
Wat een drama, zo waren ze vroeger niet. Maar nu is het heel erg. Ze blijven doorvragen, documenten die al eerder zijn geleverd moeten nog een keer aangeleverd worden. Nog een keer foto's maken van je gezicht, van de rijbewijs. Over alles hebben ze vragen. Het gaat steeds over iets anders, ik heb het gevoel dat de mensen die daar werken onbekwaam zijn, als ik doorvraag waarom ze dit moeten weten en of dit allemaal wel nodig is voor zo een bedrag dan krijg je standaard antwoord, ze weten het gewoon niet. Het lijkt of ze opzoek zijn naar iets om te weigeren. Dit gaat nu veel verder dan salarisstroken enz, ze zijn zelfs aan het induiken in het contract voorwaarden, secundaire arbeidsvoorwaarden en pensioen details. Elk detail wordt over door gevraagd. We zijn nu twee weken verder en nog steeds zijn we er niet. Ze vragen dingen die echt nergens meer over gaan. Ik vraag ze of dit echt nodig is voor een lening van 10 duizend. Terwijl we kwa salaris met zn tween meer dan genoeg verdienen. Het is voor ons duidelijk dat zij naar iets opzoek zijn om de lening te weigeren. Echt niet aan beginnen hier, onbetrouwbaar. Ook hun aanlever programma is niet handig, er was een fout waardoor de handtekening van de bank niet doorkwam, 2 uur kwijtgeraakt. Al met al ik ben niet tevreden met hun service. Echt waardeloos. Ik vraag hier nooit meer een lening.
I am extremely satisfied of how this company handled my request. The employees are very professional and patient, ready to answer any question in a complete and friendly way. It did not take very long to have the loan approved and the money was transferred after 2 days from approval. I would highly recommend this company!
Dear Katie, Thanks for the beautiful grade and the review. Good to hear that you experienced our way of work as a pleasant one. Glad to have you as a costumer! Kind regards, Jack Freo Customer Service
De gesprekken mbt een aanvraag zijn warm en begripvol. Dus was ik aangenaam verrast door deze attitude en bejegening van een geldverstrekker. Daar kunnen anderen nog een voorbeeld aannemen.
Beste Roland, Bedankt voor het mooie cijfer en de 5-sterren! We staan voor persoonlijke benadering, dus fijn om te horen dat u het als dusdanig hebt ervaren. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Niks toe te voegen
Beste D., Bedankt voor het prachtige cijfer! Mooie kernwoorden, daar staan we voor! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Ik vond het prima goed geregeld. Attend bellen of mailen als er is niet goed is. Prima voor het aanbevolen van nieuwe klanten.
Hey Giovanni, Dank voor het prachtige cijfer en de 5-sterren! Fijn om te horen dat het goed geregeld is en dat we u goed te woord hebben kunnen staan. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Vadaag was mijn eigen lening niet te zien. Wel heb ik opeens een ander krediet wat er niet zou moeten zijn. Helaas op zondag geen service of noodnummer. Hoop morgen dat het goed komt. Vindt het heel raar. Normaal wel aan te bevelen.
Beste Han Dekker, Er is inderdaad sprake geweest van een technische storing op zondag. Deze is inmiddels opgelost. U kunt contact met ons opnemen, dan kunnen we hier toelichting op geven. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Mijn ervaring met aanvraag Freo; tot twee maal aan toe zelfde documenten uploaden? Verder werden er ontzettend veel niet relevante vragen gesteld, echt privacy overschrijdend. Ik begrijp dat een bank aan risico analyse doet maar stel dan logische vragen, niet waarom ik geld overmaak ( klein bedrag) naar een familie lid. De mensen op de callcentre zijn jong, vriendelijk maar slecht onderlegd. Daarbij wil freo echt veel van je weten, veel te veel in mijn optiek. Ik heb de aanvraag ingetrokken en elders binnen 24 uur voor zelfde rente lening rond gekregen, dit met alleen loonstrook, BKR, en woonlasten verklaring. Freo vraagt echt een volle maand afschriften, zoveel wil ik niet bloot geven van mijzelf. ICT gedeelte heeft en dikke min, vriendelijkheid een plus. Boven alles duurt de aanvraag lang, met veel onzekerheden.
Beste HV, Dank voor uw feedback. We vragen inderdaad in sommige gevallen info uit over transacties, zodat we meer duidelijkheid kunnen creeëren over uw financiele situatie. Mocht u daar vragen over hebben, kunt u even contact opnemen met ons! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
De aanvraag van de lening ging erg gemakkelijk. Nadien het aanleveren van stukken ging erg vlot met de makkelijke manier van aanleveren. Nadien wel een aantal stukken opnieuw moeten aanleveren, maar daarmee gaf Freo mij wel het gevoel dat er erg goed naar gekeken werd. Zodoende is verantwoord lenen gewaarborgd. Kortom: super service! En een mooie rente ;-)
Beste Edwin, Bedankt voor het prachtige cijfer en de 5 sterren! Super mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u het aanleverproces als prettig heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Aanvraag was simpel en makkelijk uit te voeren. Ook goede telefonische ondersteuing waar dat nodig was. Het was snel geregeld
Beste de heer ter Horst, Dank u wel voor de mooie review. We doen ons best om het proces zo makkelijk mogelijk in te richten voor onze klanten. Fijn om te lezen dat dit voor u het geval is. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Toegankelijke en duidelijke service biedt Freo
Beste Esther, Bedankt voor de 5 sterren en het prachtige cijfer! Fijn dat u ons als toegankelijk heeft ervaren, iets wat we heel belangrijk vinden. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Sinds enige jaren heb ik recent weer een aanvraag gedaan bij Freo. Hoewel ik vanzelfsprekend begrijp dat er een kritische check wordt gedaan bij een aanvraag, worden er daarbij wel erg veel privévragen gesteld. Ik vind het al best wat om volledig inzicht te geven in de inkomsten en uitgaven - terwijl de direct relevante gegevens ook al bij de aanvraag zijn ingediend. Aanvullend wordt er daarna een - door de medewerker bevestigde - lijst met standaard vragen doorgenomen, waarbij vele van deze vragen niet relevant zijn voor mijn persoonlijke situatie. Iets meer inzoomen op deze persoonlijke situatie - waar immers volledig inzicht in is verleend - zou leiden tot een veel meer klantspecifieke behandeling, en daarmee tot een stuk minder frustratie. En ook nadat ik heb geweigerd om bepaalde info met de medewerker te delen is de financiering - zoals ik al verwachtte - gewoon verstrekt. Mijn tip is dus: verdiep je in de klantspecifieke situatie, zonder irrelevante zaken aan de orde te brengen. Op basis van de huidige werkwijze kan ik, hoewel ik in het verleden al vaker van jullie diensten gebruik heb gemaakt, niet anders dan Freo niet aanbevelen. Indien gewenst ben ik graag bereid om mijn ervaringen telefonisch nader toe te lichten.
Beste Ruud, Vervelend dat u het proces als dusdanig hebt ervaren. Wij voeren inderdaad een kritische check uit, zodat we vanuit onze zorgplicht ook kunnen bepalen of het een passend krediet. Fijn dat u meer toelichting wil geven, met uw tips kunnen we zeker wat. Belt u ons? Dan kunnen we de situatie goed bespreken! We zijn bereikbaar op 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Mijn complimenten voor de manier waarop ik door u bedrijf geholpen ben. Ben erg tevreden
Beste Patrick, Dank u wel voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
snelle reactie en heldere toelichting
Beste Twan, Bedankt voor de hoge en mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Snel en goed geregeld uiterst tevreden
Beste C, Dank u wel voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Het online aanleveren van de benodigde informatie werkt prima. Wel viel het tegen dat er tot twee keer toe extra informatie moest worden aangeleverd. Strenge eisen van de AFM, was de uitleg. Goed en vriendelijk telefonisch geholpen door de medewerkers. Alles bijeen was de doorlooptijd relatief kort en werd de aanvraag, eenmaal goedgekeurd, vlot afgewerkt. Kortom: aanbevelenswaardig.
Beste X, Goed om te lezen dat u het proces zo heeft ervaren. We doen ons best om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Mijn aanvraag voor een lening werd snel in behandeling genomen. Ik werd deskundig te woord gestaan en de lening werd vlot afgehandeld.
Beste Tine, Bedankt voor de hoogst mogelijke score! Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice
Snel en goed geregeld tegen redelijke rente.
Beste Cor, Fijn om te lezen dat u het proces zo heeft ervaren! Dank u wel voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Roy Freo klantenservice.
Snel, professioneel en accuraat!
Beste Shannon, Hartelijk dank voor het prachtige cijfer en de 5 sterren! Goed om te horen dat u het zo heeft ervaren, dat doet ons goed! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Voor mij de geldshop van Nederland. Denk je aan lenen denk je aan Freo......
Beste Wim, Bedankt voor het mooie cijfer en de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Wederom gekozen voor een overeenkomst met Freo. Flexibel en duidelijk format met een gemakkelijke aanvraag dmv app.
Beste Peter, Dank voor de 5 sterren en wat een mooi cijfer! Fijn dat we u weer kunnen ontvangen als klant en dat u het gebruik van onze app als gemakkelijk hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Voor het aanpassen van onze hypotheek konden wij geen D.L. meer hebben, een P.L. was geen proleem. Keurig door Freo snel omgezet klasse!
Beste Roel, Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u u onze service als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Sanne Freo Klantenservice
Snelle flexibele service en lening snel rond gekregen. Tevens optie om in te lossen is prettig.
Beste Bert, Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat u onze service als snel en flexibel ervaart. Met vriendelijke groet, Sanne Freo Klantenservice
Fijn dat zaken zo snel, transparant en duidelijk geregeld kunnen worden.
Beste J.M., Bedankt voor uw review. Fijn dat u onze service als transparent, snel en duidelijk heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Sanne Freo Klantenservice
Met de app gemakkelijk alles in te vullen(als je alle papieren bij de hand hebt) Geld staat snel op de rekening
Beste Richard, Bedankt voor uw review! Fijn dat u onze service als prettig en snel heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Cleo Klantenservice
Diegene die alle stukken moest controleren verzon steeds iets nieuws waardoor de irritatie alleen maar toenam. Dankzij de hulpvaardige dame van de klachten afdeling en omdat ik bekend ben met BV de app, ben ik gebleven. Maar wat een waardeloze actie van de backoffice. Behoorlijk impertinente en privacy gevoelige vragen die niets te maken hebben met mijn financiële status.
Beste RG, Vervelend om te horen dat het zo heeft ervaren. U kunt altijd in de privacy-statement op onze website terugvinden waarom we bepaalde documentatie opvragen en hoe we met deze informatie omgaan. Mocht u meer informatie willen, kunnen wij u daar telefonisch over inlichten. We hebben al eerder geprobeerd contact met u hierover op te nemen maar helaas hebben we u toen niet bereikt. Belt u ons even? Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.