
Goed en duidelijk geholpen
Beste Gerard, Hartelijk dank voor deze tien! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Was goed geregeld. Een klein foutje van de kant van Freo, maar dat was super snel opgelost na telefonisch contact.
Beste Peter, Fouten worden eenmaal gemaakt helaas. Fijn om te lezen dat ze wel weer snel opgelost zijn. Bedankt voor de uitmuntende score! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
top
Beste Kelven, Bedankt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Aanvraag gedaan, ik werd snel gebeld, benodigde documenten kon ik heel makkelijk uploaden in de Mijn Freo omgeving, enkele werkdagen gewacht op goedkeuring en toen dat het geval was, was eea zo geregeld. Totale duur 6-8 werkdagen. Prima!
Beste Tjerk, Bedankt voor de positieve woorden en wat fijn om te lezen dat alles goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Een aanvraag gedaan om de lopende lening met een klein bedrag te verhogen ten bate van een operatie die niet vergoed word aan mijn dochter. Omdat er ergens een verschil zat in de geleverde stukken van 88 ct was ik opeens verdacht en kreeg ik een soort van kruisverhoor over allerlei niet ter zake doende dingen op mijn rekening zoals bijschrijvingen van geldbedragen op mijn rekening van mijn ouders aan mij wat een kado aan hun dochter is ,waarom ik een rekening handmatig heb betaald en waarvoor ik een eigen bijdrage aan het cak van jawel 17 euro p.m betaal voor de zorg van de wmo voor onze chronisch zieke dochter......dat gaat jullie geen reet aan! Heeft niets met een schuld of iets te maken . Ik voel me enorm in mijn privacy aangetast en ben inmiddels succesvol overgestapt naar Findio waar ze over al deze zaken niets gevraagd hebben en de overstap zorgeloos was. Bah wat een nare nasmaak heb ik hiervan
Beste Jansen, Het is erg jammer om te lezen dat u zich in uw privacy voelt aangetast. Bij Freo krijgen we graag een volledig beeld van uw financiële situatie, alvorens wij een krediet verstrekken of verhogen. Het is daarbij natuurlijk allerminst de bedoeling dat u hier een nare nasmaak aan overhoudt. Indien u dit wenst, lichten wij u graag toe waarom wij bepaalde vragen stellen of documenten opvragen. Neem hiervoor telefonisch contact op met telefoonnummer 088-321 00 02. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
ik had wat problemen maar die zijn makkelijk op te lossen wacht tijd vind ik wel wat lang het aan vragen is ook duidelijk als ik het nodig vind in de toekomst zal ik het zeker doen
Beste G Hage, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en de mooie complimenten. En de wachttijd, daar wordt aan gewerkt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Begin geen online lenen bedrijf als je geen geld wilt uitlenen! Je krijgt niet eens een doorlopend credit van 50.000 als je 2500 per maand per maand kan aflossen....
Beste Niels, Bedankt voor uw reactie, in verband met inhoudelijke aspecten van de aanvraag kan ik hier verder met u niets bespreken. Indien u nog vragen heeft kunt u ons bereiken op: 0883210003. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Twee weken geleden begonnen met aanvragen, vervolgens geven zij zelf het advies om meer te lenen, gisteravond nog documenten moeten aanleveren, vervolgens krijg je te horen dat je omdat je ort ontvangt geen vast inkomen hebt, wat een ge***, dat scheelt 80 euro per maand
Beste Henk, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat jammer om lezen dat het niet is gelopen zoals verwacht. Indien er nog vragen zijn over de aanvraag kunt u ons bereiken op : 088-3210003 Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
De aanvraag ging naar mijn mening niet erg vlot, dit kwam door de drukte vertelde men. Er werden diverse keren documenten gevraagd waardoor de aanvraag steeds werd uitgesteld. Dit had anders gekund. Vraag in 1x alle documenten op en beoordeel dan de aanvraag. Voor de rest kan ik freo wel aan iedereen aanbevelen. Mvg. Henk
Beste Henk, Het klopt inderdaad dat onze doorlooptijd wat langer is dan u van ons mag verwachten. Ik wil u bedanken voor uw feedback, ook wij blijven altijd leren! Hartelijk dank voor het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Heel fijn Stellen relevante vragen Interpreteren gegevens realistisch Snel Geen poespas
Beste Yvette, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en het delen van uw ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer snel en vakkundig geholpen.
Beste Jos, Een tien, wauw! Daar zijn we erg blij mee. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
U kunt waarschijnlijk in de vastgelegde gegevens de gang van zaken teruglezen. Uiteindelijk is het goedgekomen, maar dat was niet gemakkelijk. Er was een fout gemaakt bij de beoordeling. Na veel aandringen van mij is er gelukkig nogmaals uitgezocht hoe de zaken ervoor stonden.
Beste Rian, Bedankt voor uw reactie en feedback. Er is inderdaad een fout gemaakt, dit is telefonisch met u besproken en nogmaals onze excuses. Indien er nog vragen over zijn kunt u ons bereiken via onze klantenservice. Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Eerste ervaring was echt zeer goed! Na offerte en terug leveren van documenten binnen 3 dagen gepasseerd. Na het aanvragen van een oversluiting van de huidige lening kreeg ik na een dag direct een offerte. Top alleen vertelde ze er niet bij dat je twee weken moest wachten voor goedkeuring. Super Slecht!
Beste Shamir, Allereerst wat fijn om te lezen dat uw eerste ervaring positief was. Wat jammer dat uw tweede ervaring minder positief was. Freo streeft altijd naar een zo kort mogelijke doorlooptijd echter lukt dit niet altijd. Toch bedankt voor het delen van deze feedback! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Duidelijk en vlot
Beste Nynke, Helder en bedankt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Website loopt niet helemaal lekker met de documenten aanleveren. Contract is een beetje onduidelijk wat je moet ondertekenen.
Beste Stephan, Bedankt voor de feedback hier gaan we mee aan de slag. Desondanks toch een perfecte score, bedankt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Ik zag dat de rente weer iets lager is, dus belde ik op om mijn lopende lening over te sluiten. In een paar minuten geregeld. Documenten even opnieuw digitaal aangeleverd en digitaal ondertekend en klaar is kees. Even een paar duizend euro verdient in een paar minuten. TOP!
Beste Rob, Hartelijk dank voor het mooie cijfer en wat fijn dat alles zo snel geregeld was! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
alles was duidelijk te vinden en goed uitgelegd na telefonisch contact. netjes geregeld
Vriendelijke medewerksters en medewerkers, mooi systeem om gegevens te uploaden, 9 werkdagen tot besluitvorming zou korter mogen
Beste Henk, Bedankt voor de positieve feedback en het verbeterpunt. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Om een lopende lening met een te hoge aflossing te herfinancieren gesproken met een van de behulpzame medewerkers. In notime is naar volle tevredenheid een administratieve oversluiting uitgevoerd. Creatief meedenken om samen tot een prima oplossing te komen. Service waar je op hoopt en helaas vaak niet vind, nou hier dus wel !!
Beste Ger, Wat een mooi cijfer en nog mooiere complimenten! Het is erg prettig om te lezen dat we u service hebben kunnen bieden welke u niet verwachtte, maar er wel op hoopte. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het acceptatieproces nam 2x zoveel tijd in beslag als verwacht. Instructies over aanleveren mogen wat explicieter worden uitgelegd.
Beste Hendrik, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Deze gebruiken we graag om ons aanvraagproces te verbeteren. Al met al zijn we toch blij met deze voldoende! Met vriendelijke groet, Fleur Freo klantenservice
Het online tekenen via de app werkt niet, ook was het extreem druk daardoor duurde de hele aanvraag langer. Buiten dit zeer vriendelijke klantenservice die wel weten waar ze het over hebben.
Beste Dashnim, Onze doorlooptijd is inderdaad helaas langer dan u van ons mag verwachten. Goed om te lezen dat onze klantenservice u naar wens van dienst is geweest! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Contact met de klantenservice verliep prettig en duidelijk. Online aanvraag ging prima, wel wat onduidelijkheid over de toe te voegen documenten. Snelle beoordeling!
Beste Katja, Bedankt voor deze mooie beoordeling en uw feedback! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het aanvragen van de lening is gemakkelijk. Je kunt alles via de website aanvragen en aanleveren. De beoordeling van mijn aanvraag had vertraging opgelopen omdat ik met mijn bank niet met IDIN kon werken. Op de website stond dat de beoordeling slechts 4 dagen zou duren. Dit werden bij mij 8 of 9 dagen. Telefonische bereikbaarheid is super. Ook de app om je lening te bekijken werkt prima. Handig en overzichtelijk. Na goedkeuring van de lening stond het geld binnen enkele uren op mijn rekening. Ik ben dik tevreden over Freo!
Beste Rob, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Freo. Het is erg prettig dat u ondanks de langere doorlooptijd, zo tevreden bent over het proces. Bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Rommelig en slechte communicatie waardoor de aanvraag onnodig lang duurde. Bij het uploaden van documenten kun je de eventueel verkeerde documenten niet verwijderen. Voordeel is wel dat je een lagere rente betaald.
Beste Annely, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u de communicatie als rommelig heeft ervaren. Wij proberen de benodigde documenten in 1 keer juist op te vragen om het aanvraagproces zo kort mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Dat er documenten niet goed ontvangen worden kan gebeuren. Maar als je ze dan opnieuw aanleverd en daarna vraagt of het nu goed is, met als antwoord ja. Dan blijkt 7 dagen later dat het niet goed is. Dat kan toch niet. Daarbij eerst zou het 5 dagen duren toen ineens 9 dagen.
Beste Marianne, Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Op dit moment is het wat drukker dan normaal, waardoor de beoordelingstijd inderdaad wat langer is geworden. Excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.