geweldig

als zeer prettig

Beste Frans, Bedankt voor dit top cijfer! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Heel coulant, eerlijk en doet wat het beloofd

Ben heel goed geholpen. Enige minpunt is dat 70 plussers niet meer kunnen lenen. Voor de rest een prima organisatie. Ouderen zijn tegenwoordig gezond en zou dus uitgebreid dienen te worden naar 75 jaar.

Beste Elfriede, Dank u wel voor het mooie cijfer! Daarnaast dank u wel voor uw feedback met betrekking tot de maximale leeftijd, op deze manier blijven we altijd scherp op verbetermogelijkheden. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Positieve grondhouding met ruimte voor digitale verbetering

De digitale snelweg bij Freo blijkt helaas een weg met verkeerslichten, die geregeld op rood staan. Het aanleveren van documenten gebeurt met horten en stoten door technische problemen in het systeem (ten dele door wekelijks onderhoud!). Hierdoor neemt de doorlooptijd toe, een vervelend gevolg dat wordt versterkt door de relatief lange beoordelingsduur. Hier staat tegenover dat de medewerkers goed meedenken in oplossingen en duidelijk zijn in het verwachtingenmanagement. Het resultaat is in ieder geval een helder opgesteld overzicht van de aangegane verplichting.

Beste Tom, Ik wil u hartelijk danken voor het schrijven van deze review. Met specifieke feedback als die van u kunnen we aan de slag! Uiteraard werken we continue door aan verbeteringen, echter dient dit niet ten koste te gaan van de doorlooptijd. Het is prettig om te lezen dat onze collega's u in ieder geval goed verder hebben geholpen en de voorwaarden en overeenkomst helder zijn. Nogmaals hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Enorm veel gegevens nodig.

Ik dacht dat ik alles had up-geload waar om gevraagd werd. Toen moest er nog de gegevens van het pensioen van mij en mijn vrouw ge-upload worden. Dat heb ik gedaan. Daarna hoorde we niets. Gebeld en toen werd er gezegd dat de pensioen gegevens nog niet binnen waren. Ik heb ze gelijk nadat ik telefonisch contact heb gehad ge-upload. Bleek dat het ergens anders stond bij Freo dan waar het had moeten zijn.

Beste Roland, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons digitale proces. Met deze verbeterpunten kunnen we aan de weg blijven werken! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Vlot

Duidelijke vragen en snelle verwerking

Beste Gerard, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Eerlijk met persoonlijke bescherming over het leenbedrag

Na wat over en weer gebel over de juiste documenten zeer snel kunnen beschikken over het leenbedrag. Freo wilde naar mijn idee een bevestiging op een bevestiging hebben , maar achteraf logisch want je kunt maar beter 2 keer checken.

Beste Ben, Dank u wel voor dit hoge cijfer! Bij Freo checken we inderdaad liever een keer te veel, dan te weinig. Zo zijn we wat strenger aan de poort en verstrekken we alleen leningen die écht passen binnen de financiële situatie. Dat heeft u goed gezien! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Snel en goed afgehandeld

Prima service en ik ben correct behandeld met de aanvraag. Binnen de termijn wordt de aanvraag afgerond.

Beste Remy, Een ervaring als die van u, gunnen we iedereen! Fijn om te lezen dat we aan uw verwachting hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

zeer tevreden

erg snel geregeld en zeer vriendelijk

Beste James, Bedankt voor het delen van uw ervaring en de topscore! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Documenten kwijt en argwaan

Drie maal documenten uploaden en dan te horen krijgen dat deze “ kwijt “ zijn. Nou ja , kwijt ..niet aangekomen in systeem . Vind ik erg slordig en daarbij onveilig idee. Uiteindelijk gelukt . En dan belt de acceptant , deze stelt zoveel argwanende vragen alsof ik niet eerlijk zou zijn over uitgaven . Ik heb dit benoemd en kreeg te horen dat Freo gewoon erg voorzichtig is. Dat snap ik als dochter onderneming van de Rabobank met het verleden van deze bank. Maar dit gaat echt te ver . Ik heb de aanvraag ingetrokken uiteindelijk . Kreeg daarop een mail dat zij mij afwijzen ??

Beste Marco, Het is erg vervelend om te lezen dat u onder andere een slordig en argwanend gevoel kreeg tijdens uw aanvraag bij Freo. Dit is uiteraard een gevoel dat u allerminst wenst bij een kredietverstrekker. Wij zijn inderdaad strenger aan de poort dan gemiddeld. Het is natuurlijk uw goed recht om hier niet voor te kiezen. Hopelijk vindt u elders een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Vereist wel doorzettingsvermogen en digitale vaardigheden

Veel stappen met behulp van digitale middelen. Als het allemaal werkt super maar als het dat niet doet vraagt he veel tijd en gedoe. Uiteindelijk is het gelukt. 3 uur werk. Hulp via whatsapp was prettig.

Beste Menno, Bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Die digitale stappen moet inderdaad sneller kunnen! Mocht u nog specifieke feedback voor ons hebben met betrekking tot het proces, dan horen we deze graag. Op deze manier maken we de online omgeving zo gebruiksvriendelijk mogelijk! Dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Handig alles online

In eerste instantie was alles in orde, later bleek dat er iets niet klopte, Via app en telefoon werden verschillende dingen gezegd, waardoor het proces langer duurde dan nodig was. Jammer. Uiteindelijk telefonisch goed geholpen. WhatsApp zal ik niet meer zo snel gebruiken, deze geven verkeerde informatie.

Beste Andrea, Jammer om te lezen dat u het gevoel kreeg verschillende informatie te ontvangen via verschillende kanalen. Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn! Het is fijn om te lezen dat u in ieder geval telefonisch goed verder geholpen bent, echter wordt per aanvraag dezelfde (juiste) informatie gecommuniceerd. Ik dank u voor uw feedback, daar kunnen we alleen maar van leren! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Erg prettig en goed geholpen.

Beste Chris, Dat horen we graag! Dank u wel voor dit mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Punctueel en goede terugkoppeling

Duidelijke en snelle afhandeling van de aanvraag. De digitale aanlevering van gevraagde informatie en het digitaal ondertekenen van het contract is erg fijn en voorkomt een hoop administratieve handelingen.

Beste Harm, Het is erg prettig om te lezen dat het aanvraagproces voor u zo makkelijk en duidelijk verlopen is. Daar doen we het voor! Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Snelle en fijne afhandeling

Duidelijk, snel en zonder poespas!

Beste Caro, Kort maar krachtig, dank u wel! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Klant onvriendelijk

Ik moet telkens weer iets aanleveren En steeds weer 2 tot 3 dagen wachten Had het gevoel dat ik in de mailing werd genomen Zeer ontevreden

Beste Sam, Dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u het gevoel had dat u in de maling werd genomen. Dat is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest. Het kan zijn dat wij soms aanvullende documentatie nodig hebben om het dossier goed te kunnen sluiten. Het is vervelend als dat meerdere keren gebeurt, dat begrijp ik heel goed. Fijn dat wij u toch als klant hebben kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Vriendelijk, en een vlotte afhandeling

Ik heb het heel fijn ervaren, niet dwingend. Heb zeker 5 personen gesproken maar alle heel vriendelijk. Vriendelijk bedankt.

Beste Willeke, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons en onze medewerkers! Deze complimenten zal ik met veel trots delen binnen onze organisatie. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

extra benodigde documenten werd niet in 1 keer gevraagde, maar 3 keer

extra benodigde documenten werd niet in 1 keer gevraagde, maar 3 keer

Beste Mike, Dank voor uw feedback. Om een goede beoordeling te kunnen uitvoeren kan het zijn dat we aanvullende documentatie nodig hebben zoals bij u het geval was. Fijn dat we, ondanks de wat langere looptijd, u toch hebben kunnen verwelkomen als klant. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Duidelijk verhalen snel geregeld

Totaal geen klachten.

Beste Arno, Een ervaring als die van u, die horen we graag! Bedankt voor het delen hiervan. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Vriendelijk aan de voorkant, afhandeling kan beter

Mijn kredietaanvraag betrof een oversluiting van een doorlopend krediet, die bij mijn bank onvoordelig was geworden. Het eerste contact verliep heel vriendelijk. De uitleg was helder. De Freo Aanlever App werkte totaal niet, maar telefonisch werd ik vriendelijk verder geholpen. Echter een dame, die de kredietbeoordeling deed, stelde me telefonisch een aantal vragen op een wijze die bij mij over kwam alsof ik een grote fraudeur zou zijn. De fout lag bij Freo, maar de toon was al gezet. Ook het geringe aantal pinbetalingen van mij wekte bij haar argwaan. Schijnbaar zitten contante betalingen niet in hun draaiboek. Ik vond het gesprek onprettig en stond op het punt de aanvraag te annuleren. Als nieuwe klanten op zo'n wijze worden benaderd, ben ik liever geen klant. Als ze haar werk had voorbereid, had al die vragen niet hoeven stellen. Kredietaanvraag werd, zoals verwacht, goed gekeurd zonder vertraging. Voor slechts een procentje rentevoordeel zou ik dit niet nog eens doen. Een dikke plus voor het in behandeling nemen en de doorlooptijd, maar een dikke min voor de afhandeling.

Beste R, Allereerst wil ik u danken voor uw uitgebreide review. Van reviews als deze kunnen wij alleen maar heel veel leren. Laat het voorop staan dat het nooit onze bedoeling is geweest u het gevoel te geven dat wij u als fraudeur zien. Na het beoordelen van de verstuurde documenten kan het zijn dat wij nog aanvullende vragen hebben. Zoals ik begrijp uit uw bericht, was dit bij u ook het geval. Soms lijken deze vragen voor klanten overbodig, maar hebben wij antwoorden nodig om een dossier dicht te timmeren voor eventuele controles. Nogmaals, het is nooit onze bedoeling geweest om u een naar gevoel te geven. Mocht u nog behoefte hebben aan telefonische uitleg, is daar altijd ruimte voor. Fijn dat wij u als klant mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Klantvriendelijk

Freo is duidelijk in de communicatie ,transparant en betrouwbaar.

Beste Huub, Hartelijk dank voor de review en het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Snelle reactie, duidelijke aanpak, heldere informatie en vriendelijk personeel

Was een tweede aanvraag. Na de positieve ervaring van de eerste aanvraag een logische keuze om Freo weer te benaderen en naar volle tevredenheid. Aanvraag is geannuleerd maar kwam door onduidelijkheid in de interpretatie wanneer de lening definitief akkoord is. Dit zou verbeterd kunnen worden in het proces. Dus een extra stap om te bepalen of lening definitief afgesloten moet worden.

Beste Arnold, Dank voor uw feedback, hier leren we alleen maar van! Wij gaan er vanuit dat klanten het geld zo snel mogelijk willen ontvangen en bellen daarom niet naar de klant zodra wij akkoord zijn. Mocht dit de voorkeur hebben van de klant, dan doen we dit natuurlijk wel, maar wij opperen dit inderdaad niet zelf. Nogmaals dank voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Goed geregeld

Al jaren maken we gebruik van Freo en dat bevalt ons goed.

Beste Jeroen, Wat fijn dat u al jaren een tevreden klant bent! Dank voor de review. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Duidelijk, scherp tarief en snel!

Offerteaanvraag en geld ontvangen binnen 5 werkdagen! Zeer vriendelijke en behulpzame mensen bij Freo.

Beste Monique, Dank voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat het hele proces vlot verlopen is. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Vriendelijke medewerkers

De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het aanleveren via de app vond ik zelf wat onoverzichtelijk. Ik had documenten digitaal klaargezet, maar je moest niks uploaden maar verbinding maken met bank etc. Ons bankafschrift is niet goed doorgekomen. Uiteindelijk heb ik het digitale bestand op verzoek van de medewerker geupload. Dit vertraagde het proces met 2 dagen. Jammer, want het ging in principe vlot.

Beste Marjon, Bedankt voor uw feedback. Onze voorkeur heeft inderdaad de aanlevering via PSD2. In sommige gevallen kan het zijn dat die koppeling niet goed gaat waardoor wij alsnog een bankafschrift willen ontvangen. Helaas ligt dit buiten onze macht. Ik vind het vervelend om te lezen dat dit uw aanvraagproces vertraagd heeft. Gelukkig is het allemaal goed gekomen! Nogmaals dank voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Zeer goed !!

Ik ben zeer tevreden over Freo, het contact was helder, duidelijk en snel geregeld. Ik kan Freo zeker aanbevelen ook omdat ze mee denken met je.

Beste Hans, Dank voor deze prachtige review. Fijn om te lezen dat u ons aanbeveelt. Met vriendelijke groet, Karin Freo Klantenservice

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.