Goede afhandeling, Jammer van de lange wachttijd

Een super vriendelijke en goede afhandeling echter dien je wel rekening ermee te houden dat de aanvraag iets langer duurt voordat het in behandeling genomen kan worden ivm de drukte. Dit laten ze wel ook weten dus dit word weer goed gecommuniceerd. Dus wij zijn dik te vreden

Beste Nadine, Bedankt voor de achtergelaten feedback. Helaas is de wachttijd inderdaad wat langer dan wij nastreven. Toch prettig om te horen dat dit gedurende het proces duidelijk is gecommuniceerd. Mocht u in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan horen we dit graag! Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Zeer slecht

Nu ik een lening al hebt. en niet meer mag lenen terwijl niets is veranderd in Ons leven. wij verdienen alleen wat meer.

Beste, Helaas is het erg moeilijk om met uw feedback aan de slag te gaan. Wij nemen dit zeer serieus, echter is het van belang om een aanknooppunt te hebben zodat we uw vragen kunnen beantwoorden. Ik begrijp vanuit uw feedback wel dat er niets is gewijzigd in uw persoonlijke situatie, wijzigingen in wet- en regelgeving kunnen ook van invloed zijn op de mogelijkheden voor een financiering. Voor feedback staan wij altijd open en we lichten graag onze keuzes aan u toe. Indien u dit met ons wenst te bespreken zijn wij te bereiken via 088 - 321 0003 (optie 1). Vriendelijke groet, Bas Freo klantenservice

Zo een duidelijk overzicht om alles te sturen

Beste Jeannette, Ontzettend bedankt voor de 5 sterren en de positieve reactie. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Heb veel dubbel moeten doen

Telkens als we iets doorgestuurd hadden op hun vraag, werden we later gebeld of we het niet vergeten waren, terwijl we dit al hadden gedaan. Ze moesten ook een half jaar aan loonfiches hebben en mijn rekeningafschriften. Neen ik ben niet tevreden, jammer dat ik het geld nodig had want ik was anders afgeknapt.

Beste Li, Vervelend om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. In sommige gevallen vragen we inderdaad extra loonstroken op om een duidelijk beeld te krijgen van uw inkomsten. Naast de loonstroken vragen wij een bankafschrift op om u betaalverloop in kaart te bregen en om te kijken of er ruimte is voor een extra last in de vorm van een lening. Hopelijk heeft u na deze reactie wat meer inzicht gekregen in ons proces. Als dit niet het geval is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op het telefoonnummer 088 321 0003. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice

supersnel geholpen

Zeer goed. Snel en goed geholpen. Ook telefonisch

Beste Marcel, Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u de tijd neemt om ons te laten weten wat u van onze klantenservice vindt. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Makkelijk gesprek. Alles wordt Makkelijk en netjes uitgelegd. App werkt ook makkelijk .

Beste Darina, Fijn om te horen dat u de algehele ervaring bij Freo zo postief ervaart. Klantvriendelijke gesprekken en een gebruiksvriendelijke app staan bij ons hoog in het vaandel. Dank voor uw review van 5-sterren! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Zeer vakkundig

Goed geholpen bij de keuze van onze leningen alles is vlot verlopen

Beste Colinda, Bedankt voor uw review! Wij vinden het fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen en dat alles vlot is verlopen. Ook waarderen wij het dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.

Snel, duidelijk, transparant, eigen inbreng

Beste Shannon, Wij zijn ontzettend blij met dit mooie cijfer! Fijn dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Bas Freo klantenservice

Zeer snelle service

De aanvraag ging zeer makkelijk en snel. Ik werd gelijk gebeld of alles was gelukt en ook aan de telefoon werd ik zeer netjes geholpen.

Beste Gonny, Bedankt voor dit prachtige cijfer! Goed om te horen dat de aanvraag makkelijk en ook vlot is verlopen. Bedankt voor het mooie compliment. Met vriendelijke groet, Bas Freo klantenservice

Ben vriendelijk geholpen aantal keren gebeld en snelle afhandeling

Beste Gerry, Bedankt voor het prachtige rapportcijfer! Fijn dat u onze dienstverlening als vriendelijk heeft ervaren en dat het allemaal snel geregeld is. Met vriendelijke groet, Bas Freo klantenservice

Good evening, I work in the Netherlands and I also want a loan

Good evening, I have been working in the Netherlands since 2021 and I also want a loan, please

Dear Ionut, If you would like to apply for a loan you can visit our website www.freo.nl or you can contact our customer service 088-3210003. Kind regards, Marijn Freo Customer Service

Super snel en makkelijk

Alles online gedaan wat extra info moeten verstrekken, daarna snel accoord en geboekt. Prettig geregeld

Beste Ronald, Allereerst bedankt voor uw mooie beoordeling. Erg fijn om te horen dat we u snel hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

We zijn tot nu toe telefonisch goed geholpen en wachten op het eind resultaat. Wij hebben hiervoor ook een goed gevoel. Een aanrader voor wie nog twijfeld.

Beste Clyde, Super fijn om te lezen dat u telefonisch goed geholpen bent door ons. Hopelijk krijgt u snel een positief bericht vanuit ons. Met vriendelijke groet, Roy Freo klantenservice

Gewoon de simpele instructies volgen

Ze maken het je makkelijk door àlles overzichtelijk te houden en te zorgen dat je niet word overspoeld met aan te leveren documenten. Alles word netjes op een rijtje gezet. Als je alles stap voor stap doet, kan het eigenlijk niet mis gaan. Klantenservice ook erg vriendelijk en proberen je ook echt te helpen.

Beste Anton, Wij vinden het super om te horen dat u de algehele service van Freo zo positief heeft ervaren. Als online financieringmaatschappij vinden wij het vriendelijke contact en overzichtelijke site/app erg belangrijk. Dank voor uw review. Mocht er iets zijn wat u graag verbeterd ziet dan kunt u ons bereiken op 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

26-03-1989

Ja

Beste Honoriu, Bedankt voor de mooie 10-sterren review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze services. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Gewoon goed,

Proces en procedures die gevolgd moeten worden zijn duidelijk of worden duidelijk toegelicht.

Beste Rick, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat het proces en de procesdures duidelijk waren! Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice

Zeer goed behandeld erg vriendelijk en zijn zeer duidelijk hebben ze vragen dan bellen ze er netjes voor zeer tevreden

Beste Nathalie, Bedankt voor de positieve feedback die u heeft achtergelaten. Het is goed om te horen dat u fijn geholpen bent door de medewerkers. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Tot zo ver ok maar begin net.

Net begonnen maar tot zo ver prima geholpen en snel.

Beste Barry, Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat we aan uw verwachtingen voldoen. Mocht u in de toekomst nog op- of aanmerkingen hebben horen wij het graag. U kunt onze klantenservice bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice

Verrassend snelle afhandeling

Waarschijnlijk door opgebouwde historie is de laatste aanvraag zeer soepel verlopen.

Snelle afwikkeling en handige aanlevering.

Aanvraag proces verliep soepel en snel, binnen een paar werkdagen was alles geregeld en stond het geld op mijn rekening

Nooit problemen gehad alles verliep goef

Beste Wil, Wij vinden het super fijn om te horen dat u uw ervaring bij Freo als positief heeft ervaren. Echter zien we ook in uw beoordeling dat we ons nog kunnen verbeteren. Mocht u dit ons willen meegeven dan kunt u ons bereiken op 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Per huur

Gud

Beste Lazar, Bedankt voor de 5-sterren review! Wij waarderen het enorm dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice

verrassend attent

Kreeg onverwacht een telefoontje van Freo, dit was niet voor het ingebreke blijven maar puur om te zien of alles naar wens was en of er wellicht onverwachte veranderingen waren opgetreden. In mijn geval was alles naar wens maar ik geloof zeker dat het geen kwaad kan om zo af en toe te informeren of men tevreden is over het geboden product, zodat je tijdig kunt ingrijpen/aanpassen indien dat nodig blijkt te zijn.

Beste Johan, Bedankt voor de review en de gegeven sterren. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product. Het is voor ons erg belangrijk om op de hoogte te blijven van uw ervaring bij Freo. Fijn om te horen dat u dit gesprek als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Snel gehelpen

Beste Kemal, Bedankt voor uw review! Fijn dat u ons proces rondom de snelheid positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Snel en effectief

Het had mij verbaasd hoe snel was ik geholpen. Ik had lening aangevraagd en binnen twee uur had ik contact i.v.m procedure en manier hoe moet verder afgehandeld worden. Het ging alles makkelijk online. Het werd behoorlijk wat gegevens gevraagd, maar dat was samen met Rabo applicatie heel snel opgelost.

Beste Kemal, Bedankt voor uw review van 4-sterren. Wij waarderen het enorm dat u de tijd neemt om uw beleving van het aanvraagproces kenbaar te maken. Fijn dat u de benodigde documenten op een makkelijke manier heeft kunnen aanleveren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

Vestdijk 51

5600AK Eindhoven

06-19294848

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.