
Heel moeizaam!!! Er worden teveel documenten gevraagd, vroeger was meer vertrouwen in de klant! Bij het logo geld lenen kost geld , doe maar nog een daarbij: Geld lenen kost je zenuwen ☹️
Beste Rexha, We vragen alleen de documenten op waarvan wij denken dat deze nodig zijn om een juiste beoordeling uit te voeren. Zo hebben wij de zekerheid dat een lening volledig verantwoord verstrekt wordt. Het is afhankelijk van de situatie van de klant welke documenten dat zijn, dus het kan dat een specifieke situatie ook om meer documenten vraagt. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
correcte behandeling
Beste Immie, Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Alhoewel er heel wat gegevens nodig zijn voor een verantwoorde lening af te mogen/kunnen sluiten, ging dat bij Freo best vlot en soepel. Verbeterpunt wellicht om wat meer mogelijkheden (en hulp) te bieden bij het 'uploaden'. Voor de rest...... prima.
Beste GWD, Bedankt voor de feedback! Zo kunnen wij het proces ook blijven verbeteren. Goed om te horen dat alles soepel verlopen is. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
mijn ervaring met Freo is uitstekend
Beste Aj, Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Alles ging super snel en de app is geweldig!
Beste Kajenthini, Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat de app naar tevredenheid werkt! Met vriendelijke groet, SImone Freo Klantenservice
Na aan vraag en opsturen van documenten Komen er vragen bij de beoordelingen op die niks met de aan vraag ,voorwaarden of competentie van de klant te maken hebben Hou de vragen bij het product en ga niet onnodig de maatschappelijke werker uithangen En dan ook nog met de antwoorden omdat wij zo streng zijn kunnen wij de lage rente garanderen Onzin u het product ik de klant wij verbinden ons aan voorwaarden en zolang wij ons er aan houden is iedere bemoeienis overbodig en beledigend
Beste, Bedankt voor uw feedback. Soms hebben wij inderdaad aanvullende vragen om een duidelijk beeld te krijgen van de situatie van onze klanten. Dit doet wij zodat we zeker weten of een eventuele verstrekking verantwoord is. Mocht u nog vragen hebben dan staan wij u graag telefonisch te woord. Met vriendelijke groet, SImone Freo Klantenservice
Er is blijkbaar een eis dat op de rekenafschrift de ten naam stelling moet. De tenaamstelling van de rekening mag niet anders aangetoond worden. De reden daarachter leek te zijn dat het nou eenmaal zo is. Dat heeft het proces aardig vertraagd . Toen dat opgelost was kwamen ze erachter dat ze mijn arbeidsovereenkomst niet hadden gevraagd. Niet dat mijn dossier meteen behandeld werd, nee dat duurde toen weer 2 dagen. Uiteindelijk goed gekomen, maar was nu niet bepaald een fijn proces.
Beste Chris, De looptijd die wij communiceren om uw documenten te beoordelen is momenteel 5 tot 6 werkdagen. Deze looptijd gaat in op het moment dat de documenten juist en volledig zijn aangetoond, wanneer dit niet het geval is kan dit de doorlooptijd dus verlengen. Het kan zijn dat er binnen die 5 tot 6 werkdagen nog aanvullende documenten opgevraagd worden zoals een arbeidsovereenkomst, echter wordt dan de datum aangehouden waarop u alles compleet heeft aangeleverd. In dit geval zijn we ook binnen de gecommuniceerde doorlooptijd van 5 tot 6 werkdagen gebleven. Mocht u hier meer toelichting over wensen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Zoals de titel aangeeft, vlot, goed geregeld. En aantrekkelijke voorwaarden zoals bijvoorbeeld versnelde aflossing zonder boete.
Beste Ronnie, Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Aanvragen van mijn lening ging zonder moeite. Paar keer gebeld voor uitleg, altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Verbeterpuntje: het is niet erg duidelijk aan welke voorwaarden sommige aan te leveren documenten moeten voldoen. Doordat ik een paar keer "verkeerde" documenten had aangeleverd, heeft de verwerking van mijn aanvraag langer geduurd dan nodig. Als ik dat van tevoren had geweten, had ik meteen voor de juiste documenten gezorgd. Freo denkt mee, biedt gegarandeerd de laagste rente en heeft geen ingewikkeld, langdurig aanvraagproces. Ben erg tevreden en goed geholpen!
Beste Anastasia, Super om te horen dat het aanvraagproces goed is bevallen. Freo haar gedachte is dan ook: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Daarnaast bedankt voor de feedback, het verbeteren van ons proces wordt makkelijker gemaakt door de stem van de klant. Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice
Na de aanvraag kreeg ik gelijk een telefoontje, waar mijn gegevens gecontroleerd werden. Ik kreeg een link waar ik mijn documenten kon oploaden, en toen er wat fout ging (missende documenten), kreeg ik meteen feetback zodat ik alles in orde kon maken. Vriendelijke medewerkers, geen moeilijke bankzaken en goede service
Beste Sander, Bedankt voor de uitgebreide review. Fijn om te lezen dat het aanvraag proces goed en duidelijk werkt! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Prima en snel en netjes geholpen.
Beste Rob, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Snel accuraat, zonder poespas. gewoon prima afgehandeld. Ik ben zeer tevreden Gr Ruud
Beste Ruud, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Verwerking en beoordeling duren lang, ruim 6 werkdagen, daarna extra documenten opsturen en moet er weer 3 werkdagen over heen gaan voor je hoort of je aanvraag uiteindelijk wel of niet wordt geaccepteerd. Ik zou verwachten dat na beoordeling van de documenten, mits het aanvullende overlegd wordt er eigenlijk dezelfde dag al een reactie kan komen of alles in orde is, aangezien de overige documenten al beoordeeld zijn. Klantenservice is klantvriendelijke, staat je netjes te woord en nemen duidelijk door wat er verwacht wordt. Zo snel als je gebeld wordt om je aanvraag te verifiëren, zo lang duurt de beoordeling, dat is dan wel weer jammer.
Originele beoordeling
Verwerking en beoordeling duren lang, ruim 6 werkdagen, daarna extra documenten opsturen en moet er weer 3 werkdagen over heen gaan voor je hoort of je aanvraag uiteindelijk wel of niet wordt geaccepteerd. Ik zou verwachten dat na beoordeling van de documenten, mits het aanvullende overlegd wordt er eigenlijk dezelfde dag al een reactie kan komen of alles in orde is, aangezien de overige documenten al beoordeeld zijn. Klantenservice is klantvriendelijke, staat je netjes te woord en nemen duidelijk door wat er verwacht wordt. Zo snel als je gebeld wordt om je aanvraag te verifiëren, zo lang duurt de beoordeling, dat is dan wel weer jammer.
Verwerking en beoordeling duren lang, ruim 6 werkdagen, daarna extra documenten opsturen en moet er weer 3 werkdagen over heen gaan voor je hoort of je aanvraag uiteindelijk wel of niet wordt geaccepteerd. Ik zou verwachten dat na beoordeling van de documenten, mits het aanvullende overlegd wordt er eigenlijk dezelfde dag al een reactie kan komen of alles in orde is, aangezien de overige documenten al beoordeeld zijn. Klantenservice is klantvriendelijke, staat je netjes te woord en nemen duidelijk door wat er verwacht wordt. Zo snel als je gebeld wordt om je aanvraag te verifiëren, zo lang duurt de beoordeling, dat is dan wel weer jammer.
Beste Martin, Bedankt voor uw feedback. Hoe lang de beoordeling duurt is afhankelijk van de drukte op dat moment. Op dit moment is het wat drukker dan normaal, vandaar dat de beoordeling ook wat langer op zich heeft laten wachten. We werken er hard aan om de doorlooptijd zo laag mogelijk te houden. Goed om te lezen dat u wel tevreden bent over onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Een verschrikkelijk bedrijf. Beloven in hun advertentie snel te zijn en makkelijk. Wel 10 x gebeld en steeds moet je maar weer andere papieren inleveren. We hebben geen hypotheek meer,ons niet geloven dat dit zo is en maar moeilijk doen. Zijn al vanaf 13 januari 2020 bezig en geven je constant het gevoel dat je overal over liegt. We zijn helemaal klaar met Freo en hebben besloten dat ze die lening maar houden. Of zoals wij zeggen. Stick the money where the sun don't shine!!!!
Beste Mieke, Bedankt voor de feedback die u heeft achtergelaten! We hebben u inmiddels gesproken en zijn inmiddels tot een oplossing gekomen. Ik hoop dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing en bij deze nogmaals onze oprechte excuses. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Lang wachten voordat er duidelijkheid komt of de aanvraag wordt gehonoreerd
Beste Rob, Wij willen er zeker van zijn dat we de situatie van de klant juist in kaart hebben gebracht, zodat we met zekerheid kunnen zeggen dat een krediet verantwoord verstrekt is. Dit kan soms voor zorgen dat het acceptatieproces wat langer duurt. In ieder geval bedankt voor de feedback en toch nog een mooi cijfer! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Snel doeltreffend
Beste Nancy, Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Alles gewoon goed!
Beste Wiemer, Bedankt uw vertrouwen en deze perfecte score! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Vriendelijke medewerkers, goede hulp aangeboden, goede geïnformeerd. Wij zijn heel erg tevreden met Freo!
Beste S, Bedankt voor deze mooie woorden! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Het geld was snel vrijgemaakt.
Beste Raymond, Bedankt voor het delen van je ervaring en de mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Onlangs gebeld met freo en door gegeven dat ik zou gaan tolken voor mijn ouders omdat het een serieuze lening overname zou zijn en mijn ouders door hun gebrekkig Nederlands het niet durfde zelf dit gesprek aan te gaan, Mijn ouders waren in staat om voor het gesprek hun zelf en de tolk te verifiëren. Echter was de antwoord dat we verder moesten kijken en Freo ons niet verder kon helpen door het gebrekkig Nederlands van mijn ouders, Top service oftewel eerder discriminatie!
Beste Altan Eral, Bij het verstrekken van een lening willen wij er zeker van zijn dat de klant zelf precies weet wat er aangegaan wordt. Daarom hebben wij ervoor gekozen dat de klant zelf de aanvraag met ons door moet kunnen nemen, in het Nederlands of Engels. Bij tussenkomst van een tolk kunnen wij niet verifiëren dat de klant alle informatie juist te horen krijgt. Mocht u hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
De medewerkers zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Ik ben uiterst tevreden over de manier waarop ik ben geholpen.
Beste Aynur, Fijn dat u zo tevreden bent over de manier waarop u geholpen bent. Dat is het mooiste compliment dat onze medewerkers kunnen krijgen! Daarnaast zal dit motiveren om op dezelfde manier door te gaan. Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
Na een paar telefoontjes was het toch eindelijk geregeld. Helaas niet de doorlopende lening met een lager rentepercentage maar wel het persoonlijke krediet
Beste Willem, Fijn dat het uiteindelijk geregeld is. Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijk groet, Ive Freo Klantenservice
Snel alle papieren aan kunnen leveren, die snel beoordeeld zijn. Vooraf aan telefonisch consult over de aangevraagde lening, waarbij alles duidelijk benoemd vanuit mijn kant. Veel inzicht gegeven in financiën en dan toch ongepaste vragen over de inhoud ervan.
Beste Linda, Bij het uitvoeren van een beoordeling kan het voorkomen dat er aanvullende vragen gesteld worden. Deze vragen zijn bedoeld om uw situatie zo volledig mogelijk in kaart te brengen. Wat vervelend om te horen dat u dit als ongepast hebt ervaren. Uiteraard bedankt voor het delen van deze feedback. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Snelle afhandeling.
Beste John, Bedankt voor dit hoge punt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.