Vooraf alle informatie duidelijk beschikbaar, het proces van offerte tot overeenkomst wordt goed digitaal ondersteund.
Beste René, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven! Het is erg fijn om te lezen dat u het digitale aanvraag proces als duidelijk heeft ervaren. We hopen natuurlijk dat de online omgeving het zo eenvoudig mogelijk maakt om alles spoedig en helder te laten verlopen. Heeft u nog vragen of opmerkingen, dan kunt u ons telefonisch bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Fijn dat jullie nog even telefonisch contact opnemen of alles goed is gelopen met de lening. Ik had verder geen opmerkingen. Alles is goed en snel verlopen.
Beste Astrid, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te zien dat u het telefonisch contact als goed heeft ervaren en dat u daarmee ook goed bent geholpen. Wij staan telefonisch voor u klaar mocht u eventueel nog andere vragen of opmerkingen hebben. U kunt ons dan contacteren via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Mijn ervaring is heel goed overgekomen!!
Beste Romeo, Erg bedankt voor het schrijven van een review. Wat goed om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad en dat alles goed is bevonden! Mocht u nog vragen hebben of nog toelichting willen geven, kunt u ons telefonisch contacteren via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Voordat het te negatief wordt, mijn aanvraag is goedgekeurd. De weg er naar toe was lang, moeilijk, en complex. De aanlever app is niet goed doordacht wat het stappen plan aangaat. De automatische aanmeldingen bij de verschillende instituten werkt niet naar behoren. Het uploaden van gegeven is omslachtiger als gedacht, en wanneer al de gegevens van de bank van je partner worden gevraagd, blijft de app inloggen in jou bankgegevens. De telefonische helpdesk die je bij de aanvraag dan ook geregeld aan de telefoon hebt is daartegen goed, maar zou eigenlijk niet nodig moeten zijn…..
Beste Ivar-Jörgen, Bedankt dat u een review heeft geschreven. Het is jammer om te lezen dat de weg naar de lening complex en lang was voor u. Wanneer er moeilijkheden zijn tijdens het aanleverproces, is onze klantenservice er om u te woord te staan. Natuurlijk hopen we dat de omgeving naar verwachting werkt waardoor het proces niet lang en complex is. Wanneer u tegen andere moeilijkheden aanloopt, of wanneer u vragen hebt, kunt u ons bereiken via 088-3210003. U kunt ons ook contacteren, mocht u uw review verder met ons willen bespreken. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Goed en snel. Een woord: Tevreden.
Beste Ruud, Hartelijk dan voor het schrijven van een review! We zijn erg blij om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Mocht u nog opmerkingen of vragen hebben, kunt u ons bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Ben tevreden ,zijn vriendelijk,en het is duidelijk wat uitleg betreft
Beste Bianca, Erg bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze service en uitleg. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons contacteren via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Hoe goeie service , duidelijk .
Beste DJ, Bedankt dat u een review heeft geschreven! Goed om te lezen dat onze service goed en duidelijk is geweest. Mocht u meer toelichting willen geven omtrent uw beoordeling kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003. Bedankt voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Kwa rente zit je bij Freo gewoon het meest gunstig. Aanvraag verliep soepel en ik was verrast hoe makkelijk het aanleveren van stukken tegenwoordig gaat :) Wij zijn erg tevreden!
Beste Bas, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten! Fijn om te horen dat het aanvraagproces soepel is verlopen! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over Freo! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Vlotte service en alles verliep erg soepel.
Beste Henk, Bedankt voor de review van een 9! Goed om te lezen dat de service vlot en soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
De zin zegt alles.
Beste Henk, Allereerst bedankt voor uw beoordeling van een 10! Goed om te horen dat we u op professionele manier hebben kunnen helpen en dat u de betrokkenheid waardeert. Bedankt voor de aanbeveling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Fijn contact gehad , zeer duidelijke uitleg.
Beste Ar, Bedankt voor uw beoordeling van maar liefst een 10! We vinden het belangrijk dat u duidelijke uitleg ontvangt op een vriendelijke wijze. Goed om te lezen dat dit bij u het geval is geweest! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Traject van aanvragen verloopt soepel. Snel contact en levering. Minpunt vind ik wel dat je, als je een en/of rekening hebt, niet digitaal kunt ondertekenen. Dat staat ook nergens vermeld. Printen, tekenen, scannen, uploaden is niet meer van deze tijd.
Beste Bart, Bedankt voor uw beoordeling van een 7! Fijn om te horen dat het aanvraagproces spoedig en soepel is verlopen voor u. Ook willen we u bedanken voor uw tip omtrent de digitale ondertekening. We gaan proberen dit in de toekomst wel beter mogelijk te maken! Bedankt voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Zijn bij eventuele vragen gewoon goed telefonisch bereikbaar. Zoeken de zaken goed voor je uit en komen met duidelijke uitleg.
Beste Carla, Bedankt voor uw review! We vinden het belangrijk dat we goed te bereiken zijn, om eventuele vragen met u door te nemen. Daarbij streven we bij Freo ook naar duidelijkheid, zodat u weet waar u aan toe bent. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Super vriendelijk te woord gestaan.
Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u vriendelijk bent geholpen door onze klantenservice, dat is uiteraard ons doel. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons telefonisch bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Het eerste contact was prettig. Er werd echt meegedacht wat het beste bij mij past. Ze kwamen zelfs met een oplossing om mijn maandkosten te verlagen. Heb al vaker met dergelijke bedrijven te maken gehad, maar dat was steeds statisch. Bij Freo was het contact altijd vriendelijk en kreeg ik het gevoel belangrijk te zijn en we d de tijd genomen. Er werd zowel telefonisch als per mail gecommuniceerd over de voortgang van de aanvraag. Alles werd vlot (ongeveer een week, feestdagen ertussen) afgehandeld conform afspraak. Wellicht ten overvloede maar de communicatie was altijd vriendelijk en kennis/kunde van de medewerker ook. Daarnaast niet een keer uren hoeven volgende achten bij opbellen. De Rabobank verbindt er niet voor niets zijn naam aan. Dat geeft op voorhand al vertrouwen als je iets zoekt in het woud aan financierders. Geen 5 sterren omdat ze een specifieke betaling graag verklaard zagen, terwijl ik het al genant vindt om vanwege wet- en regelgeving je hele financiële handel en wandel met totaal onbekenden te moeten delen. Hier kan Freo als organisatie weinig aan veranderen.
Beste Arie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven! Persoonlijk en duidelijk zijn staan bij Freo hoog in het vaandel. Wij vinden het daarom ook erg prettig om te horen dat dit is gelukt tijdens het contact wat u had met onze klantenservice. Ook is het goed om te horen dat wij u spoedig hebben kunnen helpen binnen de verwachtingen. Wij willen u nogmaals bedanken voor uw review en voor uw aanbeveling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Doordat kosten van verbouwing door tegenvallers tegen vielen niet 1 maar 2 keer lening kunnen verhogen om zo toch alles netjes te kunnen afronden
good client user interface and customer service. out of the working hours service and swift serivce in case of urgent situations. some points to improve: 1. Let the clients know that BKR update includes not just the loan amount but the interst paid as well. 2. A extra serivce needed while closing up the loan amount in advance for calculation of daily interest.
Dear, Thank you for leaving your review! We are glad to hear that you rate our user interface and customer service. Thank you as well for leaving your suggestions for improvements, we will take this with us to improve our process. Kind regards, Jasper Freo Customer Services.
Ik heb een ;ening gesloten welke anders moest. Hiervoor werd ik persoonlijk benaderd. Na het afsluiten werd nog nagebeld of alles was zoals gewenst en hoe de 1e rente en aflossing werden gedaan. Ik had hier een zeer goed gevoel bij.
Beste John, Bedankt voor uw review! Bij Freo houden we van een persoonlijke benadering, om deze reden heeft telefonisch contact onze voorkeur. We vinden het belangrijk dat alles naar wens is, vandaar dat we ook ná goedkeuring dit nog even met u bespreken. Fijn om te horen dat u dit als positief heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Duidelijk
Beste Carlos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Bij Freo proberen we alles zo duidelijk mogelijk te maken voor u, fijn dat u dit ook zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Het gesprek is prettig verlopen ondanks dat het inhoudelijk niet echt nodig waa geweest. Maar altijd prima voor wat extra aandacht en attentie op de lopende zaken
De service is erg goed, Freo is toegankelijk in de manier van aanvragen en e.e.a. is snel geregeld.
Beste Rob, Allereerst bedankt dat u een review heeft geschreven! Dit met de beoordeling van een 10! We vinden het erg fijn om te horen dat u zowel de service als het proces als goed, toegankelijk en snel heeft ervaren. Daarnaast willen we u ook bedanken voor uw aanbeveling. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Zeer makkelijk verlopen aanvraag met goede na afhandeling en uitleg
Makkelijke procedure en boetevrij aflossen.
Beste Hessel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn om te horen dat u de procedure en het boetevrij extra aflost als gemakkelijk ervaart, dit is natuurlijk ook vanuit ons de insteek! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Ik had al een lening lopen maar wilde een nieuwe voor de verduurzaming van mijn huis. Ererst een leuk gesprek gehad, documenten geüpload, toen nog wat vragen en vervolgens was het binnen een werkdag geregeld, echt super.
Beste Hannah, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u opnieuw voor Freo kiest. Daarnaast vinden we het prettig om te horen dat u het gesprek als leuk heeft ervaren én dat u het geld snel heeft ontvangen! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice.
makkelijk in te vullen
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.