vriendelijkeklantenservice

Er wordt met je meegedacht , vriendelijk en geduldig en snelle afhandeling als je papieren in orde zijn.

Snel geregeld

Snel geregeld, scherpe rente. Lening mogelijk zonder directe bestemming geld.

uitstekend

ik ben op een hele goede manier geholpen

Beste Giel, bedankt voor deze beoordeling met een uitmuntende score! Met vriendelijke groet, Simone Freo Klantenservice

Gedoe met documenten

Recent lening aangevraagd voor een grote uitgave. In eerste instantie moest ik aantal documenten uploaden, Daarin waren wat vragen over loonstrook en 13e maand. Dus verzoek een extra loonstrook uplaoden. Dat heb ik gedaan via de mail, misschien niet slim maar ik had niet helemaal door dat dit via eigen omgeving opnieuw kon. Dus ik belde omdat ik maar niets hoorde. Blijkt dat stukken die ik per mail had gestuurd nergens waren terug te vinden. IK dus weer stukken uplaoden, nu weer een vraag over mijn uitgave op mijn afschriften. Als dit nu redelijke vragen waren doordat ik iets heel vreemds had gedaan, ok. Maar nee, dit ging gewoon om een uitgave. Volgens mij gaat dat beetje tegen de AVG wet in om zo veel te vragen. Ik heb aanvraag ingetrokken en elders ondergebracht waar ze gewoon je huur en vaste lasten willen zien in combinatie met je loon. Wat volgens mij voldoende is voor je aanvraag. Wat ik prive met mijn geld doe gaat een bank echt niets aan. Ik wist ook niet dat Freo dochtermaatschappij is van de Rabobank. Die niet helemaal van onbesproken gedrag is zeg maar. Rente is laag, maar de informatie die men bij Freo wil is echt overbodig. Slordige omgang met documenten ook.

Beste Harry, Het is erg jammer om te lezen dat u deze ervaring heeft met Freo. U zegt het zelf al, we hebben een lage rente. Hier staat tegenover dat we ook onze risico's zo laag mogelijk houden. Dat kan ervoor zorgen dat we extra vragen stellen over uw financiële situatie. We vormen graag een zo compleet mogelijk beeld alvorens we een lening wel of niet verstrekken. Het is in ieder geval goed te lezen dat u elders alsnog uw leenwens heeft kunnen vervullen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

top

snelle service vriendelijke aan de telefoon

Beste Diana, Fijn om te lezen dat uw ervaring met onze dienstverlening positief is! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Geduldige klantenservice

Problemen met het aanleveren vd benodigde documenten werden soepel opgelost. De goedkeuring kwam daarna promp en ook de overboeking was vrijwel onmiddellijk.

Beste Frans, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en natuurlijk de topscore! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

jammer genoeg in 2 keer.

De lening werd op mijn naam alleen afgesloten maar mijn vrouw moest verklaren hoe en wat ze op haar rekening in het verleden heeft gedaan.Dit was voor mij de eerste keer dat ik een lening aanvroeg en verder had ik nergens enige schulden buiten mijn hypotheek dewelke slechts de helft van de daadwerkelijke waarde van mijn huis is. alles bij elkaar duurde het langer en ging het moeizamer als ik verwacht had.

Beste Paul, Soms vragen we wat extra informatie op om er 100% zeker van te zijn dat een krediet verantwoord verstrekt wordt. Het kan hierdoor inderdaad soms wat langer duren dan u verwacht had. Ik hoop dat u in ieder geval wel tevreden bent met het eindresultaat. Mocht u echter wat meer toelichting willen waarom wij bepaalde zaken opvragen, dan kunt u altijd telefonisch contact opnemen. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice

Snel, duidelijk & transparant

prima geldverstrekker met duidelijke/makkelijk te gebruiken website en app.

Beste Evert, Fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor uw reactie en het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice

Top, alles correct afgehandeld. Prima ervaring

De informatie die ze nodig hadden was simpel te regelen via internet.

Beste Peter, Bedankt voor het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice

Zeer duidelijk aanvraag proces

Heel goede uitleg. Zonder addertjes. Snel te regelen mits je internet aansluiting hebt.

Beste Elvio, Goed om te horen dat het aanvraagproces zo goed bevallen is. Bedankt voor het achterlaten van deze review! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice

lekker snel geregeld

Beste Randy, Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice

Duidelijk en profesioneel.

Goede en duidelijke informatie waar ik verder mee kon. Bij vragen of onduidelijkheden werd er contact opgenomen. Prima service.

Beste Ken, Bedankt voor het mooie cijfer en uw complimenten. Met veel plezier zal ik deze delen binnen onze organisatie! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Zeer goede telefonische service en bereikbaarheid.

Beste Lara, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Snelle en duidelijke procedure van aanvraag totgoedkeuring en verstrekking

Positief gevoel over afhandeling en tarief

Beste Leon, Goed om te horen dat u het positief heeft ervaren. Bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice

Was al langer klant en kon toch overstappen naar lagere rente, binnen 3 dagen geregeld

Ik had al een persoonlijke lening bij Freo, maar zag dat de rente erg gedaald was. Ik wilde eigenlijk overstappen en een beetje bijlenen, maar Freo gaf meteen aan (na BKR check) dat dit ook bij hun ook kon. Alles keurig geregeld. Verder hele fijne app, alles realtime, dus ook extra aflossingen.

Beste Alex, Erg goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en de Freo app. Bedankt voor de review en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice

Snelle duidelijke service (afhandeling)

Om mijn doorlopende lening om te zetten naar een persoonlijke lening was snel, makkelijk en duidelijk. Erg blij dat het zo snel intern geregeld was zonder weer alle rompslomp op te sturen.

Beste Maurice, Fijn dat we u hebben kunnen helpen bij het omzetten van uw lening. En goed om te horen dat u tevreden bent over de service. Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Ive Freo Klantenservice

Heel snel geregeld

Na aanvraag telefonisch contact gehad en dat was erg vriendelijk. En daarna is alles heel snel geregeld. Al binnen de termijn van 3 a 4 dagen.

Beste Mariella, Fijn om te lezen dat alles naar wens en snel is verlopen! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Snel geholpen

Beste, Dank u wel voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

leveren wat ze beloven!

Snelle afhandeling van de aanvraag, wat direct duidelijkheid verschaft. Geen addertjes onder het gras.Leveren wat ze beloven binnen een week.

Beste Maja, Wat een top beoordeling! Helderheid over onze voorwaarden zodat u weet waar u aan toe bent, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

prettig

Door de telefoon met jullie was alles vrij duidelijk en leek niets in de weg te staan voor een persoonlijke lening. Ik moest later documenten aanleveren om te bewijzen dat mijn woonhuis hypotheek vrij was. Eerst begonnen jullie over kadaster , dat zou de notaris wat moeten melden bij kadaster (kosten +/- €350.-). Ik heb toen een e-mail bij gevoegd vd vroegere hypotheek verstrekker mekld melding dat hypotheek was in gelost , was ook niet ok voor jullie. Toen een verklaring opgevraagd bij de vroeger hypotheek verstrekker en bleek alles in orde. Al met al gaf ea we wat spanning!

Beste Johan, Om er zeker van te zijn dat we met de juiste (of geen) woonlast een berekening maken, kan het voorkomen dat we extra documentatie opvragen welke aan bepaalde eisen moet voldoen. Ik kan me voorstellen dat dit wat spanning geeft, gelukkig is het eind goed al goed! Bedankt voor achterlaten van deze review. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Een toch snelle service ondanks de Corona crisis

Voor iedereen die dit leest. De service was snel en goed. Er waren wat hobbels te nemen ivm het aanleveren van de gewenste gegevens en uitdraaien. Sommige opnieuw gedaan, daarna na telefonisch overleg, gelukkig niet weer onder op de stapel gekomen.

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw complimenten. Goed om te lezen dat we samen met u de hobbels probleemloos hebben kunnen overkomen. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Vlotte en soepele verwerking, duidelijke voorwaarden

Het hele proces was duidelijk en eenvoudig geregeld. Ook voortijdig terugbetalen is goed geregeld. Het enige vervelende is dat de ingangsdatum van de lening altijd op het moment van acceptatie is. Dat is knullig en zet de klant voor het blok: of de lening te vroeg aanvragen, of het risico nemen dat er iets mis gaat bij de aanvraag en het geld niet hebben op het moment dat het nodig is.

Beste Harald, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Freo. Ook uw feedback met betrekking tot de ingangsdatum van de lening, nemen we graag mee in onze verbeterprocessen. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Zeer goed. Snel en duidelijk aanvraagproces.

Uitstekend digitaal aanvraagproces met een goed uploadsysteem. Daarnaast ook snelle responstijd.

Beste Peter, Bedankt voor uw review en goede ervaring bij onze online portal! Met vriendelijke groet, Ferdi Freo Klantenservice

Duidelijk en een super snelle afhandeling!!! Top!!

Alles online geregeld (makkelijk) en een snelle offerte afhandeling. Al met al dik tevreden!

Prettig hoe snel de aanvraag is afgehandeld

Ik heb direct de juiste gegevens aangeleverd en was verbaasd over de snelheid van afhandeling van de aanvraag. Dit heeft mij zeer positief verrast.

Beste Gerald, Wat fijn om te lezen dat alles zo aangenaam is verlopen. Wij zijn ook positief verrast met deze score, bedankt! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.