
binnen 2 dagen stond het geld al op de bank. Super snel alles online geregeld. Echt top geregeld en je betaald niet teveel rente.
Beste Michel, Bedankt voor deze super positieve review. Een ervaring als die van u, die gunnen we iedereen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
snelle service en duidelijk in hun uitleg.
Beste Rene, Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik had nog al een beetje haast en Freo heeft er echt alles aan gedaan om mij op de hoogte te houden over de status van mijn aanvraag. Jullie maken die "persoonlijke service" echt waar. Echt supper bedankt!
Beste Raymond, Wat fijn om te lezen dat u in uw behoefte voorzien bent en we u de beloofde persoonlijke service geven. U ook bedankt, voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Bij alle vragen steeds een duidelijke en helder antwoord
Beste J, Fijn om te lezen dat u naar wens bent geholpen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Tegen een goeie rente.
Beste Ilay, Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima. Nadat ik de aanvraag ingediend, werd ik dezelfde dag nog gebeld voor opvolging. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Uploaden van de gevraagde documenten ging heel makkelijk en de volgende dag was het al akkoord. De app werkt ook prima.
Beste Bianca, Hartelijk dank voor uw complimenten en fijn dat het aanvraagproces u goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snelle reactie en ook snel de lening rond
Beste Anja, Bedankt voor de hoge score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Aanvraag was snel geregeld. Werdt ondertussen goed op de hoogte gehouden van de status. Uiteindelijk alles snel geregeld en geld stond er dezelfde nog op. Top geregeld !!
Beste Rob, Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste beoordeling over Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
prima
Beste Roy, Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Aanvraag ging snel, ik werd volgende dag gebeld en alles was in kannen en kruiken. Nadat ik week later alles had ingeleverd, had ik 3 dagen later het geld op mijn bank.
Beste Emin, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het is erg prettig om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Offerte aangevraagd. Freo adverteert met lage rente van 3.6 procent. Dit geldt echter alleen voor hoge kredieten. Met mijn ruime inkomen kon ik deze bij Freo niet krijgen, het bedrag wat ik wel kon lenen vond ik de maand rente te hoog. Misschien voor een grote lening interessante tarieven. Bij een andere aanbieder was dit zo geregeld. De eerste contacten verlopen rommelig, wel erg vriendelijke medewerkers, maar niet zo kundig. Aanvraag duurde al met al bijna 3 weken. Bij eerste contact wordt dan aangegeven wat mogelijk is, maar daar komen ze snel op terug, terwijl er in mijn omstandigheden niets veranderd is dan tijdens het eerste gesprek. 3 verloren weken, waarin ik voor mijn gevoel beetje aan lijntje werd gehouden ( ja meneer, duurt nog 8 extra dagen).
Beste Stevan, Het klopt inderdaad dat er verschillende rentestaffels zijn. Het percentage is afhankelijk van de hoogte van de lening. Hierin zijn wij transparant. Onze rentepercentages zijn terug te vinden op onze website. Uiteraard moet het gewenste bedrag wel passend zijn op basis van de inkomsten en lasten situatie. Dit kan soms afwijken van het eerste gesprek wanneer de gegeven toch wat anders blijken te zijn aan de hand van de aangeleverde documentatie. Indien de situatie toch anders blijkt te zijn kan het zijn dat we inderdaad een ander aanbod doen. Vervelend dat het aanvraag proces niet naar uw tevredenheid is verlopen. Op dit moment hanteren wij een beoordelingstijd van 3-4 werkdagen. De doorlooptijd die u noemt is me dan ook niet bekend. Mocht u nog verdere toelichting wensen dan kunt u ons altijd bellen, zodat wij het proces van uw specifieke aanvraag kunnen bekijken. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
de aanvraag ging erg stroperig. Ik snap dat er sommige vragen gesteld moeten worden om een risico profiel vast te kunnen stellen. Maar steeds moest ik additionele info sturen... nee de salaris strook van een andere maand.. nee en werkgeversverklaring of iets waaruit datum in dienst blijkt... nee ik van de partner en overzicht van alle transacties.. ik zie dat mevrouw en uitkering heeft ontvangen van aegon schade.... waarom was dat. Ik had de hoop all opgegeven dat deze lening nog zou doorgaan. Vragen die juist van belang waren zijn niet gesteld.. overwaarde huis. Eventuele spaartegoeden en de duur van private lease contract. Die icm bkr reg en salaris.
Beste Tim, Vervelend om te lezen dat uw aanvraag niet is verlopen zoals gehoopt. De documenten die wij beoordelen mogen niet ouder zijn dan een bepaalde termijn en moeten qua maand overeenkomen met elkaar. Daarom kan het zijn dat we aanvullende documenten opvragen of aanvullende vragen stellen. Dit doen we om een goede inschatting van de financiële situatie te kunnen maken. De overwaarde van de woning is niet van belang voor een lening aanvraag. De overwaarde is immers geen geld wat u op dat moment direct te besteden heeft. De duur van een leaseovereenkomst kunnen wij op het BKR zien en is daarom niet opgevraagd. Voor wat betreft het spaargeld: dat kan soms van belang zijn. Echter is het belangrijkste dat de maandlast van de lening betaalbaar is op de maandelijkse inkomsten en uitgaven. Vandaar dat een loonstrook belangrijker is om een goed beeld te krijgen van uw financiële situatie. Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan staan wij u graag telefonisch te woord. Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
prima geregeld, als wat de informatie vraag naar ons toe een beetje rommelig
Beste Rob, bedankt voor uw feedback en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Meer info over waarom wij van standaard naar plus gaan is wat ons betreft gewenst.
Beste Jan, bedankt voor het achterlaten van de beoordeling. Het is mij niet duidelijk wat u bedoelt met 'standaard' en 'plus'. Wellicht kunt u ons dit uitleggen zodat wij u een verder toelichting kunnen geven, indien van toepassing? Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Vriendelijke mensen aan de andere kant van de lijn. Kleine strubbeling mbt het aanleveren van documenten, maar zij hebben snel contact opgenomen en uitleg gegeven hoe dit te doen. Na het aanleveren van de juiste documenten was het binnen 1 dag rond. Kortom, makkelijk en snel oversluiten zonder poespas.
Beste L, bedankt voor de genomen moeite om uw ervaring met Freo te delen. Goed om te lezen dat u positief bent over het proces van de aanvraag! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Aardige mensen,werd ik altijd geholpen met documenten
Beste heer Tiriplica, erg fijn om te lezen dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Zeer tevreden
Beste Bart, bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Van aanvraag tot en met afsluiting leencontract duidelijkheid. De mogelijkheid om zelf de termijn te bepalen spreekt aan.
Beste Eric, bedankt voor het delen van uw ervaring bij Freo! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
snelle afhandeling en uitbetaling
Beste Rob, bedankt voor het de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Enige tijd geleden een PL aangevraagd. Eerste contact loopt soepel, vriendelijke medewerkers die direct een BKR check doen. Mijn ruime boven modale inkomen was voldoende voor een PL. Ook dat ik rood mag staan bij de bank was geen probleem, dit is ook mijn enige krediet. Daarna is het lang wachten, zelf 4 keer achteraan moeten bellen waarin je te horen krijgt dat het ruim 8 dagen kan duren voordat er meer duideijkheid is , terwijl er 3 dagen wordt aangegeven vooraf. Dat vind ik iets misleidend. Beter zou zijn dit vooraf aan te geven zodat je de keuze hebt om daarin mee te gaan. Door het lange wachten en enige noodzaak van snelle afhandeling wegens grote noodzakelijke aanschaf heb ik de aanvraag ingetrokken. Dat gaat niet zonder slag of stoot. Ik werd direct gebeld met de vraag waarom ik rood stond op mijn afschrijft? Ik gaf aan de aanvraag in te trekken , hierop kreeg een reactie dat ik werd afgewezen, terwijl ik deze zelf introk?? Dat het sneller kon bewees mijn nieuwe krediet aanbieder. Was binnen 3 dagen rond. Bij freo mag je voor de aanvraag BKR rood staan, maar als je het staat dan krijg je kennelijk geen lening. Het lange proces geeft wat onrust. Je wil niets voor niets geld lenen. Dat kan beter in mijn ogen. Ze bieden wel scherpe rente.
Beste Jennifer, Dat klinkt niet als de ervaring met Freo die we u gunnen. Ik kan me voorstellen dat verschillende doorlooptijden te horen krijgen, verwarring kan veroorzaken. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat we extra documenten vragen, waar weer opnieuw naar gekeken wordt. Het kan ook dat er gedurende de aanvraag meer drukte ontstaan waardoor het langer duurt. Voor uw aanvraag kan ik omtrent uw privacy geen specifieke redenen terugkoppelen. Wel kunt u altijd contact opnemen als u meer uitleg wenst over het verloop van uw aanvraag. Goed om te lezen dat u elders alsnog naar wens bent geholpen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het valt me altijd op dat je bij FREO goed en vooral met aandacht geholpen wordt door de medewerkers. Als je de situatie uitlegt, krijg je duidelijk antwoord, en denkt men mee naar een oplossing. Meerdere keren krediet opgenomen en weer ingelost.
Beste Frits, Wat goed dat u zich bij Freo altijd gehoord en geholpen voelt. Daar gaan we voor! Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
vond het makkelijk en duidelijk en heel snel om de financiering rond te krijgen
Beste Shailin, Het is erg prettig om te lezen dat alles zo soepel is verlopen. Dank voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Klantgerichte medewerkers, staan je vriendelijk te woord. Deskundig.
Beste Fred, Hartelijk bedankt voor uw complimenten over onze collega's. Met veel plezier zal ik deze delen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Alles in 1 keer goed gegaan.
Beste Jos, Top! Bedankt. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Veel verschillende mensen aan de telefoon,dingen die ze over het hoofd zien.stuur je ontbrekkende informatie op,komen ze erachter dat ze nog iets missen.heb daarom vrijblijvende offerte stopgezet.
Beste anoniem, Het is erg jammer om te lezen dat u een minder positieve ervaring heeft met Freo. Mocht u nog behoefte hebben aan toelichting waarom wij bepaalde documenten wel of niet opvragen, neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.