
Super geregeld.
Beste Pascal, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling! Simone, Freo Klantenservice
Prima contact en uiterst klantvriendelijk. Soepele en vlotte afhandeling
Beste P, bedankt voor deze mooie score. Simone, Freo, Klantenservice
Snelle service en vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon. Soms wel wat wachttijd maar bij ons nooit te lang dat t vervelend wordt.
Beste, Super om te merken dat u, ondanks het wachten, zo positief bent over de aanvraag en onze dienstverlening! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Snelle komplete digitale afhandeling is prima verlopen
Beste Peter, De volle tien punten, geweldig! Fijn dat u alles zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Zoals hierboven aangegeven. Ben super tevreden
Beste Cees, Dit zijn cijfers waar we trots op mogen zijn! Super bedankt voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Met het bepalen van de lening word een maandbedrag afgesproken wat iedere maand betaald moet worden.Maar daar word niet bij verteld dat er nog rente bij komt.In plaats van 229 euro word het 250 euro.
Beste Rob, De maandtermijn welke is afgesproken bestaat uit rente en aflossing. Er komt dus geen rente meer bovenop de afgesproken maandtermijn. In de maand van de goedkeuring wordt er nog geen maandtermijn geïncasseerd. Omstreeks de 10e van de maand na goedkeuring wordt enkel de rente geïncasseerd van de maand waarin de lening is goedgekeurd. Dit is dus een eenmalige incasso. Ik hoop dat het met deze uitleg duidelijk is geworden. Mochten er toch nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan leggen we het u graag telefonisch uit! U kunt daarvoor contact met ons opnemen via 088-3210003 Simone Freo, Klantenservice
Alles heel snel afgehandeld, vriendelijk en heel duidelijk. Binnen een week geld overgemaakt. Ik zou een ieder Freo adviseren. Ik geef ze een dikke 10
Beste Yvonne, erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Freo en ons bij iedereen zou aanbevelen! Daar doen we het voor, bedankt! Simone Freo, Klantenservice
Goed, duidelijk en helder. Valt niks op aan te merken.
Beste Harold, Bedankt voor deze mooie cijfers. Daar kunnen we mee thuiskomen! Simone Freo Klantenservice
Zeer goede en prettige ervaring met Freo. Zeer snelle afhandeling. Zal Freo aan iedereen aanbevelen.
Beste, Bedankt voor uw positieve review! Erg fijn om te lezen dat u uw ervaring met Freo als zeer prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Zeer goed geholpen.Lening was dk nu pl geworden
Beste Cor, Goed om te horen dat u ook als bestaande klant, onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
We zijn erg tevreden over Freo. Alles is helder, vriendelijke werknemers en snelle afhandelingen.
Beste MMM, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over Freo. U benoemt precies de punten waar wij graag hoog op scoren. Bedankt voor deze mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Had verkeerde formulieren ontvangen om oude leningen op te zeggen. Er werd ook gezegd dat een contractnummers niet juist was terwijl freo het er zelf had ingezet. Bleek dat de naam van firma opzeggen oude lening er fout op stond. Wat dus door freo was ingevuld.
Beste Elizabeth, Bedankt voor het schrijven van deze review. Als uw proces niet vlekkeloos is verlopen, leren wij daar graag van. Op die manier kunnen wij onze dienstverlening weer verbeteren. Daarom nogmaals, bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Super
Beste Jaap, Bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Heel veel in één keer goed. De zogenaamde adresverificatie bleef voor mij onduidelijk, ook na telefonische uitleg. Ik begrijp het nu nog niet.
Beste Jack, Bedankt voor uw feedback. Om de veiligheid van zowel u als ons te waarborgen, controleren wij altijd het adres van onze klanten. Om deze reden vragen wij de offerte met iDIN te ondertekenen, zodat wij het adres kunnen controleren met het adres bij uw bank. Indien dit niet mogelijk is hebben wij de offerte welke wij per post hebben verzonden retour nodig, zodat we aan de hand daarvan uw adres kunnen controleren. Ik hoop dat het met deze uitleg wat duidelijker voor u is geworden! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Mij werd even duidelijk gemaakt bij een aanvraag persoonlijke lening dat als je een adres hebt wat ieder in Nederland heeft geen lening krijgt als je meer in je vakantie huisje zit of boot verblijft want dan kunnen ze je niet achterhalen . zeer vreemde en slechte zaak. DUS vertel niet dat je op vakantie gaat of ergens anders verblijft dan ja eigen adres want dan krijg je geen lening
Beste M, Bij Freo willen wij op een verantwoorde manier leningen verstrekken. Daarbij vinden wij het inderdaad belangrijk dat u hoofdelijk woonachtig bent op het adres dat bij ons bekend is. Hopelijk vindt u elders een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Niets aan op Te merken gewoon vriendelijk goed en snel geregeld
Beste Brian, Dit klinkt top! Een schot in de roos voor hoe wij willen dat u als klant onze dienstverlening ervaart. Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het contact via WhatsApp is uiterst makkelijk. Laagdrempelig en met een korte reactietijd. Complimenten. Ook het advies en verwerking naar tevredenheid. Wel had er wat duidelijker op de site vermeld kunnen worden dat 3,9% rente pas ingaat bij leningen vanaf 25.000. Maar dat zal wel marketing zijn. :) Overall: zeer goed.
Beste, Dank u wel voor deze review. Het is erg prettig om te horen dat u het contact met ons zo heeft ervaren. Tevens nemen we uw opmerking met betrekking tot de rente graag mee in onze verbeterplannen. We willen tenslotte zo helder en transparant mogelijk blijven natuurlijk! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
vlot, deskundig en vriendelijk geholpen, ook is er even meegedacht toen we op iets stuitte
Beste Eric, Goed om te horen dat u het proces op deze manier ervaren heeft, bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer slecht. Van te voren aangegeven dat hypotheek handmatig word betaald (dit betreft alleen het rente gedeelte, afspraak met de bank) en dat was geen probleem volgens de klantenservice. Aangegeven dat salaris altijd naar spaarrekening word geboekt en vervolgens terug word geboekt als er wat betaald moet worden. Ook geen probleem volgens klantenservice. Blijkt vervolgens dat de lening word afgewezen wegens bovenstaande. Uhm ja zoals ik al zei was dit van te voren aangegeven. Geen medewerking van medewerker, blijft als een robot zijn script herhalen. Zal freo bij niemand aanraden.
Beste S, Vervelend om te horen dat er een miscommunicatie is geweest. Toch wil ik u bedanken voor uw terugkoppeling zodat we hiervan kunnen leren. Met vriendelijke groet, Matthijs Freo Klantenservice
Duidelijkheid en geduld van klantenservice!! Maakt t een atuk makkellijker voor een digibeet zoals ik...
Beste Linda, Fijn om te horen dat u het klantcontact zo positief heeft ervaren. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Matthijs Klantenservice Freo
Alles is correct verlopen en je werd vriendelijk te woord gestaan
Beste Neeltje, Goed om te horen dat alles correct verlopen is. Bedankt voor de terugkoppeling en de hoge score. Met vriendelijke groet, Geert Klantenservice Freo
Snel vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg gekregen.ook mijn toelichting kunnen geven waar ook naar geluisterd werd en meegedacht wat eventueel de beste keuze was voor onze situatie.
Beste C t a Wat fijn om te horen dat u onze dienstverlening zo goed heeft ervaren. Bedankt voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Geert Klantenservice Freo
Heel selchte ervaring.beoordeling van onverindelijke personele
Beste Farzad, Bedankt voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Geert Klantenservice Freo
Snel en duidelijk.
Beste Stefan, Wow wat een score, bedankt! Met vriendelijke groet, Geert Klantenservice Freo
Duidelijke en snelle online service!
Beste Evelyn, Bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.