
Een tijd geleden offerte aangevraagd en lening is inmiddels al ingegaan. Maar toch zijn er wat dingen mis gegaan waarbij de klant het vooral moet oplossen en erachteraan moet helaas.
Beste Nikki, Bedankt voor uw feedback. De stem van de klant is voor ons van enorme waarde. Hierdoor kunnen wij ons steeds blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
In mijn geval duurde het iets langer dan normaal vanwege omstandigheden, maar desondanks dat, als ik het moet vergelijken met andere bedrijven, is freo echt een top bedrijf die heel snel alles afhandelt.
Beste Dogukan, Goed om te lezen dat u zo positief bent over Freo. Zelfs ondanks dat het aanvraag proces wat langer heeft geduurd zoals u zelf aangeeft! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Ging goed. Gelukkig ik heb op tijd aangevraagd.
Beste Ajanthan, Fijn om te lezen dat de aanvraag goed is gegaan! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Redelijk tot goede ervaring
Beste Paul, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Heb tot vier keer toe (opnieuw) gegevens moeten aanleveren, waarbij de teller van twee werkdagen telkens opnieuw begon te lopen, terwijl niet elk document relevant was voor de beoordeling. O.a. a.g.v. niet goedwerkende iDIN en onduidelijkheid over paspoortnummer (ook gehuwde naam staat daarin!). Een starre, weinig klantvriendelijke werkwijze waar kennelijk geen bypass voor is. Teleurstellende ervaring, had meer snelheid en gemak verwacht, zeker n.a.v. eerste, positieve contact en informatie op de website. Contacten en verzoeken daarna erg stroef en bureaucratisch. Uiteindelijk toch geregeld.
Beste Reinier, Vervelend om te lezen dat het aanvraag proces niet is verlopen zoals u van te voren had verwacht. Om een aanvraag goed te kunnen beoordelen kan het inderdaad zo zijn dat wij aanvullende documenten nodig hebben om een situatie duidelijk in beeld te krijgen. Ook deze documenten dienen goed beoordeeld te worden wat inderdaad twee werkdagen in beslag neemt. Wat betreft de iDIN ondertekening snap ik dat dit vanuit uw kant irrelevant lijkt voor de aanvraag. Echter is het voor uw, en onze veiligheid van belang dat de gegevens van de ondertekening overeenkomen met de gegevens zoals bij ons bekend. Hierin zijn wij helaas afhankelijk van de gegevens die bij de bank bekend staan. Wanneer deze niet exact overeenkomen maakt dat de ondertekening niet rechtsgeldig. Hopelijk geeft bovenstaande uitleg wat meer duidelijkheid waarom extra documentatie soms noodzakelijk is, voor dat wij een aanvraag kunnen goedkeuren. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Simpel, snel, deskundig en vriendelijk
Beste Marion, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
als goed ervaren
Beste Pieter, Kort maar krachtig, dankuwel! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
goed
Beste Henny, Bedankt voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Uitstekend
Beste Ronald, Goed om te horen dat uw ervaring met ons uitstekend is. Bedankt voor het invullen van deze review. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
goed geregeld
Beste Johan, Dank u wel voor deze hoge cijfers. Hier zijn we erg blij mee! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer tevreden maar wel lange wachttijden voor contact
Beste Gerard, Bedankt voor de beoordeling. Uw feedback over de lange wachttijd neem ik zeker mee, dank u wel daarvoor! Simone, Freo Klantenservice
Prima en snel alles geregeld...begripvol , vriendelijk en behulpzaam s service
Beste H, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Goed om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen! Simone, Freo Klantenservice
Als je niet veel met de pc doet is het zeer moeilijk Om de aanvraag te doen. Pdf bestand werd niet geaccepteerd en het joeg bestand waar je ook mee kan werken was ook niet goed. Ik ben er 3 uur mee bezig geweest. Met behulp van onze zoon is het uiteindelijk gelukt. Kost erg veel energie op deze manier.
Beste Ton, Bedankt voor uw feedback. Freo is een online label. Een aanvraag kan daarom volledig digitaal worden afgehandeld via de online Mijn Freo omgeving. Ondanks dat is het ook nog altijd mogelijk om de benodigde documenten aan te leveren per post indien u dat liever doet. Simone, Freo Klantenservice
Naar te tevredenheid
Beste George, Bedankt voor deze mooie score! Geert, Freo Klantenservice
Vroeger ook een lening via freo afgesloten en evenals nu keurig en snel afgehandeld.
Beste Mar, Wat fijn om te horen dat het weer goed verlopen is. Geert, Freo Klantenservice
8dagen moeten wachten op een beoordeling Is echt veelste lang
Beste, Bedankt voor uw feedback. Wij doen voor elke klant ons best om zo spoedig mogelijk een beoordeling uit te voeren, vervelend om te horen dat dit bij u te lang duurde. Ferdi, Freo Klantenservice
Moest best veel formulieren aanleveren maar daarna was het snel rond
Beste Jan, Bedankt voor de feedback. Gelukkig is het ondanks de papieren toch allemaal snel geregeld! Simone, Freo Klantenservice
Prima service, vriendelijke medewerkers, goede telefonische bereikbaarheid. Ben tevreden
Beste Hans, Goed om te lezen dat u tevreden bent over Freo! Simone, Freo Klantenservice
aanvraag, doorlopen proces ,verliep allemaal vlekkeloos
Beste John, Bedankt voor deze mooie score! Simone, Freo Klantenservice
Heel fijn en vooral heel duidelijk en eerlijk bedrijf.hele fijne samenwerking gehad
Beste Rene, Bedankt voor de positieve review. Beter hadden we niet kunnen hebben! Simone, Freo Klantenservice
Super tevreden over zowel de aanvraag, en het tussentijds contact. Het was allemaal snel geregeld.
Beste Eva, Fijn om te lezen dat u zo positief bent over Freo. Daar doen we het voor! Simone, Freo Klantenservice
Niks op aan te merken
Beste Richard, Bedankt voor deze mooie punten! Simone, Freo Klantenservice
Super vriendelijke en deskundige medewerkers en een goede bereikbaarheid, mijn derde omzetting/nieuwe lening en over 5 jaar zal mijn keuze weer op jullie terecht komen
Beste, Wauw! Een tien, daar zijn we trots op! Guus, Freo Klantenservice
Snel adequaat Alleen de mail bij goedkeuring verwijst naar de site en daar zie je dan niets vanwege een foutmelding.
Beste Mark, Bedankt voor de feedback! Ik ga er direct voor zorgen dat deze e-mail wordt nagekeken. Simone, Freo Klantenservice
Duidelijk en snel geregeld
Beste P, Bedankt voor deze uitmuntende score! Simone, Freo, Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.