
Een vriendelijke service en prettige ervaring. Alles was duidelijk.
Beste heer/mevrouw Walter, Fijn om te lezen dat u onze service als vriendelijk beoordeelt. We doen ons best om het proces zo simpel mogelijk te maken voor de klant. Dank u wel voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
gebruiksvriendelijke aanvraag en persoonlijk contact bij meer informatie vragen zodat de aanvraag snel is behandeld.
Beste heer/mevrouw Sandor, Een 10! Wat een geweldig cijfer, dank hiervoor. Fijn om te lezen dat u ons proces als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Mijn ervaring is goed, zelfs als je de stukken aanlevert, die onder een verkeerde kolom staan wordt het door Freo goed opgelost!
Beste meneer Vogelaar, Dank u wel voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Zeer tevreden over de persoonlijke en digitale communicatie. Er wordt goed gekeken wat mogelijk is en alles is even duidelijk. Als je zelf alle benodigde stukken aanlevert via het digitale platform is alles zo geregeld. Bij telefonisch contact zijn de medewerkers altijd even vriendelijk en hebben meestal een antwoord op je vraag. Wij hebben des tijds een lening overgesloten naar freo en laatst een aanpassing uitgevoerd. Alles is goed verlopen en vergeet niet de rente is ook zeer aantrekkelijk en concurrerend! Wij zitten voorlopig prima hier. Mvgr A Van Bergen
Beste heer/mevrouw van Bergen, Bedankt voor het geweldige cijfer! We proberen ons aanvraagproces zo digitaal mogelijk in te richten. Dit zorgt voor een snellere en duidelijkere afwikkeling van de aanvragen. Fijn om te lezen dat u dit als prettig heeft ervaren. Hopelijk zit u langer dan voorlopig goed bij ons! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Prettige ervaring met korte en adequate vraagstelling. Na leveren van gewenste bewijsstukken digitaal, was het bij ons binnen 48 geregeld! Prima service en duidelijke regels voor iedereen.
Beste Martin, Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. We streven ernaar om elk dossier zo snel en vakkundig mogelijk af te handelen. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Een goed communicatie en als klant bij freo wordt er goed gekeken naar je situatie dat men niet in de problemen kan komen. Ben zeer tevreden bij freo..
Beste Roy, Bedankt voor het hoge cijfer! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons proces. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Bij oversluiten van doorlopend krediet naar persoonlijke lening word je vakkundig, snel en efficiënt geholpen.
Beste Hans, Een 10! Bedankt voor het hoogst haalbare cijfer. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Vriendelijke medewerkers, langdradig en onlogisch aanvraag proces. Ik zou adviseren om direct alle benodigde stukken in 1 keer op te vragen. Niet eerst 3 afschriften en loonstroken en na 5 dagen weer aanvullende informatie aanvragen. Stukken werden ook niet goed beoordeeld. Na uploaden van nieuwe documenten weer 5 dagen wachten. Zenuwslopend vond ik het. Nadeel zijn de frontoffice medewerkers, deze weten echt niets maar zijn wel erg vriendelijk. Ik vind de vraagstelling over mijn uitgave echt inbreuk op privacy. Als je er geen antwoord op wil geven kan je fluiten naar je lening.
Beste J.B, Bedankt voor uw feedback. In het begin van het proces vragen wij een aantal documenten op. Als er op basis van de documenten nog onduidelijkheden zijn, vragen wij deze bij u uit. Wij doen dit om volledig inzicht te krijgen in de financiële situatie van de klant. Lenen brengt verschillende verantwoordelijkheden met zich mee en we proberen er zeker van te zijn dat deze nageleefd kunnen worden. Dat is de reden dat we soms extra documenten opvragen. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan komen wij graag met u in contact. Bedankt voor de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Goede service!
Beste Jibodh, Bedank voor het compliment en het hoogst haalbare cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Mijn aanvraag was binnen een dag beoordeeld. Ook de documenten waren binnen de gestelde termijn van vier dagen beoordeeld. Vriendelijke mensen aan de telefoon om de aanvraag met je door te nemen.
Beste Abe, Een 8 wat een hoog cijfer, bedankt hiervoor! Fijn om te lezen dat het proces zo snel is afgehandeld voor u. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Proces was eenvoudig te doorlopen en ook het tempo van afhandelen was prima
Beste Bert, Goed om te lezen dat u het proces als eenvoudig heeft ervaren. We doen ons best om de aanvragen zo snel mogelijk te beoordelen. Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Duidelijk en makkelijk proces van aanvragen lening. Snel geregeld en duidelijke voorwaarden. Zo kun je tussentijds extra aflossen. Heel transparant en eerlijk. Wij zijn er blij mee.
Beste Hoogeveen, Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. We streven er dagelijks naar om alles zo duidelijk en makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dank u wel voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Ontzettende vriendelijke medewerkers. Maar man, man, man wat een aanvraag proces. Documenten kwijt, meerder malen moeten uploaden. Vreselijk veel informatie voor een kleine lening nog onder de 10K. Callcentre medewerkers hoewel zij enorm aardig zijn kreeg ik 3 maal verschillende antwoorden, weinig kennis. Wat ik echt niet van deze tijd vind, is dat bij uploaden documenten kwijt raken? Het is alweer aantal maanden geleden dat mijn PL werd aangevraagd via hen, ik hoop dat het aanvraag systeem nu soepeler loopt., veel aanvraag stress. Lenen doe je niet voor de lol.
Beste M.H, Vervelend om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Wij willen graag leren van uw feedback. Helaas kan ik op de achtergelaten gegevens uw aanvraag niet vinden. Zou u contact met ons kunnen opnemen om deze aanvraag te bespreken? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
alleen maar positief. snel, goed bereikbaar. meteen ook antwoorden kunnen krijgen op de de vraag. Medewerkers die goede begeleiding geven in de zorg voor het aanleveren van de juiste documentatie
Beste Sieger, Wat fijn om te lezen dat u alles zo heeft ervaren. We doen ons best om alles zo simpel en duidelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Dank u wel voor de mooie complimenten! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Duidelijk en snel, 1 telefoontje gekregen over iets wat ikzelf niet duidelijk had gedaan. Dat was in een minuut en zeer vriendelijk opgelost. Dus binnen 24h na gegevens inleveren akkoord en de vogende dag op de rekening. Super!
Beste Kersten, Een 10, wat een top cijfer! Dank u wel voor de mooie complimenten. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
De aanpassing was snel verwerkt, het contact prettig en de mensen vriendelijk. Online systeem voor aanleveren documenten etc werkt heel goed.
Beste Jos, Fijn om te lezen dat u het contact zo heeft ervaren. Bedankt voor het mooie cijfer en de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Binnen 3 dagen alles geregeld en goedkoper dan bij de Rabobank.
Beste Onno, Bedankt voor de mooie complimenten! Goed om te lezen dat u ons proces zo fijn heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Uiteindelijk is de leningaanvraag vlot afgehandeld maar dat is meer ondanks dan dankzij de ict van Freo. Oude e-mail adressen die diep in het systeem voor verwarring zorgen, intakes die zoekraken en een website met veel downtime. Trouwens ook weer met het invullen van de review. Blijkbaar zijn er structurele problemen. Ik gun de vriendelijke Brabantse Freo mdw’s en haar klanten automatisering die ondersteunt ipv die hindert.
Beste Martijn, Bedankt voor uw feedback. We doen ons best om alles zo snel en simpel mogelijk in te richten voor onze klanten. Het is dan ook spijtig om te zien dat dit bij u niet het geval is geweest. Graag willen leren om ons proces te verbeteren. Vindt u het oke, als wij telefonisch contact met u opnemen? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Snel en makkelijk geregeld.
Beste Tim, Bedankt voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat alles gemakkelijk en snel is geregeld voor u. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Nette en vlotte behandeling alles was binnen paar werk dagen geregeld en gedaan.Nu afwachten hoe rest van de termijnen zal verlopen maar heb goede hoop.
Beste Marc, Fijn om te lezen dat alles goed en snel is gegaan! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. We gaan ons best doen om de goede hoop te bevestigen! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Ik begrijp dat jullie collega's er mogelijk niets aan kunnen doen maar jullie IT afdeling/website laat behoorlijke steken vallen. tot op hadden kan ik nog steeds niet inloggen via de website. Er komen geen aktivatiekodes naar mijn e-mail!wel lukt het inmiddels om via mij ipAD in te loggen via jullie APP. zie tevens mijn e-mail van 3/12 naar FREO hieronder: Beste, ik heb zojuist Freo teruggebeld en het volgende afgesproken: 1. wederom kan men mijn gegevens niet terugvinden op mijn huidige postcode 5915HB 112. ik ben idd verhuisd (vorige adres 5924AK nr 3) maar blijkbaar kan FREO dit nieuwe adres niet aanpassen (en ik ook niet omdat er inlogproblemen zijn) 2. er is mij verteld dat ik opnieuw moet proberen in te loggen (gedaan om 17:40) omdat de problemen opgelost zouden zijn : problemen zijn niet opgelost , ik krijg nog steeds geen aktivatiecode. 3. ik heb Freo medegedeeld dat deze hele gang van zaken dramatisch slecht is en dat als ik morgen geen positief bericht heb gekregen over het toekennen van de PL ik morgen nog naar een andere instantie ga. 4. ik heb in Juni al een eerste aanvraag gedaan maar door de vertraging in levering van overkapping heeft Freo me geadviseerd om juist voor levering (deze week) de aanvraag te doen omdat eea in 1 week geregeld zou zijn ) 5. de levering van overkapping is gedaan en de rekening ligt bij ter betaling en FREO loopt niet soepel. Nogmaals als ik morgen voor 12:00 geen positief bericht heb ga ik een andere instantie benaderen voor PL en tevens een klacht indienen bij FREO. groet en ik hoop dat u begrip hebt voor deze situatie en in ieder geval dit voor andere klanten in de toekomst beter laat verlopen. Peter van Neerven Post weg 112 5915HB Venlo (en dus niet 5924AK nr. 3) ik heb bij AANBEVELEN NEE ingevuld en dit heeft vooral te maken met jullie website/inlogproblemen die nog steeds niet zijn opgeslost
Beste Peter, Vervelend om te lezen dat u het proces zo heeft ervaren. Wij hebben u geprobeerd te contacteren over de gang van zaken met betrekking tot uw dossier. Graag wilden wij toelichten dat de storing omtrent het inloggen verholpen is. Helaas kregen wij u toen niet telefonisch te pakken. We willen deze bovengenoemde vragen graag telefonisch met u bespreken. Kunt u contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Behulpzaam, snel en vriendelijk.
Beste Eka, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn om te lezen, dat het proces zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Alles meteen duidelijk en supersnel geregeld!
Beste Anita, Wat een geweldig cijfer, dank u wel! Fijn om te lezen dat u het als duidelijk en snel heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Telefonisch met een vriendelijke medewerkster en overzichtelijk online
Beste Nico, Goed om te lezen dat u het proces zo heeft ervaren en bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Voordelen: online aanvragen, extra aflossen, mooie omgeving in de app, digitaal aanleveren, vriendelijke medewerkers. Nadelen: lange doorlooptijd , contact loopt via front office medewerkers, onlogische vragen aan de telefoon die te beantwoorden zijn uit hypotheekacte, BKR en loonstrook. Documenten dubbel aanleveren. Wegens rente beveel ik Freo aan.
Beste J.B, Wat vervelend om te lezen! Het verloop van uw aanvraag hadden we graag anders zien. We doen ons best om te groeien en beter te worden in onze dienstverlening, elke vorm van feedback is dus gewenst. Op basis van uw achtergelaten gegevens kan ik niets vinden. Graag ontvang ik uw gegevens zodat ik mee kan kijken en indien gewenst, u van terugkoppeling kan voorzien. Fijn dat u ons toch nog aanbeveelt! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.