
Zeer snel, zeer duidelijk en goed advies.
Beste Timo, Dank u hartelijk voor het delen van uw ervaring en de daarbij horende hoge score. Dit stellen wij zeer op prijs! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Top service en snelheid
Beste, Bedankt voor deze mooie cijfers! Het is erg prettig om te lezen dat u zo positief bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
reactie aanvraag offerte zeer snel thuis,maar dan begint de ellende,niet duidelijk aangeven wat nodig is aan documenten om het te verkrijgen. telefonisch contact ,men weet van elkaar niet duidelijk wat er al gevraagd is of wat nodig is,beter door 1persoon te behandelen had het al gevraagd is niet gelukt. uiteindelijk toch na weken gelukt. verbe****** zou zijn dat de offerte omvat duidelijk welke gegevens en documenten er nodig zijn om het in 1 keer af te ronden
Beste, Graag wil ik u bedanken voor het schrijven van deze review. Met deze tips kunnen wij onze dienstverlening weer verbeteren. Op die manier blijven we scherp omtrent de op te vragen documenten. Nogmaals, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Een paar keer heen en weer contact gehad over wat kleinigheden. Snel en prima opfelost
Beste Martin, Bedankt voor het achterlaten van deze review! Het is voor ons altijd goed om te horen dat een klant tevreden is. Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Nvt
Beste David, Hartelijk dank voor de prachtige score! Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Prima service en snelle afhandeling.
Beste Leo, Dat is een mooie score! Goed om te horen dat u zo een positieve ervaring heeft gehad. Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Alles is heel snel en prettig geregeld.
Beste Anta, Bedankt voor deze uitmuntende score. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de snelheid en de afhandeling! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Zeer vlotte afwikkeling door digitale aanvraag
Beste Ed, Het digitale aspect van onze aanvragen is voor ons erg belangrijk. Fijn dat u dat positief heeft ervaren, het draagt inderdaad ook bij aan de snelheid van uw aanvraag. Bedankt! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Alles was volgens wens behalve documenten teveel documenten waren niet gevraagd in eerste instantie.
Beste Samet, Bedankt voor de positieve woorden! Wat betreft de extra documentatie: naar aanleiding van uw aanvraag kan er gevraagd worden naar wat aanvullende informatie. We proberen aan de voorkant zo volledig mogelijk uw stukken op te vragen! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Snel en efficiënt geregeld door deskundige en vriendelijke mensen.
Beste Wout, Super om te horen dat u zo tevreden bent over Freo en haar medewerkers. Een 10! Bedankt. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Ik ben heel tevreden met Freo.Alles duidelijk,goede voorwaarden, vriendelijke medewerkers en behulpzaam.In een woord, professionals.Ik zal ze aanbevelen aan iedereen.
Beste Dumitru, Een tevreden klant, daar doen we het voor! Erg mooie woorden, super bedankt. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Prima ervaring snelle afwikkeling
Beste Rob, De volle 100% score, wat mooi om te lezen. Bedankt! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Duidelijk en een lening met mogelijkheden om vervroegd af te lossen.
Beste Marcel, Bij ons inderdaad geen verrassingen! Bedankt voor de mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Klantvriendelijk en snel
Beste, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Telefonisch warden voorwaarden gesteld om te lenen die niet op de site stonden. Er werd geen flexibiliteit getoond.
Beste Martin, Bedankt voor uw reactie. Het telefoongesprek naar aanleiding van uw financieringsaanvraag is bedoeld om beter inzicht te krijgen in uw situatie. Er zijn veel verschillende situatie denkbaar, die we helaas niet allemaal op de website kunnen vermelden. Daarom kan het voorkomen dat een aanvraag aan de telefoon wordt afgewezen. Mocht u behoefte hebben aan een nadere toelichting, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Julllie geven mensen niet een een kans om te lenen en dat is een tragedie
Beste lezer, Freo helpt graag waar nodig, maar dan wel verantwoord. Indien een aanvraag wordt afgewezen, kunt u altijd contact met ons opnemen voor uitleg over deze keuze. We lichten dit graag aan u toe. Mocht u daar behoefte aan hebben, laat het gerust weten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede en snelle aanvraagproces. IDIN is even wennen (vooral als je DigID niet gewend bent) maar versneld zo'n aanvraag enorm. Rentes zijn duidelijk en achteraf niet hoger (=duurder) vanwege looptijd (zoals Becam). Sowieso lager dan mijn eigen bank.. Bij een volgende keer meteen hier aanvragen.
Beste RM, Dank u voor het schrijven van deze review. Het is erg prettig om te lezen dat onze productvoorwaarden u zo goed bevallen. Dit zorgt voor bevestiging dat we door moeten gaan zoals we nu doen! Nogmaals, bedankt. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Vooral de snelheid van het hele proces heeft mij zeer positief verrast.
Beste Elmer, Leuk dat u de moeite neemt om deze review achter te laten. We zijn erg blij met de hoge score! Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Het ging heel gemakkelijk om mijn lening aan te vragen.
Beste Jaap, Bedankt voor de mooie cijfers! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over het aanvraagproces. Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Snelle afhandeling. Duidelijke en vriendelijke medewerk(st) ers aan de hulplijn.
Beste John, Goed om te horen dat u het contact met mijn collega's positief heeft ervaren. Dit vinden wij natuurlijk erg belangrijk. Bovendien levert dit een mooie score op, bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Tijdens het aanvraag proces vaak naar mijn werkgever moeten bellen. Eerst moest er een werkgeversverklaring komen. Toen die er was kreeg ik te horen dat er weer een contract moest komen. Dit veroorzaakte 6 dagen vertraging op dan als ze meteen werkgeversverklaring plus contract hadden gevraagd. Voor de rest helemaal top lage rente en vriendelijke klantenvervice
Beste Brian, Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Tijdens het inhoudelijk beoordelen van de aanvraag is de noodzaak van het nieuwe contract pas gebleken, vandaar dat we deze tijdens het eerste gesprek niet hebben opgevraagd. Ik kan me voorstellen dat dit verwarring veroorzaakt en de vertraging als vervelend wordt ervaren. Mocht u nog nadere toelichting willen hierover, neem gerust contact op! In ieder geval hartelijk dank voor de mooie score. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik had eerder een lening gehad bij Freo. Daar was ik zeer tevreden over. Daarom kwam ik graag terug voor een nieuwe lening. En de klantvriedelijkheid is zeker nog beter geworden sinds de vorige lening.
Beste Antony, Goed om te lezen dat u wederom voor Freo heeft gekozen. Tevens wil ik u bedanken voor uw complimenten met betrekking tot onze klantvriendelijkheid. Ik zal deze binnen onze organisatie met veel plezier delen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Wij zijn zeer tevreden met het verloop van de aanvraag e.e.a. blijkt wel uit de gegeven rapportcijfers. Het gevraagde en toegekende bedrag geeft ons voldoende financiële ruimte.
Beste Aart, Uw tevredenheid blijkt inderdaad uit de gegeven cijfers! Ook is het prettig om te lezen dat u nu de gewenste ruimte heeft. Bedankt voor deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Gewoon top. Ik mis alleen het advies om bij een verbouwing te kiezen voor een PL, omdat een DK niet aftrekbaar is. Desondanks hebben we gekozen voor een DK, omdat het ons meer vrijheid geeft.
Beste Maddy, Erg mooie cijfers waar we trots op kunnen zijn, bedankt! Wat betreft het advies over het dan wel niet aftrekken van de rentekosten: dat laten we aan de belangadviseurs over. Desondanks super dat u er tevreden uit bent gekomen. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Zowel het offertetraject als aanvraagtraject verliep uitstekend. Ik had een persoonlijke lening nodig voor de verbouwing van de badkamer. Een dag na mijn akkoord was de acceptatie afgerond en twee dagen daarna stond het geld op mijn rekening.
Beste Nick, Fijn om te horen dat u het aanvraagproces zo prettig hebt ervaren. Bedankt voor de mooie cijfers! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.