
Super bedrijf, duurde alleen lang tot er duidelijkheid kwam of het goedgekeurd was of niet aangezien er iedere week, voor 3 weken, allemaal documenten werden aangevraagd die ook op het begin van de offerte aangevraagd hadden kunnen worden.
Beste, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Dit stellen wij zeer op prijs! Ondanks de vertraging toch een mooi cijfer ontvangen, daar zijn we erg blij mee. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Duurde wel lang
Beste, Dank u wel voor het schrijven van deze review. Het klopt dat de doorlooptijd momenteel langer is dan u van Freo mag verwachten. We werken achter de schermen hard aan een oplossing! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
goed en duidelijk advies en aanvraag makkelijk via internet . zeker een aanrader voor leningen.
Beste Edwin, Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring en de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima ervaring. De aanvraag procedure verliep soepel. Fijn dat er kritisch wordt gekeken en er goede vragen worden gesteld. Dat geeft mij een professionele indruk. Ik kan Freo iedereen aanbevelen.
Beste Gerard, Leuk om te lezen dat u ons iedereen kan aanbevelen! Bedankt voor de mooie score. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Het hele proces van offerte werd goed begeleid. Er wordt gebruik gemaakt van alle digitale middelen zoals WhatsApp, e-mail en de digitale omgeving van de bank. Snelle service en adequate acties.
Beste Ton, Bedankt voor deze mooie 9! Fijn dat u zo tevreden bent over Freo. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Prima gegaan. Snelheid liet wat te wensen over maar dit kwam puur door de nauwkeurigheid en goede check. Het is goed dat er kritisch wordt gekeken naar zaken om mensen niet de problemen te laten komen.
Beste Lin, Wat jammer om te horen dat het langer heeft geduurd dan u had verwacht. Daarnaast wel fijn dat u begrijpt waarom we dit doen en uiteraard bedankt voor deze mooie score. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Zeer correct en vriendelijk te woord gestaan.
Beste Jan, Hartelijk dank voor deze prachtige score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Ik ben zeer tevreden ,een klein minpuntje is dat de beoordeling wat lang duurt , maar ik zou Freo zeker aanbevelen .
Beste , Het klopt dat we op dit moment een langere doorlooptijd hebben dan u van ons mag verwachten. Desondanks toch bedankt voor het mooie punt. Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Super geregeld en duidelijk
Beste Remco, Bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijke groet, Geert Klantenservice Freo
Aanvragen gaat heel goed. Persoonlijke (inkomen)situatie van de nabije toekomst is door mij zelf benadrukt in 1e telefonisch contact. Ik wilde onnodige vertraging van de aanvraag voorkomen. Daarop was het antwoord dat dit belangrijk is. Niet is gezegd dat daarop later nader op teruggekomen wordt, ergo dubbel werk. Verder goed tevreden.
Beste Jos, Het kan altijd voorkomen dat er aanvullende informatie wordt opgevraagd, helaas kan dit vertraging opleveren in de aanvraag. Wel fijn om te horen dat u verder tevreden bent en bedankt voor de mooie score. Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Goed geregeld en snelle service, zowel het proces als het telefonisch contact.
Beste Stefana, Bedankt voor deze prachtige score en duidelijk feedback! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Snel en goede service!
Beste , Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en het toekennen van deze mooie score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Wat lang moeten wachten op goedkeuring
Beste Michael, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het klopt dat onze doorlooptijd momenteel wat langer is dan u van ons mag verwachten. We werken hard aan een oplossing! Ondanks dat een mooi cijfer gekregen, waarvoor dank. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik ben niet zo van zaken doen op afstand / online. Ik hou van persoonlijk contact. Ik ben zeer gecharmeerd vsn de combinatie online en telefonisch contact. Gemak eb vertrouwen samengebracht. Super concept.
Beste, Hartelijk dank voor deze mooie woorden en hoge score, geweldig! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De medewerkers van Freo zijn zeer deskundig en adequaat. Denkt goed met je mee.
Beste Patrick, Bedankt voor deze perfecte score! Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Beoordelen van documenten duurt erg lang,weet nog steeds niet of het wel of niet word goedgekeurd.
Beste Frenk, We doen ons best om u zo spoedig mogelijk meer informatie te verstrekken. Indien de uitslag van een aanvraag bekend is nemen wij, telefonisch of per e-mail, contact met u op. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Wat een kortzichtig bedrijf zeg. Zelf werk ik ook bij een bank en ik weet dat er bepaalde richtlijnen en regels zijn.Alleen als er iets van de standaard wordt afgeweken snappen ze het niet meer. Ik begrijp dat ik geen normale situatie heb. Ik ben aan het verhuizen en heb dus heel even dubbele woonlasten...Om precies te zijn van 21-5-2019 tot 4-6-2019. Dus ja twee hele weken. Met de hypotheken is alles geregeld. Alleen Freo durft geen lening te geven omdat zij niet zeker weten of mijn huis wel echt verkocht is. - Getekend kopcontract is niet genoeg. - Bevestiging makelaar is niet niet. Nee, alleen als het kadaster het heeft bevestigd is het voor Freo goed. Zelfs de medewerker aan de telefoon (trouwens heel vriendelijk) had begreep mijn boosheid. Verder heb ik geen leningen oid. Heb in mijn hele leven nooit kiets begatiefs gehad mbt leningen of achterstallige betalingen. Jammer dit
Beste Patrick, Bij Freo zijn wij streng aan de poort. Op deze manier houden wij onze risicokosten en daarmee onze rentepercentages zo laag mogelijk. Het kan voorkomen dat dit voor obstakels zorgt tijdens het indienen van een aanvraag. Het is jammer om te lezen dat u daar op deze manier last van heeft. Ik wens u veel succes met het vinden van een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snelle en correcte verwerking van de aangevraagde lening.
Beste, Bedankt voor deze mooie score! Daar kunnen we mee thuis komen. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Ik kan niet anders zeggen dat jullie voor ons een top verstrekker zijn. Ik ben al jaren klant en zal iedereen aanbevelen
Beste Rina, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met Freo! Leuk om te lezen dat u al jaren een tevreden klant van ons bent! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Ik heb uitstekende ervaring met FREO. Vanaf het eerste moment (aanvraag via internet), het telefonische gesprek over de lening zelf, tot aan de betaling verliepen heel soepel. Ze waren eerlijk en helder over hun producten en de rente is gewoon heel erg laag. Ik vind FREO in ieder geval een aanrader
Beste Fatheme, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de afhandeling van uw aanvraag! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
het is te lang
Beste Amar, De doorlooptijd op dit moment is inderdaad wat langer dan u van ons mag verwachten, desondanks toch bedankt voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Hier kunnen ander banken een voorbeeld aan nemen. Freo was niet de enige waar ik een aanvraag had lopen maar scoren voor mij op alle fronten buitengewoon goed t.o.v. de anderen.
Beste Vincent, Wat leuk om te lezen dat u ons als voorbeeld ziet en bedankt voor de bijna perfecte score, wauw! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
naar mij mening heeft de aanvraag te lang geduurd.
Beste Arie, De doorlooptijd is inderdaad langer dan u van ons mag verwachten. Onze excuses voor het ongemak. Alsnog bedankt voor de mooie cijfers! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
er wordt gesuggereerd dat je sneller de beslissing hebt dit is niet waar gelukkig werd alles opgenomen en werd ik alsnog na klagen met voorrang geholpen
Beste, Vervelend om te lezen dat er verwarring is geweest over de gecommuniceerde doorlooptijd. Ondanks dit, ben ik toch blij om te lezen dat het opgelost is! Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Alles verloopt prima en is makkelijk. Vind alleen de acceptatietijd erg lang (6-7 werkdagen)
Beste Arno, Mooi om te lezen dat u, ondanks de wat langere doorlooptijd, zo positief bent over Freo. Maar ook uw feedback is erg waardevol voor ons. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.