Wederom gekozen voor een overeenkomst met Freo. Flexibel en duidelijk format met een gemakkelijke aanvraag dmv app.
Beste Peter, Dank voor de 5 sterren en wat een mooi cijfer! Fijn dat we u weer kunnen ontvangen als klant en dat u het gebruik van onze app als gemakkelijk hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Voor het aanpassen van onze hypotheek konden wij geen D.L. meer hebben, een P.L. was geen proleem. Keurig door Freo snel omgezet klasse!
Beste Roel, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u u onze service als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Sanne Freo Klantenservice
Snelle flexibele service en lening snel rond gekregen. Tevens optie om in te lossen is prettig.
Beste Bert, Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat u onze service als snel en flexibel ervaart. Met vriendelijke groet, Sanne Freo Klantenservice
Fijn dat zaken zo snel, transparant en duidelijk geregeld kunnen worden.
Beste J.M., Bedankt voor uw review. Fijn dat u onze service als transparent, snel en duidelijk heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Sanne Freo Klantenservice
Met de app gemakkelijk alles in te vullen(als je alle papieren bij de hand hebt) Geld staat snel op de rekening
Beste Richard, Bedankt voor uw review! Fijn dat u onze service als prettig en snel heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Cleo Klantenservice
Diegene die alle stukken moest controleren verzon steeds iets nieuws waardoor de irritatie alleen maar toenam. Dankzij de hulpvaardige dame van de klachten afdeling en omdat ik bekend ben met BV de app, ben ik gebleven. Maar wat een waardeloze actie van de backoffice. Behoorlijk impertinente en privacy gevoelige vragen die niets te maken hebben met mijn financiële status.
Beste RG, Vervelend om te horen dat het zo heeft ervaren. U kunt altijd in de privacy-statement op onze website terugvinden waarom we bepaalde documentatie opvragen en hoe we met deze informatie omgaan. Mocht u meer informatie willen, kunnen wij u daar telefonisch over inlichten. We hebben al eerder geprobeerd contact met u hierover op te nemen maar helaas hebben we u toen niet bereikt. Belt u ons even? Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Ik had verschillende kleinere leningen lopen die samen een vrij hoge rente hadden. Ik ben erg blij met dat ik alles overzichtelijk op 1 plek heb ondergebracht met een veel betere rente!
Beste Tanjo, Bedankt voor het prachtige cijfer en de 5 sterren! Fijn om te horen dat het weer overzichtelijk is. Altijd goed om te horen! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Na zoveel informatie te hebben afgegeven dat m.I. Net op of misschien wel over de grens van AVG gaat komt men met een afwijzing op gronden waar niets van klopt! O.a een zogenaamd niet betaalde zorgpremie! Onzorgvuldige behandeling van je gegevens. Ik ben blij net de afwijzing, op naar de concurrent. Freo is Rabobank overigens.
Beste Miranda, Vervelend dat u de beoordeling zo heeft ervaren. Inmiddels hebben al contact met u gehad over het dossier. Mocht u alsnog aanvullende feedback hierop hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We stellen deze feedback namelijk erg op prijs! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Voor mij was het binnen 4 werkdagen geregeld en daarmee verliep het proces een stuk sneller dan ik persoonlijk had verwacht. Telefonisch contact e.d. verliep ook goed, waarbij medewerkers van Freo het goed van elkaar wisten over te nemen. In 4 dagen tijd heb ik 4 verschillende medewerkers gesproken en ik had op geen enkel moment het idee dat er geen kennis aanwezig was of dat eerdere informatie/communicatie verloren was gegaan. Ik kan maar één kanttekening bedenken en dat is dat m'n leenbedrag uiteindelijk 30% lager uitviel. Ik kon mij vinden in de reden (nog geen leengeschiedenis), maar er kon mij niet verteld worden wanneer en wat er moet gebeuren om in de toekomst het gewenste bedrag te kunnen lenen. Hier zou ik uiteindelijk graag nog antwoord op willen hebben, daar ik verwacht vaker van Freo gebruik te gaan maken.
Beste Robin, Bedankt voor de uitgebreide Review! Fijn om te lezen dat het contact met onze werknemers prettig is verlopen en dat het snel voor u geregeld was. Ik begrijp uw vraag over het leenbedrag. Wij willen dit graag wat verder toelichten, zou u daarvoor contact op willen nemen met ons? Dit kan via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
Freo is onbetrouwbaar bedrijf. Oude contracten worden door hun zelf aangepast bij invoegen nieuwe regels. Wij hebben een doorlopend kredit contract met 4.9% rente sinds 2018 al lopen bij freo . Sinds gisteren weet ik dat mijn doorlopend krediet is bevroren. Wij kunnen dus geen geld opnemen echter wel de hoge rente betalen. De persoonlijk krediet is en was destijds dezelfde met 3,6 %. Ik kon net zo goed persoonlijk krediet toen afsluiten. Echter freo heeft aan ons de doorlopend aangeraden ivm met betaal gemaak en extra ruimte . Dit jaar wilde wij onze krediet verhogen om de studie kosten voor onze kind verlichten. In plaats van verhoging krijgen wij 4 verschillende berichten . Eerste dat wij wel kunnen bedrag bij lenen, 2 dat het niet kan omdat een van ons in Wia uitkering ziet ( tot 100%afgekeurd) . Dit was ook in 2018. Onze inkomsten zijn stuk hoger. Een een van ons heeft meer inkomsten wat de ander aan uitkering. Dus het bedrag is helemaal niet veranderd. Ook als de wia zou vervallen. Tog heeft freo zelf dit afgehandeld. Ze blokerde onze opnamen en incasseren als nog 4.9 % rente van doorlopend krediet. Dit is een schande gebrek van contract . Als ik een huis koopt en wordt ik ziek of de regels gaan veranderen gaat de bank tog ook niet mijn hypotheek blokkeren of afpakken zolang ik keurig netjes mijn vaste bedrag per maand betaal! Schandalig dit echt schandalig en zeker geen aanrader.
Beste, Vervelend om te horen dat u deze werkwijze als onprettig heeft ervaren. De voorwaarden kunnen veranderen vanwege veranderingen in de algemene regelgeving omtrent kredieten. Wilt u daar meer informatie over, kunnen we dit telefonisch bespreken. Uit de gegevens hier kan ik uw dossier niet vinden. Mocht u meer info willen, kunt u ons bellen op 088-3210003! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Snel en duidelijk
fijn dat je even kon bellen als je niet verder kwam en snel geholpen werd dan
Beste chantal, Bedankt voor uw review! Fijn dat u onze service als prettig en snel heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Sanne Freo Klantenservice
zeer positieve ervaring door duidelijke instructies voor aanleveren en uploaden documenten
Beste Ger, Bedankt voor de review! Wat fijn dat u instructies voor het aanleveren zeer positief en helder heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
I am happy with the service provided by Freo, mostly automated process, nothing is in background. And by the way very quick.
Dear Zaur, Thank you for your review. Happy to hear you enjoyed our fast and automated process. Kind regards, Luc Freo Customer Service
Prima
Beste Jouke, Bedankt voor de review! Fijn dat u naar tevredenheid geholpen bent! Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
Aanpassing van de lopende lening met 1 telefoontje geregeld
Beste jacques, Bedankt voor de review! Wat fijn dat het met één telefoontje was geregeld en dat u opnieuw bij ons terecht kwam! Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
Alles werd goed uitgezocht, ik moest wel steeds nieuwe documenten aanleveren. Maar de vraag om deze, snapte ik wel. Ze zijn grondig te werk gegaan.
Beste Patricia, Bedankt voor de review! Wij zoeken alles inderdaad goed uit, wat fijn dat u begrijpt dat wij grondig te werk gaan! Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
Aanvraag en af wikkeling goed.
Beste Tjep, Bedankt voor de review! Erg fijn om te horen dat u de aanvraag en afwikkeling hiervan als prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Bart Freo Klantenservice
Ik had snel geld nodig en wist uit eerdere ervaring dat ‘snel’ bij Freo ook snel is. De procedures zijn laagdrempelig en eenvoudig.
Beste, Bedankt voor de review en het mooie cijfer! Wat fijn dat het snel geregeld was! Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
Zie onderwerp
Beste Soraya, Bedankt voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
Alles duidelijk omschreven. Zonder problemen de aanvraag gedaan
Beste René, Fijn om te horen dat alles zonder problemen is verlopen. Bedankt voor het mooie cijfer en de review! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Ik heb heb het hele traject als zeer grondig ervaren. Door de acceptanten wordt mee gedacht.
Beste Arno, Wat fijn dat er grondig en goed is meegedacht. Bedankt voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
Gewoon erg goed en niet ingewikkeld om de lening aan te vragen.
Beste Bram, Wat fijn dat u het zo goed heeft ervaren. Bedankt voor de review en het geweldige cijfer! Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
We hebben ook een gemakkelijke manier het krediet kunnen regelen. Alle stappen zijn helder van te voren en alles was ook snel geregeld
Beste Gerda, Wat fijn dat u het gemakkelijk heeft kunnen regelen. Bedankt voor de revieuw en het hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
Wel snel alles geregeld
Beste Jarovic, Fijn dat het snel geregeld was. bedankt voor de review en het mooie cijfer Met vriendelijke groet, Luc Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.