Offerteaanvraag en geld ontvangen binnen 5 werkdagen! Zeer vriendelijke en behulpzame mensen bij Freo.
Beste Monique, Dank voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat het hele proces vlot verlopen is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het aanleveren via de app vond ik zelf wat onoverzichtelijk. Ik had documenten digitaal klaargezet, maar je moest niks uploaden maar verbinding maken met bank etc. Ons bankafschrift is niet goed doorgekomen. Uiteindelijk heb ik het digitale bestand op verzoek van de medewerker geupload. Dit vertraagde het proces met 2 dagen. Jammer, want het ging in principe vlot.
Beste Marjon, Bedankt voor uw feedback. Onze voorkeur heeft inderdaad de aanlevering via PSD2. In sommige gevallen kan het zijn dat die koppeling niet goed gaat waardoor wij alsnog een bankafschrift willen ontvangen. Helaas ligt dit buiten onze macht. Ik vind het vervelend om te lezen dat dit uw aanvraagproces vertraagd heeft. Gelukkig is het allemaal goed gekomen! Nogmaals dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over Freo, het contact was helder, duidelijk en snel geregeld. Ik kan Freo zeker aanbevelen ook omdat ze mee denken met je.
Beste Hans, Dank voor deze prachtige review. Fijn om te lezen dat u ons aanbeveelt. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Met Freo weet je snel waar je aan toe bent.
Beste Peter, Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Aanvraag, doorlooptijd en afwikkeling is prima geregeld.
Beste Henk, Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Ik heb de aanvraag ingediend en vanaf dat ogenblik was de communicatie duidelijk en inzichtelijk , en zeker effectief ,zaken werden zeer goed afgehandeld en voelde me als klant behandeld.
Beste Robert, Wij doen elke dag onze best om de klant een prettige klantreis te geven. Fijn dat u het prettig ervaren heeft. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Uitleg van mogelijkheden was duidelijk. Kon alleen niet precies vinden hoe en welke documenten nodig waren. Tijdens invullen werd dit snel duidelijk. Makkelijk dat je tijdens aanvraag kon stoppen om later weer verder te gaan.
Beste P., Dank voor de review! Goed om te lezen dat alles duidelijk werd toen u eenmaal bezig was met aanleveren. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Alle benodigde documenten waren zeer makkelijk aan te leveren door een uitgekiend systeem. Er wordt serieus gekeken naar de haalbaarheid wat ook in het voordeel van de klant is. Snelle beoordeling en snel het geld op de rekening.
Beste H Zeven, Wat een mooie review heeft u achtergelaten. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent en dat alles soepel verlopen is. Dank hiervoor! Met vriedelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Goed en snel geregeld goede duidelijke uitleg
Beste Jordy, Bedankt voor de review! Mocht u nog verbeterpunten hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Alles ging vlot en correct en het geld stond snel op onze rekening
Beste Jacob, Wat fijn om te lezen dat het aanvraagproces vlot verlopen is. Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Goede service en alles snel geregeld
Beste John, Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Mijn eerste ervaring is positief, nette rente en de aanvraag ging vrij eenvoudig.
Beste Jacco, Dank voor de review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
mijn ervaring met Freo wordt als prettig ervaren. Strenge controle, maar wel duidelijke en een vriendelijke uitleg.
Beste H., Dank voor de review en het prachtige cijfer! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over freo. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Eerst problemen gehad met website van de bank. Daarna alles snel kunnen regelen.
Beste Patrick, Fijn dat het uiteindelijk allemaal gelukt is. Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
zonder problemen aangevraagd en afgerond
Beste Peter, Fijn dat het aanvraagproces zo vlot is verlopen. Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Deze aanvraag was een weg met vele hobbels, vele documenten ect. gingen niet bepaald vlekkeloos en te veel moest er opnieuw gewijzigd worden
Beste Johan, Fijn om te lezen, dat ondanks het allemaal wat langer heeft geduurd en we meer documenten opvroegen dan u hoopte, het allemaal geregeld is nu. Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het via de Freo App digitaal aanleveren van klantgegevens werkt niet en mijn privacy gevoelige gegevens zijn door Freo kwijtgeraakt!! Digitaal aangeleverde salarisstroken worden door de App als geupload afgevinkt, maar blijken volgens/door Freo toch niet vindbaar in het dossier. Freo heeft geen idee waar de belangrijke documenten dan wel zijn!!! Tevens dekken uitvraagscripts bij de aanvraag van een lening, de lading niet. Zo wordt bijv.op een gegeven moment gevraagd om de incasso rekening te selecteren, terwijl deze niet uit de choicelist gedelcteerd kan worden. Hierdoor kan de lening aanvraag dus niet afgerond worden. Note: de incasso rekening was overigens wel eerder in de aanvraag opgegeven. Tevens ben ik erg teleurgesteld in de wijze waarop Freo klanten belt voor extra informatie. De non-skilled Freo medewerker kan verder geen enkele toelichting geven op mijn vragen en doorverbinden, of me terug laten bellen door een collega/afdeling die me de antwoorden wel zou kunnen geven, dat kan of mag niet, geeft Freo aan. Resumé: - Freo App aanleveren gegevens bij aanvraag lening is (workflow) technisch niet klaar voor een productie ongeving. - Freo mdw die klantcontact hebben, zijn (in mijn casus) onvoldoende skilled en zij boden geen mogelijkheid tot het vinden van een oplossing voor het beantwoorden van procesmatige en inhoudelijke vragen. - last but not least.... mijn digitaal aangeleverde privacy gevoelige gegevens via de Freo App zijn door Freo kwijtgeraakt!!!
Beste J, Allereerst wil ik u bedanken voor uw feedback. Ons streven is dat iedereen tevreden is over ons aanvraagproces. Indien dit niet het geval is, zoals bij u, stellen we uw toelichting extra op prijs zodat we verbeterpunten hebben waar we aan kunnen werken. Ook wij leren iedere dag nog! Met betrekking tot uw digitaal aangeleverde privacygevoelige informatie, kan ik aan u terugkoppelen dat deze niet verloren is gegaan enkel onjuist is doorgekomen. Om deze reden konden wij de beoordeling op basis van deze informatie niet afronden. Ik kan me voorstellen dat u hier wellicht geruststelling in zoekt. Mocht u hier behoefte aan hebben, geef het aan, dan nemen we graag contact met u op. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Op dit moment zitten we nog te wachten. Op goedkeuring na een foutje van Freo bij een eerdere aanvraag die inmiddels is opgelost. Hoop dat dit snel goed zal komen maar desalniettemin steeds netjes te woord gestaan
Beste Jessica, Dank voor de review. Ik duim met u mee dat de aanvraag snel rond is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Duidelijke informatie, vriendelijke medewerkers, klantvriendelijke processen, geen gedoe
Beste Annemieke, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Goed geholpen
Beste Jan, Bedankt voor de review en de 10! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Freo werk zeer snel maar wel nauwkeurig. Ze lenen je niet zo maar geld. Ze checken wel of het allemaal wel kan.
Beste Menno, Dank voor de review! Wij zijn inderdaad heel nauwkeurig in de beoordeling van de aanvraag. Op deze manier kunnen we onze risico's beperken en de rente lekker laag houden. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
De aanvraag was simpel, het aanleveren van documenten was eenvoudig en de goedkeuring binnen een da geregeld, kortom helemaal geweldig
Beste Bert, Wat fijn om te lezen dat het allemaal soepel verlopen. Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Een aanvraag waarbij alleen wordt gekeken naar vonkjes op het scherm. Ondernemers zijn vaak moeilijk te vangen in lijstjes. Ondanks een netto inkomen van meer dan 10000 per maand wordt er meer aandacht besteed aan de vinkjes op het scherm dan de werkelijke situatie
Beste Cees, Wat vervelend om te lezen dat u het aanvraagproces als vervelend ervaren heeft. Voor de berekening van de leencapaciteit nemen wij inderdaad de inkomsten uit een eigen onderneming niet mee. Dit omdat de inkomsten behoorlijk kunnen fluctueren. Aan de hand van de afgelaten gegevens kan ik helaas niet herleiden of we samen tot een oplossing zijn gekomen. Om die reden zouden wij graag met u in contact komen. Neemt u even contact met ons op via 088-3210003? Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het personeel verwerkt de procedure snel. Het proces verloopt digitaal en dat is erg prettig.
Beste Sandra, Wat fijn om te lezen dat u het proces als prettig ervaren heeft. Dank voor de review en de 9! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Super snel geregeld
Beste Corien, Bedankt voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.