Filters

9

Nette afhandeling

Documenten aanleveren is eenvoudig. Tarieven zijn marktconform. Door drukte duurde het wel iets langer maar na goedkeuring direct het geld overgemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed geholpen

Netjes geholpen door medewerkers telefonisch! Digitaal aanleveren gaat makkelijk ! Digitaal tekenen is wel een probleem een persoon gaat goed bij tweede niet dan blijven de gegevens van de eerste persoon instaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen snel geld op De rekening

Fijn bedrijf die doet wat ie zegt

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en een heel communicatie naar mij toe

Duidelijk en vooral een goede communicatie !!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden

Heel snel . Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer uitgebreide screening

Je word als aanstaande klant uitvoerig gescreend voor er geld word verstrekt

  • Aanbevelen? Ja
9

Klant vriendelijk echt top

Super snel geholpen Echt top

  • Aanbevelen? Ja
5

Kan beter

Contact met klantenservice naar aanleiding van de aanvraag kwam niet heel professioneel over. Viel vaak in herhaling en kwam wat stotterend over (wellicht iemand die er net werkt). Verder was hij wel vriendelijk. Ook aangegeven dat het wel 10 werkdagen kan duren wat wel erg balen is als je al een auto op het oog hebt. Nu maar hopen dat de auto er dan nog is. Uploaden van de bestanden ging prima. Alleen jammer dat je niet gewoon via de DigiD app kan inloggen, maar dat het nog met SMS bevestiging moet. Dat zou het nog net wat eenvoudiger maken. Benieuwd naar wat de uiteindelijke doorlooptijd zal zijn. Verder had ik al eerder een lening via Freo waar ik verder wel tevreden over ben. Dus eenmaal klant gaat het gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
4

Geld lenen

Ik heb nog steeds geen link om mijn documenten door te sturen. Met vriendelijke groet Mohamad Al Dulaimi

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes benaderd en erg vriendelijk gesprek gehad..

Ik voor het eerst jullie benaderd.. om een lening aan te vragen Werdt netjes uitgelegd en geholpen . Bekeken in mijn gegevens hoe het stond bij BKR..en zei dat het positief was. Dat was goed.. Dus nu verdere stappen onder nemen.. Nu moet ik bepaalde documenten opsturen naar jullie. Ga ik nu ze bij elkaar opzoeken en dan opsturen naar jullie.. En nu hopen dat jullie mij kunnen helpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

loan

hello, I am writing about this loan, I don't know enough English to talk on the phone and I don't know what to do

  • Aanbevelen? Ja
1

Langdurig en onprofessioneel

Na alle opgevraagde documenten te hebben aangeleverd bleven er vragen gesteld worden over transacties die zij bijzonder vonden. Denk aan onderling iets overkopen van een vriend met een bedrag onder de 300 euro. Daarnaast haalden ze intentieverklaring en werkgeversverklaringen door elkaar en duurde het heel lang om ze uit te leggen dat je wanneer je van een flex contract naar een vast contract meer geld per maand verdiend. Samengevat zeer onprofessioneel onzorgvuldig en traag.

  • Aanbevelen? Nee
10

Freo is perfect voor een lening

Dit is mijn eerste lening

  • Aanbevelen? Ja
1

Nao percebo.

At least let me awser the phone , and maybe speak english . My phone ring 2 times and off. Great. Regards . Rui Cravo.

  • Aanbevelen? Nee
7

Goed

Contact is goed met de klantenservice, verder kan wat mij betreft de doorlooptijd wel iets sneller.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ok

Very good

  • Aanbevelen? Ja
9

Excellent

Good service and customer service

  • Would you recommend us? Yes
10

Shamal jamil

Goedemiddag de was heel vriendelijk en heel makkelijk alles uitleggen en hartstikke bedankt van alles een super dank je wel

  • Aanbevelen? Ja
10

Nice

Very good service

  • Aanbevelen? Ja
10

Good

Good

  • Aanbevelen? Ja
1

Lack of transparency

I have been declined a loan due to a "policy" that no one in the company seem to be able to explain to me. I have a foreign student loan that I wanted to move to The Netherlands, because I am settled here 6 years already. I presented ALL documents that supports financials as well as the documents for such foreign loan such a bank statement, always in full transparency. However, for Freo sending money to a foreign country once a month to pay that loan (with documentation supporting it and for the monthly instalment!), it is "too many transactions" and you are at risk to "move and not pay the loan". So being a good payer is no good for Freo, due to this "policy" that is nowhere written or easy to find and on their words is not "black and white"(what is that supposed to mean?). As a foreigner be careful! They'll get your personal details and make you waste time with useless calls, plus no written replies are granted. (Lack of transparency!).

  • Aanbevelen? Nee
10

kredı çek mek

Ben kredi almal istiyorum beni aramişsımız ama şımdı numuram yok başka numuramı kayb ettım eğer bana kredı ıçın razı gelırsınız çok mutlu oluyordum

  • Bize tavsiye eder misiniz? Evet
10

Strahotno

Super

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn ervaring is goed met freo

Alle medewerkers zijn erg behulpzaam. Freo is TOP

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed

Goede hulp van jullie uit leg gekregen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.