
Prima procedure en snel geregeld.
Beste de heer/mevrouw Koop, Fijn om te lezen dat alles zo snel is geregeld voor u. Bedankt voor de mooie review, wij zijn hier erg blij mee! Met vriendelijke groet, Roy Freo klantenservice
Aanvraag in eerste instantie afgewezen door de nieuwe en veel strengere wetgeving. Na het aanleveren van aanvullende informatie en een uitleg van hoe en wat kon er opnieuw een aanvraag gedaan worden. Mijn ongeduld, irritatie en veelvuldige bellen met de klantenservice werd geen moment met ergernis beantwoord dus chapeau voor de dames en heren aan de telefoon, zij blijven ten alle tijden begripvol en luisterden echt naar wat ik te melden had. Uiteindelijk is alles in 4 werkdagen geregeld dus morgen kan ik mijn nieuwe auto ophalen! Bedankt Freo!!
Beste Astrid, Een 10, wat een top cijfer! Dank u wel voor de mooie review, hier zijn we erg trots op! Als u tijdens de lening nog overige vragen heeft dan kunt u deze altijd nog stellen. Welkom bij Freo en veel plezier met uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Eenvoudig en duidelijke procedure; snelle en professionele afhandeling!
Beste Arend, Dank u wel voor de mooie review! We doen ons best om het proces zo simpel en duidelijk mogelijk in te richten voor onze klanten. Fijn om te lezen dat dit voor u het geval was. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Helaas geen lening kunnen krijgen bij freo door hun eigen gerotzooi met gegevens en gebrek aan communicatie onderling , 4x per week overal achteraan moeten bellen , 16x stukken opsturen om vervolgens geen lening te krijgen. Vandaar dus "waardeloos"
Beste Glenn, Vervelend om te lezen dat u geen lening heeft gekregen bij Freo. Graag komen wij met u in contact om de reden van afwijzing te bespreken. Zo heeft u misschien een duidelijker beeld van de situatie. Als u wilt kunnen wij telefonisch contact met u zoeken om dit te bespreken. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Roy Freo klantenservice
Aanvraag snel geregeld, vriendelijke medewerkers, benodigde documenten simpel en snel overgemaakt, digitale ondertekening ook eenvoudig, kortom een +
Beste Leon, Bedankt voor de mooie woorden! We doen ons best om ons klantproces zo simpel en duidelijk mogelijk in te richten. Nogmaals dank voor het cijfer en de mooie woorden. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Zeer goede informatie vooraf, gemakkelijke online-aanvraag, zeer snelle afhandeling.
Beste de heer/mevrouw Servé, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
standard vragen werden steeds meer uitgebreid , zonder dat daar enige vorm noodzakelijk aan was . betere financier gevonden met een heel duidelijke werkwijze . ik heb hierover al eerder recent een reactie over geschreven en vin het schandalig dat deze niet meer is terug te vinden. al met al een vette NUL voor Freo
Beste heer Biersteker, Dat klinkt niet best. Vervelend om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Lenen neemt risico's met zich mee, zowel voor de klant als voor Freo. Om deze risico's zo veel mogelijk te beperken, kunnen wij aanvullende documenten en/of vragen stellen. Op deze manier zorgen wij ervoor dat een lening zo verantwoord mogelijk wordt afgesloten. Fijn om te lezen dat u een andere kredietmaatschappij heeft kunnen vinden! Wij hebben geen invloed op reviews die hier worden geplaatst. Wij kunnen dus ook geen reviews weghalen. Hopelijk heeft u nu iets meer inzicht in onze werkwijze. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Deskundig en vriendelijk geholpen
Beste de heer Goossens, Dank u wel voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Het werd snel geregeld en contact was goed. Klein minpuntje dat de benodigde documenten niet in 1 keer werden opgevraagd en er een paar keer weer om nieuwe documenten gevraagd werd.
Beste heer Slop, Dank u wel voor uw feedback. Wij willen ons als bedrijf zijnde constant verbeteren. Door uw feedback kunnen wij hiervoor zorgen. Nogmaals dank! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
De aanvraag procedure was duidelijk en logisch, over onduidelijkheden in de aanvraag werd nader telefonische inlichtingen ingewonnen, zodat beide partijen een helder beeld kregen.
Beste Peter, Bedankt voor de mooie woorden. Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Welkom bij Freo! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Ik moet zeggen dat Freo een van de beste en Voordeligste Bank is in NL met duidelijke en transparante kosten. Klanten service zeer behulpzaam en snel. Freo app is geweldig.
Beste Ahmed, Dank u wel voor de mooie woorden! Een van onze kenmerken bij Freo is transparantie. Fijn om te lezen dat u het proces als fijn heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Vriendelijke en snel geregeld
Beste de heer/mevrouw Landoulsi, Bedankt voor uw review! We zijn erg blij met het cijfer dat u ons heeft gegeven. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
In eerste instantie goed, keurig, maar rechttoe rechtaan. Maar aan het eind van het proces nog een beter advies gekregen waardoor het totaal perfect was. Proces is snel en top. Medewerkers zijn keurig.
Beste Annemiek, Bedankt voor uw mooie woorden. Wat een mooi compliment, dat u ons proces als perfect heeft ervaren. We zijn blij om u te verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Iedereen die ik aan de telefoon heb gehad, waren heel netjes en correct. En boden me alle hulp aan die ze maar konden geven! SUPER
Beste Karen, Bedankt voor het prachtige cijfer. Een groter compliment naar onze afdeling kunt u niet maken denk ik! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Lening aangevraagd en daarna een prettig gesprek gehad. Binnen 2 dagen gwld op me rekening. De app is erg goed en overzichtelijk. Heb alles als prettig ervaren
Beste de heer/mevrouw de Jonge, Dank u wel voor de mooie review. Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Telefoon gesprek was prettig en verliep goed. Er werd duidelijk aangegeven wat er nodig was en na de documenten ingediend te hebben was het binnen twee dagen geregeld! App is ook duidelijk. Ben echt positief verrast dat het zo soepel verliep.
Beste Sara, Fijn om te lezen dat u ons proces als prettig heeft ervaren. We zijn erg trots op uw gegeven review, dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Binnen 5 werkdagen de lening overgesloten, prima service.
Beste Ingo, Een 10, wat een pracht cijfer! Dank u wel voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en een duidelijk aanvraagformulier.
Beste Frits, Dank u wel voor het hoogst haalbare cijfer! Fijn om te lezen dat u ons proces zo goed heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Nadat aanvraag was ingediend en gegevens opgestuurd was het snel geregeld. De aanvraag op zich is hier en daar wat onduidelijk.
Beste heer van Wijck, Dank u wel voor het mooie cijfer! Wij proberen ons proces zo duidelijk en makkelijk mogelijk in te richten voor onze klanten. Graag willen we van u ervaring leren! Vindt u het goed als we contact met u opnemen om de onduidelijkheden te bespreken? Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
2 maal lening aangevraagd. Voordeel vind ik de lage rente en dat extra aflossen direct wordt afgehandeld ipv nog dagen extra rente trekken. Online omgeving is overzichtelijk maar wel soms storing. Nadeel vind ik de langzamen afhandeling. Gemiddeld toch wel 10 dagen. Contact vind plaats via studenten denk ik die vrij weging weten. De beoordelaar is zelf niet bereikbaar. Deze stelt ook erg veel vragen waarin ik mij aangetast voel in privacy.( vragen over vakantie uitgave etc) tevens een overkill aan documenten opsturen wat ook niet altijd in een keer goed gaat helaas. Ik zou Freo wel aanraden wegens rente.
Beste heer/mevrouw J.M, Dank u wel voor de feedback. Wij kiezen er bewust voor om de beoordelaar buiten de directe communicatie met de klant te houden. Dit doen wij om er zeker van te zijn dat de beoordelaar een objectieve beoordeling kan uitvoeren. Daarnaast dienen de documenten die wij opvragen te voldoen aan bepaalde eisen. Als het document hier niet aan voldoet, dan zullen wij deze opnieuw opvragen. Ook kan het zijn dat we nog aanvullende documenten of vragen hebben. Dit doen wij om er zeker van te zijn dat de lening verantwoord is voor de klant. Deze aanvullende documenten en vragen kunnen ervoor zorgen dan de gebruikelijke doorlooptijd van 3 á 4 werkdagen langer wordt. Hopelijk heeft u nu iets meer inzicht in ons proces. Fijn dat u ons toch aanbeveelt! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Het ging allemaal erg snel, en er is grondig onderzoek gedaan op mijn rekeningen en ook nagebeld om mij nog een paar vragen te stellen . Ik vind dat erg goed en grondig... De Mijn omgeving is ook erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Beste Ruud, Dank u wel voor de mooie complimenten. We doen ons best om zo snel als het licht te handelen! Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
De app is zeer gebruiksvriendelijk. De klantendienst heeft me steeds op heel vriendelijke wijze geholpen en mij op de hoogte gehouden van stand zaken en procedures. Moest er iemand mij vragen of ik ergens ervaring heb gehad ivm geld lenen , zal ik zeker Freo adviseren. En als laatste pluspunt, maar zeker niet het minste , is jullie tarief dat beduidend lager is dan bij mijn eigen bank. Bedankt!
Beste Bruno, Dank u wel voor de aanbeveling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We proberen de app zo makkelijk en duidelijk mogelijk in te richten voor onze klant. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Alles prima in orde. alleen bij het doorsturen van de persoonlijke gegevens voor de lening werkte een van de buttons niet. dit is na telefonisch contact opgelost door een alternatief te bieden.
Beste Fred, Dank u wel voor uw feedback. Onze klantenservice staat 6 dagen in de week klaar voor u om te helpen bij een probleem. Goed om te lezen dat uw probleem omtrent het aanleveren opgelost is. Hopelijk werkt nu alles naar wens, zo niet horen wij graag van u! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Aanvraag gedaan, alles ingezonden paar korte vragen en het was rond top geregeld!
Beste Yalcin, Dank u wel voor de lovende woorden. Fijn om te lezen dat u het zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Makkelijk via de website, aanleveren documenten digitaal, snelheid van afhandelen. Zeer goed bereikbare klantenservice en hebben meteen een antwoord op elke vraag
Beste Hans, Wat een prachtige review, dank hiervoor! We zijn erg trots om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.