Filters

9

zeer prettige ervaring

Een vriendelijke service en prettige ervaring. Alles was duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en correct afgehandeld.

gebruiksvriendelijke aanvraag en persoonlijk contact bij meer informatie vragen zodat de aanvraag snel is behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon, Goed, Geregeld!

Mijn ervaring is goed, zelfs als je de stukken aanlevert, die onder een verkeerde kolom staan wordt het door Freo goed opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk klantvriendelijk en snel

Zeer tevreden over de persoonlijke en digitale communicatie. Er wordt goed gekeken wat mogelijk is en alles is even duidelijk. Als je zelf alle benodigde stukken aanlevert via het digitale platform is alles zo geregeld. Bij telefonisch contact zijn de medewerkers altijd even vriendelijk en hebben meestal een antwoord op je vraag. Wij hebben des tijds een lening overgesloten naar freo en laatst een aanpassing uitgevoerd. Alles is goed verlopen en vergeet niet de rente is ook zeer aantrekkelijk en concurrerend! Wij zitten voorlopig prima hier. Mvgr A Van Bergen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle aanvraag via telefoon en snel afgehandeld!

Prettige ervaring met korte en adequate vraagstelling. Na leveren van gewenste bewijsstukken digitaal, was het bij ons binnen 48 geregeld! Prima service en duidelijke regels voor iedereen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel afsluiten van lening

Een goed communicatie en als klant bij freo wordt er goed gekeken naar je situatie dat men niet in de problemen kan komen. Ben zeer tevreden bij freo..

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en efficiënt naar lagere maandlasten

Bij oversluiten van doorlopend krediet naar persoonlijke lening word je vakkundig, snel en efficiënt geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijke medewerkers

Vriendelijke medewerkers, langdradig en onlogisch aanvraag proces. Ik zou adviseren om direct alle benodigde stukken in 1 keer op te vragen. Niet eerst 3 afschriften en loonstroken en na 5 dagen weer aanvullende informatie aanvragen. Stukken werden ook niet goed beoordeeld. Na uploaden van nieuwe documenten weer 5 dagen wachten. Zenuwslopend vond ik het. Nadeel zijn de frontoffice medewerkers, deze weten echt niets maar zijn wel erg vriendelijk. Ik vind de vraagstelling over mijn uitgave echt inbreuk op privacy. Als je er geen antwoord op wil geven kan je fluiten naar je lening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle afhandeling aanvraag

Mijn aanvraag was binnen een dag beoordeeld. Ook de documenten waren binnen de gestelde termijn van vier dagen beoordeeld. Vriendelijke mensen aan de telefoon om de aanvraag met je door te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en gemakkelijke service

Proces was eenvoudig te doorlopen en ook het tempo van afhandelen was prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk, snel en goed geregeld

Duidelijk en makkelijk proces van aanvragen lening. Snel geregeld en duidelijke voorwaarden. Zo kun je tussentijds extra aflossen. Heel transparant en eerlijk. Wij zijn er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Ontzettende vriendelijke medewerkers. Maar man, man, man wat een aanvraag proces. Documenten kwijt, meerder malen moeten uploaden. Vreselijk veel informatie voor een kleine lening nog onder de 10K. Callcentre medewerkers hoewel zij enorm aardig zijn kreeg ik 3 maal verschillende antwoorden, weinig kennis. Wat ik echt niet van deze tijd vind, is dat bij uploaden documenten kwijt raken? Het is alweer aantal maanden geleden dat mijn PL werd aangevraagd via hen, ik hoop dat het aanvraag systeem nu soepeler loopt., veel aanvraag stress. Lenen doe je niet voor de lol.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, correct.

alleen maar positief. snel, goed bereikbaar. meteen ook antwoorden kunnen krijgen op de de vraag. Medewerkers die goede begeleiding geven in de zorg voor het aanleveren van de juiste documentatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en snel

Duidelijk en snel, 1 telefoontje gekregen over iets wat ikzelf niet duidelijk had gedaan. Dat was in een minuut en zeer vriendelijk opgelost. Dus binnen 24h na gegevens inleveren akkoord en de vogende dag op de rekening. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vriendelijk

De aanpassing was snel verwerkt, het contact prettig en de mensen vriendelijk. Online systeem voor aanleveren documenten etc werkt heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, snel en vakkundig.

Binnen 3 dagen alles geregeld en goedkoper dan bij de Rabobank.

  • Aanbevelen? Ja
3

Prima product, brakke ict.

Uiteindelijk is de leningaanvraag vlot afgehandeld maar dat is meer ondanks dan dankzij de ict van Freo. Oude e-mail adressen die diep in het systeem voor verwarring zorgen, intakes die zoekraken en een website met veel downtime. Trouwens ook weer met het invullen van de review. Blijkbaar zijn er structurele problemen. Ik gun de vriendelijke Brabantse Freo mdw’s en haar klanten automatisering die ondersteunt ipv die hindert.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service, goede voorwaarden.

Snel en makkelijk geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en ook erg vlot.

Nette en vlotte behandeling alles was binnen paar werk dagen geregeld en gedaan.Nu afwachten hoe rest van de termijnen zal verlopen maar heb goede hoop.

  • Aanbevelen? Nee
1

zeer teleurstellend (vooral mbt inloggen en )

Ik begrijp dat jullie collega's er mogelijk niets aan kunnen doen maar jullie IT afdeling/website laat behoorlijke steken vallen. tot op hadden kan ik nog steeds niet inloggen via de website. Er komen geen aktivatiekodes naar mijn e-mail!wel lukt het inmiddels om via mij ipAD in te loggen via jullie APP. zie tevens mijn e-mail van 3/12 naar FREO hieronder: Beste, ik heb zojuist Freo teruggebeld en het volgende afgesproken: 1. wederom kan men mijn gegevens niet terugvinden op mijn huidige postcode 5915HB 112. ik ben idd verhuisd (vorige adres 5924AK nr 3) maar blijkbaar kan FREO dit nieuwe adres niet aanpassen (en ik ook niet omdat er inlogproblemen zijn) 2. er is mij verteld dat ik opnieuw moet proberen in te loggen (gedaan om 17:40) omdat de problemen opgelost zouden zijn : problemen zijn niet opgelost , ik krijg nog steeds geen aktivatiecode. 3. ik heb Freo medegedeeld dat deze hele gang van zaken dramatisch slecht is en dat als ik morgen geen positief bericht heb gekregen over het toekennen van de PL ik morgen nog naar een andere instantie ga. 4. ik heb in Juni al een eerste aanvraag gedaan maar door de vertraging in levering van overkapping heeft Freo me geadviseerd om juist voor levering (deze week) de aanvraag te doen omdat eea in 1 week geregeld zou zijn ) 5. de levering van overkapping is gedaan en de rekening ligt bij ter betaling en FREO loopt niet soepel. Nogmaals als ik morgen voor 12:00 geen positief bericht heb ga ik een andere instantie benaderen voor PL en tevens een klacht indienen bij FREO. groet en ik hoop dat u begrip hebt voor deze situatie en in ieder geval dit voor andere klanten in de toekomst beter laat verlopen. Peter van Neerven Post weg 112 5915HB Venlo (en dus niet 5924AK nr. 3) ik heb bij AANBEVELEN NEE ingevuld en dit heeft vooral te maken met jullie website/inlogproblemen die nog steeds niet zijn opgeslost

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Behulpzaam, snel en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Alles meteen duidelijk en supersnel geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en klantvriendelijk

Telefonisch met een vriendelijke medewerkster en overzichtelijk online

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed maar langzaam

Voordelen: online aanvragen, extra aflossen, mooie omgeving in de app, digitaal aanleveren, vriendelijke medewerkers. Nadelen: lange doorlooptijd , contact loopt via front office medewerkers, onlogische vragen aan de telefoon die te beantwoorden zijn uit hypotheekacte, BKR en loonstrook. Documenten dubbel aanleveren. Wegens rente beveel ik Freo aan.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.