
De nieuwe app is zeker geen verbetering. Veel lastiger om in te loggen, veel minder overzichtelijk. Ik mis informatie (bv betaalde rente). Kortom, zet de oude app in een nieuw jasje en gooi deze alstublieft snel weg. De oude was gemakkelijk en overzichtelijk dus waarom de wijziging?
Beste Marco, Dank je wel voor je reactie. We begrijpen dat de nieuwe app nog niet werkt zoals je had gehoopt. We werken hard aan verbeteringen en jouw feedback helpt ons daarbij. Heb je nog steeds problemen met inloggen? Bel ons gerust op 088 – 321 00 03. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
De nieuwe app is niet alleen onzettend lelijk vergeleken met de oude, maar ik moet ook elke keer opnieuw inloggen met een SMS code (mail omdat dit ook nog niet werkt). Echt super irritant! Waarom hebben jullie in hemelsnaam de oude app vervangen door deze? Er is helemaal niets verbeterd. In mijn ogen is de nieuwe app lelijk, functioneert niet goed, geeft minder overzicht en ziet er onprofessioneel uit. Verder is hun dienstverlening prima. Dergelijk app doet daar afbreuk aan.
Beste Kim, Bedankt voor je feedback. We hebben inderdaad een nieuwe app gelanceerd, vervelend om te horen dat deze niet aan uw verwachtingen voldoet. We doen ons best om deze te verbeteren naar - ook uw- wens. We nemen uw feedback mee voor verbeteringen in de toekomst. Dank u wel daarvoor! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Hallo, Wil toch even opmerken dat ik het huidige functioneren van de Freo app een ramp vindt. - het ziet er niet uit - het inloggen is een drama - de verwerkingstijd van aflossingen duurt te lang - vindt dit totaal niet passen bij professionele financiële dienstverlener. - dat dit gedoe bijna een maand heeft geduurd en dan dit resultaat. - het ziet er zo amateuristisch uit dat ik de app wantrouw inmiddels Alles bij elkaar genomen maakt dat ik deze lening waarschijnlijk eenmalig aanga en niet weer voor dit product zal kiezen. Gr Doede de Haas
Beste Doede, Fijn dat u de tijd heeft genomen om feedback achter te laten. In verband met de overgang naar een nieuw systeem hebben wij ook een nieuwe app gelanceerd, deze voldoet duidelijk nog niet aan uw verwachtingen. Uw mening is erg belangrijk en daarom nemen we uw feedback mee om in de toekomst verbeteringen aan de app te kunnen toepassen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Kom niet in de nieuwe freo app
Beste Liset, Bedankt dat u een review heeft achtergelaten. De app heeft een update gekregen, het kan helpen als u deze opnieuw installeert op uw apparaat. Mocht dit ook niet werken willen wij u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice op 088-3210003. Dan kijken wij graag met u mee. Hopelijk lukt het om hierna wel in te loggen! Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice
Ik wil graag weten hoeveel geld ik kan krijgen.
Beste Alekssndar, Bedankt voor uw review! Om uw mogelijkheden te bekijken, kunt u een aanvraag indienen via onze website: www.freo.nl, of u kunt telefonisch contact opnemen via 088 -321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Aanvraag ging heel erg makkelijk en super snel.
Beste Sonja, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u aangeeft dat de aanvraag makkelijk en snel was, dit is waar we naar streven, fijn dat dit ook voor u het geval is geweest! Groet, Jasper Freo klantenservice.
Wordt je gebeld om toelichting te geven (wat op zich prima is natuurlijk) neem je de vraag + oplossing/antwoord samen door. Geregeld denk je dan.. Niet bij Freo. De avond er na gebeld door een andere collega van Freo: hij vond het niet OK, hoewel zijn directe collega de avond er voor het (de uitleg/onderbouwing (incl bewijsstukken)) wel OK vond...
Beste Aernoudt, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u het contact met Freo zo heeft ervaren. We dienen uw gehele financiële situatie helder te krijgen, wanneer er vragen/onduidelijkheden zijn willen we deze duidelijk krijgen. Om deze reden nemen we contact op om dit met u door te nemen. Het kan voorkomen dat uw onderbouwing of bepaalde documenten voor ons nog steeds de situatie niet volledig helder maakt. In deze situatie zouden we opnieuw bij u terugkomen om dit met u te bespreken. Aan de hand van bovenstaande gegevens kan ik uw dossier niet terugvinden. Mocht u deze inhoudelijk door willen nemen, kunt u ons telefonisch bereiken via 088-321 003. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Online processen zeer goed. Contact met medewerkers Freo zeer matig. Niet vriendelijk en zelfs arrogant
Beste Marcel, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u aangeeft dat u de online processen 'zeer goed' zijn. Echter vinden we het enorm vervelend om te horen dat u aangeeft dat het contact met de Freo medewerkers niet als gewenst heeft ervaren, en dat u dit zelfs als arrogant beschrijft. We nemen deze zeer serieus, en hebben om deze reden uiteraard opnieuw bekeken. We kunnen ons niet vinden in uw gebruikte termen, en willen deze graag inhoudelijk met u bespreken. We hebben u hierover gebeld, maar helaas u niet kunnen bereiken. We vragen u daarom om, mocht u hier ook behoefte aan hebben, telefonisch contact met ons op te nemen via 088-321 00 03, zodat we dit inhoudelijk met u door kunnen nemen. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Ik heb een jaarinkomen van een ton, echter op mijn loonstroken staat niet het complete verhaal wegens een variabele salaris. Met moeite een lening af kunnen sluiten van €5000 terwijl een jaar geleden zonder moeite bij Lloydse bank €20000 wat binnen 10 mnd afgelost is wat gezien kan worden in de BKR. Dus jaaropgaven hadden een betere indicatie gegeven en de groei daarin.
Beste Dennis, Bedankt voor uw review. Bij Freo nemen we de vaste componenten van uw inkomen mee in de berekening. We bekijken hierbij de inkomen- en lastensituatie op dit moment, en bekijken we hierbij wat de bijbehorende mogelijkheden zijn. Naast de leennormen, heeft iedere maatschappij heeft hierin eigen beleid en berekeningen, dus het kan voorkomen dat er verschillende mogelijkheden zijn bij verschillende maatschappijen. Mocht u de behoefte hebben om dit verder inhoudelijk door te nemen, kunt u ons bereiken via 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Lening snel en duidelijk geregeld.
Beste Kristel, We doen ons uitereste best om uw aanvraag zo snel en duidelijk mogelijk te verwerken, fijn dat u dit ook zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Zoals voorheen een snelle afhandeling. Echter is toch wat tijd verloren gegaan omdat ik niet de juiste informatie mbt hypotheek had verstrekt. De vraag was om. Een afschrift, maar uiteindelijk was de helemaal voor de rekening nodig. Snel opgelost, maar extra was niet nodig geweest bij betere uitleg wat er nodig was.
Beste Rob, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de afhandeling van uw aanvraag snel is verlopen. Om te kunnen beoordelen of het passend is om een krediet toe te voegen aan uw financiële situatie, is het noodzaak om uw gehele situatie duidelijk te krijgen. Hierbij vinden we transparantie belangrijk, met aanvullende uitleg waarom wij dit nodig hebben. Helaas zou dit in uw situatie beter kunnen, geeft u aan. Mocht u bovenstaande nog verder inhoudelijk door willen nemen, kunt u ons bereiken via 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Merci beaucoup
Dear Tony, Thank you for your review! We are glad your experience with Freo is a 10! If you have any questions or uncertainties, you can contact us via 088-321 00 03. Kind regards, Jasper Freo Customer Services.
Goede communicatie, eenvoudig en snelle afwikkeling.
Beste Arnold, Bedankt voor uw 5-sterren review! We streven naar een goede communicatie, fijn om te horen dat dit het geval is en dat uw aanvraag ook eenvoudig en snel is afgewikkeld! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Ze doen heel moeilijk om geld te geven wel studenten geven ze makkelijk een lening
Beste J, Vervelend om te horen dat uw ervaring met Freo niet zoals gewenst is. We bekijken bij iedere aanvraag de financiële situatie, om te bekijken of het toevoegen van een krediet passend is binnen deze huidige situatie. We begrijpen hierbij niet helemaal wat u bedoeld met bovenstaande review. We zouden deze om deze reden daarom graag met u door willen nemen, mocht u in de gelegenheid zijn kunt u ons telefonisch bereiken via 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
De digitale stappen die je moet volgen zijn tijdrovend en soms nog niet gemakkelijk. De hulp en communicatie daarbij is prima.
Beste Paer, Bedankt voor uw review! We doen uiteraard ons best om de koppeling met uw gegevens zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Helaas kan het voorkomen dat dit niet helemaal soepel verloopt. Mocht bovenstaande het geval zijn, staan we voor u klaar om u hierbij te helpen, fijn om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice
Super goed geholpen aan de telefoon. En ook alles snel geregeld
Beste Ron, Erg bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te lezen dat u goed en snel bent geholpen door onze klantenservice, dat is uiteraard ons doel! Mocht u nog aanvulling of vragen hebben, kunt u ons bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Ik heb een fijne ervaring gehad. Duidelijke uitleg en netjes te woord gestaan. De afhandeling ging heel snel.
Beste Nicol, Bedankt voor uw feedback! We vinden het fijn om te horen dat uw ervaring met Freo positief is. We doen er alles aan om de afhandeling zo snel mogelijk te laten verlopen, goed om te horen dat dit in uw geval ook snel is gegaan. Daarnaast vinden we het belangrijk dat we u duidelijk te woord staan, om uw eventuele vragen/onduidelijkheden weg te nemen. Prettig om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jasper Freo Klantenservice.
Zeer goede service aan te bevelen
Beste Andre, Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! We danken u zeer dat u ons aanbeveelt en zijn blij om te lezen dat onze service naar behoren was. Bij eventuele vragen of opmerkingen kunt u ons telefonisch bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
heel goed! tevreden met het proces van aanvragen en verstrekken van de lening. Overzichtelijk, snel en zorgvuldig.
Beste Avram, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling van een 10! Wat goed om te lezen dat dat u tevreden bent over het proces en dat we u snel en zorgvuldig hebben kunnen helpen bij het verstrekken van een lening. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons telefonisch bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Vriendelijk en duidelijk
Beste Simone, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven! Fijn dat onze klantenservice u vriendelijk en duidelijk heeft kunnen helpen bij het aanvraag proces. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons telefonisch bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Aanvraag en afsluiten lening via de aanvraagapp is overzichtelijk. Aanleveren van benodigde documenten ging vlot en na akkoord lening stond het bedrag binnen minuut al op mijn rekening
Beste Stephan, Erg bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review! Goed om te lezen dat alles via de aanleverapp overzichtelijk was en daarmee de documenten vlot konden worden aangeleverd. We zijn blij om te lezen dat daarmee ook uw lening vlot kon worden uitbetaald! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons contacteren via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Vriendelijke medewerker aan de lijn gehad. Apprecieer de nazorg die Freo doet. Mijn complimenten.
Beste Harold, Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij om te lezen dat u onze nazorg waardeert en dat u een vriendelijke medewerker aan de lijn hebt gehad. Bedankt voor de complimenten! Mocht u hier meer toelichting over willen geven of vagen over hebben, kunt u ons contacteren via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Er wordt zorgvuldig gekeken naar je situatie en bij vragen bellen ze je. Ze streven ernaar om zo snel mogelijk je aanvraag te behandelen. Eenmaal na goedkeuring staat het echt binnen een paar seconden op de rekening. Helemaal top!
Beste Daphne, Erg bedankt voor deze mooie review! We waarderen het dat u onze service als goed heeft ervaren. Uiteraard kijken we bij elke aanvraag zorgvuldig naar de gegevens en situatie. Daarbij doen wij ons best om ieder zijn aanvraag zo spoedig mogelijk te behandelen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Mocht u nog evntuele vragen of opmerkingen hebben, kunt u ons telefonisch bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Lening renovatie woining
Beste Katina, Bedankt voor uw beoordeling van een 10! Mocht u nog toelichting willen geven of vragen hebben, kunt u telefonisch bij ons terecht via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Vooraf alle informatie duidelijk beschikbaar, het proces van offerte tot overeenkomst wordt goed digitaal ondersteund.
Beste René, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven! Het is erg fijn om te lezen dat u het digitale aanvraag proces als duidelijk heeft ervaren. We hopen natuurlijk dat de online omgeving het zo eenvoudig mogelijk maakt om alles spoedig en helder te laten verlopen. Heeft u nog vragen of opmerkingen, dan kunt u ons telefonisch bereiken via 088-3210003. Met vriendelijke groet, Soraya Freo Klantenservice
Fellenoord 17
5612 AA Eindhoven
Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.