Filters

10

Heel klantvriendelijk jarenlang doorlopend krediet gehad

Heb goede duidelijke service ervaren, app was hartstikke gemakkelijk en sowieso de communicatie heb ik als prettig ervaren. Natuurlijk kost lenen geld, maar als je dan bij een vertrouwde partij zit is dat toch erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
2

Freo discrimineert!

Niet bij lenen! Discrimineren als de besten! Als je bestuurder of directeur bent, weigeren ze jou bij voorbaat! Je wordt onmiddellijk aangemerkt als dief en crimineel omdat je “teveel macht” zou hebben. Maar ze laten je eerst twee weken lang God weet welke vertrouwelijke informatie aanleveren. Zullen ze van genoten hebben. Walgelijke en arrogante club. Kijk ook hieronder hoe ze op klachten reageren. Te triest voor woorden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Beste

10 beste

  • Aanbevelen? Ja
4

Te vaak te veel info gevraagd

Ik had een overbruggingskrediet voor 2 maanden van slechts €3000 nodig, maar moest minimaal €5000 aanvragen. Je moet vervolgens je hele doopziel lichten, allerlei zaken aanleveren en toestemming tot onder andere bakgegevens toestaan, tot zover logisch. Vervolgens wordt ik 4x gebeld om nog eens pietluttige zaken toe te lichten. Alles bij elkaar duurde dit 3 weken en nog geen beslissing door Freo. Dat terwijl er bij ons maandelijks écht genoeg binnenkomt en de vaste kosten laag zijn... Tussentijds had ik voor een andere oplossing gezorgd. Ooit eens, toen nog Rabobank, een overbrugging aangevraagd, was binnen 3-4 dagen geregeld. Opzeggen van de overeenkomst was overigens wel zo geregeld, vandaar nog sterren.

  • Aanbevelen? Nee
2

Aanvraag geannuleerd wegens privacyschending

Aanvraag autolening stopgezet. Freo pluist je hele rekening uit en stelt vragen over dingen die niets met inkomen of de leningaanvraag te maken hebben (inhoud hobby website bv) vraagt telefonisch om extra documenten en wil dit niet schriftelijk bevestigen. Ze schenden je privacy en zeggen dat dat "noodzakelijk is voor de beoordeling", terwijl alleen inkomen en vaste uitgaven daarvoor van belang zijn. Aanvraag daarom geannuleerd.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht inschatten van situaties

Als je mij vraagt wat ik heb gedaan met een opname van €800,00 dan schendt je in mijn optiek een hoop privacy ik ga dan ook de lopende lening bij jullie zsm inlossen en ga tevens naar een andere bank die beter inzicht heeft hoe de persoonlijke omstandigheden van klanten zijn . Geeft voor mij verder niks ik ben het al weer kwijt . Maar vind dit erg kwalijk . Met vriendelijke groeten Jimmy Roelvink

  • Aanbevelen? Nee
10

oo

/

  • Would you recommend us? Yes
10

Dank je wel zal ık zege

Ik hop het dat Alles rond komt groetjes

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slechte communicatie

Na drie weken bezig te zijn word er weer wat gevraagd Ik had alle papieren aangeleverd en na zelf bellen! Word er weer om een papier gevraagd De zogenaamde spoed die men beloofd , is er niet

  • Aanbevelen? Nee
9

Kadir

Ple help

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geregeld, maar wel ingewikkelde procedure

Als je niet digitaal goed onderlegd bent is de aanvraag een vrij ingewikkelde procedure om te doorlopen. Ik begrijp dat dat nodig is om het proces goed te laten verlopen. Maar ik denk dat dit ook een reden is voor mensen met een wat minder computer kennis om af te zien van een lening afsluiten bij Freo.

  • Aanbevelen? Ja
1

Twee verschillende maten

In mijn aanvraag zijn er door twee mensen twee verschillende criteria voorgelegd. Op deze verbazing heb ik gevraagd naar het beleid wat vertegenwoordigd werd. Dit kan freo tot op heden niet aanleveren. Het lijkt me als gerenommeerde merk van de rabobank toch dat er transparantie kan zijn. Ik vraag het mijzelf dan ook af op welke gronden ik word gediscrimineerd als klant van Rabobank nota bene. ??

  • Aanbevelen? Nee
2

Geen prettige ervaring

Er wordt langs elkaar heen gewerkt en hierdoor gaat er kostbare tijd verloren. Er werd tot 3x toe dezelfde vragen gesteld en vervolgens kon je weer 2 tot 3 werkdagen wachten voordat er verder werd gegaan met de procedure. Medewerkers waren niet duidelijk met wat ze uiteindelijk nodig hadden of wat ze wensten. Het heeft heel veel stres en frustratie opgeleverd voordat alles uiteindelijk geregeld was.

  • Aanbevelen? Nee
9

Ich jasne gos

Ja ja god

  • Aanbevelen? Ja
4

Omslachtige aanvraagprocedure

Voor een digibeet als ik, is het een crime een lening aan te vragen. Via de Rabobank was het veel eenvoudiger geweest, immers alle financiële gegevens zijn bekend. Wel zijn de medewerkers van Freo ontzettend aardig en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwaliteit

Gewoon duidelijk richting klant . Geen onzin gewoon zeggen waar het op staat . Gaat niet om snoepjes dus heeft tijd nodig .. Gewoon top Peter s

  • Aanbevelen? Ja
9

kasandra

kasandra

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Afgehandeld binnen het termijn wat stond aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon goed

vriendelijk betrouwbaar en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Tweede keer geleend en snel afgehandeld

Het is mijn tweede keer bij Freo klantvriendelijk snel en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

oke

good

  • Bize tavsiye eder misiniz? Evet
10

super geregeld!!

goede hulp aan telefoon! snelle verwerking!

  • Aanbevelen? Ja
10

Simpel, vertrouwd geld lenen

Wanneer de middelen er zijn is er snel en gemakkelijk een lening geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
5

Als het eenmaal geregeld is dan is het prima

Volgens hun site en ook wanneer je een aanvraag hebt gedaan, word er geadverteerd dat je niet speciaal documenten hoeft aan te vragen want alles kunnen ze digitaal aanvragen via uwv etc. Dit klopt niet, ze willen alsnog de salarisstroken en werkgeversverklaringen etc. De adver****** makkelijk en snel klopt dus niet. Verder fijn bedrijf en als het eenmaal geregeld is staat het ook direct op je rekening. Tip: zorg ervoor dat je alle documenten die standaard bij alle lening aanvragen worden gevraagd gewoon hebt staan, dat scheel tijd als ze het bij je opvragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Werd zeer duidelijk uitgelegd.

Van begin tot eind goede begeleiding in alle stappen die genomen moesten worden. Bij het toesturen van de gegevens werd zeer duidelijk uitgelegd wat te doen en ging vlot. Vriendelijk en klantgericht personeel aan de telefoon.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Fellenoord 17

5612 AA Eindhoven

088-321 00 03

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.