
Vlot alles verlopen om aan te vragen
Beste Nel, Super om te horen dat het aanvragen van de lening zo vlot is verlopen. Een 9 is een erg mooi cijfer! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Uitstekende service
Beste Dick, Hartelijk dank voor deze mooie en vooral hoge score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
te langzame toe zegging
Beste heer Mourik, Het klopt dat de doorlooptijd momenteel gemiddeld langer is dan u van Freo mag verwachten. Onze excuses voor dit ongemak. We werken hard aan een oplossing! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
snel, netjes en met succes geholpen. eenvoudige digitale procedure. prima tarief. grote keuze aan mogelijkheden als er iets te verbeteren valt, is dat het stellen van vragen via de callcentremedewerkers in plaats van direct door de beoordelaars vertraging oplevert.
Beste Peter, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en tevens voor uw tip voor het verbeteren van onze dienstverlening! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Wij zijn erg blij met Freo, dit in vergelijking met lenen bij een bank of andere instelling. De rente ligt in vergelijking als bij de ING en in ons geval gewoon 1,5% lager. Dus vindt de rente percentage wel heel erg groot. Ik ben erg gesteld op mijn bank, maar niet als het op dit aankomt. Waarom lenen voor een hogere last, als je FREO hebt. Ik raad het dan ook een ieder aan, die een lening nodig heeft voor persoonlijk doeleinde. Ik ben dan ook zeer tevreden over FREO.
Beste lezer, Wat een mooie woorden wat zich uitdrukt in deze perfecte 10 als rapportcijfer. Hier doen wij het natuurlijk voor! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Makkelijke aanvraagprocedure. Doorlooptijd iets langer dan verwacht door feestdagen, maar al met al zeker aan te bevelen.
Beste Adriaan, Een ruime voldoende, ondanks uw feedback over de snelheid van de aanvraag. Super om te lezen, bedankt! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Door omstandigheden moesten geheel onverwacht een andere auto kopen. Zo onverwacht dat wij dit niet uit eigen middelen konden financieren. Dus op 4 mei een auto gevonden en direct een lening aangevraagd bij freo. Qua rente en het boetevrij aflossen sprak ons dat aan. Alle documenten hebben we die dag ook aangeleverd. Alles was compleet en dan zou het enkele dagen duren tot de beoordeling. De garage zou de auto voor ons reserveren. Na enkele dagen hoorde we niks. Na een aantal keer bellen werd het verhaal over hoe lang het duurt steeds meer dagen. Eerst was het 5 werkdagen, toen van 5 tot 7 werkdagen en op het laatst van 8 tot 9 werkdagen. Na overleg met garage wilden ze de auto even vast houden. Eindelijk vandaag kregen we bericht 14 mei. Dat we toch een paar pagina's van arbeidscontract misten. Die fout ligt absoluut bij ons. Het enige wat ik freo kan verwijten waarom dat niet voor het beoordelen dat gecontroleerd wordt. Nu heb ik meteen de documenten doorgestuurd. Helaas moeten we nu weer wachten. Een medewerker zei 1 tot 2 werkdagen. De optie op de auto verloopt bijna, dus ik hoop dat het morgen geregeld is. Overigens zou mijn tip zijn zorg dat de lening rond is voordat je een auto gaat zoeken. Om teleurstellingen te voorkomen. Helaas hadden wij geen keus.
Beste lezer, Freo draagt zorg voor een secure en correcte beoordeling van elke aanvraag. Op dit ogenblik kampen wij met aanhoudende drukte, waardoor de beoordelingstijd tijdelijk wat langer is dan gewend. Wij vinden dat de drukte niet ten kosten mag gaan van de kwaliteit, vandaar dat wij de beoordelingstijd hebben aangepast. Wat betreft uw tip: deze deel ik volledig! Maak nooit afspraken met een autodealer voordat de lening 100% rond is. Desalniettemin enorm bedankt voor het mooie cijfer! Daar zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
tweetal gesprekken gevoerd, een gesprek vooruitlopend op offerte aanvraag en een gesprek na het indienen van offerte aanvraag. in beide gesprekken duidelijk aangegeven dat deel van mijn inkomen employee benefit budget betreft en dat ik dit structureel maandelijks laat uitkeren. tweemaal is mij medegedeeld dat dit zou worden meegenomen als toetsinkomen (ik heb 27.500,- aangevraagd en kreeg tegenbod nav gesprek van 27.800,-). vervolgens alle documenten ingediend bij jullie en kreeg vervolgens te horen dat EBB toch niet wordt meegenomen en ik slechts 21.000,- kan lenen. dit is in een situatie van financieren van een auto via import bijzonder vervelend.
Beste Bram, Bedankt voor uw feedback. Er vervelend om te lezen dat u verkeerd geïnformeerd bent over het inkomen, onze excuses daarvoor. Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag telefonisch te woord. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Prima ervaring. Maar uiteindelijk hebben de gunstige voorwaarden zoals de rentestand en boetevrij aflossen mijn over de streep geholpen. Jullie weten nu wel veel over mijn financiële achtergrond, maar ik neem aan dat jullie die gegevens vernietigen zodra alles is afgelost?
Beste Jan, Bedankt voor deze mooie score! Wij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om en bewaren deze conform ons privacy statement zoals vermeld op onze website. Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Bij Freo worden uw aanvraag en de documenten snel behandeld. Alles is overzichtelijk bij te houden op mijnfreo.nl. Vriendelijk personeel. Na onze rampzalige ervaring met ABN/AMRO was het contact met Freo echt een verademing! Zeer aan te raden!
Beste Maarten, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Erg fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Snelle en goede dienstverlening zeer vriendelijke klantenservice
Beste Marcel, Fijn dat u onze service zo positief heeft ervaren. Bedankt voor deze review en natuurlijk de prachtige score! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
snel en makkelijk
Beste Raymond, Hartelijk dank voor deze mooie cijfers! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
4 verschillende medewerkers die 4 verschillende antwoorden geven m.b.t. de aanvraag. En dan telefonisch zo denigrerend praten tegen je klant. Ik vind het ongekend slecht en uitermate teleurstellend.
Beste Geeta, Dat klinkt niet best! Het is erg vervelend om te lezen dat u het aanvraagproces op deze manier heeft ervaren. Mocht u behoefte hebben aan meer uitleg of het stellen van vragen, neem gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede ervaring. De omschrijving van wat je precies moet doen is hier en daar voor verbe****** vatbaar.
Beste JM, Hartelijk bedankt voor deze mooie score en uw feedback ten opzichte van ons aanvraagproces. Op deze manier kunnen wij steeds onze dienstverlening blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Documenten doorsturen via de computer was wel even problematisch maar met behulp van het vriendelijke personeel was dit zo gefikst.
Beste, Dank u wel voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Heel snel geregeld. makkelijk met uploaden van documenten en digitaal ondertekenen offerte
Beste Ton, Heel erg bedankt voor deze mooie score en wat fijn dat het allemaal zo soepel verlopen is. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
De snelheid van de aanvraag ging snel en goed geregel top.
Beste Junis, Fijn om te lezen dat u zo postief bent over het aanvraagproces. Bedankt voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Van het eerste contact tot het ontvangen van het geld gingen slechts vijf werkdagen voorbij! Dat is echt snel! Bij ABN/AMRO hadden we na zes weken (!) nog niets, vandaar de overstap naar Freo. Een absolute aanrader.
Beste Werner, Wat een mooie score! Erg fijn dat alles zo soepel en snel is verlopen. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het ging even mis met het uploaden van wat papierwerk, maar dit lag aan mijn onervarenheid met computers. Heb toen contact gehad en de persoon aan de andere kant heeft mij er toen doorheengepraat waarna het alsnog is gelukt.
Beste Adrie, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat het online uploaden alsnog gelukt is! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer vriendelijke medewerkers een zeer professionele afhandeling! Goed voorbeeld van service op een hoog niveau. Meerdere keren een kort durende lening bij ze afgesloten en ik blijf bij ze terugkomen.
Beste Gijs, Hartelijk dank voor deze lovende woorden en hoge sore! Het is erg prettig om te lezen dat u meerdere keren dezelfde, positieve ervaring met Freo heeft. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Door privé omstandigheden moest ik voor 28 april 2019 overstappen naar een andere kredietverstrekker. Via Google kwam ik bij Freo en Ambtenarenlening uit. Bij beide een offerte aangevraagd en Freo kwam daar als gunstigste uit. Tevens werd Freo door vrienden aanbevolen. Ik heb vanaf het begin tot het einde van de aanvraag het gemak ondervonden om een PL te verkrijgen. Met name het aanleveren van documenten via de website en het telefonisch contact, heb ik als prettig ervaren. Eenvoud en snelheid vind ik belangrijk. Uiteindelijk de PL verkregen voor het einde van mijn deadline. Daarom geef ik rapportcijfer 10 en beveel ik Freo aan.
Beste Rob, Bedankt voor deze geweldige score! Wij streven ernaar om het aanvraagproces zo snel en eenvoudig mogelijk te laten verlopen voor de klant. Het is altijd goed om te horen wanneer dat door de klant ook op die manier ervaren is. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Ik had alleen een offerte aangevraagd, en die resulteerde in een persoonlijke lening na een telefonisch onderhoud met de één van medewerkers en belangrijk is de rente percentage is heel laag. Geen poe pas maar een heldere contract.
Beste Abdoelhakkhan, Super bedankt voor deze mooie cijfers. Geen poespas inderdaad, bij ons geen verrassingen! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Alles ging prima alleen liet de beoordeling lang op zich wachten.
Beste, Bedankt voor de mooie cijfers maar zeker ook bedankt voor uw feedback. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Uitstekend. Vanaf het eerste contact tot de uitbetaling alles helder en duidelijk gecommuniceerd. Dus geen verrassingen.
Beste Peter, Ik wil u hartelijk bedanken voor uw complimenten en hoge score! Een ervaring als die van u gunnen wij iedereen. Bedankt voor het delen hiervan. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Door grote drukte qua aanvragen op uw kantoor was de wachttijd langer dan normaal, ben wel van mening dat vanuit management hierop gestuurd kan worden en daarmee de wachttijd kort houdt
Beste Bert, Wij doen ons uiterste best om de doorlooptijd van een aanvraag zo kort mogelijk te houden. Op dit moment zit daar nog ruimte voor verbetering in, dat klopt! Dank u wel voor deze feedback. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.