
Freo heeft je geholpen om een lening af te sluiten ivm vloerverwarming. Duidelijk en goed verlopen ... Fijn hoor op weg naar vloerverwarming. Succes en bedankt Met vr gr Inge Visser
Beste Inge, Wat fijn dat de aanvraag goedgekeurd is, hopelijk kunt u binnenkort gaan genieten van de vloerverwarming. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Het aanvraagproces verliep snel en gemakkelijk via internet.
Beste Mark, Dank voor de review en het prachtige cijfer. Wat fijn dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
als zeer prettig
Beste Frans, Bedankt voor dit top cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ben heel goed geholpen. Enige minpunt is dat 70 plussers niet meer kunnen lenen. Voor de rest een prima organisatie. Ouderen zijn tegenwoordig gezond en zou dus uitgebreid dienen te worden naar 75 jaar.
Beste Elfriede, Dank u wel voor het mooie cijfer! Daarnaast dank u wel voor uw feedback met betrekking tot de maximale leeftijd, op deze manier blijven we altijd scherp op verbetermogelijkheden. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
De digitale snelweg bij Freo blijkt helaas een weg met verkeerslichten, die geregeld op rood staan. Het aanleveren van documenten gebeurt met horten en stoten door technische problemen in het systeem (ten dele door wekelijks onderhoud!). Hierdoor neemt de doorlooptijd toe, een vervelend gevolg dat wordt versterkt door de relatief lange beoordelingsduur. Hier staat tegenover dat de medewerkers goed meedenken in oplossingen en duidelijk zijn in het verwachtingenmanagement. Het resultaat is in ieder geval een helder opgesteld overzicht van de aangegane verplichting.
Beste Tom, Ik wil u hartelijk danken voor het schrijven van deze review. Met specifieke feedback als die van u kunnen we aan de slag! Uiteraard werken we continue door aan verbeteringen, echter dient dit niet ten koste te gaan van de doorlooptijd. Het is prettig om te lezen dat onze collega's u in ieder geval goed verder hebben geholpen en de voorwaarden en overeenkomst helder zijn. Nogmaals hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik dacht dat ik alles had up-geload waar om gevraagd werd. Toen moest er nog de gegevens van het pensioen van mij en mijn vrouw ge-upload worden. Dat heb ik gedaan. Daarna hoorde we niets. Gebeld en toen werd er gezegd dat de pensioen gegevens nog niet binnen waren. Ik heb ze gelijk nadat ik telefonisch contact heb gehad ge-upload. Bleek dat het ergens anders stond bij Freo dan waar het had moeten zijn.
Beste Roland, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons digitale proces. Met deze verbeterpunten kunnen we aan de weg blijven werken! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Duidelijke vragen en snelle verwerking
Beste Gerard, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Na wat over en weer gebel over de juiste documenten zeer snel kunnen beschikken over het leenbedrag. Freo wilde naar mijn idee een bevestiging op een bevestiging hebben , maar achteraf logisch want je kunt maar beter 2 keer checken.
Beste Ben, Dank u wel voor dit hoge cijfer! Bij Freo checken we inderdaad liever een keer te veel, dan te weinig. Zo zijn we wat strenger aan de poort en verstrekken we alleen leningen die écht passen binnen de financiële situatie. Dat heeft u goed gezien! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Prima service en ik ben correct behandeld met de aanvraag. Binnen de termijn wordt de aanvraag afgerond.
Beste Remy, Een ervaring als die van u, gunnen we iedereen! Fijn om te lezen dat we aan uw verwachting hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
erg snel geregeld en zeer vriendelijk
Beste James, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de topscore! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Drie maal documenten uploaden en dan te horen krijgen dat deze “ kwijt “ zijn. Nou ja , kwijt ..niet aangekomen in systeem . Vind ik erg slordig en daarbij onveilig idee. Uiteindelijk gelukt . En dan belt de acceptant , deze stelt zoveel argwanende vragen alsof ik niet eerlijk zou zijn over uitgaven . Ik heb dit benoemd en kreeg te horen dat Freo gewoon erg voorzichtig is. Dat snap ik als dochter onderneming van de Rabobank met het verleden van deze bank. Maar dit gaat echt te ver . Ik heb de aanvraag ingetrokken uiteindelijk . Kreeg daarop een mail dat zij mij afwijzen ??
Beste Marco, Het is erg vervelend om te lezen dat u onder andere een slordig en argwanend gevoel kreeg tijdens uw aanvraag bij Freo. Dit is uiteraard een gevoel dat u allerminst wenst bij een kredietverstrekker. Wij zijn inderdaad strenger aan de poort dan gemiddeld. Het is natuurlijk uw goed recht om hier niet voor te kiezen. Hopelijk vindt u elders een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Veel stappen met behulp van digitale middelen. Als het allemaal werkt super maar als het dat niet doet vraagt he veel tijd en gedoe. Uiteindelijk is het gelukt. 3 uur werk. Hulp via whatsapp was prettig.
Beste Menno, Bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Die digitale stappen moet inderdaad sneller kunnen! Mocht u nog specifieke feedback voor ons hebben met betrekking tot het proces, dan horen we deze graag. Op deze manier maken we de online omgeving zo gebruiksvriendelijk mogelijk! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
In eerste instantie was alles in orde, later bleek dat er iets niet klopte, Via app en telefoon werden verschillende dingen gezegd, waardoor het proces langer duurde dan nodig was. Jammer. Uiteindelijk telefonisch goed geholpen. WhatsApp zal ik niet meer zo snel gebruiken, deze geven verkeerde informatie.
Beste Andrea, Jammer om te lezen dat u het gevoel kreeg verschillende informatie te ontvangen via verschillende kanalen. Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn! Het is fijn om te lezen dat u in ieder geval telefonisch goed verder geholpen bent, echter wordt per aanvraag dezelfde (juiste) informatie gecommuniceerd. Ik dank u voor uw feedback, daar kunnen we alleen maar van leren! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Erg prettig en goed geholpen.
Beste Chris, Dat horen we graag! Dank u wel voor dit mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Duidelijke en snelle afhandeling van de aanvraag. De digitale aanlevering van gevraagde informatie en het digitaal ondertekenen van het contract is erg fijn en voorkomt een hoop administratieve handelingen.
Beste Harm, Het is erg prettig om te lezen dat het aanvraagproces voor u zo makkelijk en duidelijk verlopen is. Daar doen we het voor! Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Duidelijk, snel en zonder poespas!
Beste Caro, Kort maar krachtig, dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Ik moet telkens weer iets aanleveren En steeds weer 2 tot 3 dagen wachten Had het gevoel dat ik in de mailing werd genomen Zeer ontevreden
Beste Sam, Dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u het gevoel had dat u in de maling werd genomen. Dat is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Het kan zijn dat wij soms aanvullende documentatie nodig hebben om het dossier goed te kunnen sluiten. Het is vervelend als dat meerdere keren gebeurt, dat begrijp ik heel goed. Fijn dat wij u toch als klant hebben kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Ik heb het heel fijn ervaren, niet dwingend. Heb zeker 5 personen gesproken maar alle heel vriendelijk. Vriendelijk bedankt.
Beste Willeke, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons en onze medewerkers! Deze complimenten zal ik met veel trots delen binnen onze organisatie. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
extra benodigde documenten werd niet in 1 keer gevraagde, maar 3 keer
Beste Mike, Dank voor uw feedback. Om een goede beoordeling te kunnen uitvoeren kan het zijn dat we aanvullende documentatie nodig hebben zoals bij u het geval was. Fijn dat we, ondanks de wat langere looptijd, u toch hebben kunnen verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Totaal geen klachten.
Beste Arno, Een ervaring als die van u, die horen we graag! Bedankt voor het delen hiervan. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice
Mijn kredietaanvraag betrof een oversluiting van een doorlopend krediet, die bij mijn bank onvoordelig was geworden. Het eerste contact verliep heel vriendelijk. De uitleg was helder. De Freo Aanlever App werkte totaal niet, maar telefonisch werd ik vriendelijk verder geholpen. Echter een dame, die de kredietbeoordeling deed, stelde me telefonisch een aantal vragen op een wijze die bij mij over kwam alsof ik een grote ******ur zou zijn. De fout lag bij Freo, maar de toon was al gezet. Ook het geringe aantal pinbetalingen van mij wekte bij haar argwaan. Schijnbaar zitten contante betalingen niet in hun draaiboek. Ik vond het gesprek onprettig en stond op het punt de aanvraag te annuleren. Als nieuwe klanten op zo'n wijze worden benaderd, ben ik liever geen klant. Als ze haar werk had voorbereid, had al die vragen niet hoeven stellen. Kredietaanvraag werd, zoals verwacht, goed gekeurd zonder vertraging. Voor slechts een procentje rentevoordeel zou ik dit niet nog eens doen. Een dikke plus voor het in behandeling nemen en de doorlooptijd, maar een dikke min voor de afhandeling.
Beste R, Allereerst wil ik u danken voor uw uitgebreide review. Van reviews als deze kunnen wij alleen maar heel veel leren. Laat het voorop staan dat het nooit onze bedoeling is geweest u het gevoel te geven dat wij u als fraudeur zien. Na het beoordelen van de verstuurde documenten kan het zijn dat wij nog aanvullende vragen hebben. Zoals ik begrijp uit uw bericht, was dit bij u ook het geval. Soms lijken deze vragen voor klanten overbodig, maar hebben wij antwoorden nodig om een dossier dicht te timmeren voor eventuele controles. Nogmaals, het is nooit onze bedoeling geweest om u een naar gevoel te geven. Mocht u nog behoefte hebben aan telefonische uitleg, is daar altijd ruimte voor. Fijn dat wij u als klant mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Freo is duidelijk in de communicatie ,transparant en betrouwbaar.
Beste Huub, Hartelijk dank voor de review en het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Was een tweede aanvraag. Na de positieve ervaring van de eerste aanvraag een logische keuze om Freo weer te benaderen en naar volle tevredenheid. Aanvraag is geannuleerd maar kwam door onduidelijkheid in de interpretatie wanneer de lening definitief akkoord is. Dit zou verbeterd kunnen worden in het proces. Dus een extra stap om te bepalen of lening definitief afgesloten moet worden.
Beste Arnold, Dank voor uw feedback, hier leren we alleen maar van! Wij gaan er vanuit dat klanten het geld zo snel mogelijk willen ontvangen en bellen daarom niet naar de klant zodra wij akkoord zijn. Mocht dit de voorkeur hebben van de klant, dan doen we dit natuurlijk wel, maar wij opperen dit inderdaad niet zelf. Nogmaals dank voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Al jaren maken we gebruik van Freo en dat bevalt ons goed.
Beste Jeroen, Wat fijn dat u al jaren een tevreden klant bent! Dank voor de review. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Offerteaanvraag en geld ontvangen binnen 5 werkdagen! Zeer vriendelijke en behulpzame mensen bij Freo.
Beste Monique, Dank voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat het hele proces vlot verlopen is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.