Aardig en efficiënt

Zeer snelle afhandeling. Efficiënt in contact. Geen overbodige onzin. En ook nog eens een superaardige en behulpzame medewerkster aan de telefoon.

Beste Peter, Bedankt voor de mooie woorden en het fantastische cijfer! Wij zijn heel blij dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Snel geregeld

Heldere informatie over de aanvraag en het proces.

Beste Sandra, Dank voor de positieve feedback en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Zorgvuldig en snel.

Zorgvuldig en snel.

Beste Eduard, Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Zeer slechte ervaring

Zeer slechte ervaring met freo. Lang aan het lijntje gehouden, eindeloos veel documenten moeten aanleveren en uiteindelijk na 2 weken de aanvraag afgewezen (met een kortaf mailtje zonder verdere toelichting!) Via kredietdesk was dezelfde aanvraag binnen 3 dagen geregeld. Ik weet niet wat voor werknemers er werken bij freo, maar komt niet professioneel over. Tevens slechte service bij het klantencontact, de beoordelaar zelf kun je geen contact mee krijgen. In tegenstelling tot de kredietdesk waar alles met dr beoordelaar zelf overlegd kan worden. Ik raad freo niemand aan.

Beste Noortje, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de werkwijze van Freo. Om een goede beoordeling te kunnen uitvoeren, vragen we soms aanvullende documentatie op om het klantprofiel duidelijk te krijgen. Het kan zijn, dat na het aanleveren van deze documentatie, bepaalde zaken te zwaar wegen waardoor we de aanvraag afwijzen. Freo hanteert een laag rentepercentage en dit kunnen we doen omdat we streng aan de poort zijn. Fijn dat u een passende oplossing heeft kunnen vinden bij een andere kredietverstrekker! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Goede service. Fijn dat ze alles nalopen om te kijken of de lening wel bij je past

Beste N, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent! Dank voor de review en het prachtige cijfer. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

goede ervaring

Goede en vriendelijke behandeling

Beste Jan, Dank voor de review en het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Duidelijke site, makkelijk in te vullen en documenten toevoegen. Alles erg duidelijk en correct. Ook een snelle afhandeling.

Beste Ria, Dank voor deze fantastische review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

super

goed geholpen.begripvol.en erg snel met de goede service. echt een aanrader.vr gr fam hardon.

Beste Marcel, Bedankt voor deze mooie woorden, de 10 en de review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Super snel en netjes geregeld!

Zie hierboven

Beste Ron, Dank voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Snelle afwikkeling van aanvraag

Na alles te hebben geupload werd alles helder en snel uitgelegd en voorgesteld. Binnen een paar dagen was het rond.

Beste René, Ontzettend fijn om te horen dat het allemaal snel geregeld was bij u. Bedankt voor de review en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Prima geholpen, bedrag snel op de rekening

Snel geholpen, duidelijke vragen en antwoorden, geld snel op de rekening

Beste Martijn, Dank voor de review en de 7. Heel fijn dat u ons aanbeveelt! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Snelle service , vriendelijke mensen

Prima ervaring , bij contact krijg je mensen te spreken die weten waar ze het over hebben en je ook goed verder kunnen helpen zonder tegen interne barrières aan te lopen naar het schijnt.

Beste Aart, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Beste Ben, Bedankt voor de review! We zijn blij met de 8. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

veel inleveren, maar duidelijk waarom

Er moet veel aangeleverd worden, wat natuurlijk normaal is, maar er wordt ook duidelijk uitgelegd waarom dit nodig is. Telefonisch contact was ook erg prettig. Begripvol en meedenkend.

Beste Sandra, Bedankt voor de review en het mooie cijfer! Goed om te horen dat mijn collega's duidelijk hebben uitgelegd waarom wij soms aanvullend documentatie nodig hebben. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Snelle en heldere service. Binnen een paar dagen alles geregeld tegen een uitstekende rente.

Beste Annemieke, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles snel geregeld was en dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Hebben bij jullie al eerder een doorlopend krediet gehad,dat is prima verlopen.dus als iets goed bevalt kom je daar terug.goede services.

Beste Cock, Wat fijn om te lezen dat u een tevreden (en terugkerende) klant bent. Dank voor de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Snel

Aanvraagprocedure is duidelijk en het is snel geregeld

Beste Karin, Dank voor de review en het prachtige cijfer, hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Snel en goed

Beste Familie, Dank voor het prachtige cijfer en de review! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Zeer klantgericht en hulpvaardig

Ik heb een lening aangevraagd en deze is goedgekeurd. Ondanks ik niet alle documenten op tijd kon inleveren, dachten de medewerkers mee hoe ik dit wel op de juiste manier kon doen. Binnen korte tijd werd duidelijk dat de lening gekeurd was en het geld stond ook direct op rekening.

Beste Vivian, Dank voor de review! Wat fijn om te lezen dat de medewerkers goed met u mee hebben gedacht en dat de lening snel uitbetaald is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Makkelijk, duidelijk, snel en een goede rente

Ik heb 3 andere leningen gelijktijdig overgezet naar Freo. De aanvraag via de site en het telefonische contact erna om te bepalen of er voldoende financiele ruimte is gaat was snel en duidelijk. Het verdere verloop van de aanvraag en het aanleveren van de documenten was ook duidelijk en makkelijk. De site waar dit moest gebeuren was overzichtelijk en duidelijk. De rente van 3,6% is prima te noemen.

Beste R, Bedankt voor deze mooie review. Het is fijn om te lezen dat het aanvraagproces vlekkeloos verlopen is en dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Heel prettig

Ik heb het als heel prettig ervaren. Altijd bereikbaar, je kan communiceren via de app. Ze bellen je regelmatig voor de update en geven je advies.

Beste Maureen, Dank voor de prachtige woorden en de 10! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Mooi geregeld

Vlot netjes geregeld.

Beste Ronald, Dank voor de maximale score! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Simpel en snel geregeld

Alles was eenvoudig geregeld. Duidelijke uitleg over de condities. Binnen 1 week het geld op de rekening.

Beste MHM, Dank voor deze review en het prachtige cijfer! Wat goed om te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Ik heb eigenlijk geen problemen ondervonden

Het ging super snel. Dank.

Beste Willem, Wat fijn om te horen dat alles snel verlopen is en dat u tevreden bent. Dank voor dit prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Gemakkelijk zorgvuldig en snel

Prettig en goed contact gehad met Freo! Duidelijk en snel geregeld

Beste Maria, Bedankt voor deze review en het fantastische cijfer! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.