Aanvraag ging snel en eenvoudig. Duidelijke communicatie naar mij toe als klant. App werkt ook erg mooi.
Beste Kim, Een 10, daar doen we het voor! Hartelijk dank voor uw mooie complimenten. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Via de online 'mijn Freo' omgeving was het zeer eenvoudig om de gevraagde stukken aan te leveren. Medewerkers van Freo waren bij telefonisch contact erg behulpzaam en aardig. Na indienen van de stukken was de lening binnen een paar dagen geregeld. TOP!
Beste Roel, Als u tevreden bent, zijn wij dat ook. Goed om te lezen dat u zowel onze online als telefonische service als prettig heeft ervaren. Bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Snel handelingen. Duidelijk instructie.
Beste heer/mevrouw Tedjianto, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede communicatieve vaardigheden door het bedrijf.
Beste Ronald, Dat horen we graag! Bedankt voor het mooie compliment en de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Erg klantvriendelijk
Beste heer/mevrouw van Rinsum, Bedankt voor dit mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Het was duidelijk welke info Freo nodig had en nadat de info aangeleverd was kreeg ik de lening een dag later al
Beste Leo, Goed om te lezen dat alles voor u helder en spoedig is verlopen. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Gemakkelijk en duidelijk proces, documenten uploaden was zo gebeurt. Ben 2 keer terug gebeld over hetzelfde, 2e keer moest ik nog wat extra’s meesturen, dit had in een keer gekund. Maar verder top service.
Beste Remco, Goed om te lezen dat u tevreden bent over Freo. Soms kan het ene document zorgen dat er meer opgevraagd wordt of kan het aangetoonde opnieuw opgevraagd worden omdat het niet aan de juiste eisen voldoet. Het is voor ons in ieder geval een leerpunt om te zorgen dat u niet het gevoel heeft dubbel te moeten bespreken en te sturen. Dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Eenvoudig om een lening, met een zeer lage rente, af te sluiten. Aanvraag, goedkeuring en betaling is vlot verlopen.
Beste Wim, Hartelijk bedankt voor deze top beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima info op website. Prettig persoonlijk contact om verdere details te regelen. Geld zeer snel op onze rekening.
Beste Martin, Fijn dat het aanvraagproces zo goed bevallen is. Bedankt voor uw reactie en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice
App omgeving is zeer duidelijk en modern. Rente is redelijk laag . Ondanks ruim boven modaal inkomen kon ik alleen lager bedrag lenen, waardoor rente wat hoger uitviel, maar okay. Wat voor mij nadelig werkte, zijn de vele kanalen die over 1 lening gaan. De callcentremedewerkers zijn er met name om de telefoon aan te nemen en globaal in inschatting te maken. Iedere vraag die had kon niet beantwoord worden door hen, en moest doorgezet worden naar de acceptant. Als deze dan direct bereikbaar zou zijn..maar dat is niet zo. BIj eerdere leningen ben ik gewend dat het sneller gaat en men 1 persoon als contact persoon heeft. Teven was 1 document bij aanleveren niet verwerkt waardoor ik dit nogmaals moest doen. Wannneer de lening rond is loopt deze prima met mogelijkheid tot extra aflossen.
Beste, Fijn dat de online inzage voor u zo goed is bevallen. Om elke aanvraag op dezelfde wijze te beoordelen, kiezen wij inderdaad voor geen contact tussen de klant en de beoordelaar. Uw feedback voor de voorkeur voor eenzelfde contactpersoon nemen we in ieder geval mee! Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Mijn aanvraag voor een PL voor de verbouwing van mijn badkamer is suoersnel in behandeling genomen en perfect behandeld. Helemaal top, ik ben erg tevreden!
Beste Bert, Als u tevreden bent, zijn wij dat ook. En al helemaal met zo'n top beoordeling! Hartelijk dank hiervoor en succes met de verbouwing. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Overzichtelijke site met heldere communicatie, ook bij vragen . Snelle afhandeling met zeer gunstige tarieven. Een absolute toploper in Nederland!
Beste Ellen, Helder, is één van onze merkwaarden. Goed om te zien dat u die als klant ook zo ervaart. Dank u wel voor dit fantastische cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Vanaf het eerste contact heb ik een duidelijke begeleiding gekregen om de aanvraag naar tevredenheid af te kunnen ronden. Tevens gaf Freo de meest gunstige rentetarieven ten opzichte van andere kapitaal aanbieders.
Beste DJ, Het is erg prettig om te lezen dat u onze service en voorwaarden waardeert. Bedankt voor deze positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Nadat ik online een offerte had aangevraagd voor een autolening werd ik binnen 1 dag gebeld door een medewerker van Freo. Zij stelde een offerte voor mij op nadat zij samen met mij mijn persoonlijke financiële situatie had doorgenomen. Ik had nog een kleine persoonlijke lening lopen bij mijn eigen bank en zij gaf aan dat Freo deze voor mij kon oversluiten en samenvoegen met het bedrag dat ik wou lenen voor de aanschaf van een nieuwe auto. Dit leek mij een prima plan, aangezien de rente bij mijn bank 2,2% hoger was dan bij Freo. Heel simpel en snel heb ik al mijn gegevens geupload in mijn online Freo account en binnen een week is mijn lening bij mijn bank ingelost door Freo en het bedrag van de persoonlijke lening bijgeschreven op mijn bankrekening.
Beste Dina, Hartelijk bedankt voor het delen van uw tevredenheid en de stappen die u heeft doorlopen tijdens de aanvraag. Mooi meegenomen dat u nog hebt weten te besparen door een andere lening over te sluiten! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
We hebben de aanvraag gedaan in een voor ons erg onrustige tijd. Die tijd hebben we gekregen. Erg prettig.
Beste Huub, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Ik hoop dat er voor u gauw weer rustigere tijden aanbreken! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
FREO neemt ruim de tijd om alle gewenste informatie ter beoordeling van je kredietwaardigheid tot in detail te beoordelen alvorens te beslissen over een lening aanvraag. En dat is een goede zaak. De directe communicatie tijdens de beoordelingsprocedure is steeds helder en prettig. Medewerkers leggen desgevraagd uit waarom bepaalde vragen worden gesteld.
Beste Julian, Het is erg prettig om te lezen dat onze werkwijze op prijs gesteld wordt. Bij Freo staat zorgen dat een lening ook echt passend is, hoog in het vaandel. De transparantie hierover ook! Fijn dat alles helder en duidelijk was voor u en hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Alles supersnel en correct geregeld
Beste Vanessa, Dat horen we graag! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De benodigde documenten worden niet duidelijk genoeg aangeven, waardoor diverse keren contact nodig was en steeds andere documenten werden gevraagd. Het zou veel beter lopen en prettiger zijn als je steeds met dezelfde persoon contact zou hebben.
Beste Frans, We willen graag tijdens onze gehele openingstijden, op elk moment al uw vragen kunnen beantwoorden. Hierdoor kiezen we voor een werkwijze waarbij elke collega u te woord kan staan. Jammer om te lezen dat dit voor verwarring heeft gezorgd bij uw aanvraag. Feedback houdt ons scherp op mogelijke verbeteringen! Kunt u wellicht aangeven, hier of in ander contact met ons, welke documenten minder duidelijk werden opgevraagd? We kijken hier graag samen met u naar. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede en snelle service
Beste Bunyamin, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Aanvraag verliep soepel. Toezeggingen werden nagekomen. Niks op aan te merken
Beste Jeroen, Een ervaring als die van u, die gunnen we iedereen! Bedankt voor het delen hiervan. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima krediet , lage rente. Wat ik als nadeel ervaarde was de studente aan de telefoon bij eerste contact, deze hebben weinig kennis, met name alleen basis kennis. Alles wat ik vroeg moest naar een andere afdeling, ik denk dat zij alleen de aanvraag aannemen. Acceptant stelt veel vragen over privé zaken die ook makkelijk uit mijn afschrijft te lezen zijn. Alles was binnen 14 dagen rond, dat vond ik wel acceptabel.
Beste NR, Bedankt voor het delen van uw ervaring en opbouwende feedback. Ook bij Freo leren we nog iedere dag en blijven we continue scherp op verbeteringen. Dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Geen opmerkingen
Beste Fresco, Een tien, bedankt! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
heel goed geholpen met alles
Beste Marjorie, Bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Goede, maar wel veel vragen. Daardoor dreigde mijn beoogde deadline niet gehaald te worden, aangezien per vraag telkens een doorlooptijd van 1 a 2 werkdagen geldt. Doorlooptijd mag korter. Aantrekkelijke rente tov concurrentie. Neveninkomsten mogen van mij meegenomen worden in de beoordeling van de maximale hoogte van de lening. Dit is ook het geval bij een van jullie concullega's. Het behoudende beleid kan ertoe leiden dat dit onnodig ten koste gaat van de klandizie.
Beste C, Onze doorlooptijd is inderdaad langer dan we graag zouden zien. We werken er hard aan om dit op te lossen. Daarnaast klopt het dat Freo in sommige gevallen strenger aan de deur is dan andere maatschappijen. Op deze manier houden wij onze risico's zo laag mogelijk, en daarmee onze rente. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Freo! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Alles was snel geregeld. Contact met medewerkers als prettig en meedenkend ervaren.
Beste Hans, Hartelijk dank voor dit mooie punt en wat fijn om te lezen dat de aanvraag goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.