Aardig dat ze mij informeerde dat ik een betaling moest doen van 77.48 euro maar geheel komt een beetje betuttelend over.
Beste Henk, Bedankt voor uw review! Wij wilde u zeker niet betuttelen. Voor Freo is betrokkenheid erg belangrijk. Zo willen wij u dit maal op een gepaste wijze informeren over de betaling van de voorlooprente. Mocht u nog uw ervaring verder willen toelichten, dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Zo kunnen wij onze klantenservice verder verbeteren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Only clients with permanent jobs can access to the loans. As researchers with temporary jobs, even with high-level diplomas (PhDs) it is not possible to get a loan for 5-years.
Dear Cristian, Thank you for your review. We are sad to hear that we did not meet your expectations. It is true that we can't include all types of income, but we could speak with you to discuss your situation. Maybe we can provide you with some more information. If this is something you want you can contact us on 088-3210003. Kind regards, Marijn Freo Klantenservice
De aanvraag duurde iets langer vanwege drukte. Dit werd duidelijk gecommuniceerd. De afhandeling die volgde gebeurde snel en correct.
Beste M.E, Bedankt voor uw review! We doen uiteraard ons best om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken. Mocht het voorkomen dat het wat langer duurt dan gebruikelijk, proberen we dit natuurlijk richting u te communiceren. Goed om te horen dat u aangeeft dat de verdere afhandeling snel en correct heeft plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Snelle service
Beste Matrine, Bedankt voor uw review van maar liefst 5-sterren. Fijn dat wij u snel verder hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Nare ervaring Freo lening aanvraag. Onprofessioneel gedrag: luister niet naar klant, arrogant met woorden als het is een groot bedrag, wij moeten weten wat je met ons geld doet... Zelf een tweede Freo medewerker heeft tunnel visie en gaat in overleg met de eerste medewerker. Nog erger verdraait klant woorden. Het meest vervelend is dat Rabobank verwijst naar Freo. Klant nare ervaring. Mijn gedachte nooit weer, bedankt.
Beste, Bedankt dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen. Om te kunnen bepalen of wij u de lening kunnen financieren, dienen wij te weten waar het geld naartoe gaat. Er zijn verschillende leendoelen die wij niet mogen financieren en deze moeten wij kunnen uitsluiten. Wij gaan hier uit van uw eerste antwoord. Daarom is een overleg met de eerste medewerker hier in onze ogen dan ook gepast. Tunnel visie is natuurlijk nooit onze bedoeling. Mocht u dit zo hebben ervaren dan horen wij graag uw verhaal in hoe we dit kunnen verbeteren. Moch u hierin geïntresseerd zijn dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
De aanvraag werd snel behandeld. Ook de resterende vragen werden snel behandeld en opgelist.
Beste Piet, Dank voor uw review! Fijn om te horen dat uw aanvraag snel behandeld is. Het kan voorkomen dat we bij u terugkomen met aanvullende vragen, om uw aanvraag volledig helder te krijgen. Prettig om te horen dat dit ook snel opgelost is. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
ik wou 35000 lenen , bestaand uit 31500 voor aankoop schiphuis en 3500 voor de overdrachts belasting (10,4%)en notariskosten. mocht echter alleen het aankoop bedrag lenen , nu met eigen spaargeld wel goed gekomen , maar niet echt klantvriendelijk. een Persoonlijke lening moet je toch overal voor kunnen gebruiken?
Beste Pieter Jan van Zandbergen, Bedankt dat u de tijd neemt om uw feedback te geven. Freo financiert bepaalde leendoelen wel, maar andere ook niet. In uw geval betekent dit helaas dat we u niet het volledig bedrag kunnen bieden wat u voor ogen heeft. Dit heeft met ons beleid te maken. Het is voor ons dan ook erg belangrijk om dit transparant naar u te communiceren. Mocht u nog meer willen weten over onze beweegredenen dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Good
Dear Angel Petrov, Thank you for your review. It is good to know that you find our services good! We also see that there is room for improvement. If you would like to clarify that, you can call us on 088-321 00 03. Kind regards, Daan Freo Customer Services
Alles verliep goed en ik ben goed geholpen
Beste Mariam Rahimi, Bedankt voor uw review! Het doet ons goed om te horen dat u zo positief bent over Freo. We zullen bij toekomstig contact dit minimaal proberen te evenaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Netjes, en snel geholpen. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Beste Marlies, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review achter te laten. We streven naar snel en prettig contact, we vinden het daarom fijn om te horen dat u het contact met de klantenservice ook zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Korte lijnen,duidelijkheid en goed kunnen luisteren waardoor ze gelijk begrijpen wat je graag zou willen.
Beste Michel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We vinden het fijn dat u het contact met de klantenservice als duidelijk heeft ervaren en dat u aangeeft dat dit soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Alles was duidelijk hoe je de lening moest aanvragen en wachten op de lening was goed gekeurd moest een paar dagen wachten maar was de moeite waard was er erg blij mee dat het was goed gekeurd top. Zeker in de toekomst weer lenen .
Beste Eric, Bedankt voor uw review! Allereerst vinden we het prettig om te horen dat u blij bent met uw goedkeuring! Daarnaast vinden we het fijn om te horen dat u het aanvraagproces als duidelijk heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Alles was snel geregeld en alles binnen een week tijd . Top .
Beste Audtey, Bedankt voor de 5-sterren review! Goed om te horen dat we u spoedig hebben kunnen helpen. Hopelijk is alles naar wens! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Beste mensen, Mijn partner wilde een klein bedrag lenen, met een supergoed inkomen, dit ging volgens jullie niet en ik als partner moest ook op het contract komen te staan voor het kleine bedrag. Nou prima doen we dat. Werd totaal doorgelicht te belachelijk voor woorden zelfs wat mijn eigen dochter, die thuiswonend is aan me overschreef serieus belachelijk. Daarbij kreeg ik als medecontractant geen enkele informatie, geen enkele e-mail totaal niks terwijl we samen moesten tekenen, ik al mijn gegevens en ook e-mail moesten ingeven, terwijl ik dan denk waarom als jullie me toch niet op de hoogte houden, zou fijn zijn als beide partners dit ontvingen allemaal.
Beste Severine, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om te laten weten wat uw ervaring was bij Freo. Helaas is deze ervaring niet zoals gewenst. Bij een aanvraag van 2 contracten is een daarvan de hoofdcontractant. Om ruis en onduidelijkheid te voorkomen voert Freo het contact met de hoofdcontractant. Natuurlijk is er voor de medecontractant altijd de mogelijkheid om contact met ons op te nemen, indien bepaalde informatie gewenst is. Tevens dienen wij vanuit onze zorgplicht bepaalde zaken na te vragen. Ook om dingen uit te sluiten. Wanneer wij dit niet doen, komen er aannames. Dit is voor u en ons ongewenst. Mocht een verdere uitleg gewenst zijn, dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Een vriendelijke medewerkster belde mij om mij te informeren wanneer de eerste betaling zou plaatsvinden en om te vragen of alles naar wens was verlopen. Dit laatste heb ik bevestigd.
Beste Dorothée, Bedankt voor uw positieve review en de 5-sterren beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat u onze service op deze wijze heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Heel goed te woord gestaan en geholpen met een lening voor de aankoop van een auto
Beste Bram, Bedankt voor uw review van maar liefst 5-sterren. Fijn dat we u op een snelle en goede manier verder hebben kunnen helpen met de aanschaf van de auto. Veel veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Prettig en efficient
Beste J.A., Wij willen u bedanken voor uw positieve review! Wij vinden het erg belangrijk dat ons proces en onze communicatie duidelijk en transparant zijn en vinden het dan ook fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Wel toch nog streng, voor een lening van €5000,- , naar mijn mening iets te streng met het na pluizen van de privé rekening van klanten. Puntje van aandacht. Zet ook in de App wanneer de afschrijving plaatsvindt. Of nog beter laat een keuze voor wanneer in de maand ze afschrijven. 3 weken van aanvraag tot geld ontvangen. Toch nog wel lang.
Beste Frank, Bedankt voor de 4-sterren review! We vinden het fijn om te zien dat u tevreden bent met Freo. Toch zien we dat u ook nog feedback voor ons heeft. Bij Freo vinden we het heel belangrijk om een zo compleet mogelijk beeld te krijgen van de financiële situatie zodat we u een zo passend mogelijk aanbod kunnen doen. Met betrekking tot de feedback over de app willen we u bedanken voor het meedenken. Als u meer informatie over uw feedback zou willen geven zouden wij dat op prijs stellen. Zo kunnen we uw feedback zo goed mogelijk oppakken. Als u hiervoor openstaat kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Super service!!!
Beste Smajil, Bedankt voor uw positieve review! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Ook vinden we het fijn dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice
Zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en hebben engelen geduld
Beste Regina, Bedankt voor uw review van maar liefst 5-sterren. Onze (telefonische) communicatie vinden wij erg belangrijk. We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
duidelijk
Beste Rene, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u het aanvraagproces als duidelijk heeft ervaren. Wij willen zo transparant mogelijk zijn en het gevoel van vertrouwen doet ons dan ook erg goed. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Fijne medewerkers die met je mee denken en helpen daar waar nodig. Alles gaat heel snel. Duidelijk contract. Geen rare dingen.
Beste Jenny, Bedankt voor uw beoordeling van maar liefst 5-sterren. Fijn om te horen dat u meerdere onderdelen van onze klantenservice als prettig heeft ervaren. Wij zullen ons best doen om deze ervaring minimaal te evenaren in ons mogelijke aankomende contact. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
We hadden specifieke vragen en zijn zeer duidelijk en snel geholpen, waarbij echt mee is gedacht.
Beste Maarten, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We vinden het enorm fijn om te horen dat we u kunnen helpen met uw vragen. We proberen, waar mogelijk, altijd met u mee te denken, om de meest passende situatie te creëren. Fijn dat dit u zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Van het begin tot het einde goed geholpen en fijn dat alles online aangeleverd kan worden.
Beste Karen, Bedankt voor uw review. Fijn dat u van begin tot eind positief bent over het aanvraagproces. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Moeilijk bereikbaar en onpersoonlijk benaderd geen conecctie met medewerkers alleen maar zakelijk en langzame doorloop
Beste Peter, Allereerst willen we u uiteraard bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Daarbij vinden we het uiteraard enorm vervelend om te horen dat u het contact met de klantenservice als onpersoonlijk heeft ervaren. We zouden dit graag inhoudelijk verder met u door willen nemen, kunt u ons bereiken via 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.