Snelle vriendelijke en adequate service

Snelle vriendelijke en adequate service

Prima uitgevoerd

Aardige kerels

Uitstekend en netjes

Perfect uitgevoerd zoals afgesproken, direct alles schoongemaakt en opheruimd. Nette jongens, ben erg tevreden.

Snel, secuur en net gewerkt!

Netjes op tijd en snel gewerkt. Goed gedaan!!

Goed en snel gewerkt

Fijn contact, snel gewerkt, prettig contact

Prima, een aanrader. Zowel qua prijs als kwaliteit

Geweldige ervaring. Keurig binnen het opgegeven tijdsvenster kwam de mooie vrachtwagen aanrijden. Twee nette heren hebben het werk uitgevoerd onder de de grond. Met foto’s wordt aangetoond dat het werk conform de offerte werd uitgevoerd. Het enige dat wat tegenviel was de planning. Niet de mensen, maar heel simpel: wanneer kan werk worden uitgevoerd. Maar daar kan de Isolatiespecialist ook niets aan doen. Dat geldt voor zowat elk bedrijf in Nederland. Personeel tekort. Qua prijs zit dit bedrijf ook gunstig in de markt. De concurrenten die zich aanbiedt via bv Vereniging Eigen Huis is veel duurder. Een aanrader dus. Leuk contact ion het voortraject, het bezoek, de planning en het daadwerkelijke werk. Een PLUIM.

Beste Bert, Wat een ontzettend leuke (en begripvolle!) review. Hartelijk dank, hier is ons team erg blij mee! Wij wensen u veel besparing en comfort met uw isolatie. Hartelijke groet, Team Isolatiespecialist.nl

Helemaal top

Van begin tot eind goed geregeld, blij met het resultaat.

Wij hebben een goede ervaring met het werken van de heren

De heren werken netjes en zijn beleefd.

Vriendelijk en netjes!

Vriendelijk en hard gewerkt

Op maandag gebeld en op zaterdag kwamen ze om de spouwmuur te isoleren. Nu net klaar - er is hard gewerkt. Voor zover ik nu kan zien netjes gewerkt. Aardige, vriendelijke mensen.

Perfect , snel en vakkundig uitgevoerd

Heel erg tevreden hoe de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Snel en vakkundig uitgevoerd. Een aanrader!!

Vriendelijk en vakkundig

Ervaren mensen en vriendelijk !

Netjes werk, vriendelijke mannen

Netjes gewerkt en vriendelijke mannen.

Su

Ze dachten goed mee met gaten in schuur. Netjes en snel klus geklaard vriendelijke mensen

Fantastische service vriendelijke medewerkers

Prima communicatie vriendelijke en deskundige medewerkers. Werken keurig en ruimen ook op.

Vakwerk met aandacht

Netjes en correct geholpen. Klus wordt niet afgeraffeld, wordt aandacht aan besteed.

Betrouwbaar en netjes

Fijn isolatiebedrijf die afspraken nakomt

Helemaal geen problemen gehad. Afspraken worden goed nagekomen en de service is prima. Geen opmerkingen.

Vriendelijk, duidelijk en heel netjes

De mannen vd isolatiespecialist hebben alles duidelijk uitgelegd en heel netjes gewerkt. Ze waren ook heel vriendelijk. Ik ben zeer tevreden!

Uitstekend werk

Waardeloos!

Maandagmiddag om 15:00 uur bellen dat je dinsdag niet komt. Echt waardeloos. Hoeven bij mij niet meer te komen. Zou zijn best nog gaan doen, maar niets meer vernomen. Zo ga je niet met klanten om.

Beste dhr. Bastiaanse, beste Peter, Afgelopen maandag hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij hebben dit gesprek als zeer vervelend ervaren, ondanks dat we uw teleurstelling heel goed begrijpen. Ons isolatiebedrijf doet ontzettend haar best onze klanten snel te helpen. Er zijn tenslotte grote zorgen om de hoge energienota's. Elke dag hopen wij dan ook dat er geen ziektemeldingen binnen komen. Helaas was dit maandag wel het geval, waardoor wij de afspraak voor uw woning moesten afzeggen. U zult moeten begrijpen dat we klanten die met dreigementen voor een slechte review 'als jullie morgen niet komen' NIET gaan prioriteren. Dat is niet eerlijk ten opzichte van onze andere klanten die - ook net als u - wachten op hun isolatie. U geeft aan ons een waardeloos bedrijf te vinden. Dat vinden wij jammer. Wij hebben uw order geannuleerd en hopen dat u een bedrijf zult vinden die op korte termijn uw woning kan isoleren. Met vriendelijke groet, Het team van Isolatiespecialist.nl

Professioneel en snel

De vakmannen weten wat ze doen. Overleggen en werk schoon. Bij regen wordt er overlegt en als nodig uitgesteld.

Fantastisch werk geleverd. Snel en netjes werk geleverd.

Fantastisch werk geleverd. Snel en netjes werk geleverd.

Fijne mensen die mooi werk leveren

Netjes werk, vriendelijke mensen en heldere afspraken!

Vakkundig en prettig in het contact

Spouwmuur isolatie is vakkundig en vlot gedaan! Prettige afstemming in het contact.