Beneden peil en onbegrijpelijk

Freo is onderdeel van de Rabobank, de bank waar ik al 30 jaar mijn bankzaken en hypotheek heb lopen. Verander je van baan (met daardoor een hogere inkomen) is dat voor de Rabobank geen probleem. Er worden geen zaken opnieuw getoetst. De afdeling Freo maakt hier echter een enorm probleem van tijdens een aanvraag.

Beste Rob, Vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Het veranderen van baan is inderdaad van invloed op de berekening, dit heeft te maken met de documentatie waarop wij beoordelen. Wilt u hier meer info over, kunt u ons gerust bellen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Yes

Auto

Beste Rostas, Bedankt voor het hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice

Veel heen en weer gebel 1 week lang.

Het was in het begin al lastig om alle formulieren te uploaden. Ook met twee verschillende accounts van ing toestemming geven viel niet mee. Daarna veel heen en weer gebel over welk adres nu wel mee getekend moest worden. Hierdoor heeft het zolang geduurd dat er afbetaald werd dat het moeilijk doen over 46 euro nergens opsloeg aan de telefoon. De kosten waren namelijk nog eens 46 euro meer opgelopen. Dat had ik wel verwacht en vind dat geen probleem om te betalen. Maar volgens de persoon aan de telefoon kon er alleen afbetaald worden als freo het exacte bedrag zou overmaken.

Beste Branko, Vervelend om te horen dat u het proces als dusdanig hebt ervaren. Het kan inderdaad zo zijn dat we goed moeten kijken welk adres u tekent. Soms geeft dit onduidelijkheid, en dat is in uw dossier helaas gebeurd. Excuses voor het ongemak. Mocht u hier meer vragen over hebben, kunt u altijd contact opnemen met ons op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Prima maar de app heeft will nodig

Persoonlijk contact was zeer prettig, snel en behulpzaam. Alleen de app op de telefoon en site op de pc hebben wel nodig, er zitten wel de nodige bugs in.

Beste Ramon, Prettig om te lezen dat het persoonlijke contact in ieder geval goed is bevallen! Bedankt voor de positieve feedback. Met vriendelijke groet, Stijn Freo Klantenservice

Heel goed

Ik vind dat ik goed en snel geholpen ben . Ik was blij dat jullie mij tijdens het upload proces mij er door heen hielpen telefonisch.

Beste Marieke, Fijn dat alle opgaves door mijn collega's evengoed telefonisch zijn opgelost. Vriendelijk bedankt voor de beoordeling en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Stijn Freo Klantenservice

Geweldig, eenvoudig en snel

De aanvraag was ontzettend eenvoudig en snel online in te dienen. Documenten konden heel gemakkelijk worden geüpload en de behandeling van de aanvraag is zonder problemen verlopen. Binnen een week was alles geregeld en had ik het geld op mijn rekening. Ik ben dus enorm positief en zou Freo zeker aanraden.

Beste Leonie, Prettig om te lezen dat het aanleverproces is behagen. Hartelijk bedankt voor de review en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Stijn Freo Klantenservice

Snelle behandeling

Goed telefonisch contact gehad in verband met een paar vragen. Allemaal duidelijk uitgelegd. Plezierig gesprek gehad.

Beste Yvonne, Fijn om te horen dat het contact zo goed is bevallen en u een plezierig gesprek heeft gehad. Bedankt voor de mooie review van 5 sterren! Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice

Snel geregeld

We hadden op korte termijn geld nodig en met Freo was dit zo geregeld.

Beste Henri, Fijn dat het zo snel geregeld is! Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Prima , snel veregeld

Snel geregeld voor zonnepanelen

Beste Simon, Dank voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Makkelijk en eenvoudige aanvraag

Het aanvragen ging gemakkelijk en was met de aanlever app eenvoudig

Beste René, Bedankt voor de 5-sterren en de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Ik ben vakkundig en goed geholpen

Het hele proces is vlot verlopen, ze willen wel een duidelijk inzicht in je financiële situatie maar dat is volkomen logisch natuurlijk. Voor een evt volgende keer zou ik weer voor Freo kiezen

Beste Kees, Fijn om te horen dat het proces goed verlopen is voor u. Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

duidelijk en snel

heel snel geholpen en na goedkeuring binnen enkele dagen op mijn rekening ontvangen, dank voor de snelle afhandeling :)

Beste Can, Een 10! Dank u wel voor het hoge cijfer. Fijn om te lezen dat u ons proces zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice

keurig netjes geregeld en snel

hebben een snelle offerte gehad en vervolgens ook een zeer snelle afwikkeling van de afronding van onze lening.

Beste Fam van Hattum, Fijn om te horen dat u het aanvraagproces positief heeft ervaren! Hartelijk dank voor de review en de 4.5-sterren. Met vriendelijke groet, Stijn Freo Klantenservice

Supersnel!

Binnen één dag was onze aanvraag behandeld, goedgekeurd en stond het geld op de rekening. Digitaal proces verloopt zeer efficiënt en als er nog vragen moeten worden beantwoord, nemen ze snel telefonisch contact op om een en ander kort te sluiten.

Beste Hans, Goed om te horen dat het zo snel is afgehandeld! Bedankt voor de 5-sterren. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen,waneer er vragen waren.Zeer goed contact met de medewerkers.

Beste Piet, Bedankt voor je review en 5-sterren! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Vriendelijk, duidelijk en snel

Alles was binnen 24 uur geregeld en heel vriendelijk contact.

Beste Willeke, Bedankt voor de mooie review en de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Zeer netjes en behulpzaam

Persoonlijk gericht en keurige uitleg

Beste Frank, Bedankt voor de mooie beoordeling en de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Snel en makkelijk

Alles goed geregeld, en vooral alles snel afgerond

Beste Janette, Bedankt voor de 5 sterren en de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Snel en secuur

Duidelijke site, duidelijke voorwaarden.

Beste Patrick, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat het duidelijk is. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Vriendelijk en duidelijk

De afhandeling was makkelijk en snel. Na een telefonische onderhoud over enkele bijzonderheden werd de lening binnen 4 dagen afgerond. Perfect

Beste Jaap, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u het proces als makkelijk en snel heeft ervaren! Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice

Teleurstellend

Een teleurstellende ervaring. Medewerkers die niet op de hoogte zijn hoe een pensioenoverzicht te interpreteren. De toon van de medewerkers zijn door mij zeer denigrerend ervaren. Uiteindelijk met een soort van handjeklap een ander bedrag gekregen dan was aangevraagd met een andere termijn...........echter totaal niet onderbouwd. Ik heb besloten om mijn financiering op een andere manier te regelen omdat dit nare gevoel aanbleef. Vandaag dan ook de totale financiering terugbetaald. Mijn advies: zorg dat er medewerker zijn die weten hoe ze een pensioenoverzicht moeten interpreteren, zeker als de aanvragende partij binnen 5 jaar met pensioen gaat. Dat communiceert een stuk makkelijker.

Beste L.C., Vervelend dat u onze service zo hebt ervaren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u met een vervelende toon wordt aangesproken. Graag gaan we hierover met u in gesprek. Ik kan uit de gegevens hier uw dossier niet achterhalen. Belt u ons op 088-321 00 03? Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Zeer prettig, vriendelijk en adequaat

Allereerst mijn complimenten aan de medewerkers. Zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Beste Zeliha, Dank voor de complimenten en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Fantastisch

Ik ben snel en goed geholpen. Binnen 2dagen antwoord.

Beste Ad, Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Prima geholpen

Ondanks wat wxtra uitleg over mijn situatie is Freo hier goed mee omgegaan

Beste R.J.M, Bedankt voor het mooie cijfer en de beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Geweldige Geldverstrekker

Waar alle anderen je een hele simpele NEE verkopen gaat Freo 4 stappen verder. Freo zal er alles aan doen om de klant te kunnen helpen en dat verdient waardering. Het aanvraagproces duurde iets langer maar wel met een positief resultaat. Gewoon topservice!!

Beste Remi, Bedankt voor de 5-sterren en prachtige beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.