Super goed geholpen

Ben super goed geholpen

heel oke

Ik kreeg snel antwoord, alleen kan ik niet alles invullen, dus ik wacht op instructies.

Ben zeer goed en snel geholpen !

Mijn hond is door Petlook prima geholpen, ze is weer 7 lid van de club.

Goede

Snel antwoord bij vraage

Zeer vreemd

Ik vind het vreemd dat als je account verlopen is,dus een nieuwe aanmaken en je dier opnieuw registreren dat je dan weer moet betalen nog nooit meegemaakt!!

ook ons inlogprobleem snel en goed opgelost! :-)

ook ons inlogprobleem snel en goed opgelost! :-)

Zeer goed geholpen

"Inlogprobleem" opgelost.

Goed geholpen

Super goed geholpen.

Kort maar krachtig

Vraag gesteld via de mail. Binnen een uur antwoord, kort en krachtig, met de juiste info. Meer had in niet nodig. Had zelf niet goed gekeken, maar.dat terzijde.

Geen woorden voor eigenlijk.

NUL sterren, maar dat is helaas geen optie. Je kunt met Petlook alleen bellen voor spoedgevallen. Mocht je je daar niks van aantrekken en toch willen bellen, dan hebben ze daar een ontmoedigingsbeleid op losgelaten. Bellen kost 75 cent per minuut. Voor de rest bestaat de klantenservice uit een hoog 'knip- en plakgehalte'. Ze knippen en plakken letterlijke teksten vanaf hun website in een reactie per mail. Jammer dat er ooit een chip van Petlook in onze kat is geïnjecteerd!! Spijt als haren op alledrie onze katten.

Contact klantenservice

Heb contact gelegd met de klantenservice van Petlook met een vrij lastige vraag, kreeg meteen (op zondagavond!) antwoord, met duidelijke verdere vragen en vervolgens was alles binnen een dag helemaal in orde. Het was een meer dan positieve ervaring!

Snelle informatie verkregen

Ik was vergeten of ik nog toegang op mijn account had, nog wel op zondag en wat schertst mijn verbazing, dezelfde dag nog antwoord, hulde.

Ik ben zeer goed geholpen met het chipnummer.

Ik wilde mijn hond registreren en heb ook zijn paspoort hier met het chipnummer. Echter, de vorige eigenaar had het nummer niet afgemeld en is ook onbereikbaar en woont in België. Hier hebben ze me gelukkig geholpen door ook contact te zoeken met de vorige baasjes van mijn hond, ook geen succes! Nu heeft petlook het nummer afgemeld zodat het nu op onze naam staat, echt top gedaan.

Zeer goed geholpen

Onze vraag meteen goed beantwoord

Prima geholpen

De ervaring met Petlook was zeer prettig

Slechte communicatie en service

Ik heb me perongeluk ingeschreven bij petlook terwijl ik dacht dat ik mijn hond registreerde bij de chip organisatie. Ik heb direct een mail gestuurd om te vragen of ik dit ongedaan kon maken. Maandag zou het geld over gemaakt worden. Toen het niet op mijn rekening stond heb ik nogmaals contact gehad en kreeg een mailtje dat het direct in orde gemaakt zou worden. Nog steeds niets teruggestort maar mijn account is wel verwijdert. Niet zo’n goede service

Netjes ,had het verkeerd gedaan en word gecorrigeerd. Top

Slecht

Heb betaald voor een registratie Nu blijkt dit de hele registratie niks te zijn andere mensen kunnen zonder inentingsboekje bij een andere data bank mijn hond te kunnen registreren

Kan mijn hond niet in Duitsland registreren

Ik kan onze hond, in Nederland gekocht, niet overschrijven op ons Duitse adres. Belachelijk. Moet maar op een Duitse site. Welke wordt niet verteld. Hele slechte organisatie!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Om te registreren, €25,00 betaald, voor het leven van de hond..de volgende eigenaar moet ook betalen €14,95 invlusief penning, en waarom dst verschil? Ik wil eigenlijk mijn geld terug, maar verder met afmelden ..prima

• Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via mijn dierenarts

Zeer klantvriendelijk en oprecht.

• Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via Google

Hond overnamen zonder overschrijving. Alleen het boekje met chip nummer van de hond. Dus op zoek naar waar ze geregisterde was zodoende kwamen wij bij u uit. Wij zijn prima geholpen.

• Duidelijkheid website N.v.t.
  • Eenvoud van registratieproces N.v.t.

Wilde mijn nieuwe hond op mijn naam hebben. Netjes mail gestuurd en op zeer korte termijn een duidelijk bericht terug

• Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via mijn dierenarts

Ik kwam heel vlot door het registratieproces heen, terwijl ik niet zo erg handig met de computer ben. Binnen 20 minuten was alles geregeld, maar ik zag er best tegen op!

Over Petlook

Petlook is een online databank voor huisdieren met een chip. Petlook is een door de overheid erkende databank en is aangesloten bij SDGN, Stichting Samenwerkende Databanken Gezelschapsdieren Nederland, Dierkwijt, Chipnummer en diverse zoekmachines voor vermiste huisdieren. Waarom Petlook? Jij als eigenaar kan zelf je huisdieren registreren, een foto plaatsen, een medisch dossier aanleggen en de gegevens van de dierenarts toevoegen. Jij hebt altijd (24/7) toegang tot jouw gegevens!