Filters

10

Heel goed geholpen.

Zeer nauwkeurig gewerkt en een heel goed contact geweest.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zelf achteraan

Voor een kleine lening moest ik aardig wat afschriften aanleveren. Daarna werd het stil ,zelf na 6 dagen contact gezocht. Ik kreeg te horen dat ik bij en afschriften had toegevoegd ipv rekening overzichten en dat mag niet, vreemd want bij uploaden gaf systeem de groene streepjes aan van akkoord. . Na het nieuwe uploaden was alles binnen 3 dagen rond , men gaf aan momenteel een doorlooptijd te hebben van 8 dagen wegens drukte. Prima, maar tip aan Freo: geef dit vooraf aan. Lenen doe je niet voor de lol en transparantie is belangrijk. Online omgeving is zeer overzichtelijk waarin je snel ziet wat je saldo en na extra aflossen. Rente is bij lage lening markt conform.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Vragen om de juiste informatie die nodig is en de juiste mogelijkheden zijn geschapen om die snel en handig in te leveren. Geen lange wachttijd, geen bureaucratie.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed geholpen

ik ben zeer goed geholpen en er werd goed genomineerd en zeer duidelijk en goed dat jullie alles goed uit zoeken ik ben zeer te spreken

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en snel

Vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, persoonlijk en voor deze tijd erg modern

Freo is een organisatie die meegaat met zijn tijd. De persoonlijke aanpak maar ook het gebruiken van moderne technieken laat zien dat deze partij meegaat met zijn tijd. De app, het portaal en het contact met de medewerkers verloopt zeer gemakkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke uitleg

Snel geregeld en duidelijk, ervaren en vriendelijke medewerker aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed tot zeer goed

Bij aanleveren documenten betreffende Freo contract en SEPA Doorlopende machtiging welke ik had uitgeprint om te ondertekenen bleek dit niet juist te zijn. Moest eerst door u per post worden toegezonden i.v.m. verificatie adresgegevens. Ik zou dit gaarne duidelijk vermeld zien bij aanleveren documenten van contract en doorlopende machtiging. Verder ben ik goed en vriendelijk door uw medewerkers geholpen bij vragen mijnerzijds.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed, zonder tussenpersoon, dat is het fijnste eraan.

Hoe fijn is het om rechtstreeks contact te hebben met de vertrekker, zonder dat je eerst een tussenpersoon moet bellen en die weer met zijn verhaaltje komt, dit is fijn, geen gezeur

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel geregeld!

Op zaterdag aanvraag gedaan via internet. Diezelfde dag werd ik gebeld voor een eerste check, waarna ik een offerte kreeg die alles heel duidelijk aangaf. Op maandag verzochte stukken via internet ingediend, op dinsdag kreeg ik bericht over de goedkeuring en op woensdag stond het geld op mijn rekening.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima. ging goed.

Zeer contact met mij op genomen nadat ik een verzoek had gedaan voor een PL. Prima te woord gestaan. Alleen door een medewerker was er verkeerd gekeken naar mijn bankafschrift. Hij of zij dacht dat er geld weer afgeschreven maar dat werd bijgeschreven. Vond ik een slordige fout. Maar buiten dat ging het prima en werd het verzoek voor een lening vrij snel goed gekeurd en uitbetaald.

  • Aanbevelen? Ja
10

Soepel, snel en zeer klantvriendelijjk

Mijn 2e lening. Dus niet voor niets weer gekozen voor Freo. Erg prettig en goed bereikbaar. zeer handige overzichtsapp.

  • Aanbevelen? Ja
10

Freo heeft me geholpen

Goede ervaringen met freo. Dankzij freo kan ik nu een mooie auto kopen. Maar jaren geleden had ik ook een lening van freo. Maandbedrag was te hoog, omdat ik in een situatie terecht kwam dat ik het niet meer kon betalen. Freo denkt nee, en ja. Ze hadden een oplossing. Freo klantenservice is mee denkend. Nogmaals, dankjewel Freo!

  • Aanbevelen? Ja
4

FREO dienstverlening is niet service gericht

Bij het aanleveren van de benodigde documentatie blijkt dat FREO niet in staat is om met een bestandsgrootte groter dan 8,5 om te gaan. Daardoor moet er telefonisch contact plaats vinden en via mail de informatie uitwisselen om het dossiers aan te vullen. Dit kost enorm veel tijd waardoor het proces van de aanvraag ernstig wordt vertraagd. Telefonisch en via de app lukt het niet om eea te bespoedigen. Er wordt verwezen naar het moment waarop de laatste info digitaal is aangeleverd. Als de ICT huishouding en inrichting wat meer gericht was op de wensen en behoeften van de klant dan had deze onnodige vertraging niet opgetreden. Erg vervelend om te ervaren dat het bij Freo inmiddels ook gewoon weer erg lang duurt om een lening rond te krijgen. De voorgaande 2 keren lukte dat binnen 3 dagen en was er veel meer interactie vanuit Freo om mij als klant door het proces te loodsen. Misschien heeft Freo last van het eigen succes, wordt het inmiddels ook een logge organisatie en is er weer ruimte voor een prijsvechter die rapper o[ de wensen en behoeften in speelt? Erg jammer om te bemerken dat de snelheid er gewoon uit is en merendeels van mensen die werken bij Freo zich er inmiddels in berusten.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geregeld

Goed, snel, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn bedrijf

Ben zeer tevreden met zeer behulpzaam personeel. Geduld zijn zij niet vies van. Ga zo door. Toppers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nergens anders beter dan bij Freo.

Goede service en snelle afhandeling. Klantvriendelijke medewerkers. Echt toppie !

  • Aanbevelen? Ja
6

Voeldoende geldverstrekker

Tweede maal in leven lening aangevraagd, via internet kwam ik uit bij Freo. Al met al duurt aanvraag wat lang, zelf achteraan gebeld en gaven aan dat het erg druk is. Het is niet helemaal digitaal maar eerst volgt nog een gesprek met een acceptant. Deze oproep had ik twee maal gemist en deze afdeling is niet direct bereikbaar. Wat mij opviel zijn de vragen over prive uitgaven op mijn afschrift. Voelde mij aangetast in priveleven, want gaat uiteindelijk toch om de vaste lasten. De ene maand is de andere immers niet mbt prive uitgaven. Verder prima hoor. Was binnen 14 dagen allemaal rond. Vond het digitaal aanleveren wel wat lastig, lukte niet in een keer ondanks dat ik alles aanleverde bleek documenten niet binnen. Ik zou Freo wel aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

De beste specialist op het gebied van lenen.

Meedenkend en kritisch op een zorgvuldige en verantwoorde manier. Fijne persoonlijke service. De scherpste rente en goede voorwaarden. Bovendien een snelle afwikkeling van de aanvraag lening. Freo blijft, ook na diverse keren lenen, gewoon de beste geldverstrekker. Dit is geen verkooppraatje van Freo zelf, doch van kritische geldleners die altijd op zoek zijn naar de beste aanbieder, op welk gebied dan ook.

  • Aanbevelen? Ja
8

ZEER MAKKELIJK

HET GEWENSTE BEDRAG HAD IK VRIJ SNEL OP MIJN REKENING ALS JE ZELF DE PAPIEREN OP TIJD OP ORDEN HEBT EN GELIJK DOOR STUURT DAN HEB JE HET BEDRAG SNEL BINNEN. EN DE APP IS ZEER MAKKELIJK EN OVERZICHTELIJK.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima!

ging vlot, alleen alles digitaal aanleveren, kostte wat moeite!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzaam

Ik was al eerder klant bij Freo, wegens hypotheekredenen moest ik ergens anders oversluiten. En nu ben ik financieel stabiel waardoor ik toch extra geld nodig had voor een verbouwing. Er werd meegedacht waardoor Freo mij weer terug kon nemen als klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk en correct

Prima

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, alleen moet je er soms zelf achteraan

In eerste instantie leek alles goed te gaan. Alle documenten netjes geleverd; erg handig dat dit allemaal online kan! En toen was het stil, het zou 5 werkdagen kunnen duren. In deze 5 dagen geen update of iets dergelijks ontvangen Vervolgens heb ik zelf op de 6de werkdag gebeld naar de status. Hier kreeg ik te horen dat ze nog wachten op meer informatie. Dit stond al een tijdje open, maar er was geen contact met mij opgenomen. Dat vind ik erg slordig. Na het leveren van de informatie heeft het 1 werkdag geduurd en kreeg ik het akkoord. Klantenservice is erg snel en erg vriendelijk. Beter dan menig ander bedrijf waar je best lang kan wachten. Al met al een goede ervaring alleen jammer dat je er zelf achteraan moet gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Beetje moeizaam in het begin... maar dat kwam door mijzelf... Niet goed aangeleverde documenten. Maar samen met klanten service er doorheen geworsteld.... Net zo rustig en kalm. Kudossss

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.