Uitstekend werk verricht in alle opzichten!

Het werk is uitgevoerd op uitstekende wijze door twee bekwame en vriendelijke mensen. Ook de begeleiding bij de subsidieaanvraag is heel goed geweest. Kortom: wij zijn buitengewoon tevreden!

goed werk slechte communicatie

Het leek op een topservice. Goede professionele vertegenwoordiger. En duidelijk. Helaas bij de afspraak komen ze niet opdagen. De hele dag vrijgehouden en wordt niet eens afgebeld. Daarna wel snel een nieuwe afspraak de dag erop. en moet daarvoor paar uur extra vrijnemen. Op de afspraak komen de 2 medewerkers met een derde persoon. En ik moet mijn huis achterlaten omdat ik gewoon naar werk moet. Dus er lopen drie personen om en door mijn huis. Ik kom pas 3 dagen later weer thuis en tref mijn voordeur gewoon open aan. Gelukkig is het een rustige buurt waar ik woon en lijkt er niks weg te zijn. Goed (voor)werk. Maar verder geen slechte service.

Beste meneer Rood, Helaas zijn er bij u bepaalde dingen niet helemaal goed gegaan. Wij komen snel bij u langs om alles op te lossen. We zijn in ieder geval blij om te horen dat u tevreden bent over onze adviseur! Hartelijke groet, Het Team van Isolatiespecialist.nl

Alles mooi en perfect geregeld via tijd en afspraak en afhandelen van de subsidieregeling

Vriendelijk en correct in alles.

Onze woning laten isoleren, vakkundig en net personeel. De dag dat er werd geïsoleerd was het vreselijk slecht weer, mannen stonden heel de middag in de regen en daardoor zijn de gaten die met cement gedicht waren veel donkerder opgedroogd. Gebeld met de klantenservice, en of ik een foto kon sturen en dit gedaan uiteraard. De volgende dag werd er gelijk een afspraak gepland en nú keurig opgelost door een lichtere kleur cement. TOP service en wij zijn nu erg tevreden.

Zeer tevreden, voldoet aan alle verwachtingen

Een duidelijk verhaal door der verkoper, een makkelijk bereikbaar bedrijf. De mannen die het uitvoeren werkten snel, waren beleefd en lieten alles schoon achter. Administratief alles inzichtelijk zowel op de site als in de email.

Klantvriendelijke mannen behulpzaam goed en correct werk afgeleverd

Prima Service

Professioneel bedrijf, werknemers met verstand van zaken.

Snelle en betaalbare service.

Het contact met het bedrijf was correct en de gemaakte afspraken werden goed nagekomen. Alles werd weer schoon en opgeruimd achtergelaten.

Prima werk afgeleverd

Waren keurig op tijd netjes en vriendelijk

Prettige manier van werken

Mensen waren vriendelijk en uitleggend en netjes werkend.

de isolatie netjes gedaan!

fijn op tijd, het blijft natuurlijk een naar klusje onder de grond! Maar alles keurig geregeld en ook nog opgeruimd. Dank jullie wel,

Uitstekend bedrijf om zaken mee te doen.

Na een prettig adviesgesprek, heb ik gekozen voor bodemisolatie met HR++isolatieparels. Keurig op de afgesproken tijd reed de vrachtwagen voor. De vriendelijke medewerkers werkten netjes en snel. Binnen het uur hadden ze de klus geklaard en waren ze weer vertrokken.

Fijn bedrijf met goede medewerkers

Ondanks de lange levertijd een goed uitgevoerde spouwmuurisolatie door vakkundige en vriendelijke medewerkers.Ik zou het zo opnieuw laten doen maar ik heb geen muren meer over.

Snelle aanvraag en onderzoek, korte wachttijd tot de isolatie. 2 keurige werknemers, snel en netjes gewerkt, geen rommel achtergelaten.

Meedenkend en goede serves

Duidelijk informatie en bereid om latere vragen te beantwoorden. En denken met je mee. Toen het werdt gedaan waren de mannen netjes en gaven uitleg. Ook toen ze klaar waren hebben ze alles netjes opgeruimd

De mensen van de Isolatiespecialist waren netjes op tijd en hebben prima werk afgeleverd. Ben heel tevreden en zou jullie bedrijf bij ieder kunnen aanbevelen Jullie hebben prima mensen in dienst !!

een prima bedrijf

Zeer correct bedrijf met vakkundige nette werknemers zeker aan te bevelen.

Goed en betrouwbaar

Netje op tijd . Vriendelijke mensen.

Super tevreden

Wij hebben onlangs onze (kletsnatte) kruipruimte laten isoleren. Het hele proces vanaf het eerste gesprek tot en met de daadwerkelijke uitvoering is daarbij vlekkeloos verlopen.

Alles klopt

De uitleg, de afspraken, de werkwijze en het resultaat. Blij mee !

Fijn bedrijf. Komen afspraken na

Mijn spouwmuur en vloer zijn geïsoleerd. Ze hebben keurig gewerkt, aardige mensen. Doen wat ze zeggen. Nog geen idee of het effect heeft. Het is nog niet bloedheet of heel koud geweest sinds de isolatie.

Alles klopt

Wij hebben bodemisolatie laten uitvoeren. De expert die de situatie eerst kwam bekijken, zag al snel wat voor onze situatie het beste was. De uitvoering ging gemakkelijk. De mensen kwamen keurig op tijd en werkten snel en schoon. Kortom: de verwarming is nog niet aan geweest, maar alles lijkt vlekkeloos te zijn verlopen.

Op tijd, beleefd en naderhand goede voorlichting.

Goed en komen afspraken na.

Goed en komen afspraken na. De vrachtwagen was iets groter dan verwacht en blokkeerde de straat voor half uur maar dat is de overzien voor buurtbewoners

Nijverheidstraat 5

2751GR Moerkapelle

Over Isolatiespecialist.nl

Wij zijn een landelijk opererend bedrijf met een passie voor het helpen van mensen. Dit doen wij door middel van onze isolatieservice. Wij kunnen u helpen door uw spouwmuur, kruipruimte, vloer of dak te isoleren. Dagelijks zijn we met zo'n 100 collega's in de weer om Nederland te verduurzamen. Bent u toevallig in de buurt van onze hoofdvestiging in Moerkapelle en wilt u isolatieadvies of wilt u even kennismaken? Kom eens langs voor een heerlijk kopje koffie! Op woensdag krijgt u er zelfs een pannenkoekje bij.