Slechte ervaring met freo, heeft lang geduurd. Bijna een maand. Heb bij een ander krediet verstrekker na een paar dagen voor elkaar. Als ze hun huiswerk beter hadden gedaan en de juiste papieren hadden gevraagd was het zo voor elkaar. Nu was het heen en weer gebel en iedere keer aanvullende documenten nodig tot ik het zat was.
Heb goede duidelijke service ervaren, app was hartstikke gemakkelijk en sowieso de communicatie heb ik als prettig ervaren. Natuurlijk kost lenen geld, maar als je dan bij een vertrouwde partij zit is dat toch erg fijn.
Beste Janine, Bedankt voor de mooie vijf-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Niet bij lenen! Discrimineren als de besten! Als je bestuurder of directeur bent, weigeren ze jou bij voorbaat! Je wordt onmiddellijk aangemerkt als dief en crimineel omdat je “teveel macht” zou hebben. Maar ze laten je eerst twee weken lang God weet welke vertrouwelijke informatie aanleveren. Zullen ze van genoten hebben. Walgelijke en arrogante club. Kijk ook hieronder hoe ze op klachten reageren. Te triest voor woorden.
Beste Henk, Bij het beoordelen van uw aanvraag willen wij een zo goed mogelijk beeld krijgen van uw situatie. Het kan dus zijn dat wij inderdaad aanvullende informatie opvragen om te kijken welk inkomen wij mee kunnen nemen in de berekening. Vervelend om te horen dat u dit proces als dusdanig heeft ervaren bij ons. Mocht u nog vragen hebben over uw aanvraag kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
10 beste
Beste Jacques, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Ik had een overbruggingskrediet voor 2 maanden van slechts €3000 nodig, maar moest minimaal €5000 aanvragen. Je moet vervolgens je hele doopziel lichten, allerlei zaken aanleveren en toestemming tot onder andere bakgegevens toestaan, tot zover logisch. Vervolgens wordt ik 4x gebeld om nog eens pietluttige zaken toe te lichten. Alles bij elkaar duurde dit 3 weken en nog geen beslissing door Freo. Dat terwijl er bij ons maandelijks écht genoeg binnenkomt en de vaste kosten laag zijn... Tussentijds had ik voor een andere oplossing gezorgd. Ooit eens, toen nog Rabobank, een overbrugging aangevraagd, was binnen 3-4 dagen geregeld. Opzeggen van de overeenkomst was overigens wel zo geregeld, vandaar nog sterren.
Beste Herman Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Bij het beoordelen van een aanvraag moeten wij een goed beeld hebben van de financiële situatie. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op het telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Aanvraag autolening stopgezet. Freo pluist je hele rekening uit en stelt vragen over dingen die niets met inkomen of de leningaanvraag te maken hebben (inhoud hobby website bv) vraagt telefonisch om extra documenten en wil dit niet schriftelijk bevestigen. Ze schenden je privacy en zeggen dat dat "noodzakelijk is voor de beoordeling", terwijl alleen inkomen en vaste uitgaven daarvoor van belang zijn. Aanvraag daarom geannuleerd.
Beste Daniel, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Bij het beoordelen van een aanvraag moeten wij een goed beeld hebben van de financiële situatie. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice
Als je mij vraagt wat ik heb gedaan met een opname van €800,00 dan schendt je in mijn optiek een hoop privacy ik ga dan ook de lopende lening bij jullie zsm inlossen en ga tevens naar een andere bank die beter inzicht heeft hoe de persoonlijke omstandigheden van klanten zijn . Geeft voor mij verder niks ik ben het al weer kwijt . Maar vind dit erg kwalijk . Met vriendelijke groeten Jimmy Roelvink
Beste Jimmy, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Het kan zijn dat wij aanvullende vragen hebben aan de hand van de door u aangeleverde documenten. Mocht u hier vragen over hebben, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op telefoonnummer 088-3210003. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
/
Beste Filip, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Ik hop het dat Alles rond komt groetjes
Beste Rüstem, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Na drie weken bezig te zijn word er weer wat gevraagd Ik had alle papieren aangeleverd en na zelf bellen! Word er weer om een papier gevraagd De zogenaamde spoed die men beloofd , is er niet
Beste Rob, Bedankt voor uw feedback! Het kan zijn dat wij aanvullende vragen voor u hebben aan de hand van de door u aangeleverde documenten. Jammer dat u het proces zo heeft ervaren. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Ple help
Dear Kadir, Thank you for your review. You can call us on 088-3210003. We are then able to better help you and answer the questions you have for us. With kind regards, Daan Freo Customer Service
Als je niet digitaal goed onderlegd bent is de aanvraag een vrij ingewikkelde procedure om te doorlopen. Ik begrijp dat dat nodig is om het proces goed te laten verlopen. Maar ik denk dat dit ook een reden is voor mensen met een wat minder computer kennis om af te zien van een lening afsluiten bij Freo.
Beste Peter, Bedankt voor de vier-sterren review. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
In mijn aanvraag zijn er door twee mensen twee verschillende criteria voorgelegd. Op deze verbazing heb ik gevraagd naar het beleid wat vertegenwoordigd werd. Dit kan freo tot op heden niet aanleveren. Het lijkt me als gerenommeerde merk van de rabobank toch dat er transparantie kan zijn. Ik vraag het mijzelf dan ook af op welke gronden ik word gediscrimineerd als klant van Rabobank nota bene. ??
Beste Pim, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Aan de hand van de gegevens die u heeft achtergelaten, kan ik helaas geen aanvraag vinden waardoor ik niet kan zien welke collega u gesproken heeft. Neemt u even contact met ons op via 088-3210003? Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Er wordt langs elkaar heen gewerkt en hierdoor gaat er kostbare tijd verloren. Er werd tot 3x toe dezelfde vragen gesteld en vervolgens kon je weer 2 tot 3 werkdagen wachten voordat er verder werd gegaan met de procedure. Medewerkers waren niet duidelijk met wat ze uiteindelijk nodig hadden of wat ze wensten. Het heeft heel veel stres en frustratie opgeleverd voordat alles uiteindelijk geregeld was.
Beste Aartje, Bedankt voor de review. Vervelend om te horen dat het proces als dusdanig is ervaren. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
Ja ja god
Beste Kaxper, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Voor een digibeet als ik, is het een crime een lening aan te vragen. Via de Rabobank was het veel eenvoudiger geweest, immers alle financiële gegevens zijn bekend. Wel zijn de medewerkers van Freo ontzettend aardig en behulpzaam
Beste Antine de Bruin, Bedankt voor de review. Freo is een dochteronderneming van de Rabobank, maar opereert onafhankelijk van de Rabobank. Daarom heeft Freo geen inzicht in gegevens die bij de Rabobank lopen. Hierdoor vragen wij benodigde documenten op zoals een bankrekeningafschrift. Fijn om te horen dat het contact met onze medewerkers als prettig is ervaren! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Gewoon duidelijk richting klant . Geen onzin gewoon zeggen waar het op staat . Gaat niet om snoepjes dus heeft tijd nodig .. Gewoon top Peter s
Beste Peter s, Fijn om te horen dat u het zo heeft ervaren. Bedankt voor het begrip. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
kasandra
Beste Kasandra, Bedankt voor de review en de sterren. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Afgehandeld binnen het termijn wat stond aangegeven.
Beste, Bedankt voor de mooie vijf-sterren review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice
vriendelijk betrouwbaar en goede service
Beste j van der dong lap, Bedankt voor de review en de 5 sterren! Goed om te horen dat u goed bent geholpen! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Het is mijn tweede keer bij Freo klantvriendelijk snel en duidelijk
Beste Orhan, Bedankt voor uw 5-sterren review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
good
Beste Samet, Bedankt voor uw review en de 5-sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
goede hulp aan telefoon! snelle verwerking!
Beste Hajo, Bedankt voor de review en de 5 sterren. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Wanneer de middelen er zijn is er snel en gemakkelijk een lening geregeld.
Beste Joke, Bedankt voor de review en de 5 sterren. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Volgens hun site en ook wanneer je een aanvraag hebt gedaan, word er geadverteerd dat je niet speciaal documenten hoeft aan te vragen want alles kunnen ze digitaal aanvragen via uwv etc. Dit klopt niet, ze willen alsnog de salarisstroken en werkgeversverklaringen etc. De advertering makkelijk en snel klopt dus niet. Verder fijn bedrijf en als het eenmaal geregeld is staat het ook direct op je rekening. Tip: zorg ervoor dat je alle documenten die standaard bij alle lening aanvragen worden gevraagd gewoon hebt staan, dat scheel tijd als ze het bij je opvragen.
Beste S, Bedankt voor de review. Via de digitale omgeving kan inderdaad alles gekoppeld worden. Echter kan het voorkomen dat het niet goed is binnengekomen, dan kunnen we vragen om aanvullene documenten, die inderdaad verzameld moeten worden. Fijn om te horen dat het na de aanlevering goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.