Handig maar wel langere doorlooptijd

Het is super dat je alles online kunt aanvragen en aanleveren. Echter duurt het daarna nog minimaal 6/7 werkdagen voordat iemand van Freo er naar pas naar kijkt en de aanvraag beoordeeld. Dit zou sneller mogen.

Beste Miek, Dankuwel voor de mooie beoordeling! Op dit moment is het erg druk bij ons, daardoor duurt het beoordelingsproces inderdaad langer dan u van ons gewend bent. We nemen uw feedback ter harte en doen ons best om dit te versnellen. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Duidelijk en snel geregeld

Diverse mogelijkheden gekregen Daarna de beste keus gemaakt

Beste Edwin, Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat u ons als beste keus aanmerkt! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Goed en persoonlijke

Goed en persoonlijke aandacht voor de mens er achter.

Beste J.M, Bedankt voor de prachtige beoordeling en de mooie woorden! Zeker een kernwaarde van ons. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Overall happy but approval process takes way too long

I am very happy to be a client of Freo. My loan was approved with a great Interest rate and for the amount that I wanted. I feel that with everything being uploaded electronically, the approval process takes way too long. Other banks, I was approved within 5mins of providing all information. Freo takes minimum 5-7 business days. If they need to ask you a w question, then that’s another 1-2 business days per question. I was call three times with various questions. So the total approval process took a little over 2 weeks.

• Would you recommend us? Yes

Hey David, Thank you for the feedback and the wonderful grade! The process of checking documents takes times because, despite being sent to us digitally, it will be checked by a person. Therefor we can provide a thorough examination of the documents. If you have any questions about this, you can always call us on 088-3210003. Kind regards, Jack Freo Customer Service

Prima en soepele verstrekking

Dit is de derde keer dat wij bij Freo terecht zijn gekomen. Vooral de scherpe tarieven staan ons aan en het gemak waarmee je eerder af kan lossen. Minpuntje vind ik dat het voor bestaande klanten vrij lang duurt voordat de acceptatie binnen is. Dit zou mijns inziens sneller kunnen.

Beste Niels, Dank voor het mooie cijfer en de feedback! We zitten op dit moment met grote drukte dus het acceptatie-proces kan wat langer duren. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Weinig ruimte voor gevallen die afwijken van het patroon.

Mijn financieel/fiscaal/juridische situatie is complex. Vanaf het eerste gesprek heb ik dat geprobeerd uit te leggen. De dame die het eerste gesprek voerde begreep dat goed. De uitvraag van gegevens was tot twee keer toe onvolledig. Het is niet zo fijn om drie keer aan een andere medewerker hetzelfde te moeten vertellen. Op mijn vraag of ik de acceptant direct kon spreken kreeg ik het antwoor dat dat niet kan, omdat die niet beïnvloed mag worden. Een vreemd argument. De onderliggende stukken veranderen niet als ik een toelichting bleef. Overigens: ik heb niets te klagen over de medewerkers, vriendelijk en correct.

Beste Jan-Willem, Bedankt voor de feedback. Soms kunnen we inderdaad doorvragen op 1 onderdeel, om deze verder te verduidelijken. Ik zie wel dat uiteindelijk het krediet is geaccepteerd, goed om te zien! Mocht u meer vragen over het proces hebben, kunt u altijd bellen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Snel,makkelijk,hulpzaam.

Heel blij mee met mijn nieuwe auto.Ze hebben heel snel en via app gaat heel makkelijk.

Beste Seyit, Bedankt voor de 5 sterren en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Vriendelijkheid

Goed gesprek duidelijk uitgelegd. Uitstekend geholpen

Beste Sjaties, Dankjewel voor de mooie feedback en de prachtige beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Goed geregeld en fijne website...

We hebben de lening aangevraagd om 2 leningen met hogere rente samen te voegen, we waren ook van plan om een auto te kopen en hadden daarvoor een bedrag aangevraagd wat toegekend werd. Uiteindelijk toch besloten de auto niet te kopen en konden we heel gemakkelijk via de website direct het "overtollige" geld terug storten (vervroegd af lossen). Meteen werd het verwerkt in het overzicht; makkelijk, eenvoudig en overzichtelijk......

Beste Ron, Bedankt voor het prachtige cijfer en de mooie beoordeling! Fijn dat u goed gebruik hebt kunnen maken van het vervroegde aflossen. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Fijn en snel geregeld

Fijn en snel geregeld. Duidelijkheid over het verloop van de lening. Fijne optie om via WhatsApp contact te hebben.

Beste Anita, Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te horen dat u het contact via WhatsApp als prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Snelle mogelijkheid om te weten wat je kunt lenen

Eenvoudig de stappen doornemen op de website, snel contact na het doorzenden van de aanvraag. Afhandeling duurt wat langer maar dat wordt duidelijk aangegeven tijdens het teloontje.

Beste Sandra, Bedankt voor de 5 sterren en het prachtige cijfer! Fijn dat u het proces als prettig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Zeer prettig ervaren

Voor de 2e keer via Freo geld geleend. Snelle procedure, duidelijk wat je moet doen. Contact met klantenservice ook goed. Met 2 weken was alles geregeld!

Beste Jan, Bedankt voor het prachtige cijfer! Fijn dat het zo snel geregeld is. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Alles korrekt en snel, ik ben tevreden. Goede partner

Best Rezso, Dankuwel voor de mooie review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Goed georganiseerde aanvraagprocedure

Er moest veel aangeleverd worden maar reactie vanuit freo volgde de volgende dag telefonisch in uitleg en portaal was dan snel weer geopend voor aan te leveren documenten Soms was een telefonische toelichting al voldoende. Dit zegt wat over de professionele medewerkers Aanbeveling: ik kon niet via DigiD documenten aanleveren dit lukte alleen via documenten uploaden

Beste Ruben, Bedankt voor de feedback en uw mooie review! Goed om te horen dat onze medewerkers u professioneel en kundig te woord hebben gestaan. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

heel goed en snel afgehandeld en een makkelijke upload van alle gegevens!

zeer goed ik ben er blij mee!

Beste Murat, Bedankt voor de 5-sterren en de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Snel vriendelijk komen afspraken na

Vriendelijk personeel komen beloftes na Alles snel geregeld top service

Beste Dennis, Bedankt voor de mooie feedback en prachtige beoordeling! Fijn dat u onze service als dusdanig hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Goede regeling lening

Ik ben heel blij dat freo mij heeft kunnen helpen met een lening Ik werd goed geholpen door de medewerkers van freo aan de telefoon Alles was snel afgehandeld en het bedrag werdt meteen op mijn bankrekening gestort hele vriendelijke mensen Ik kan freo zeker aanbevelen voor een lening

Beste Signald, Bedankt voor de feedback, fijn dat u ons aanbeveelt! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Netjes en correct geholpen

Helder en duidelijk advies

Beste GH van Zomeren, Dank voor het mooie cijfer en de goede feedback! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Zeer goed.

Snel en vriendelijke mensen.

Beste Hannah, Bedankt voor de mooie waardering en de 5 sterren! Goed om te horen dat u onze service als dusdanig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Snelle service verbeterpunt is dossier beoordeling

Jullie zijn zeer vriendelijk en snel enkel indien er wel een werkgeversverklaring aanwezig is en nog geen nieuwe salarisstrookjes vragen jullie begin april om de salarisstrookjes alvast van de veranderde situatie door te sturen dit is natuurlijk niet goed ontvangen bij het administratie kantoor van mijn werkgever. Maar toen de definitieve arbeid overeenkomst er was hebben jullie toch nog adequate en snel geschakeld

Beste Barend, Dank voor het mooie cijfer en de uitgebreide feedback! Goed om te horen dat het uiteindelijk wel goed is opgepakt en het snel rond is gekomen. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Snel geregeld

Makkelijk online geregeld

Beste Rob, Dankjewel voor de prachtige beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Aanvraag en beoordeling ging snel en eenvoudig. Wij moesten 3 maanden inzicht geven in onze betaalrekeningen. Er werden vragen gesteld over bepaalde betalingen en dat vond ik wel heftig. Je krijgt het gevoel dat iemand je bankrekening aan het door spitten is en zoveel mogelijk van je te weten wilt komen; een gevoel van inbreuk op je privacy. Onze vaste lasten zijn bijzonder laag, onze inkomens meer dan voldoende. Daarnaast kan BKR geraadpleegd worden. Waarom dan dergelijke ingrijpende werkwijze?

Beste Eric, Dankjewel voor je review. We kunnen inderdaad vragen stellen om de betaalverloop beter in kaart te brengen. Mocht u daar meer vragen over hebben, kunt u altijd onze klantenservice bellen op 088-3210003, dan kunnen we er meer toelichting op geven. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Prima, snel en helder

Beste Bravo, Dank u wel voor de hoogste score! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice

Perfect, snel

Juiste keuze, zeer goeie ervaring

Beste F, Dank u wel voor dit geweldige cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice

Snel en eenvoudig

Goede ervaring. Snel, duidelijk en eenvoudig.

Beste Jan, Dank u wel voor de mooie review en het hoge cijfer! Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.