
Goede , duidelijke communicatie. Snelke afwikkeling prima
Beste Nelleke, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de hoge score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het enige wat ik niet kan begrijpen is dat ik geen € 15.000,00 (zoals aangevraagd) kon lenen maar wel een bedrag van € 13.000,00 Het termijn bedrag is hetzelfde alleen nu heb ik wel een duurdere rente geleden. Dit zal jullie beleid zijn en accepteer ik ook maar vindt dit wel raar. Met vriendelijke groet, Edwin v/d Wiel
Beste Edwin, Ik begrijp dat hier wat verwarring in kan ontstaan. Bij Freo wordt er op basis van onder andere de inkomsten en de lasten een maximaal, verantwoord te lenen bedrag berekend. De hoogte van dit bedrag bepaald het rentepercentage. Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, neem gerust nog eens contact op! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
de exacte omschrijving van benodigde documenten kan beter, waardoor aantal telefoontjes voor uitleg verminderd.
Beste Gerrit, Hartelijk dank voor deze positieve review! Een mooi cijfer. Ook uw gegeven feedback over het aanvraagproces is welkom. Het verbeteren van onze dienstverlening staat bij ons voorop. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Zeer positief
Beste Roel, Fijn dat u zo een positieve ervaring heeft gehad! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Snelle, correcte en duidelijke afhandeling. Heel gemakkelijk online te regelen.
Beste Marion, Het is erg prettig om te lezen dat alles zo soepel is verlopen. Dankuwel voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snelle offerte. Digitaal aanleveren werkt prima. Beoordeling en uitbetaling verlopen ook vlot.
Beste Hans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en de hoge score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De aanvraag voor een persoonlijke lening was zeer makkelijk. Het enige waar ik tegenaanliep was het uploaden van de documenten. Via de computer kon ik de pdf bestanden niet uploaden. Later via mijn mobiele telefoon wel. Daarna is de aanvraag binnen de gestelde termijn van beoordeling afgehandeld en had ik het geld op de dag van goedkeuring ook op de rekening staan. Kortom prima om een lening bij Freo af te sluiten.
Beste Diana, Bedankt voor het schrijven van deze review. Gelukkig is het uploaden alsnog gelukt en de aanvraag op tijd beoordeeld! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De medewerkers die je te spreken krijgt zijn robots die doen wat hun teamleider zegt, maar zijn niet in staat om de onzinnigheid van sommige verzoeken van die teamleider te counteren. Als gevolg daarvan heb ik enerzijds een overwaarde van 250-280k op 2 woningen, maar gaat een puisterig knuppeltje van 17 veel te ver doorvragen naar nauwelijks relevante persoonlijke details met een impact van een paar duizend euro. Waar hebben we het over man. Als ik dat vooraf had geweten, was ik niet met jullie in zee gegaan en had ik m'n liquiditeitsprobleem anders opgelost.
Beste Bas, Bij Freo zijn we streng aan de poort omdat we zeker willen weten dat een lening volledig verantwoord verstrekt wordt. Dit kan betekenen dat we aanvullende informatie nodig hebben, zodat we een duidelijk beeld van de situatie kunnen vormen. Tot slot hebben wij ten alle tijden gecertificeerd personeel in dienst die deze zaken met de klant doorneemt. Ik hoop u hiermee duidelijk geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Duidelijk proces maar helaas meerdere keren aan de telefoon verschillende antwoorden gekregen. Hierdoor duurde het process langer en kostte mijzelf ook aanzienlijk meer tijd. Aanvraag process en uploaden heel makkelijk en klantvriendelijk
Beste Raymond, Goed om te horen dat het proces en uploaden duidelijk was voor u. Daarnaast wil ik u bedanken voor de feedback over de verwarring die tijdens de telefoongesprekken is ontstaan. Op deze manier blijven we scherp en kunnen we onze dienstverlening steeds verbeteren. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik heb al lang een DK, Freo heeft deze overgenomen van FBTO. Inbegrepen was een overlijdensrisico verzekering tot 65 jaar. Een renteopslag is van toepassing echte enige tijd geleden is de opname mogelijkheid verhoogd naar 70 jaar. Freo heeft daar wel over geïnformeerd maar nagelaten de renteopslag te verlagen, dat is een kwalijke zaak. Pikken noem ik dat.
Beste heer Kramer, Het is jammer om te lezen dat u het gevoel heeft dat Freo nalatig is geweest. Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad en hierover toelichting gegeven. Mocht u nog vragen hebben, neem gerust contact op. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Jullie zijn super
Beste Sabitrie, Bedankt voor deze uitmuntende score! Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Dit is de eerste keer dat ik geld heb geleend en het was perfect verlopen. Ga zo door.
Beste Bunyamin, Een eerste indruk is altijd belangrijk. Wij zijn blij dat deze eerste ervaring zo positief is geweest. In ieder geval een geweldige score! Met vriendelijke groet, Ive Klantenservice Freo
Positief ervaring
Beste Ray, Hartelijk dank voor deze prachtige score! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Zeer pretti g bedrijf om mee te werken! Snel, accuraat en Mijn Freo is ontzettend makkelijk. Absoluut een aanrader
Beste, Bedankt voor het achterlaten van deze review! Goed om te horen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Goed...deskundig en snel geregeld...vriendelijk personeel....
Beste Tina, Hartelijk bedankt voor uw mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede service
Beste Sjef, Een betere beoordeling hadden we niet kunnen wensen. Bedankt! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Alles prima alleen het downloaden naar mijn freo is niet zo makkelijk voor iedereen en met een en/of rekening zoiezo niet mogelijk
Beste Nicole, Bedankt voor de mooie beoordeling maar zeker ook voor de feedback! Dit helpt ons om onze dienstverlening te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Voor de aanschaf van mijn droommotor heeft Freo mij een lening aangeboden die er voor mij het beste uitkwam in vergelijking met andere partijen. Tijdens het verwerkingsproces ben ik telefonisch voorzien van alle benodigde informatie waar ik om vroeg, de aanvraag ging soepel en gemakkelijk via hun gebruiksvriendelijke website. Naar mijn idee is Freo helder en echt een no-nonsense aanbieder waarbij ik mij geen zorgen maakte om de kleine lettertjes, want die zijn er niet.
Beste Ezra, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Erg leuk om te lezen dat wij hebben kunnen helpen bij het verwezenlijke van deze droom! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Goed. Op basis van de door bovengenoemde punten.
Beste Elijane, Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Mensen met top kwaliteit ervaring!!! Behulpzaam. Ze weten over wat ze het hebben en proberen samen met jou in oplossingen te denken, en tot een oplossing te komen!!! AANRADER!!
Beste Nez, Wat een lovende woorden! Deze complimenten ontvangen we erg graag. De ervaring als die van u gunnen we iedereen die met Freo in contact komt. Hartelijk dank! Met veel plezier zal ik deze beoordeling delen binnen onze organisatie. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
wat betreft telefonisch contact had prettiger geweest per mail ivm werk in voortgezet onderwijs.
Beste Con, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik begrijp dat u in verband met uw werk liever per e-mail had gecommuniceerd. Hopelijk hebben onze ruime openingstijden het telefonisch contact wel toegankelijker gemaakt. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers. Alles is snel en naar wens gelopen.
Beste, Bedankt voor deze mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel wn eenvoudig een lening afsluiten
Beste Jos, Hartelijk bedankt voor deze mooie score. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel, doeltreffend en overzichtelijk. Goede prijs.
Beste Rahmon, Dankuwel voor deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Gewoon geweldig behandeld.als er iets niet goed was werd ik gelijk gebeld en werd het opgelost
Beste Bert, Bedankt voor deze mooie complimenten! Erg prettig om te lezen dat u onze dienstverlening zo positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.