Filters

10

Heldere uitleg

Goed en vertrouwd , ook vriendelijke personeel

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rene, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horen dat u het als dusdanig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

8

Zeer prettig en snel gelopen

Alles soepel verlopen. Geen problemen gehad en goede service.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te horel dat alles soepel is verlopen. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

7

Snelle afhandeling

Vindt wel voor sommige klanten, dat alles digitaal verstuurt moet worden. Is voor enkele klanten misschien t moeilijk. Maar over t algemeen zeer goede en correcte behandeling

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste William, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u ons digitale proces op deze wijze heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

8

ik heb nog geen ervaring

de medewerkers van fredo zijn heel lief en behulpzaam . Ze doen moeite om je te begrijpen en te helpen maar ik heb al mijn aanvraag gedaan maar ik moet nog erop wachten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Safiya, Goed dat u een prettige ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Hopelijk kunnen we u verder helpen met uw aanvraag. Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

10

Vriendelijk, snel en goed geregeld.

Alles ging tijdens de aanvraag vlekkeloos. Contact met de klantenservice als heel goed en prettig ervaren. Er wordt meegedacht en zorgen dat alles in orde is. Ik was wat laat met de aanvraag maar alles werd toch optijd dankzij Freo geregeld. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Frank, Bedankt voor uw review! Fijn dat we u nog optijd hebben kunnen helpen en u het contact met onze klantenservice als dusdanig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

8

Duidelijke informatie

Dexapp geeft goed aan wat nodig is voor de lening

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Frank, Bedankt voor de sterren en de review. Fijn om te horen dat de app overzichtelijk werkt. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

10

Vlot en duidelijk

Aanvraag gedaan , werd binnen 2 dagen gebeld en aanvraag binnen 1 week geregeld! Top

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Edwin, Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Wat fijn dat u het proces op deze manier heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

9

Goede en snelle service

We werden snel geholpen zodat we Duidelijkheid hebben over onze lening Binnen een paar dagen was het geregeld

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jfc, Bedankt voor de mooie 5-sterren beoordeling. Fijn dat u onze service als prettig heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

1

Slechts.

Jullie zijn de slechte bank.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hasan, Vervelend dat u onze service zo heeft ervaren. Wij zouden hierover graag met u in gesprek gaan. U kunt ons hiervoor bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

10

Hai

Halo

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Denis, Bedankt voor de 5 sterren! Mocht u contact willen kunt u ons bellen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice

10

Goed

Snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hans, Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice

4

onduidelijk process en knullige klantgerichtheid

Nadat ik negatieve feedback had achtergelaten bij het afronden van mijn aanvraag (onduidelijke redenen voor weer het moeten uploaden van zelfde documenten die het process iedere keer weer 2 dagen vertragen) werd ik de volgende dag direct terug gebeld door een werknemer. Bij het achterlaten van de feedback was niet duidelijk dat dit niet anoniem was, nog dat ik Freo het recht gaf om mij daarover te contacteren. Hoewel de intentie waarschijnlijk 'klantgerichtheid' is, is de ervaring voor mijn het tegenover gestelde: Ik vraag een lening aan, laat na het afronden van de procedure negatieve feedback achter, en wordt vóór het afhandelen van de aanvraag daarna direct persoonlijk daar op aan gesproken. Het voelde als een tik op de vingers. Leermoment: "laat bij Freo tijdens het process op geen enkel manier merken dat je iets als negatief ervaart, dat zou wel eens consequenties kunnen hebben".

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer/mevrouw Holleboom, Vervelend dat u het prces als negatief heeft ervaren. De reden dat we gebeld hebben is dan ook inderdaad om klantgericht te kijken wat er precies als negatief werd ervaren. Vanuit hier kunnen we dan wellicht onze processen verbeteren. Excuses als dit als negatief is ervaren. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

8

Top geregeld

Alles netjes en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Henri, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice

10

Eenvoudig, makkelijk en klantvriendelijk

Zeer snel via internet een PL kunnen regelen. Daarnaast met fysiek contact zeer klantvriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ko, Bedankt voor de review en de 5 sterren! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice

10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Toprak, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Lisa Freo Klantenservice

10

Veri gut

Mnogo dobro dovolen sam

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Veri Gut, Bedankt voor uw beoordeling van maar liefst 5 sterren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

9

Help

Hallo, ik wil een lening

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marian, Bedankt voor uw beoordeling. Als u meer informatie wilt over lenen kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003 of u kunt op de website een aanvraag indienen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

10

Mariqna

Mariqna

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mariqna, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

10

Kasandra

Kasandra

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kasandra, Bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

9

Yevhenii

Baranov Yevhenii

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Yevhenii, Bedankt voor de sterren! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

10

goed super!!

Teveel goeds

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Demie, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

1

Freo doet aan leeftijdsdiscriminatie

Als 70 jarige kon ik geen relatief kortlopende lening meer krijgen, ook al heb ik een hoog inkomen en veel overwaarde in mijn huis. Daar wil men allemaal niet naar kijken. Kortom, ik kan dit niet anders dan leeftijdsdiscriminatie noemen. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste W, Jammer dat u het proces zo heeft ervaren. Wij vinden het vervelend dat we u niet verder kunnen helpen. Gelukkig heeft u een ander alternatief kunnen vinden. Mocht u meer informatie willen waarom we tot onze keuzes zijn gekomen, dan zou ik u aanraden om te bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

9

Super

Hello sir, I don't speak English, so I can't open it. I would be happy if there is an translation in Turkish or Bulgarian, sir.I am a Bulgarian citizen, sir.I am currently in the Netherlands and working, sir.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dear Gyuldzhan, Thank you for your review. Unfortunately we cannot translate to Turkish or Bulgarian. We can only communicate in English or Dutch. You can call us on 088-3210003 if you have any more questions. Kind regards, Daan Freo Customer Service

10

Szamla

Széf

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dear József, Thank you for the review and the 5 stars! Kind regards, Jack Freo Customer Service

1

Onbeschoft

Mijn inkomsten zijn prima alle documenten aangeleverd, maar omdat ik bij iemand een kamer huur(wettelijk geregeld en zo staat het ook bij gemeente) wil freo dat huisbaas ook op contract komt en dit is gewoon door freo zelf besloten zonder wettelijk reden, zal wel met afkomt te maken hebben ik kan GÉÉN ander reden voor deze ONRECHT verzinnen want zij deed haar best om een smoes te zoeken!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Shahbazy, Vervelend om te horen dat u het proces als dusdanig heeft ervaren. Bovenstaande komt niet overeen met wat wij uit onze beoordeling hebben geconcludeerd. Wij zouden graag met u in contact willen komen om deze miscommunicatie op te klaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.