
Helder en behulpzaam
Beste Gerda, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
zeer tevreden over telefonisch contact
Beste Laye, Erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over het telefonisch contact! Bedankt voor uw compliment en hoge cijfers. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Geen opmerkingen
Beste Gerard, Bedankt voor de mooie score. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer tevreden net alles op tijd bedankt Freo
Beste Yuliyan, Dank u wel voor de mooie cijfers! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Nette behulpzame medewerkers en duidelijke website en communicatie
Beste Kylian, Bedankt voor de mooie review en de goede cijfers! Fijn dat u een positieve ervaring gehad heeft. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Digitaal aanleveren van documenten gaf veel problemen.
Beste Arie, We proberen de communicatie omtrent het aanleveren van documenten zo duidelijk mogelijk te maken. We beseffen dat hier altijd ruimte is voor verbetering. Bij deze bedankt voor de feedback, dit zorgt ervoor dat wij deze verbetering ook blijven nastreven. Ik ben blij om te zien dat het uiteindelijk wel gelukt is. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
.
Beste Adem, Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Document na document was nodig, soms begrijpelijk maar soms ook omslachtig. Doorlooptijd was mede hierdoor erg lang.
Beste Harrie, Het kan soms voorkomen dat wij wat extra documenten nodig hebben, zodat we een volledig beeld van de klantsituatie kunnen vormen. Ik kan me voorstellen dat dit soms omslachtig over kan komen, maar we vragen echt alleen documenten op wanneer dit noodzakelijk is. Fijn dat u het, ondanks de vertraging, toch positief ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Een aantal zaken zijn goed. Online aanvragen, snelle reactie daarop, goed gesprek en de mogelijkheden. Offerte binnen een uur in je mailbox, goede telefonische bereikbaar heid. Maar daarna lijkt het erop dat Freo je niet echt als klant wil. Er is geen ruimte voor individuele situaties. Totaal niet flexibel en de doorlooptijd voor mij onacceptabel lang. Als de doorlooptijd mij was verteld bij de eerste fase was ik naar een andere partij gegaan. Het gevoel bekruipt mij dat dit expres niet verteld wordt aan de telefoon. Eerst mensen uit de markt trekken en daarna wachten maar. Als je ruim de tijd hebt denk aan een totale doorlooptijd van ca 3 weken is Freo een prima partij.
Beste Claudia, Erg vervelend om te lezen dat u na zo'n goede start, nu een ervaring als deze heeft. Het klopt dat de doorlooptijd bij Freo momenteel boven gemiddeld is. We werken er hard aan om iedereen zo spoedig mogelijk van reactie te voorzien! Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De aanvraag verloopt zeer eenvoudig en je ziet in de offerte heel duidelijk de rente, hoogte van het krediet, kosten, looptijd en de maand termijn. Welke documenten je dient aan te leveren was erg duidelijk voor mij. Aan de telefoon staan ze je erg vriendelijk te woord en geven duidelijke en correcte antwoorden. Het is begrijpelijk dat het tijd kost om de aangeleverde documenten te checken en te beoordelen, het zou prettig zijn als dit proces iets sneller kan verlopen. Ben enorm tevreden met de geboden lening en de mooie rente.
Beste Hans, Graag wil ik u hartelijk danken voor deze uitgebreide beschrijving van uw positieve ervaring. Het is erg prettig om te lezen dat het proces helder was en u vriendelijk en correct geholpen bent door onze medewerkers. Met veel plezier deel ik uw complimenten binnen onze organisatie! Uw feedback met betrekking tot de doorlooptijd nemen wij uiteraard mee in onze verbetervoorstellen. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Begin nooit aan een lening bij Freo. Je wordt 10x gebeld over hetzelfde en uiteindelijk krijg je de lening nog niet.
Beste Jaap, Ik vind het erg jammer om te lezen dat uw ervaring met Freo resulteert in het laagste rapportcijfer. Wij kijken met uiterste zorg naar de situatie van de klant om te beoordelen of het verantwoord is om de lening te verstrekken. Het kan voorkomen dat we daar extra documentatie voor opvragen. Mocht u hier nog vragen over hebben, mag u altijd contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
zeer vriendelijk en kundig geholpen door de medewerker. communicatie als aangeleverde documenten niet volledig zijn kan beter. ik moest zelf continu kijken of het was goedgekeurd en gaan bellen.
Beste Ann, Ondanks de snelheid voor u te wensen over liet, al met al een prima beoordeling en een zeer hoog cijfer. Wij werken met man en macht voor een zo snel mogelijke afwikkeling van iedere aanvraag. Bedankt voor de review! Met vriendelijk groet, Ferdi Freo Klantenservice
Ik ben ontzettend content.
Beste Rituraj, Wat een top score! Heel erg bedankt voor de mooie cijfers en het delen van uw ervaring met Freo. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
ging alleen over omzetten van lening van 10000 naar 5000 wat een toestanden allemaal
Beste Rikie, Vervelend dat u het omzetten van de lening op deze manier ervaren heeft, dat is natuurlijk allerminst de bedoeling! Hopelijk is het inmiddels naar wens geregeld en kunt u weer vooruit. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
strenge procedure, eerste x afgekeurd toen ik doorvroeg waarvoor bleek het om iets kleins te zijn wat ik zo kon oplossen, als dit eerder gemeld was had ik ik niet alles opnieuw hoeven doen, ik wilde wel graag bij FREO omdat dit bij rabo hoort (betrouwbaar) en omdat de rente de laagste was, uiteindelijk gelukt, de dames aan de telefoon zijn allemaal ontzettend vriendelijk. ik beveel FREO zeker aan!
Beste Stephanie, Het is prettig om te lezen dat u ondanks een eerdere afwijzing, toch nogmaals voor Freo heeft gekozen. En met succes! Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het digitaal aanleveren wilde bij ons niet zo goed lukken, maar dit lag aan onszelf. Bij telefonisch contact heel vriendelijk geholpen.
Beste Anja, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de hoge score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Offerte aanvragen was binnen een mum van tijd gebeurd. Ze vragen echter ontzettend veel documenten, we moesten van al onze rekening een compleet bankafschrift tonen. Het duurde al met al vreselijk lang dat we hebben besloten over te stappen naar de Nederlandse kredietmaatschappij! Deze lening was binnen 24 uur rond. Zo kan het ook! Voor mijn geen freo meer.
Beste L, Het is jammer om te lezen dat u deze ervaring met Freo heeft. Het opvragen van documenten doen wij voor een zo volledig mogelijke beoordeling. Op deze manier houden wij onze risicokosten en daarmee ook de rentepercentages laag. Fijn dat u elders een gewenste oplossing heeft gevonden. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Gewoon prettig snel geregeld
Beste lezer, Bedankt voor het achterlaten van deze review en de mooie score! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
ik ben tevreden over de hele afwikkeling van een persoonlijke lening
Beste David, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is precies de ervaring die wij nastreven voor iedere klant! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Het beoordelingsproces was lang en extra aanvullende documentatie veel. Verder top service en erg klantvriendelijk.
Beste Roya, Fijn om te lezen dat uw ervaring, ondanks de vele documentatie, grotendeels positief was. Bedankt voor het delen hiervan! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snek, vriendelijk , duidelijk
Beste Mereille, Dank u voor deze mooie complimenten en de hoge cijfers! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Duidelijk systeem, vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Beste, Bedankt voor deze mooie score! Leuk om te lezen dat u onze dienstverlening als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Duidelijk systeem, vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Beste, Goed om te zien dat u op deze manier geholpen bent door zowel onze systemen als onze medewerkers! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Super geholpen, gemak van aanlevering documenten.
Beste Thies, Bedankt voor het delen van uw prettige ervaring met Freo. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima en snel geholpen.De digitale snelweg kan voor ouderen nog wel een belemmering zijn.Goede begeleiding in deze is belangrijk.
Beste Harry, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer. Tevens dank voor uw feedback over het digitaal aanleveren van de stukken. Deze begeleiding zullen wij zeker verzorgen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.