Meer dan prima.

Was netjes afgerond binnen de gestelde termijn.

Duidelijk, behulpzaam

Na enige redenen om meerdere malen uitstel te vragen voor het voltooingsprocesging Freo daar zonder moeite in mee. Instructies waren duidelijk en telefonische ondersteuning behulpzaam.

Beste Nico, Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Ze denken echt mee met je.

Na een moeilijke start met het aan leveren van de documenten en ontzettend goede hulp van de helpdesk is alles voor elkaar gekomen , wat een team zit er achter en doen hun uiterste best om je te helpen.

Beste Janny, Bedankt voor de prachtige woorden en de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat ons team u goed heeft verder geholpen in het proces! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Prima geregeld

De aanvraag ging soepel en simpel. De goedkeuring duurde wat langer dan de vorige keer. Al met al prima geregeld.

Beste Klaas, Dank voor de mooie beoordeling en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Trage en incompetente beoordelings afdeling

Mijn ervaring is niet positief met name de beoordeling afdeling die niet weten om te gaan met gecertificeerd niet Nederlands inkomen. En daardoor onnodig veel tijd en inspanning vragen van de frontoffice en de klant.

Beste Nico, Vervelend om te horen dat u het proces zo heeft ervaren. Ik zie dat inmiddels met u gesproken is over bovenstaande. Mocht u naar aanleiding daarvan nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Nam veel tijd

Na 4 keer verschillende stukken opsturen terwijl ze al waren aangeleverd eindelijk goedkeur. Heeft al met al 6 weken in beslag genomen. Als je snel wat extra geld nodig hebt dan duurt dit erg lang. Begrijp dat er gecontroleerd moet worden maar kan neem ik aan wel sneller. Als je zelf iets te laat reageerd gelijk de mededeling dat de aanvraag wordt gecanceld. Ook niet leuk. Al met al vind ik dat het beter kan en zou moeten.

Beste Hans, Dank voor uw feedback. Het kan inderdaad zo zijn dat we extra stukken opvragen, zodat we een beter beeld krijgen van uw financiële situatie. Mocht u hier vragen over hebben, kunt u altijd bellen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Prima geregeld alleen half puntje aftrek ivm lange afhaaltermijn.

Zie hiervoor.

Beste Harry, Bedankt voor de mooie beoordeling en het prachtige cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Duurde lang

De aanvraag duurde erg lang en er kwamen telkens dingen bik die ik moest aanleveren. Een telefonist zei dat ren bepaald document voldoende was, maar dat was dus niet zo.

Beste Sandra, Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat er andere info is doorgegeven dan u verwacht had. Graag gaan we hierover met u in gesprek. U kunt ons bellen op 088-3210003. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Top weten dat de klant klant is

Top verwerkt Wat wel erg was dat de aanvraag ruim tijd kosten . Maar dat zal door drukte komen denk ik

Beste Peter, Dankuwel voor het mooie cijfer! We zitten inderdaad met grote drukte, dank voor het begrip. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Vriendelijk en behulpzaam

Een lening aanvragen ging opzich wel makkelijk alleen had wel steeds problemen met het inloggen en oplouden van bestanden. Ik werd er goed doorheen geholpen. Professionele en behulpzame medewerkers. Top!!

Beste Nese, Bedankt voor het mooie cijfer en de prachtige beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Fijn en zeer vriendelijke mensen.

Ben zeer goed geholpen en alles is goed geregeld en krijg ook voldoende info over de stand van zaken.

Beste P., Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent door onze medewerkers! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Proces van geduld.

Het aanleveren van de papieren ging vlot. Vervolgens duurde het (te) lang voordat de aanvraag definitief behandeld was.

Beste Bram, Bedankt voor de beoordeling. Het is inderdaad zo dat het wat langer duurt, dit vanwege aanhoudende drukte. Excuus daarvoor. Fijn om te horen dat het aanleveren naar wens was! Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice!

Goed service

Ben netjes geholpen door de telefoniste's

Beset K ganesh, Bedankt voor uw review en uw mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice

Duurde erg lang

De aanvraag liep voorspoedig en kon snel een offerte tegemoet zien. De afwikkeling liet echter wel erg lang op zich wachten i.v.m. grote drukte. Tot twee keer toe werd de deadline verschoven maar is uiteindelijk wel goed geregeld. Even snel een lening afsluiten is er op dit moment niet bij.

Beste Mike, Dankuwel voor de feedback. Het is inderdaad erg druk op dit moment, excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Top….

xxxx

Beste R., Dankuwel voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Duidelijk en snel.

De aanvraag was makkelijk en duidelijk in te dienen. Daarna was het snel geregeld. Het duurde langer als normaal maar dat was van tevoren duidelijk aangegeven.

Beste Ronald, Bedankt voor het prachtige cijfer en de 5-sterren! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

duurde effe maar erg goed resultaat

Om uiteindelijk alles rond te krijgen is er wel wat heen en weer gebeld en gemaild. Maar met het eindresultaat ben ik erg tevreden.

Beste Maarten, Bedankt voor de beoordeling. Het is inderdaad zo dat het wat langer duurt, dit vanwege aanhoudende drukte. Excuus daarvoor. Fijn om te horen dat het eindresultaat naar wens is! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Te lange verwerkings tijd

Doordat de verwerkingstijd van mijn aanvraag maar liefst 16 dagen heeft geduurd ontving ik het geld te laat waardoor de auto die ik zou gaan kopen helaas aan iemand anders verkocht is

Beste Ralph, Dank voor de feedback. Vervelend dat u het op deze manier heeft ervaren. Het is op dit moment erg druk bij ons, dus de verwerking duurt inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice

Aanvraag procedure duurt veel te lang.

De aanvraag procedure duurt veel te lang, ook als alle zaken digitaal aangeleverd worden. Daarbij worden er aanvullende vragen gesteld die niets ter zake doen voor de kredietwaardigheid en die prima uit de stukken zijn op te maken.

Beste Niels, Dank voor de feedback. Het is op dit moment erg druk bij ons, dus de verwerking duurt inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak. Door middel van de vragen proberen wij een zo duidelijk mogelijk beeld te creëren. Nogmaals vervelend dat u het zo heeft ervaren. Graag gaan we met u hierover in gesprek. Ik kan vanuit hier helaas niet uw dossier erbij pakken. Belt u ons op 088-3210003? Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice

Doorlooptijd bedroevend

Op 20 juni goedkeuringstraject gestart. Kon wel 12 werkdagen duren stond in de banner onder het dossier. Nu inmiddels 19 werkdagen verder en nog niets gehoord! Verwachtingsmanagement? Ook klantenservice kan hier niets in betekenen dan alleen " Ik begrijp dat dit vervelend is maar...."

Beste Droef, Dank voor de feedback. Het is op dit moment erg druk bij ons, dus de verwerking duurt inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Excuses voor het ongemak. Graag gaan we met u hierover in gesprek. Ik kan vanuit hier helaas niet uw dossier erbij pakken. Belt u ons op 088-3210003? Met vriendelijke groet, Minke Freo Klantenservice

Snel geregeld!

Zij letten goed op of het verstandig is om te lenen. Start tot eind ging zeer soepel en snel.

Beste Esra, Goed om te horen dat alles soepel verliep. Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Goede ervaring.

Makkelijke aanvraag ,ze moeten veel info van je weten, dat vind ik logisch,. Bij een goede lening, horen eerlijke gegevens. Dan is het zo, en goed geregeld. Mijn Freo is Toppie !!

Beste AG, Bedankt voor de mooie feedback en de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Uploaden lukte niet verwerkingstijd aanvraag veel te lang

Ik weet der Freo het veel beter kan.

Beste Leo, Dank voor de feedback. Vervelend dat u tegen deze problemen aanliep. Graag gaan we met u hierover in gesprek. Ik kan vanuit hier helaas niet uw dossier erbij pakken. Belt u ons op 088-3210003? Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Duidelijk stap voor stap door de aanmelding heen geloodst. Enige nadeel is, wellicht de lange wachttijd op goedkeuren!

Beste Cynthia, Bedankt voor het mooie cijfer en de feedback! Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Duurde erg lang

Duurde lang, maar ďe zorgvuldigheid is top.

Beste Edwin, Dank voor het mooie cijfer! Het duurt inderdaad langer dan u gewend bent van ons, excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jack Freo Klantenservice

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.