
I have applied for flexible credit, after two weeks they rejected my application .For the reason which i have informed freo before appying the loan. But I got the loan from ABNAmro , it got approved in 4 hours. Worst experience with freo, just for sake of .2% difference in rente, i had a lot of struggle and wasted 2 to 3 hours with this guys.
Dear T, Thank you for your feedback. I am sorry to hear that you feel like you have wasted your time with us. That is never our intention ofcourse! I am glad that you got your flexible credit after all, although it is not with us. With kind regards, Fleur Freo Klantenservice
Correct, deskundig en zeer behulpzaam met aanleveren van gevraagde gegevens. Alleen beoordeling had ik graag wat eerder gehad.
Beste Ary, Goed om te horen dat we u de juiste hulp hebben geboden voor het aanleveren van de gevraagde documenten. Tevens nemen we uw feedback met betrekking tot de doorlooptijd, mee in onze procesverbeteringen. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Super geregeld ! Snel overgemaakt en fijn dat er een duidelijke eigen account is waarop je precies kunt zien wat je aflost.
Beste Annemarie, Goed om te horen dat u snel geholpen bent en onze MijnFreo omgeving duidelijk en helder vindt. Deze omgeving wordt continue verbeterd door ons dus dit zal hopelijk alleen maar beter en beter worden. Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Freo is een mooie voorbeeld hoe het moet, snel, deskundige en professioneel bedrijf,,👍👍👍
Beste Youssef, Wat een positieve omschrijving van onze dienstverlening! Bedankt voor deze mooie woorden. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Na het inleveren van de gevraagde bewijsstukken werden er erg meerdere aanvullingen m.b.t. inkomen en hypotheek gevraagd, wat de procedure behoorlijk vertraagde. Bij een aanvraag, die ik parallel had lopen, ging dat een stuk makkelijker en daardoor ook sneller. Toen de aanvraag eenmaal goedgekeurd was, ging het dan toch heel snel en Freo was nu eenmaal het goedkoopst en uiterst flexibel met extra aflossen. Ik heb daarom gekozen voor een lager maandbedrag dat wat ik af zou kunnen betalen, om dan vervolgens extra aflossingen te doen.
Beste, Soms vragen wij inderdaad extra informatie en/of documentatie op. Dit doen we om een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van u als klant, voordat we de lening verstrekken. Ik ben erg blij om te horen dat u vanwege onze aantrekkelijke voorwaarden alsnog voor Freo gekozen heeft. Bedankt voor uw tijd voor het schrijven van van deze review! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel en goed en vind het goed van ze dat ze uit zoeken of je wel kunt lenen
Beste Ricardo, Bij Freo willen wij graag op een verantwoorde manier, leningen verstrekken. Uw review geeft ons het gevoel dat we op de goede weg zijn, bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
heel erg prettig geholpen en mij uit de brand geholpen. Dankzij Freo kan ik iets ruimer ademhalen. Bedankt!!
Beste RAS, Goed om te horen dat u onze dienstverlening prettig heeft ervaren en dat we u uit de brand hebben geholpen. Bedankt voor het schrijven van deze review! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Heel goed
Beste H, Bedankt voor deze mooie score. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
al met al moest ik nog vrij veel gegevens aanleveren, terwijl ik toestemming had gegeven om mijn bankrekening bij de Rabobank in te zien moest ik zelfs een maandoverzicht copiëren en als bijlage toevoegen. Bovendien werd mij tot slot ook nog telefonisch verzocht een maandoverzicht van mijn echtgenote te leveren. Dit was volstrekt overbodig gezien mijn inkomen en weinig verplichtingen
Beste Bonnes, Goed dat u deze ervaring met ons deelt. We nemen uw feedback zeker mee, elke dag leren we weer bij! Met vriendelijke groet, Karim Freo Klantenservice
Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen door meewerkster aan de telefoon.
Beste Rudy, Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat u onze hulp positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Karim Freo Klantenservice
Zeer tevreden. Complimenten!!
Beste CM, Goed om te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Een 10 op alle vlakken
Beste Dominique, Bedankt voor het mooie cijfer! Leuk om te horen! Met vriendelijke groet, Karim Freo Klantenservice
Goed geregeld
Beste Wilco, Dank u wel voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Er was behoorlijk wat miscommunicatie. Eerst telefonisch, toen met aanpassende offerte enz enz. Medewerker die na mijn idee iets deed wat niet hoort. Hoop nu het rond is er de voordelen van te zien.
Beste Talitha, Telefonisch hebben we u toegelicht waar de miscommunicatie ontstaan is. Dank u wel voor uw terugkoppeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
bij de formulieren inleveren online. graag een aparte pagina toevoegen voor de werksgevensverklaring. deze hebben wij bij het contract bij gevoegd. ook als je een cast contract heb. aan geven dat je de werksgevensverklwrong niet in hoeft te sturen.
Beste Dennis, Wij leren graag hoe we ons proces zo helder mogelijk kunnen maken voor u als klant. Daarom wil ik u bedanken voor deze waardevolle feedback! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goed en snel verlopende aanvraagprocedure. Duidelijk telefonisch overleg en advies. Snelle afhandeling en uitbetaling.
Beste RJM, Wij zijn erg blij met deze cijfers, dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De communicatie is zeer slecht. er wordt niet goed geluisterd, er wordt geld overgeschreven, maar niet naar de aanvrager. het wordt zonder toestemming op een andere rekening gestort.
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor deze terugkoppeling. Vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. We nemen uw feedback zeker mee. Ook voor Freo is er nog voldoende ruimte voor verbetering! Met vriendelijke groet, Karim Freo Klantenservice
een aanrader..............
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve recensie. Goed om te horen dat u ons aanraadt! Met vriendelijke groet, Karim Freo Klantenservice
Soepele oversuiting van onze dure leningen destijds, lage rente en altijd goede service van het personeel. Ze denken mee met de klant en checken of je verantwoord (blijft) lenen. Ik ben erg te spreken over dit bedrijf. Echt five-star waardig! Ik heb Freo al meerdere keren aanbevolen bij vrienden en kennissen.
Beste Luigi, Enorm bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u het aanvraagproces positief heeft ervaren. We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Karim Freo Klantenservice
Deskundigheid onvoldoende beoordeeld omdat er niet goed is gekeken naar de aangeleverde documenten. Hierdoor is in eerste instantie de aanvraag afgewezen, waardoor het hele proces opnieuw moest worden doorlopen. Telefonisch contact hierover was wel snel en duidelijk.
Beste Michiel, Oeps, daar is inderdaad wat fout gegaan. Gelukkig hebben we het proces spoedig en helder voort kunnen zetten en is het eind goed, al goed. Bedankt voor deze terugkoppeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ja ik ben zeer tevreden over het telefonisch contact met Freo. In eerste instantie voelde ik me wat onzeker over de digitale manier van werken mbt het aanleveren van de paperassen. Maar mijn complimenten voor deze vorm klasse. Ik heb nog nooit zo intensief met mn DigiD gewerkt pensioenoverzicht ed een pdf maken van mn bankrekeningnr voor mijzelf ook leerzaam en mijn vrouw ook. Ik vind het systeem voor het aanleveren van documenten super ik heb het hier bij de Gasunie ook reeds besproken en we gaan er nader na kijken. Heel handig om van externe klanten documenten binnen te halen. Ik zou zo zeggen ga zo door klasse ja een 10
Beste Ruud, Wat fijn om te horen dat u alles zo goed heeft ervaren. Bedankt! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Bij de aanvraag worden twee financiële overzichten gevraagd: bankafschrift van een maand en een overzicht van de hypotheekbetalingen. Die zijn direct verstrekt, maar leverden een "onregelmatigheid" op bij de beoordeling: de spaarpremie van de spaarhypotheek was door de verzekeraar toevallig net niet in de maand van het bankafschrift geïnd, maar stond wel op het hypotheekoverzicht met de datum incasso. Het gevolg was een telefonisch contact met een medewerker die me te kennen gaf dat er een onregelmatigheid was geconstateerd en of ik svp een toelichting kon geven én een bankafschrift van de maand ervoor. Desgevraagd heeft de medewerker me niet kunnen overtuigen van nut en noodzaak (op het hypotheekoverzicht was al te zien dat het in de volgende maand was afgeschreven), maar wat me vooral tegenviel was de benadering van mij: ik moest dit toch echt even uitleggen en voldoen aan de regels, want anders kon er geen goedkeuring worden gegeven. Geen fijne ervaring, dus.
Beste Erwin, Bedankt voor uw uitgebreide feedback. Wij gaan hier direct mee aan de slag. Uiteraard nemen wij dit mee in het verbeteren van onze service. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
er worden *****e vragen gesteld1 je moet bewijzen dat je geen hypotheek hebt?!?!?!?!?! Hallooooooooooo echt debiel!!!
Beste George, Bedankt voor uw terugkoppeling. We nemen dit zeker mee. Uiteindelijk leren we iedere dag weer bij. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Prima afhandeling echter mis ik nog een app voor op mijn iPhone voor inzicht
Beste Johan, Bedankt voor uw feedback. Hopelijk kunt u, totdat wij een Freo App ontwikkelen, voldoende gewenste informatie halen uit uw MijnFreo omgeving via onze website. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Top gedaan! Fijne gebruikerservaring en het gemak is ideaal. Hele vriendelijke medewerkers, complimenten!
Beste Kris, Super bedankt voor de complimenten! Fijn dat u dit zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.