Vlotte afhandeling

Na een paar telefoontjes was het toch eindelijk geregeld. Helaas niet de doorlopende lening met een lager rentepercentage maar wel het persoonlijke krediet

Snelle service, maar wat grensoverschrijdend

Snel alle papieren aan kunnen leveren, die snel beoordeeld zijn. Vooraf aan telefonisch consult over de aangevraagde lening, waarbij alles duidelijk benoemd vanuit mijn kant. Veel inzicht gegeven in financiën en dan toch ongepaste vragen over de inhoud ervan.

Beste Linda, Bij het uitvoeren van een beoordeling kan het voorkomen dat er aanvullende vragen gesteld worden. Deze vragen zijn bedoeld om uw situatie zo volledig mogelijk in kaart te brengen. Wat vervelend om te horen dat u dit als ongepast hebt ervaren. Uiteraard bedankt voor het delen van deze feedback. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Netjes vriendelijk en vlot

Snelle afhandeling.

Beste John, Bedankt voor dit hoge punt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice

weet waar ik aan toe ben!

Bij het aanvragen krijg je al het complete totaal plaatje in zicht. Je weet precies waar je aan toe bent. Ook de aanvraag en controle daarvan waren duidelijk en snel te regelen.

Beste Suzanne, Wat fijn om te lezen dat alles snel en duidelijk is verlopen. Heel erg bedankt voor deze mooie score! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice

Snel, duidelijk, vriendelijk.

Beste Miriam, Kort, krachtig en helder, bedankt! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Snel, vriendelijk , efficiënte hulp

Door het digitale aanleveren, de goede en efficiënte en vooral zeer begripvol en vriendelijke no nonsens begeleiding in het proces heb ik het asnleveren als bijna leuk ervaren. En dat hoewel ik pider ben en nuet alles goed lukte bij de 1e keer. De medewerkers wisten precies goed wat ik amders moest dien en gebben alles snel geregeld wat zij van hun kant moesten doen Alles vrij snel hierdoor gelukt. Erg fijn, mijn complimenten.

Beste Petra, Ik zou er bijna verlegen van worden! Wat fijn om te lezen dat u zo ontzettend tevreden bent over Freo, ons aanvraagproces en onze collega's. Heel erg bedankt voor uw mooie woorden en natuurlijk de topscore! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Aanvraagproces duurde wat lang

Het bleek dat ik een werkgeversverklaring moest opsturen, omdat mijn werkgever elke maand vakantiegeld uitbetaalt (dat vond men vreemd). Daarnaast had men de naam van mijn vrouw verkeerd geregistreerd. Medewerker was vriendelijk, dus al met al ok.

Beste Paul, Het kan inderdaad voorkomen dat we extra documenten opvragen om een beter beeld te krijgen van de financiële situatie. Bedankt voor het delen van uw ervaring! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Goed geregeld

Freo denkt met je mee alles goed geregeld bij mij duurde het wel iets langer dan normaal omdat ik het zelf verkeerd had gedaan met digitaal doorsturen maar tenslotte is dat ook goed gegaan

Beste Marcel, Enorm bedankt voor deze perfecte score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Erg goed, maar ‘nazorg’ onvoldoende

Aanvraag is gegaan via uw whatsapp service. Hierin zijn afspraken gemaakt annex toezeggingen gedaan. Tot gisteren is de afhandeling snel (aanleveren van mijn gegevens en documenten via uw site erg duidelijk en makkelijk) en vlot ook gezien de feestdagen (snelle reactie/terugkoppeling/goedkeuring overeenkomst) verlopen. Maar tot gisteren krijg ik de melding via berichten dat ik het bedrag heb gestorneerd en stond er ineens een bedrag bij geschreven bij de inmiddels beëindigde overeenkomst. Terwijl ik helemaal niet heb gestorneerd. Dit heb ik ook via e-mail kenbaar gemaakt. Ik verwees hierbij naar de afspraken via whatsapp. Deze is Freo uiteindelijk (aan eind van de rit dus) niet nagekomen.

Beste Armando, Bedankt voor uw reactie en het mooie punt. Indien u meer informatie wil over de situatie, kunt u het beste contact opnemen via onze Whatsapp : 06-83671331. Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice

Top ervaring

Zeer vlotte afhandeling maar toch grondig onderzoek en meedenken over mogelijkheden

Beste E, Bedankt voor deze positieve review en wat fijn om te horen dat alles vlot is verlopen. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Duidelijke workflow voor het aanvragen van een krediet

Op een overzichtelijke manier en to the point met betrekking tot de benodigde documenten heb ik zeer klantvriendelijk ervaren. Eindelijk een partij die aansluit bij de behoefte van de klant.

Beste Gerard, Het is erg prettig om te lezen dat u ons aanvraagproces overzichtelijk ervaart en daarnaast naar wens geholpen bent door onze collega's. Dank u wel voor het schrijven van deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Behulpzaam, snel en duidelijk

Ik was aangenaam verbaasd hoe snel, adequaat en duidelijk mijn hulpvraag werd behandeld. Er werd meegedacht met de wensen die we hadden en daarop werd een oplossing gegeven door de medewerkers.

Beste K.V., Bedankt voor deze aangename reactie en mooie score, hier mogen we trots op zijn! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Snel en prettig geregeld

Aardige telefonist, snel geregeld,goede rente

Beste Jack, Het is erg prettig om te lezen dat uw eerste ervaring met Freo zo positief is! Met vriendelijke groet, Fleur Freo klantenservice

Too

Beoordeling kan wat sneller, maar zeker een topservice. Nooit problemen gehad met aanvragen. En niet vergeten, de lage rente heeft alleen freo.

Beste Yasin, Wat een mooie complimenten als eerste beoordeling van het nieuwe jaar! Daar doen we het voor. Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Snel geregeld

Heel snel geregeld.

Beste Diana, Gelukkig nieuwjaar en bedankt voor deze hoge score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Top.vriendelijke medewerkers

In een 1,5 week was alles al geregeld . Snel, efficiënt en klantvriendelijk

Beste Mazo, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Zeer vriendelijke medewerkers

In een week was alles al geregeld inclusief het gewenste bedrag was binnen een week op mijn rekening gestort.

Beste Omar, Het is erg prettig om te lezen dat u het aanvraagproces zo positief heeft ervaren. Dank u wel voor het delen hiervan! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Heel snel en duidelijk.

Heel snel en duidelijk,alles word direkt goed geregeld.

Beste Jozef, Bedankt voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Goed, zoals verwacht

Begeleiding telefonisch en via WhatsApp zijn goed. Wat enkel niet goed werkte is het verwijderen van documenten tijdens de aanvraag; hiervoor meerdere malen contact moeten zoeken met Freo. Voor het algemeen is het (digitaal) aanleveren van de documenten goed bevallen en voorspoedigen het aanvraagproces.

Beste Peter, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Uw complimenten, mede als uw feedback met betrekking tot het verwijderen van documenten, nemen wij graag in ontvangst! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Snelle en correcte afhandeling

Binnen enkele dagen was alles geregeld. Zeer tevreden.

Beste Willem, Goed om te lezen, bedankt voor de mooie score! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Netjes en naar tevredenheid geholpen, gewoon zoals het hoort.

Het begin is naar verwachting, hopelijk blijft de tevredenheid ook gedurende de looptijd. Veel hangt dan af van het nakomen van afspraken van beide kanten.

Beste Peter, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. U mag er vanuit gaan dat wij altijd ons best doen om uw tevredenheid gedurende de looptijd te behouden! Met vriendelijke groet, Fleur Freo Klantenservice

Goed en snel geholpen. Documenten zijn makkelijk aan te leveren online

Beste Jacqueline, Een dikke tien, daar zouden we er wel meer van willen zien. Bedankt! Met vriendelijk groet, Geert Freo Klantenservice

Geweldig, binnen 1,5 week het geld op de rekening!

Duidelijk en snel goed geregeld.

Beste Sjack, Wat een score, bedankt! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Snelle correcte afhandeling van aanvraag

Ik ben zeer positief over de snelheid en de wijze waarop de aanvraag is behandeld.

Beste Paul, Bedankt voor de hoge score en wat fijn om te lezen dat alles goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Top geregeld

Snel, efficiënt en klantvriendelijk

Beste Liezeth, Hartelijk dank voor deze mooie woorden en perfecte score! Met vriendelijke groet, Geert Freo Klantenservice

Over Freo

Freo is specialist in online lenen. Bij ons leent u tegen scherpe tarieven. Dit gebeurt op een eerlijke, zorgvuldige en verantwoorde manier. Met onze persoonlijke service en duidelijke voorwaarden weet u precies waar u aan toe bent.