Filters

10

Verrassend snelle afhandeling

Waarschijnlijk door opgebouwde historie is de laatste aanvraag zeer soepel verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle afwikkeling en handige aanlevering.

Aanvraag proces verliep soepel en snel, binnen een paar werkdagen was alles geregeld en stond het geld op mijn rekening

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Nooit problemen gehad alles verliep goef

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Wil, Wij vinden het super fijn om te horen dat u uw ervaring bij Freo als positief heeft ervaren. Echter zien we ook in uw beoordeling dat we ons nog kunnen verbeteren. Mocht u dit ons willen meegeven dan kunt u ons bereiken op 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

10

Per huur

Gud

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Lazar, Bedankt voor de 5-sterren review! Wij waarderen het enorm dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice

9

verrassend attent

Kreeg onverwacht een telefoontje van Freo, dit was niet voor het ingebreke blijven maar puur om te zien of alles naar wens was en of er wellicht onverwachte veranderingen waren opgetreden. In mijn geval was alles naar wens maar ik geloof zeker dat het geen kwaad kan om zo af en toe te informeren of men tevreden is over het geboden product, zodat je tijdig kunt ingrijpen/aanpassen indien dat nodig blijkt te zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Johan, Bedankt voor de review en de gegeven sterren. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product. Het is voor ons erg belangrijk om op de hoogte te blijven van uw ervaring bij Freo. Fijn om te horen dat u dit gesprek als prettig heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

10

Heel goed

Snel gehelpen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Kemal, Bedankt voor uw review! Fijn dat u ons proces rondom de snelheid positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

8

Snel en effectief

Het had mij verbaasd hoe snel was ik geholpen. Ik had lening aangevraagd en binnen twee uur had ik contact i.v.m procedure en manier hoe moet verder afgehandeld worden. Het ging alles makkelijk online. Het werd behoorlijk wat gegevens gevraagd, maar dat was samen met Rabo applicatie heel snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Kemal, Bedankt voor uw review van 4-sterren. Wij waarderen het enorm dat u de tijd neemt om uw beleving van het aanvraagproces kenbaar te maken. Fijn dat u de benodigde documenten op een makkelijke manier heeft kunnen aanleveren. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

9

geweldig

medewerkers zijn daar zo vriendelijk en behulpzaam. ze zoeken met je mee naar een oplossing en blijven vragen of alles goed gaat en of we alles begrijpen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Diana, Bedankt voor uw mooie review! Wij vinden het fijn om te horen dat u het contact als prettig heeft ervaren. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice

10

Ik heb een lening aangevraagd

Ik heb een lening aangevraagd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Siampan, Bedankt voor uw 5-sterren review! Vriendelijke groeten, Marijn Freo klantenservice

2

Super slechte ervaring met medewerkers en klantenservice

Jullie hebben ons nagenoeg weggezet als een crimineel of misdadiger die zijn onschuld telkens moet bewijzen bij een simpele leenaanvraag. En wat mij het meeste is bijgebleven is, dat er keihard is gezegd dat mijn vriendin geen bestendig inkomen heeft, omdat ze duaal hbo student is i.c.m. haar vaste baan als verpleegkundige. Hoe hadden wij vorig jaar dan een nieuwe hypotheek kunnen afsluiten? Wij hebben ook zoveel moeite gedaan voor deze lening (veel extra onderbouwing aangeleverd) en dan is het nog niet goed en worden onze documenten nog steeds in twijfel getrokken. Ik begrijp dat niet meer en ik wil het ook niet meer begrijpen. Dan verdient de Freo maar geen geld aan ons. Ook prima, het is graag of niet. Wij gaan het nu via een andere partij regelen die ons verhaal en uitleg wel oprecht serieus neemt. Ik ben ook klaar met al die incapabele medewerkers (ik heb er in de afgelopen 3 weken wel 10 medewerkers gesproken) die ik heb gesproken. Niemand die echt luistert naar ons. Niemand die echt iets voor je kan doen. Niemand waar ik het idee kreeg dat diegene echt heeft meegedacht om onze dromen te verwezenlijken. Heel slecht Freo

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Paolo, Wat vervelend om te horen dat u onze service als onprettig heeft ervaren. Het kan voorkomen dat wij aanvullende vragen hebben om uw leningaanvraag zo goed mogelijk te kunnen beoordelen. Ook hebben wij ervoor gekozen om onder bepaalde omstandigheden inkomsten niet mee te nemen. Mocht u vragen hebben kunt u contact opnemen met de klantenservice op 088-3210003. Vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice

9

Ik ben blij dat Freo niet alleen naar zijn eigen winstmarge kijkt .,,maar wat voorop staat is de sit

Zie bovenstaaande

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Martin, Bedankt voor uw mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat we u op deze wijze hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

10

Hi

Yo

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Lysiak, Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

5

De aanvraag was makkelijk

Het online aanvragen was makkelijk. De info aanleveren was wat ingewikkelder maar wel te doen. De extra vragen die er kwamen vond ik enorm overdreven. Ik had het gevoel dat ze mijn hele rekening hadden uitgespit op bij en afschrijvingen. Dit voelde niet prettig.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste P. Veghel, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u het online aanvraagproces als gemakkelijk heeft ervaren. En wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met de extra vragen die werden gesteld. Om uw aanvraag zo goed mogelijk te kunnen beoordelen kan het inderdaad voorkomen dat we extra vragen stellen. Mocht u hier nog vragen over hebben, kunt u contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice

10

Uitstekend snelle service !

Super snelle service. En eerlijk

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Stef, Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten, Marijn Freo Klantenservice

10

Het Verschil maken....

Helderheid van overzicht, Duidelijkheid van professionele benadering, Efficiëntie in het waar maken van de afspraken. Dit is wat FREO is, als trouwe onderneming van Rabobank

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marco, Bedankt voor uw mooie vijf-sterren review en de lovende woorden! Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

9

Groleman

7361

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Atanasov, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Joelle Freo klantenservice

3

Zie mijzelf niet terug als trouwe Rabobank klant

Traag (een PL sloot ik vroeger direct bij de Rabobank af in 2 uur nu 7 dagen. Alleen maar gericht op risico mijden ipv klant ondersteunend. Medewerkers snappen de eigen vragen niet laat staan mijn antwoord. Koste weer een dag extra om dat te klaren. Voelde meer als een visitatie dan een dienst verlening van een financiële instelling aan een klant.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Leo, Wat vervelend om te horen dat we u niet spoedig hebben kunnen helpen. Wij stellen aanvullende vragen om uw situatie zo goed mogelijk in kaart te kunnen brengen. Hierdoor kunnen wij onze beoordeling op een juiste wijze afhandelen. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice

8

Vriendelijk, snel en persoonlijk

Je wordt snel geholpen door vriendelijke medewerkers en ze bellen je persoonlijke op bij vragen of onduidelijkheden. Super tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Magali Madalena, Bedankt voor uw positieve feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service! Met vriendelijke groet, Marijn Freo Klantenservice

1

Slecht

Slecht als ze meer dan 15weken de wettelijke termein doen over een klacht afhandeling. En dan nog niet inhoudelijk er op in gaan. Ook de medewerkers beloven weer veel en komen niks na.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ronnie, We hebben u bericht omtrent uw klacht met de informatie die wij momenteel bezitten. Onze excuses dat u hier langer op heeft moeten wachten dan u van ons gewend bent. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons bereiken op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

10

Gewoon goed.

Het afsluiten van de lening verliep vrij eenvoudig. Na de aangeleverde documenten nog even telefonisch contact gehad betreffende een foutief document. Het goede document toegestuurd en binnen een dag kon het contract worden getekend. Na ondertekening was de lening binnen 10min uitbetaald. Lenen kost geld, maar Freo hanteert een redelijke rente.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gerard, Bedankt voor uw review! We vinden het fijn om te horen dat we u op deze wijze hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

10

Zeer tevreden over Freo

Aanvraag ging heel makkelijk, vriendelijke meneer aan de telefoon gehad met paar aanvullende vragen . Daarna binnen 2 dagen lening goedgekeurd en volgende werkdag geld op rekening . Alles duurde vanaf aanvraag 5 werkdagen .

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Đurđica, Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Daan Freo Klantenservice

8

Prima aanvraagprocedure die werkelijk ontzorgt.

Easypeasy procedure. Helder en duidelijke app.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Dank u wel voor de mooie review. We doen ons best om de app zo duidelijk mogelijk in te richten voor onze klanten, fijn om te lezen dat dit het geval is voor u. Met vriendelijke groet, Roy Freo Klantenservice.

6

Moeizaam

De ene behandelaar vertelt en vraag dingen anders dan een andere behandelaar waardoor dit verwarring schept en irritatie opwekt bij de cliënt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Roy, Wij vinden het vervelend om te horen dat u het aanvraagproces bij Freo zo heeft ervaren. We zouden u graag telefonisch willen te woord willen staan om het doorgelopen proces te bespreken. Mocht u hier behoefte aan hebben, dan kunt u bellen naar 088-321 00 03. Met vriendelijke groet, Joelle Freo Klantenservice

10

Duidelijk, snel , overzichtelijk

Dit is de derde keer dat ik een product afneem bij Freo , Niet alleen voor de scherpe rentepercentages, maar net zo belangrijk ook de voorwaarden van de lening. Freo zorgt ook dat ik de kleine lettertjes begrijp.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rupert. Bedankt voor de review! Niet alleen prettig om te horen dat u de voorwaarden duidelijk vindt, maar ook dat u al voor de derde keer voor Freo kiest. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

8

mijn ervaring is goed

Alles was snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jaap, Fijn om te horen dat alles snel geregeld was voor u. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Famke Freo Klantenservice

Bedrijfsgegevens

Vestdijk 51

5600AK Eindhoven

06-19294848

[email protected]

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.