
Uitstekende service en vriendelijkheid en snel het geld over gemaakt. Dik tevreden.
Beste Peter, Hartelijk bedankt voor deze top beoordeling! Fijn dat u de tijd heeft genomen om dit te delen. Nogmaals dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De eerste keer een lening aanvragen bij Freo ging supersnel en helder. Nu bij de 2e aanvraag duurt het lang en zijn er steeds nieuwe documenten nodig. Hopelijk snel een positieve afhandeling, we waren de vorige keer echt heel tevreden, hopelijk nu ook.
Beste Maike, Bedankt voor deze review. Het is bij Freo momenteel inderdaad erg druk! Hierdoor is de doorlooptijd een stuk langer dan u van ons gewend bent. U mag er vanuit gaan dat we ons uiterste best doen om u zo snel mogelijk van reactie te voorzien. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Overigens was het tegen de afspraak in die ik had gemaakt dat Freo ook de rente niet had geïncasseerd. Ik kwam daar pas later achter en heb de rente alsnog met een bankoverschrijving voldaan. De fout ligt niet bij mij maar spijtig genoeg heb ik niet schriftelijk vastgelegd wat wij telefonisch bespraken en dan draai je in een bureaucratische molen.
Beste Henk, Onlangs hebben we telefonisch contact gehad over deze beoordeling. Ik ben blij dat we veel onduidelijkheid hebben opgehelderd en we op positieve voet verder gaan. Mochten er nog vragen zijn dan bent u natuurlijk altijd welkom om nog eens contact op te nemen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Vanaf het begin ging het allemaal goed. Offerte was snel geregeld en uiteindelijk is alles vlot afgehandeld en had ik mijn PL uitbetaald gekregen. "So far so good". Het ging fout toen ik verzocht om wegens omstandigheden in december en januari geen aflossing te betalen maar alleen de rente. Afspraak was dat ik op een later moment de aflossing weer zou inlopen. Was geen probleem voor mij financieel gezien. Aan de telefoon werd gezegd dat de brieven die ik kreeg over de achterstand systeembrieven zijn en ik derhalve kon negeren. Wat mij niet verteld werd is dat Freo tegelijkertijd zorgt voor een negatieve krediet registratie bij het BKR, waar ik nu als wanbetaler sta geregistreerd. Ik kwam er op een vervelende manier achter deze week. Dit is echt een klap in mijn gezicht, nog nooit heb ik iets niet of zonder overleg te laat betaald. Spijtig en daarom zou ik Freo niet aanraden. Als onderdeel van de Rabobank, waar ik al 33 jaar mijn hypotheek heb!!, overweeg ik zelfs om mijn hypotheek over te sluiten. Ik kan slecht omgaan het het verbergen van informatie en niet open en volledige communicatie.
Beste Henk, Onlangs hebben we telefonisch contact gehad over deze beoordeling. Ik ben blij dat we veel onduidelijkheid hebben opgehelderd en we op positieve voet verder gaan. Mochten er nog vragen zijn dan bent u natuurlijk altijd welkom om nog eens contact op te nemen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Mensen die geld lenen zitten vaak al in een moeilijke positie. Op het moment dat je dus met een vraag terecht komt bij Freo, en in het eerste gesprek zeggen ze vrijwel alles toe, dan ben je dus opgelucht. Maar dan begint de ellende pas. Daarna ga je alle documenten aanleveren en blijkt ineens dat er een addertje onder het gras zit. Los je dat addertje op (nog meer documenten aanleveren), komt er een ander addertje tevoorschijn. En zelfs als je dat addertje oplost (wederom aanvullende documenten) komen ze ineens toch met een negatief antwoord. Ze eisen zaken waarvan ikzelf al had aangegeven dat ik daar nooit aan kon voldoen, want het was een kip-ei verhaal. Eerst moest Freo meewerken, dan kon ik andere zaken afronden en dan kon mijn verhuizing doorgaan. Tijdens de eerste gesprekken was dat geen probleem, maar aan het einde is dat wel waar het op afketst. Nu ben ik dankzij Freo tijd verloren en heb ik alleen frustratie gewonnen. Godzijdank dat ik van deze ********** af ben! En als ik dan van "Fleur" lees dat ze privacy hoog in het vaandel hebben, hier nog een nieuwtje; als je ze verzoekt je gegevens uit het systeem te verwijderen, nadat je je lening hebt gesloten (juist van een nieuwe aanvraag terwijl je al een lening hebt lopen) dan weigeren ze mee te werken op basis van onzin artikelen. Ze gebruiken het alleen om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen om deze waarschijnlijk voor een leuk prijsje weer door te verkopen aan de hoogste bieder.
Beste M, Erg vervelend om te lezen dat u uw ervaring met Freo als dusdanig negatief heeft ervaren. Tijdens het eerste gesprek wordt uw situatie in kaart gebracht waarna gekeken wordt naar de mogelijkheden. Dit is altijd geheel vrijblijvend. Het kan echter altijd zo zijn dat er naar aanleiding van de aangeleverde documenten aanvullende vragen of documenten nodig zijn om de situatie verder helder te krijgen. Deze informatie hebben wij nodig om te kunnen beoordelen of een financiering op een verantwoorde manier wordt verstrekt. Wat betreft het verzoek om uw gegevens te verwijderen, hebben wij u per brief bevestigd waarom wij dit niet kunnen doen. Freo zal nooit gegevens door verkopen dus dat heeft hier niets mee te maken. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij u telefonisch graag te woord. Simone Freo Klantenservice
Goedemorgen, Het aanvragen van de offerte ging gemakkelijk en alles was en is duidelijk verder, echter ben ik nu al bijna 3 weken verder en ik wacht nog steeds op een reactie vanuit Freo, ik whatsapp en bel bijna dagelijks en steeds wordt er gezegd 1-2 werkdagen hoort u meer maar tot op heden nog geen geld ontvangen of enige reactie..
Beste Mandy, Goed dat u aan de bel trekt! Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en toegelicht wanneer u meer van ons hoort met betrekking tot uw aanvraag. We houden u tussentijds op de hoogte. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik kon mijn pl omzetten als service van 4.3 procent naar het huidige tarief 3.99 en dat scheelt mij weer 600 euro op de looptijd. Vind ik een mooi gebaar naar de klant toe. Was zo geregeld.
Beste Hab, Bedankt voor het schrijven van deze review. We zetten graag een stapje extra voor u als klant als dat binnen onze mogelijkheden ligt. Fijn om te lezen dat dit als prettig ervaren wordt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Offerteaanvraag is eenvoudig en duidelijk uitgelegd. Offertes zijn duidelijk.
Beste, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Goed om te lezen dat alles duidelijk is geweest! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Makkelijk en steeds als gelijk duidelijk.
Beste Wim, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie score! Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Procedure is erg gemakkelijk en overzichtelijk. Telefonisch contact zeer deskundig en bovenal vriendelijk. Geen aan dwingerig gedrag na het aanvragen van een offerte. Overal een prettige ervaring
Beste Nancy, Wij streven altijd naar een duidelijk en eenvoudig aanvraagproces. Dit begint, zoals u al aangeeft, bij deskundig en vriendelijk telefonisch contact. Wij vinden het dan ook erg fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Bij deze willen wij u dan ook bedanken voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Mijn ervaring met Freo is positief. Ze gaan wel kritisch te werk en hadden nog wat aanvullende informatie nodig na het aanleveren van de stukken, echter dit vind ik alleen maar een goede zaak. Soepel verlopen.
Beste Stefanie, Freo verstrekt financieringen graag alleen indien verantwoord. Het is erg prettig om te lezen dat onze kritische blik wordt gewaardeerd! Ik dank u hartelijk voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
duidelijk, snel en lage rente
Beste Margo, Dank u wel voor het schrijven van deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Aanvraag via de website verliep niet helemaal vlekkeloos. Daarna via email geen enkel probleem. Aanvraag binnen 2 dagen goedgekeurd.
Beste Henri, Fijn om te lezen dat de aanvraag, ondanks dat het via de website niet helemaal foutloos verliep, alsnog via e-mail volledig en snel afgehandeld kon worden. Bedankt voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het online aanbieden van de benodigde documenten voor de aanvraag van een lening is razendsnel en zelfs voor iemand die niet dagelijks met een computer werkt goed te doen en het is nog eens duurzaam ook
Beste Stan, Hartelijk dank voor uw complimenten over de online MijnFreo omgeving en de mogelijkheden die we bieden. Het is erg prettig om te lezen dat het allemaal snel en duidelijk was! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De aanvraag ging snel en vrij gemakkelijk. Alleen het invullen van de beëindigingsbrieven verliep minder snel omdat niet het juiste contractnummer was ingevuld. De invulvelden mogen echter wel groter gemaakt worden; die vond ik wat aan de kleine kant.
Beste Yolande, Goed om te lezen dat het aanvraagproces grotendeels soepel is verlopen. Uw feedback met betrekking tot de invulvelden stellen we zeer op prijs! Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verder optimaliseren. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De lening is op een goede wijze tot stand gekomen.
Beste S, Het is prettig om te lezen dat u het aanvraagproces goed heeft ervaren. Mocht u gedurende de looptijd nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ter zake kundig, snel, vriendelijk, goed gestroomlijnd en goed werkend online aanvraagproces.
Beste Gilbert, Wat een score, bedankt! Vooral wil ik u bedanken voor het specifiek benoemen van de onderdelen waar uw ervaring positief mee is geweest tijdens het aanvraagproces. Ik deel met veel plezier uw complimenten binnen onze organisatie. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
duidelijk en snel
Beste Mike, Hartelijk bedankt voor het invullen van deze beoordeling. Dit is een score waar we erg blij mee zijn! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Duidelijk makkelijk snel en goed geholpen
Beste Robin, Ik wil u bedanken voor deze hoge score en het delen van uw positieve ervaring. Dit helpt ons, maar ook anderen bij het maken van hun keuze voor een kredietverstrekker. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goed
Beste Ronald, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de hoge score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Onze ervaring was dat er veel deskundigheid, ook het telefonisch contact en de behulpzaamheid van oversluiten en de correcte afhandeling. Pluim!!
Beste Wil, Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling. Het delen van uw ervaring en uw mooie complimenten is voor ons van groot belang! Het is erg prettig om te lezen dat u het aanvraagproces op deze manier ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De stukken aanleveren was wat lastig aangezien ik niet zo handig ben met computers. Verder super snelle afhandeling. Met een paar dagen was de lening geregeld. En tegen een schappelijke rente. Wij zijn blij want onverwachts moest er een auto bij komen vanwege het werk.wij zijn heel blij met freo. Ik zou freo zeker aanbevelen.
Beste Y, Wat fijn om te horen dat het ondanks de techniek toch goed gelukt is. Bedankt voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Goed en deskundig
Beste Maurits, Graag wil ik u bedanken voor het schrijven van deze beoordeling en de daarbij horende hoge score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
zeer snelle en duidelijke service van freo
Beste Gijs, Goed om te horen dat de service van Freo u beviel! Bedankt voor de mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Snel afhandelen. Communicatie heel good.
Beste Cathy, Super bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat uw ervaring positief is! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.