
Ik wilde mijn huidige lening wijzigen (was 15000€) , had al 1200€ afbetaald en wilde 1500€ bijlenen ivm het plaatsen van glas in ons bijgebouw (toch nog maar voor de winter). Daarvoor moest ik weer het hele aanvraagproces doorlopen (was nog geen half jaar geleden ook al gebeurd). Ik vind het best raar dat je van complete maanden rekening afschriften moet aanleveren waar in feite je hele doen en laten zichtbaar is. Je mag niet alleen het afschrift sturen waar je salaris en saldo zichtbaar is en wat je hypotheeklasten zijn. Qua privacy vind ik dat vergaand.
Beste Anoniem, Op het moment dat er (extra) geld geleend wordt, beoordelen wij een aanvraag altijd op basis van zo actueel mogelijke documenten, maximaal 2 maanden oud. Om te zorgen dat een lening te allen tijde verantwoord verstrekt wordt, kijken wij niet alleen maar de inkomsten en lasten maar ook naar het betalingsverloop. Het is jammer om te lezen dat u dit als niet prettig heeft ervaren. Hopelijk geeft het wel een prettig gevoel te weten dat uw lening volledig binnen uw financiële situatie past! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Rente laag en overzichtelijke omgeving waarin extra aflossen mogelijkheid is. Wat traag aanvraag proces wat mede veroorzaakt werd door veel aanvullende info. Nog 1 loonstrook aub, nog even uw aanpassingen contract aub. Deze aanpassingen had ik al meegestuurd , maar waren niet aangekomen door een verkeerde checkbox oid. Prima partij verder. Wat lager cijfer is wegens de klantenservice, die zijn een soort doorgeefluik met weinig inhoudelijke kennis. Wel zeer vriendelijk.
Beste, Vervelend om te lezen dat uw aanvraagproces vertraging opliep tijdens het aanleveren van de documenten. Mede door feedback als die van u, kunnen we verbeteringen blijven doorvoeren waardoor dit soepeler verloopt. Bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Super duidelijk, super snel en super voordelig!!
Beste Jan, Wat een enthousiasme, geweldig! Bedankt voor deze super beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Begin van het jaar lening aangesloten, elke maand betalen netjes. Nu wilde we nog wat bij lenen, moesten we opnieuw alle documenten doorsturen (wat logisch is). Worden we afgeWezen door privé uitgaven in de maand juli. Nog geprobeerd uit te leggen dat wij in het buitenland waren OP VAKANTIE, vandaar de hoge uitgaven..hun advies over 3 maanden weer proberen. Bankafschriften worden gevraagd om de inkomen en vasten lasten te controleren, vervolgens gaan Ze in privé uitgaven zitten neuzen..belachelijk
Beste Vlada, Bij het beoordelen van een aanvraag kan het voorkomen dat door inzage in een bankafschrift, er besloten wordt de lening niet te verhogen. Soms vinden wij een betaalrekening op dat moment voldoende belast en kijken graag opnieuw naar de aanvraag wanneer er meer ruimte is voor een maandlast (erbij). Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
bank afschriften worden alleen van 01-08-2020 tot 31-08-2020 en niet van 08-08-2020 tot 08-09-2020 geaccepteerd Zeer Vreemd!!
Beste John, Het is allerminst de bedoeling dat u een vreemd gevoel krijgt bij Freo. Om elke aanvraag en de bijbehorende documenten op dezelfde manier te kunnen beoordelen, vragen we hiervan bij elk document hetzelfde format op. In het geval van een bankafschrift is dit altijd van de 1e tot de laatste dag van de maand. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
vriendelijk meedenkend
Beste Eelco, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Persoonlijke lening aangevraagd, ben ruim 30 jaar zelfstandige met ruim een ton omzet per jaar. Geen schulden en een afbetaald huis. Reden voor financiering is een verbouwing, omdat ik aan mijn liggende gelden niet wil komen op dit moment. Ik moest meer aan documenten inleveren dan de belasting ooit aan mij gevraagd heeft. Jaar opgaves, veel ( erg veel) bankafschriften van zowel privé als zakelijke rekening. Werd daarna afgewezen omdat Freo wegens corona niet aan ondernemers leent. In principe begrijp ik dat wel, ondanks dat mijn sector nooit geraakt kan worden, maar geef dat dan direct aan zonder mijn gegevens op te vragen. Nu ligt mijn halve financiële gegevens bij een krediet maatschappij. Ik werd verwezen naar de site waar inderdaad staat vermeld dat men geen ondernemers aanneemt op dit moment. Terwijl aan de telefoon mij een bedrag van 30,000 euro werd toegekend, en om documenten werden gevraagd, terwijl ik duidelijk aangaf ondernemer te zijn. Ik heb telefonisch gevraagd mijn documenten per direct te verwijderen, maar Freo schijnt deze maande alsnog te bewaren. Met wat voor doeleinden???? Daarbij is tijdens het uploaden van documenten een stuk’ verdwenen’ . Ik heb deze toegevoegd en werd daarna gebeld of ik deze wilde toevoegen? Documenten was namelijk onvindbaar wegens een fout in een of andere checkbox. Veel tijd verspild, bij andere aanbieder kreeg ik direct de lening na een dag met maar 0.7 meer rente dan Freo. Wat ik tevens lastig vind is dat de mensen aan de telefoon niet gaan over de acceptatie en eigenijk weinig kennis hebben. De acceptant krijg je nooit te spreken, ook niet als je dat verzoekt. Geen Freo meer voor mij.
Beste heer de Haan, Dat klinkt niet best! Het is erg vervelend om te lezen dat u eerder het gevoel kreeg van een goedkeuring en na het aantonen van (veel) documentatie, uw aanvraag werd afgewezen. Ik krijg uw aanvraag helaas niet gevonden op basis van uw gegevens. Echter zou ik na het lezen van uw beoordeling wel graag met u in contact willen komen, en kijken waardoor dit zo gelopen is. Mocht u hier ook behoefte aan hebben, wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 - 321 00 03. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De aanvraag was super makkelijk, en het geld stond in minder dan 24 uur op mijn rekening.
Beste Randy, bedankt voor deze uitmuntende beoordeling! Fijn om te lezen dat het aanvraag proces makkelijk en snel is verlopen! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice
Na het invullen van de aanvraag werd ik dezelfde dag nog gebeld. Het was mij volkomen helder welke stappen ik moest zetten en deze werden accuraat afgehandeld. Prettig en overzichtelijk!
Beste B, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. We gaan er voor deze 10 gedurende de gehele looptijd van de lening te behouden. Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De app is een prima toepassing om aanvragen en aflossingen te doen en om zicht te houden op je lening. Voor de derde maal een lening aangevraagd en via de app alles snel digitaal aan kunnen leveren. Echter bleek (ondanks dat alles groen was aangevinkt) er een document niet was aangekomen. Ook werd ik gebeld en bleek dat de afdeling Beoordelingen niet goed had gekeken naar wat we hadden aangeleverd want de vragen die ze aanvullend hadden bleek eenvoudig uit de aangeleverde stukken. Prima om klanten snel van dienst te zijn maar laat de kwaliteit er aub niet onder lijden.
Beste Arjen, Goed om te lezen dat u grotendeels heel erg tevreden bent met Freo. Ook voor uw feedback zijn we dankbaar! Op deze manier blijven we scherp op het verloop van ons aanvraagproces. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik heb mijn doorlopend krediet snel kunnen regelen bij Freo. De medewerkers die ik gesproken heb toen ik een vraag had, hebben mij zeer correct en netjes te woord gestaan. Ben uiterst tevreden! Mvg Anne
Beste Anne, Als u blij bent, zijn wij dat ook! Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Freo verzoekt mij telefonisch een volledige overzicht van alle transacties op rekening te presenteren. Op website staat dat alleen salaris, woonlasten, saldi start/eind maand aangeleverd dienen te worden. Slechte, tegenstrijdige communicatie en gebrekkige motivatie. Verder werkte koppeling met online bankrekening voor geen meter, wat alle ellende had kunnen voorkomen.
Beste JJ, Vervelend om te lezen dat er voor u onduidelijkheid was met betrekking tot de aan te leveren documenten. We maken het graag voor iedereen zo makkelijk mogelijk! Dit doen we onder andere door heldere communicatie en mogelijkheden zoals de automatische koppeling met uw bankrekening. Het is jammer dat u dit gemak niet heeft mogen ervaren. Mocht u behoefte hebben om dit met ons te bespreken mag u hierover altijd contact opnemen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zie boven
Beste Marcel, Hartelijk bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snelle aanvraag en zo geregeld. Werkt via de app erg makkelijk. Daarna overzichtelijk. Service is perfect. Dus kans op aanbeveling is erg groot.
Beste Inge, Wat een mooie complimenten, bedankt! Met veel plezier zal ik deze binnen onze organisatie delen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel geregeld. Zeer deskundig en betrouwbaar. Goede condities. Zeer tevreden.
Beste Ron, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze diensten! Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
goed
Beste Stephan, Een 10! Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ons doorlopend krediet hebben we om kunnen zetten naar een Persoonlijke lening. Dit is efficiënt en effectief uitgevoerd. Binnen de tijd en passend voor ons budget. We gaan hiermee goed de nieuwe financiële fase van ons leven in.
Beste Kees, Het is erg prettig om te lezen dat u gedurende de looptijd de lening heeft om kunnen zetten naar een vorm en tijdsduur die beter bij u past. Bedankt voor het delen van deze ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik hou zelf de rentestand bij Freo goed ik de gaten. Als er 0.1% afgaat wijzigt ik meteen mijn lening. Elke 0.1 is er 1 dus waarom geen gebruik maken van de goede service van Freo. Het is in een paar dagen geregeld en op 7 jaar afbetalen win je zo weer €1000 aan rente die je minder betaalt. Ga zo door.
Beste Han, Wat goed dat u dit actief in de gaten houdt! Fijn dat wij u de service bieden om dit mogelijk te maken en dat u tegen zo min mogelijk kosten kunt lenen. Top! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
goed en snel
Beste C, Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel geld en goede begeleiding, top bedrijf!
Beste Gerrit, Bedankt voor deze beoordeling, daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer prettig geholpen om een lening af te sluiten. Het bedrag stond al snel op onze rekening.
Beste Wim, Bedankt voor het hoge cijfer en het delen van uw positieve ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik deed zo goed mogelijk om persoonlijke lening te krijgen, ben ik afgekeurd terwijl ik gewoon goed betaalde baan krijg , en woon nog bovendien bij me ouders...
Beste Anass, Er zijn diverse redenen waarom wij een aanvraag af kunnen wijzen. Mocht u hierover toelichting wensen na het ontvangen van de e-mail waarin dit gecommuniceerd wordt, mag u ons altijd bellen! We geven u graag extra informatie zodat het voor u ook helder is. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Proces was duidelijk, dacht ik. Niet helemaal dus. Op te leveren stukken dacht ik meer ingeleverd te hebben dan nodig. Bleek een dagafschrift van een maand ook precies een kalendermaand te moeten zijn..... Dit vind ik het type geneuzel dat irriteert. De betrokken medewerker kon ook geen passend antwoord bedenken waarom dat nu moest. Wat is het verschil van een bankafschrift van vandaag en dan 31 dagen terug of die van de maand juli? Die laatste is bij de bank ook geen standaardrapport, de eerste wel. Verder helemaal prima! Snelheid os grote kracht.
Beste Jan, Bij het beoordelen vragen we altijd een kalendermaand op. Op deze manier kunnen we alle aanvragen op de juiste, en dezelfde manier beoordelen. Goed om te zien dat u al met al ruim tevreden bent en bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goed geïnformeerd door medewerker. Daarna alles erg snel alles gregeld!!
Best Norma, Een ervaring als die van u, gunnen we iedereen! Het is erg prettig om te lezen dat u naar wens geholpen bent. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De aanvraag verliep snel en efficiënt.
Beste Marieke, Goed om te lezen dat u zo positief bent over ons aanvraagproces. Dank u wel voor het hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.