Op een zeer snelle manier geholpen

Een verzoek gedaan betreffende verwijdering uit het bestand Was binnen een dag geregeld

Betrouwbaar

Op gestelde vragen direct antwoord gekregen in duidelijke bewoording, daar ben ik heel blij mee, ik ben namelijk digibeet.

Na 1 mail was mijn probleem opgelost.

Fijn geholpen

Prima reactie gekregen van Petlook, goede service.

Binnen no time antwoord op mijn vraag en direct mijn foute registratie gecorrigeerd. Top.

Altijd netjes antwoord

Uitstekende service

Word goed geholpen . En snel . Komen vriendelijk over

Perfect ondanks dat ik niet mee had betaald

klantvriendelijk

snel op gereageert en klantvriendelijk

Vrijwel onmiddellijk een duidelijk antwoord gekregen.

ben zeer te vreeden met de hulp en regestratie voor de chip

ben snel en goed door de vragen lijst heen gekomen om de chip te kunnen regastreeren

Goede service als je vragen stelt

Prima en snel

duidelijk

ik werd snel en duidelijk behandeld,CHAPEAU. Met andere woorden GEWELDIG 9

Chip petlook registratie waardeloos!

7 jaar geleden een pup geregistreerd, krijg ik nu een mail dat ik moet betalen en dat ik mijn abonnement moet verlengen? Anders verwijderen ze het account. Dat is raar! Dus de chip is waardeloos als ik dit niet doe. Lopen er straks meer ongeregistreerde dieren rond als vorige eigenaren dit niet doen. Dacht dat dit levenslang was een registratie.

geweldig

GEWELDIG.10 PUNTEN.

Super goed geholpen

Ben super goed geholpen

heel oke

Ik kreeg snel antwoord, alleen kan ik niet alles invullen, dus ik wacht op instructies.

Ben zeer goed en snel geholpen !

Mijn hond is door Petlook prima geholpen, ze is weer 7 lid van de club.

Goede

Snel antwoord bij vraage

Zeer vreemd

Ik vind het vreemd dat als je account verlopen is,dus een nieuwe aanmaken en je dier opnieuw registreren dat je dan weer moet betalen nog nooit meegemaakt!!

ook ons inlogprobleem snel en goed opgelost! :-)

ook ons inlogprobleem snel en goed opgelost! :-)

Zeer goed geholpen

"Inlogprobleem" opgelost.

Goed geholpen

Super goed geholpen.

Kort maar krachtig

Vraag gesteld via de mail. Binnen een uur antwoord, kort en krachtig, met de juiste info. Meer had in niet nodig. Had zelf niet goed gekeken, maar.dat terzijde.

Geen woorden voor eigenlijk.

NUL sterren, maar dat is helaas geen optie. Je kunt met Petlook alleen bellen voor spoedgevallen. Mocht je je daar niks van aantrekken en toch willen bellen, dan hebben ze daar een ontmoedigingsbeleid op losgelaten. Bellen kost 75 cent per minuut. Voor de rest bestaat de klantenservice uit een hoog 'knip- en plakgehalte'. Ze knippen en plakken letterlijke teksten vanaf hun website in een reactie per mail. Jammer dat er ooit een chip van Petlook in onze kat is geïnjecteerd!! Spijt als haren op alledrie onze katten.

Over Petlook

Petlook is een online databank voor huisdieren met een chip. Petlook is een door de overheid erkende databank en is aangesloten bij SDGN, Stichting Samenwerkende Databanken Gezelschapsdieren Nederland, Dierkwijt, Chipnummer en diverse zoekmachines voor vermiste huisdieren. Waarom Petlook? Jij als eigenaar kan zelf je huisdieren registreren, een foto plaatsen, een medisch dossier aanleggen en de gegevens van de dierenarts toevoegen. Jij hebt altijd (24/7) toegang tot jouw gegevens!