend om te horen dat het stoffig was. We gaan ervoor zorgen dat dit tijdens de uitvoering beter gaat. Dank u wel voor de tip! Hartelijke groet, Het team van Isolatiespecialist.nl

Objectief advies

Binnen een week na het gesprek met een verkoopadviseur werd in de kruipruimte bodemisolatie geplaatst. Twee medewerkers waren vriendelijk en netjes. De prijs is goed.

Alles was prima geregeld

Alles ging zoals ze hadden gezegd

Bijna perfect.

Vertegenwoordiger Edgar Thomas krijgt een 10. Uitvoering zou 4-12-2023 gebeuren. Door weersomstandigheden (2 weken te koud weer voor het product) is de datum verschoven naar 25-01-2024. Het feit dat door 2 weken koud weer de planning meer dan 7 weken opschuift zijn wij niet blij van geworden! (Ik ken de wintersluiting in de kerst- en nieuwjaarperiode, maar dat doet niets af van onze teleurstelling.) Kennelijk was uw planning al veel te vol! Als dit niet aan de orde was geweest had ik 5 sterren aangevinkt. Overigens, uitvoerende mensen: ook een 10.

vriendelijk, correct.

Het vullen van de vloerging eigenlijk heel goed het waren vriendelijke heren, ze deden hun werk. en hebben gemeld dat ze klaar waren en zijn weer vertrokken. Groet M.M.Heemskerk steenuil 7 1704 TD Heerhugowaard

Er is netjes en snel gewerkt.

De afspraak dat het werk in de middag zou worden uitgevoerd, is tegen de afspraak en mijn advies gewijzigd in 's ochtends vroeg.

Alles prima verlopen, van het begin tot het einde. 1 puntje bij de voorlichting van de spouw, eerst met een happertje kijken of het wel nodig is.

Keurig netjes volgens afspraak

Kruipruimte is snel en vakkundig door vriendelijk personeel uitgevoerd

Over Isolatiespecialist.nl

Wij zijn een landelijk opererend bedrijf met een passie voor het helpen van mensen. Dit doen wij door middel van onze isolatieservice. Wij kunnen u helpen door uw spouwmuur, kruipruimte, vloer of dak te isoleren. Dagelijks zijn we met zo'n 100 collega's in de weer om Nederland te verduurzamen. Bent u toevallig in de buurt van onze hoofdvestiging in Moerkapelle en wilt u isolatieadvies of wilt u even kennismaken? Kom eens langs voor een heerlijk kopje koffie! Op woensdag krijgt u er zelfs een pannenkoekje bij.