Filters

8

Goed en duidelijk.

Freo heeft je geholpen om een lening af te sluiten ivm vloerverwarming. Duidelijk en goed verlopen ... Fijn hoor op weg naar vloerverwarming. Succes en bedankt Met vr gr Inge Visser

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en makkelijk

Het aanvraagproces verliep snel en gemakkelijk via internet.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

als zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel coulant, eerlijk en doet wat het beloofd

Ben heel goed geholpen. Enige minpunt is dat 70 plussers niet meer kunnen lenen. Voor de rest een prima organisatie. Ouderen zijn tegenwoordig gezond en zou dus uitgebreid dienen te worden naar 75 jaar.

  • Aanbevelen? Ja
7

Positieve grondhouding met ruimte voor digitale verbe******

De digitale snelweg bij Freo blijkt helaas een weg met verkeerslichten, die geregeld op rood staan. Het aanleveren van documenten gebeurt met horten en stoten door technische problemen in het systeem (ten dele door wekelijks onderhoud!). Hierdoor neemt de doorlooptijd toe, een vervelend gevolg dat wordt versterkt door de relatief lange beoordelingsduur. Hier staat tegenover dat de medewerkers goed meedenken in oplossingen en duidelijk zijn in het verwachtingenmanagement. Het resultaat is in ieder geval een helder opgesteld overzicht van de aangegane verplichting.

  • Aanbevelen? Ja
8

Enorm veel gegevens nodig.

Ik dacht dat ik alles had up-geload waar om gevraagd werd. Toen moest er nog de gegevens van het pensioen van mij en mijn vrouw ge-upload worden. Dat heb ik gedaan. Daarna hoorde we niets. Gebeld en toen werd er gezegd dat de pensioen gegevens nog niet binnen waren. Ik heb ze gelijk nadat ik telefonisch contact heb gehad ge-upload. Bleek dat het ergens anders stond bij Freo dan waar het had moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot

Duidelijke vragen en snelle verwerking

  • Aanbevelen? Ja
9

Eerlijk met persoonlijke bescherming over het leenbedrag

Na wat over en weer gebel over de juiste documenten zeer snel kunnen beschikken over het leenbedrag. Freo wilde naar mijn idee een bevestiging op een bevestiging hebben , maar achteraf logisch want je kunt maar beter 2 keer checken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed afgehandeld

Prima service en ik ben correct behandeld met de aanvraag. Binnen de termijn wordt de aanvraag afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

erg snel geregeld en zeer vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
4

Documenten kwijt en argwaan

Drie maal documenten uploaden en dan te horen krijgen dat deze “ kwijt “ zijn. Nou ja , kwijt ..niet aangekomen in systeem . Vind ik erg slordig en daarbij onveilig idee. Uiteindelijk gelukt . En dan belt de acceptant , deze stelt zoveel argwanende vragen alsof ik niet eerlijk zou zijn over uitgaven . Ik heb dit benoemd en kreeg te horen dat Freo gewoon erg voorzichtig is. Dat snap ik als dochter onderneming van de Rabobank met het verleden van deze bank. Maar dit gaat echt te ver . Ik heb de aanvraag ingetrokken uiteindelijk . Kreeg daarop een mail dat zij mij afwijzen ??

  • Aanbevelen? Nee
7

Vereist wel doorzettingsvermogen en digitale vaardigheden

Veel stappen met behulp van digitale middelen. Als het allemaal werkt super maar als het dat niet doet vraagt he veel tijd en gedoe. Uiteindelijk is het gelukt. 3 uur werk. Hulp via whatsapp was prettig.

  • Aanbevelen? Ja
7

Handig alles online

In eerste instantie was alles in orde, later bleek dat er iets niet klopte, Via app en telefoon werden verschillende dingen gezegd, waardoor het proces langer duurde dan nodig was. Jammer. Uiteindelijk telefonisch goed geholpen. WhatsApp zal ik niet meer zo snel gebruiken, deze geven verkeerde informatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

8

Erg prettig en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Punctueel en goede terugkoppeling

Duidelijke en snelle afhandeling van de aanvraag. De digitale aanlevering van gevraagde informatie en het digitaal ondertekenen van het contract is erg fijn en voorkomt een hoop administratieve handelingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en fijne afhandeling

Duidelijk, snel en zonder poespas!

  • Aanbevelen? Ja
1

Klant onvriendelijk

Ik moet telkens weer iets aanleveren En steeds weer 2 tot 3 dagen wachten Had het gevoel dat ik in de mailing werd genomen Zeer ontevreden

  • Aanbevelen? Nee
9

Vriendelijk, en een vlotte afhandeling

Ik heb het heel fijn ervaren, niet dwingend. Heb zeker 5 personen gesproken maar alle heel vriendelijk. Vriendelijk bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
4

extra benodigde documenten werd niet in 1 keer gevraagde, maar 3 keer

extra benodigde documenten werd niet in 1 keer gevraagde, maar 3 keer

  • Aanbevelen? Nee
8

Duidelijk verhalen snel geregeld

Totaal geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Vriendelijk aan de voorkant, afhandeling kan beter

Mijn kredietaanvraag betrof een oversluiting van een doorlopend krediet, die bij mijn bank onvoordelig was geworden. Het eerste contact verliep heel vriendelijk. De uitleg was helder. De Freo Aanlever App werkte totaal niet, maar telefonisch werd ik vriendelijk verder geholpen. Echter een dame, die de kredietbeoordeling deed, stelde me telefonisch een aantal vragen op een wijze die bij mij over kwam alsof ik een grote ******ur zou zijn. De fout lag bij Freo, maar de toon was al gezet. Ook het geringe aantal pinbetalingen van mij wekte bij haar argwaan. Schijnbaar zitten contante betalingen niet in hun draaiboek. Ik vond het gesprek onprettig en stond op het punt de aanvraag te annuleren. Als nieuwe klanten op zo'n wijze worden benaderd, ben ik liever geen klant. Als ze haar werk had voorbereid, had al die vragen niet hoeven stellen. Kredietaanvraag werd, zoals verwacht, goed gekeurd zonder vertraging. Voor slechts een procentje rentevoordeel zou ik dit niet nog eens doen. Een dikke plus voor het in behandeling nemen en de doorlooptijd, maar een dikke min voor de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk

Freo is duidelijk in de communicatie ,transparant en betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle reactie, duidelijke aanpak, heldere informatie en vriendelijk personeel

Was een tweede aanvraag. Na de positieve ervaring van de eerste aanvraag een logische keuze om Freo weer te benaderen en naar volle tevredenheid. Aanvraag is geannuleerd maar kwam door onduidelijkheid in de interpretatie wanneer de lening definitief akkoord is. Dit zou verbeterd kunnen worden in het proces. Dus een extra stap om te bepalen of lening definitief afgesloten moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Al jaren maken we gebruik van Freo en dat bevalt ons goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk, scherp tarief en snel!

Offerteaanvraag en geld ontvangen binnen 5 werkdagen! Zeer vriendelijke en behulpzame mensen bij Freo.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.