
Zeer nauwkeurig gewerkt en een heel goed contact geweest.
Beste Martin, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over Freo. Een beoordeling als deze zijn we erg blij mee. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Voor een kleine lening moest ik aardig wat afschriften aanleveren. Daarna werd het stil ,zelf na 6 dagen contact gezocht. Ik kreeg te horen dat ik bij en afschriften had toegevoegd ipv rekening overzichten en dat mag niet, vreemd want bij uploaden gaf systeem de groene streepjes aan van akkoord. . Na het nieuwe uploaden was alles binnen 3 dagen rond , men gaf aan momenteel een doorlooptijd te hebben van 8 dagen wegens drukte. Prima, maar tip aan Freo: geef dit vooraf aan. Lenen doe je niet voor de lol en transparantie is belangrijk. Online omgeving is zeer overzichtelijk waarin je snel ziet wat je saldo en na extra aflossen. Rente is bij lage lening markt conform.
Beste ND, Allereerst bedankt voor uw voldoende! Het is jammer om te lezen dat we u niet onze gewenste snelheid hebben geboden voor uw aanvraag. Het kan kloppen dat u het gevoel heeft aardig wat aan te moeten leveren. Wij beoordelen namelijk elke aanvraag op dezelfde documenten, ongeacht de hoogte van de lening. Daarnaast kan ons systeem (helaas) documenten nog niet inhoudelijk beoordelen. De groene streepjes geven akkoord op het uploaden zelf, bijvoorbeeld in verband met de grootte of het type bestand. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze online omgeving en rente, en fijn dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Nogmaals dank daarvoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Vragen om de juiste informatie die nodig is en de juiste mogelijkheden zijn geschapen om die snel en handig in te leveren. Geen lange wachttijd, geen bureaucratie.
Beste Evelina, Bedankt voor deze top beoordeling, dit horen we graag! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
ik ben zeer goed geholpen en er werd goed genomineerd en zeer duidelijk en goed dat jullie alles goed uit zoeken ik ben zeer te spreken
Best heer/mevrouw Blankendaal, Fijn dat u zo tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Vriendelijk geholpen
Beste M, Dank u wel voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Freo is een organisatie die meegaat met zijn tijd. De persoonlijke aanpak maar ook het gebruiken van moderne technieken laat zien dat deze partij meegaat met zijn tijd. De app, het portaal en het contact met de medewerkers verloopt zeer gemakkelijk.
Beste Ronald, Wat een mooi compliment, ontzettend bedankt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice
Snel geregeld en duidelijk, ervaren en vriendelijke medewerker aan de telefoon
Beste Sandra, Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen en bedankt voor de perfecte score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Bij aanleveren documenten betreffende Freo contract en SEPA Doorlopende machtiging welke ik had uitgeprint om te ondertekenen bleek dit niet juist te zijn. Moest eerst door u per post worden toegezonden i.v.m. verificatie adresgegevens. Ik zou dit gaarne duidelijk vermeld zien bij aanleveren documenten van contract en doorlopende machtiging. Verder ben ik goed en vriendelijk door uw medewerkers geholpen bij vragen mijnerzijds.
Beste Dirk Jan, Bedankt voor de heldere feedback en deze mooie score. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Hoe fijn is het om rechtstreeks contact te hebben met de vertrekker, zonder dat je eerst een tussenpersoon moet bellen en die weer met zijn verhaaltje komt, dit is fijn, geen gezeur
Beste Hans, Fijn om te lezen dat u onze directe bereikbaarheid op prijs stelt! Dank u wel voor deze positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Op zaterdag aanvraag gedaan via internet. Diezelfde dag werd ik gebeld voor een eerste check, waarna ik een offerte kreeg die alles heel duidelijk aangaf. Op maandag verzochte stukken via internet ingediend, op dinsdag kreeg ik bericht over de goedkeuring en op woensdag stond het geld op mijn rekening.
Beste Wilma, Wat een vliegensvlugge afhandeling! Fijn dat alles voor u helder was en de aanvraag voorspoedig is verlopen. Bedankt voor deze mooie score. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Zeer contact met mij op genomen nadat ik een verzoek had gedaan voor een PL. Prima te woord gestaan. Alleen door een medewerker was er verkeerd gekeken naar mijn bankafschrift. Hij of zij dacht dat er geld weer afgeschreven maar dat werd bijgeschreven. Vond ik een slordige fout. Maar buiten dat ging het prima en werd het verzoek voor een lening vrij snel goed gekeurd en uitbetaald.
Beste heer/mevrouw van der Meulen, Vervelend om te lezen dat er een fout is gemaakt, onze excuses hiervoor. Gelukkig dat u alsnog zeer tevreden bent over Freo! Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Mijn 2e lening. Dus niet voor niets weer gekozen voor Freo. Erg prettig en goed bereikbaar. zeer handige overzichtsapp.
Beste Nico, We zijn blij dat we u wederom naar wens hebben geholpen. Bedankt voor uw complimenten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede ervaringen met freo. Dankzij freo kan ik nu een mooie auto kopen. Maar jaren geleden had ik ook een lening van freo. Maandbedrag was te hoog, omdat ik in een situatie terecht kwam dat ik het niet meer kon betalen. Freo denkt nee, en ja. Ze hadden een oplossing. Freo klantenservice is mee denkend. Nogmaals, dankjewel Freo!
Beste Shardha, Het is erg prettig om te lezen dat u zo tevreden bent over Freo, dat u een tweede keer voor ons gekozen heeft! En in tijden van problemen denken we graag mee in oplossingen. U ook bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Bij het aanleveren van de benodigde documentatie blijkt dat FREO niet in staat is om met een bestandsgrootte groter dan 8,5 om te gaan. Daardoor moet er telefonisch contact plaats vinden en via mail de informatie uitwisselen om het dossiers aan te vullen. Dit kost enorm veel tijd waardoor het proces van de aanvraag ernstig wordt vertraagd. Telefonisch en via de app lukt het niet om eea te bespoedigen. Er wordt verwezen naar het moment waarop de laatste info digitaal is aangeleverd. Als de ICT huishouding en inrichting wat meer gericht was op de wensen en behoeften van de klant dan had deze onnodige vertraging niet opgetreden. Erg vervelend om te ervaren dat het bij Freo inmiddels ook gewoon weer erg lang duurt om een lening rond te krijgen. De voorgaande 2 keren lukte dat binnen 3 dagen en was er veel meer interactie vanuit Freo om mij als klant door het proces te loodsen. Misschien heeft Freo last van het eigen succes, wordt het inmiddels ook een logge organisatie en is er weer ruimte voor een prijsvechter die rapper o[ de wensen en behoeften in speelt? Erg jammer om te bemerken dat de snelheid er gewoon uit is en merendeels van mensen die werken bij Freo zich er inmiddels in berusten.
Beste M, Inmiddels is er reeds telefonisch contact geweest en toegelicht hoe het proces verloopt inclusief de doorlooptijd. Daarnaast stellen wij feedback altijd op prijs om scherp te blijven op verbeteringen. Dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goed, snel, vriendelijk
Beste Johan, Dank u wel voor uw positieve beoordeling en het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ben zeer tevreden met zeer behulpzaam personeel. Geduld zijn zij niet vies van. Ga zo door. Toppers.
Beste Alida, Als u tevreden bent, zijn wij dat ook. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede service en snelle afhandeling. Klantvriendelijke medewerkers. Echt toppie !
Beste Shirley, Hartelijk bedankt voor deze top beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Tweede maal in leven lening aangevraagd, via internet kwam ik uit bij Freo. Al met al duurt aanvraag wat lang, zelf achteraan gebeld en gaven aan dat het erg druk is. Het is niet helemaal digitaal maar eerst volgt nog een gesprek met een acceptant. Deze oproep had ik twee maal gemist en deze afdeling is niet direct bereikbaar. Wat mij opviel zijn de vragen over prive uitgaven op mijn afschrift. Voelde mij aangetast in priveleven, want gaat uiteindelijk toch om de vaste lasten. De ene maand is de andere immers niet mbt prive uitgaven. Verder prima hoor. Was binnen 14 dagen allemaal rond. Vond het digitaal aanleveren wel wat lastig, lukte niet in een keer ondanks dat ik alles aanleverde bleek documenten niet binnen. Ik zou Freo wel aanbevelen.
Beste H, Het is op dit moment inderdaad druk bij Freo. Hierdoor kunnen we u minder snel helpen dan gewenst. We werken hard om dit te verbeteren! Daarnaast is het allerminst onze bedoeling dat u zich aangetast voelt in uw privéleven. Bij Freo kijken we verder dan alleen inkomsten en lasten, wij beoordelen een aanvraag op de gehele financiële huishouding. Op deze manier kunnen wij het verantwoord krediet verstrekken blijven waarborgen. Verder ben ik benieuwd wat u lastig vond aan het digitaal aanleveren? Wellicht kunnen we met uw feedback verbeteringen doorvoeren. Ik wil u in ieder geval hartelijk danken voor het delen van uw ervaring en uw aanbeveling aan anderen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Meedenkend en kritisch op een zorgvuldige en verantwoorde manier. Fijne persoonlijke service. De scherpste rente en goede voorwaarden. Bovendien een snelle afwikkeling van de aanvraag lening. Freo blijft, ook na diverse keren lenen, gewoon de beste geldverstrekker. Dit is geen verkooppraatje van Freo zelf, doch van kritische geldleners die altijd op zoek zijn naar de beste aanbieder, op welk gebied dan ook.
Beste H, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Een ervaring als die van u gunnen we iedereen. Met veel plezier zal ik uw complimenten delen binnen onze organisatie. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
HET GEWENSTE BEDRAG HAD IK VRIJ SNEL OP MIJN REKENING ALS JE ZELF DE PAPIEREN OP TIJD OP ORDEN HEBT EN GELIJK DOOR STUURT DAN HEB JE HET BEDRAG SNEL BINNEN. EN DE APP IS ZEER MAKKELIJK EN OVERZICHTELIJK.
Beste heer/mevrouw de Man, Hartelijk dank voor deze mooie score! Goed om te lezen dat u het aanvraagproces makkelijk en snel heeft doorlopen. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
ging vlot, alleen alles digitaal aanleveren, kostte wat moeite!
Beste Tgca, Bedankt voor het delen van uw ervaring en goed om te lezen dat het aanleveren toch gelukt is! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik was al eerder klant bij Freo, wegens hypotheekredenen moest ik ergens anders oversluiten. En nu ben ik financieel stabiel waardoor ik toch extra geld nodig had voor een verbouwing. Er werd meegedacht waardoor Freo mij weer terug kon nemen als klant.
Beste H.R., Het is erg prettig om te lezen dat u alsnog weer naar wens, klant van Freo bent geworden. Veel succes met de verbouwing! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima
Beste, Bedankt voor deze goede beoordeling! Met vriendelijk groet, Fleur Freo Klantenservice
In eerste instantie leek alles goed te gaan. Alle documenten netjes geleverd; erg handig dat dit allemaal online kan! En toen was het stil, het zou 5 werkdagen kunnen duren. In deze 5 dagen geen update of iets dergelijks ontvangen Vervolgens heb ik zelf op de 6de werkdag gebeld naar de status. Hier kreeg ik te horen dat ze nog wachten op meer informatie. Dit stond al een tijdje open, maar er was geen contact met mij opgenomen. Dat vind ik erg slordig. Na het leveren van de informatie heeft het 1 werkdag geduurd en kreeg ik het akkoord. Klantenservice is erg snel en erg vriendelijk. Beter dan menig ander bedrijf waar je best lang kan wachten. Al met al een goede ervaring alleen jammer dat je er zelf achteraan moet gaan.
Beste Jelle, Het klopt dat het momenteel 5 a 6 werkdagen in beslag neemt, alvorens wij een aanvraag beoordelen. Indien er uit deze beoordeling meer informatie opgevraagd wordt, nemen wij binnen 24 uur contact met u op. We willen u allerminst onnodig in afwachting laten natuurlijk! Met feedback als die van u blijven wij continue scherp op mogelijke verbeteringen in ons aanvraagproces. Daarom wil ik u hartelijk danken voor het schrijven van deze beoordeling en het mooie cijfer natuurlijk! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Beetje moeizaam in het begin... maar dat kwam door mijzelf... Niet goed aangeleverde documenten. Maar samen met klanten service er doorheen geworsteld.... Net zo rustig en kalm. Kudossss
Beste Joop, Goed om te lezen dat we ons er samen doorheen hebben geworsteld. Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring en natuurlijk voor de kudos! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.