Filters

2

Moeilijk

Heel moeizaam!!! Er worden teveel documenten gevraagd, vroeger was meer vertrouwen in de klant! Bij het logo geld lenen kost geld , doe maar nog een daarbij: Geld lenen kost je zenuwen ☹️

  • Aanbevelen? Nee
8

snel en goed, voelt vertrouwd

correcte behandeling

  • Aanbevelen? Ja
8

Simpel bij de tijd en professioneel!

Alhoewel er heel wat gegevens nodig zijn voor een verantwoorde lening af te mogen/kunnen sluiten, ging dat bij Freo best vlot en soepel. Verbeterpunt wellicht om wat meer mogelijkheden (en hulp) te bieden bij het 'uploaden'. Voor de rest...... prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

alles prima geregeld

mijn ervaring met Freo is uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alles ging super snel en de app is geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
6

Onnodige bemoederen

Na aan vraag en opsturen van documenten Komen er vragen bij de beoordelingen op die niks met de aan vraag ,voorwaarden of competentie van de klant te maken hebben Hou de vragen bij het product en ga niet onnodig de maatschappelijke werker uithangen En dan ook nog met de antwoorden omdat wij zo streng zijn kunnen wij de lage rente garanderen Onzin u het product ik de klant wij verbinden ons aan voorwaarden en zolang wij ons er aan houden is iedere bemoeienis overbodig en beledigend

  • Aanbevelen? Nee
2

Vermoeiend en bureacratisch

Er is blijkbaar een eis dat op de rekenafschrift de ten naam stelling moet. De tenaamstelling van de rekening mag niet anders aangetoond worden. De reden daarachter leek te zijn dat het nou eenmaal zo is. Dat heeft het proces aardig vertraagd . Toen dat opgelost was kwamen ze erachter dat ze mijn arbeidsovereenkomst niet hadden gevraagd. Niet dat mijn dossier meteen behandeld werd, nee dat duurde toen weer 2 dagen. Uiteindelijk goed gekomen, maar was nu niet bepaald een fijn proces.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en snel geregeld

Zoals de titel aangeeft, vlot, goed geregeld. En aantrekkelijke voorwaarden zoals bijvoorbeeld versnelde aflossing zonder boete.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijke, behulpzame telefonisten. Eenvoudig aanvraagproces. Laagste rente!

Aanvragen van mijn lening ging zonder moeite. Paar keer gebeld voor uitleg, altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. Verbeterpuntje: het is niet erg duidelijk aan welke voorwaarden sommige aan te leveren documenten moeten voldoen. Doordat ik een paar keer "verkeerde" documenten had aangeleverd, heeft de verwerking van mijn aanvraag langer geduurd dan nodig. Als ik dat van tevoren had geweten, had ik meteen voor de juiste documenten gezorgd. Freo denkt mee, biedt gegarandeerd de laagste rente en heeft geen ingewikkeld, langdurig aanvraagproces. Ben erg tevreden en goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede, duidelijke en snelle service

Na de aanvraag kreeg ik gelijk een telefoontje, waar mijn gegevens gecontroleerd werden. Ik kreeg een link waar ik mijn documenten kon oploaden, en toen er wat fout ging (missende documenten), kreeg ik meteen feetback zodat ik alles in orde kon maken. Vriendelijke medewerkers, geen moeilijke bankzaken en goede service

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel en netjes behandeld

Prima en snel en netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snel accuraat, zonder poespas. gewoon prima afgehandeld. Ik ben zeer tevreden Gr Ruud

  • Aanbevelen? Ja
7

Lange doorlooptijd

Verwerking en beoordeling duren lang, ruim 6 werkdagen, daarna extra documenten opsturen en moet er weer 3 werkdagen over heen gaan voor je hoort of je aanvraag uiteindelijk wel of niet wordt geaccepteerd. Ik zou verwachten dat na beoordeling van de documenten, mits het aanvullende overlegd wordt er eigenlijk dezelfde dag al een reactie kan komen of alles in orde is, aangezien de overige documenten al beoordeeld zijn. Klantenservice is klantvriendelijke, staat je netjes te woord en nemen duidelijk door wat er verwacht wordt. Zo snel als je gebeld wordt om je aanvraag te verifiëren, zo lang duurt de beoordeling, dat is dan wel weer jammer.

  • Aanbevelen? Ja
7

Langzame verwerking

Verwerking en beoordeling duren lang, ruim 6 werkdagen, daarna extra documenten opsturen en moet er weer 3 werkdagen over heen gaan voor je hoort of je aanvraag uiteindelijk wel of niet wordt geaccepteerd. Ik zou verwachten dat na beoordeling van de documenten, mits het aanvullende overlegd wordt er eigenlijk dezelfde dag al een reactie kan komen of alles in orde is, aangezien de overige documenten al beoordeeld zijn. Klantenservice is klantvriendelijke, staat je netjes te woord en nemen duidelijk door wat er verwacht wordt. Zo snel als je gebeld wordt om je aanvraag te verifiëren, zo lang duurt de beoordeling, dat is dan wel weer jammer.

  • Aanbevelen? Ja
1

Een waar drama

Een verschrikkelijk bedrijf. Beloven in hun advertentie snel te zijn en makkelijk. Wel 10 x gebeld en steeds moet je maar weer andere papieren inleveren. We hebben geen hypotheek meer,ons niet geloven dat dit zo is en maar moeilijk doen. Zijn al vanaf 13 januari 2020 bezig en geven je constant het gevoel dat je overal over liegt. We zijn helemaal klaar met Freo en hebben besloten dat ze die lening maar houden. Of zoals wij zeggen. Stick the money where the sun don't shine!!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Lage rente dus hoort lang wachten erbij blijkbaar

Lang wachten voordat er duidelijkheid komt of de aanvraag wordt gehonoreerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle handeling

Snel doeltreffend

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!

Alles gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Vriendelijke medewerkers, goede hulp aangeboden, goede geïnformeerd. Wij zijn heel erg tevreden met Freo!

  • Aanbevelen? Ja
8

hele proces liep snel en goed door.

Het geld was snel vrijgemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Directe afwijzing i.v.m. slecht Nederlands sprekend

Onlangs gebeld met freo en door gegeven dat ik zou gaan tolken voor mijn ouders omdat het een serieuze lening overname zou zijn en mijn ouders door hun gebrekkig Nederlands het niet durfde zelf dit gesprek aan te gaan, Mijn ouders waren in staat om voor het gesprek hun zelf en de tolk te verifiëren. Echter was de antwoord dat we verder moesten kijken en Freo ons niet verder kon helpen door het gebrekkig Nederlands van mijn ouders, Top service oftewel eerder discriminatie!

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer duidelijk, professioneel en snel! Uitstekende service.

De medewerkers zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Ik ben uiterst tevreden over de manier waarop ik ben geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vlotte afhandeling

Na een paar telefoontjes was het toch eindelijk geregeld. Helaas niet de doorlopende lening met een lager rentepercentage maar wel het persoonlijke krediet

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle service, maar wat grensoverschrijdend

Snel alle papieren aan kunnen leveren, die snel beoordeeld zijn. Vooraf aan telefonisch consult over de aangevraagde lening, waarbij alles duidelijk benoemd vanuit mijn kant. Veel inzicht gegeven in financiën en dan toch ongepaste vragen over de inhoud ervan.

  • Aanbevelen? Nee
8

Netjes vriendelijk en vlot

Snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.