Klant onvriendelijk

Freo doet aan leeftijds discrimatie zeggen eenzijdig doorlopend krediet op als je 60 wordt willen dan weten wat je inkomsten zijn op 67 jaar Kunnen het wel omzetten naar persoonlijke lening is zogenaamd goedkoper ( voor sukkels ) Bedankt voor uw service freo

Beste Cor, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zeggen niet zomaar een doorlopend krediet eenzijdig op zodra onze klant 60 wordt, dus ik zou graag met u in contact komen om samen te kijken wat er precies gebeurd is. Ik kan aan de hand van de achtergelaten gegevens geen dossier vinden. Belt u ons even? Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Klantvriendelijk

Snelle reactie op mijn aanvraag. Vriendelijke te woord gestaan aan de telefoon

Beste Bernard, Bedankt voor de review. Wij vinden het fijn om te horen dat u onze service zo prettig ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Sanne Freo Klantenservice

Fijn

We zijn fijn en snel geholpen. Ook de klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk.

Beste William, Dank voor het prachtige cijfer en de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Geweldig geholpen

heel klantvriendelijk!

Beste Raishel, Hartelijk dank voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Goeie snelle onverwachte service!

Super service!

Beste Don, Dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Duurt te lang. Krijg 3 keer dezelfde vraag terug.

Duurt te lang. Krijg 3 keer dezelfde vraag terug. Valt me erg tegen. Had al eerder een lening gehad, altijd ook op tijd betaald en eerder afgelost dan was afgesproken.

Beste J., Het is voor ons belangrijk dat alle zaken duidelijk zijn, hierdoor kan het zijn dat we soms bepaalde zaken verduidelijkt willen hebben. Wat vervelend dat het voor u tegengevallen is. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Prima, snel en eenvoudig

Beste Freddy, Wat een prachtig cijfer! Dank voor de review. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Makkelijk, duidelijk en snel

Het offerte traject was snel geregeld, ondertekenen middels de app van de bank heel makkelijk. Bovendien weet ik uit ervaring dat de klantenservice heel goed is.

Beste Marleen, Wat een mooi cijfer! Wij doen ons best om het proces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Cleo Freo Klantenservice

Fijne service

Een aantal keer contact gehad met jullie en vriendelijk geholpen. Ook ging alles vlot. Zeker gezien jullie lage rente en snelle service zou ik jullie iedereen aanbevelen

Beste C, Fijn dat alles vlot is verlopen. Dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Cleo Freo Klantenservice

erg goed

Keurige uitleg goede vragen, goede controle en zodra het door is, erg snel je geld. Gewoon allemaal naar tevredenheid geregeld.

Beste Yvonne Hartelijk dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Cleo Freo Klantenservice

Snel, soepel en goed ondersteund

Gaat makkelijk met de app om zaken te uploaden. Toen het toch even mis ging, werd er snel geschakeld. Top geholpen

Beste Ben, Dank voor de mooie review! We doen ons best om het proces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice

Duidelijk en snel!

Helder, duidelijk, goede informatie, en goede rente

Beste Karin, Hartelijk dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Zeer professionele en snelle afhandeling

Alles ging voorspoedig Een minpuntje is dat het aanleveren van stukken wat moeizaam ging. Aanlever app en freo app samen openen is wat moeilijk op de mobieletelefoon. Verder ook pincode welke niet gelijk voorhanden was. Met uilleg van medewerkster Marissa die vertelde alles via de tablet aan te leveren en pincode via sms aan te vragen ging het daarna goed. Een pluim voor Marissa.

Beste Sandra, Dank voor de review! Wat fijn dat het gelukt is na de hulp van onze collega Marissa. Ik zal de mooie complimenten aan haar doorgeven. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Snel en duidelijk top

Dat er snel en duidelijk gereageerd wordt en het geld snel wordt gestort.

Beste Frans, Fijn dat alles vlot geregeld was. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Duidelijke en gebruiksvriendelijke kredietaanvraag.

Lening binnen een week geregeld. Half telefonisch en half via het internet. De app is geweldig om de status van aanvraag bij te houden. Je kan ook via de app bij- en afschrijvingen inzien en ook boetevrij extra aflossen kan via de app. Een hick up, ze hadden een gegeven verkeerd genoteerd maar dit was dezelfde dag gecorrigeerd waardoor de lening dezelfde dag werd gestort.

Beste SH, Dank voor dit mooie cijfer en de review. Ik ga de complimenten doorgeven aan mijn collega's! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Lening vlot geregeld

Aanvraag lening ging redelijk vlot. Het verzamelen van de benodigde informatie vond ik wel een dingetje. Echter na acceptatie was het geld snel op onze bankrekening. De Freo-app is heel duidelijk en makkelijk in het gebruik. Alle informatie is hierop terug te vinden en meer.

Beste Onno, Dank voor de review en het mooie cijfer! Fijn dat de beoordeling goed verlopen is en het geld snel op uw rekening stond. Veel plezier met uw leendoel. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Makkelijk en duidelijk aan te vragen.

De aanvraag is duidelijk en geeft precies aan wat er ingeleverd moet worden. En dit is makkelijk te downloaden.

Beste Rob, Dank voor deze mooie review. Wat fijn dat het aanleveren en beoordelen soepel verlopen is! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Het duurde onnodig lang, dit ben ik niet gewend bij Freo

- Door herhaling van dezelfde strekking van de vragen duurde het onnodig te lang. - Sommige vragen waren gebaseerd op aannames. Voor het uitsluiten van risico’s zou ik feitelijke vragen stellen.

Beste Ismail, Voor een goede beoordeling kan het zijn dat wij bepaalde zaken extra duidelijk moeten krijgen. In die gevallen moeten we soms wat meer vragen stellen over dezelfde onderwerpen. Ik vind het dan ook vervelend dat het langer heeft geduurd dan u van ons gewend bent. Ik wil u danken voor de feedback! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Snelle zeer prettige service

Prettige gang van zaken. Snelle vlotte beoordeling en terugkoppeling. Heldere communicatie.

Beste Ruben, Wat een prachtige review zeg! Bedankt voor deze 10. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Goede duidelijke uitleg en goede service.

Goede duidelijke service en goede uitleg. De medewerkers van Freo kijken goed watvoor lening er er bij je inkomsten past.

Beste Danielle, Wij vinden het inderdaad belangrijk dat een lening goed past bij een klant. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Onbeschofte klanten service bij afsluiten lening

Ik verdien netto €1900 met een vast contract, ben 44 jr en vroeg om een €5500 lening met een kleine schuld bij een credit card bedrijf en een huur van €220 (oorspronkelijk €450). De medewerkster was heel onvriendelijk en uit de hoogte, zo erg dat ik het gevoel kreeg dat ik om iets onmogelijks vroeg. De lening werd afgewezen. NOOIT MEER FREO!

Beste Jolanda, Dank voor de feedback. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Graag zouden wij met u in contact komen om te kijken wat er mis is gegaan. Aan de hand van de gegevens die u heeft achtergelaten, kan ik helaas geen aanvraag vinden waardoor ik niet kan zien welke collega u gesproken heeft. Neemt u even contact met ons op via 088-3210003? Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Zorgvuldig maar langlopend

Het beoordelingsproces heeft anderhalve week in beslag genomen en tijdens die anderhalve week is 4 x contact geweest naar aanleiding van vragen van de beoordeler. Ik vind het goed dat Freo hier zorgvuldig mee omgaat en klanten wil behoeden voor financiele keuzes die onverantwoord zijn. Wel had ik graag gezien dat het sneller was gegaan en dat men minder vaak was teruggekomen op dezelfde vraag. Ik heb in 2 gesprekken een mondelinge toelichting gegeven, na de 3e keer heb overzichten en schermafdrukjes gestuurd en toen pas leek het antwoord te worden geaccepteerd. Vraag -als je bewijs wilt zien- dan direct daarna, dat scheelt ons beiden tijd.

Beste Michel, Hartelijk dank voor uw feedback. Van reviews als deze kunnen we alleen maar leren. In sommige gevallen heeft de acceptant extra duidelijkheid nodig over bepaalde zaken. We vragen dit uiteraard vanuit zorgplicht. Hopelijk is het uiteindelijk allemaal duidelijk geworden. Nogmaals dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

erg omslachtig

Ik vond vooral het aanleveren erg omslachtig, ik had even tijd nodig om door te krijgen hoe dingen werken. Digitaal werkt e.e.a. ook niet altijd optimaal is mijn ervaring. Ik heb diverse malen gebeld om uitleg te krijgen, dit ging meestal wel goed Toen ik dit eenmaal door had kon ik er aardig mee overweg en is het goed gekomen.

Beste Wim, Wat vervelend dat het digitaal aanleveren niet vlot verlopen is. Wij, als digitale kredietvestrekker, streven ernaar om zoveel mogelijk digitaal te kunnen regelen. Goed om te horen dat mijn collega's u goed (telefonisch) geholpen hebben & dat het uiteindelijk allemaal gelukt is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Prima, alleen duurde de procedure lang naar mijn mening.

Goed geholpen, Procedure duurde lang. Ben zeer tevreden.

Beste Andre, Dank voor de feedback. Soms hebben we nog wat aanvullende vragen na het ontvangen van de documenten, dan wordt de doorlooptijd wat langer dan gepland. Fijn dat we u als klant kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Prima geregeld

Snel en duidelijk

Beste Mariska, Dank voor de review en het prachtige cijfer! Daar zijn we heel blij mee. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.