7

Prima geholpen

De ervaring met Petlook was zeer prettig

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie en service

Ik heb me perongeluk ingeschreven bij petlook terwijl ik dacht dat ik mijn hond registreerde bij de chip organisatie. Ik heb direct een mail gestuurd om te vragen of ik dit ongedaan kon maken. Maandag zou het geld over gemaakt worden. Toen het niet op mijn rekening stond heb ik nogmaals contact gehad en kreeg een mailtje dat het direct in orde gemaakt zou worden. Nog steeds niets teruggestort maar mijn account is wel verwijdert. Niet zo’n goede service

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
8

Top

Netjes ,had het verkeerd gedaan en word gecorrigeerd. Top

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
1

Slecht

Heb betaald voor een registratie Nu blijkt dit de hele registratie niks te zijn andere mensen kunnen zonder inentingsboekje bij een andere data bank mijn hond te kunnen registreren

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
1

Kan mijn hond niet in Duitsland registreren

Ik kan onze hond, in Nederland gekocht, niet overschrijven op ons Duitse adres. Belachelijk. Moet maar op een Duitse site. Welke wordt niet verteld. Hele slechte organisatie!

  • Zou u ons aanbevelen? Nee
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Om te registreren, €25,00 betaald, voor het leven van de hond..de volgende eigenaar moet ook betalen €14,95 invlusief penning, en waarom dst verschil? Ik wil eigenlijk mijn geld terug, maar verder met afmelden ..prima
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via mijn dierenarts
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijk en oprecht.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via Google
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hond overnamen zonder overschrijving. Alleen het boekje met chip nummer van de hond. Dus op zoek naar waar ze geregisterde was zodoende kwamen wij bij u uit. Wij zijn prima geholpen.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website N.v.t.
  • Eenvoud van registratieproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wilde mijn nieuwe hond op mijn naam hebben. Netjes mail gestuurd en op zeer korte termijn een duidelijk bericht terug
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via Google
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Top
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via mijn dierenarts
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik kwam heel vlot door het registratieproces heen, terwijl ik niet zo erg handig met de computer ben. Binnen 20 minuten was alles geregeld, maar ik zag er best tegen op!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via Google
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn account is geblokkeerd door dat mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Hen ik nieuwe aangevraagd en die blijkt ook niet te werken . Ik heb geen zin om jullie te bellen en daarvoor te betalen. Ik stuur al tweede email daarover en krijg geen antword. In de eerste vroeg ik of mijn betaling voor het registreren van mijn kat was ontvangen? Geld is afgeschreven maar systeem meld fout aan. En nu kan ik niet inloggen. Het lijkt erop dat ik gedwongen wordt om te bellen!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via Google
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via de fokker
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettige en gebruiksvriendelijke site. Makkelijk dieren registreren, maakt niet uit hoeveel op een account, en niet duur.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Overig
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

In tegenstelling tot onderstaande beoordeling is Petlook juist wèl een door de overheid erkende databank. Daarnaast ook de oudste internet registratiebank en de enige databank waar je al je dieren op 1 account kunt registreren en altijd je gegevens online kunt veranderen.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via Google
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik wilde mijn pup registreren (wettelijk verplicht) via databankhonden.nl. Deze term heb ik ingetypte in Google. Als eerste komt Het commerciële bedrijf Petlook bovenaan. Nadat ik VIJFENTWINTIG....... Euro moest betalen kreeg ik argwaan. Dit is NIET de officiële registratie maar een bedrijf wat misbruik maakt van de Google ranking... Trap er niet in...!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website N.v.t.
  • Eenvoud van registratieproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via Google
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super geholpen door Hanneke!!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

't Ging een beetje mis, want onze dochter dacht dat zij 2 cijfers had omgewisseld! Maar het is nu heel goed opgelost!! Onze dank!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via een bekende
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig goed geholpen !!!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via Google
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Duidelijke website en behulpzame en vriendelijke klantenservice
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Overig
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Registreren ging vlot, maar ik dacht dat Petlook een gewijzigde databank was van NDG. Spijt dat ik me aangemeld heb, maar liefst €25,= betaald voor levenslang. Daarna zag ik bij mijn dierenarts dat NDG nog gewoon bestond en daar kost het registreren maar € 5,90. Dat is een heel groot verschil, ik had daar een hoop brokjes voor mijn hondje van kunnen kopen. Ik vind dit oplichterij.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via de fokker
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Via mail vraag gesteld - snelle reactie en opgelost !!
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via de fokker
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

5 jaar geleden onze hond geregistreerd. Nu klopt ons email adres niet meer en kan niet meer inloggen Na een email gestuurd te hebben met het chipnummer waar om gevraagd werd geen antwoord terug. Nog een paar emails gestuurd maar hoor niks terug. Waardeloos dus.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via mijn dierenarts
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bedankt voor de snelle reactie
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via mijn dierenarts
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slecht reageren heel laat op een mail, telefonisch zijn ze niet te bereiken. Mijn kat was zoek heb 25 euro betaald om haar op de vermissing site te zetten. Alleen is de vermissing hier nooit geplaats, maar wel meteen de betaling afgeschreven. Als je daar dan een mail over stuurt laten ze op zich wachten.
  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Duidelijkheid website
  • Eenvoud van registratieproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Hoe bent u bij Petlook terecht gekomen? Via social media

Over Petlook

Filter op Taal