Uitstekende service

Abusievelijk een abonnement bij Petlook afgesloten. Zeer begripvol en snelle retourneringen van het gestorte bedrag.

Heel vlug mijn geld terug gestort bedankt

Bedankt dat jullie mijn geld zo vlug terug gestort hebben

Goede professionele site

Snelle en professionele beantwoording van vragen. Alleen jammer dat ze geen app hebben.

Wijzigen van gegevens.

Door het overlijden van 1 van onze katten moest het chipnummer verwijderd.worden. Door het niet herkennen van e-mailadres een e-mail gestuurd en keurig een oplossing aangeboden, top Bedankt.

Ben goed geholpen

Ik hadeen 2e account aan gemaakt Wat niet zo slim was . Maar ze halen 1 account nu weg en storten ze me het geld terug . Dat vind netjes

Fijne databank met goede service

uitstekend

vriendelijke adequate en snelle reactie. Ik zie dat ik moet bevestigen klant te zijn geweest. Dat doe ik dus maar ik geef alleen mijn oordeel over de reactie op een vraag. ik wist niet dat er meerdere databanken zijn

Snel antwoord

Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen

super

goed geholpen door Hanneke

Snelle reacties terug en mocht er iets fout zijn door gegeven dan passen ze het voor je aan

Zeer goed en snel geholpen

Ik was mijn wachtwoord kwijt. Ze hebben de login en wachtwoord aangepast. Ik wilde nog een huisdier registreren en zo hoefde ik geen 2e abonnement te nemen.

Snel geholpen met aanpassing

De geboortedatum van mijn hond was niet juist. Na een mail is dit door de afdeling klantenservice gewijzigd en ben ik hier netjes over geïnformeerd.

Erg tevreden

Mijn hond in 5 min geregistreerd! Ik ben zeker tevreden!

Bedankt voor de snelle reactie op mijn mail, ik ben goed geholpen

Ik ben goed geholpen, snelle reactie op mijn mail

Snel en prima geholpen

Vlot en prima geholpen

Wijziging

Prima. Mijn vraag over een wijziging werd direct beantwoord en hiermee kon ik de wijziging voltooien!

Snel, makkelijk en uitermate vriendelijk.

Nadat ik mijn hond Senna had aangeschaft moest ik deze uiteraard registreren. Dit ging heel makkelijk en snel bij petlook. Helaas was ik zo "slim" om de laatste twee cijfers om te draaien. Hiervoor contact opgenomen en hoefde niet lang in de wacht te staan en werd zelfs terug gebeld om uitgelegd te krijgen wat ik moest doen om dit te laten veranderen.

Op een zeer snelle manier geholpen

Een verzoek gedaan betreffende verwijdering uit het bestand Was binnen een dag geregeld

Betrouwbaar

Op gestelde vragen direct antwoord gekregen in duidelijke bewoording, daar ben ik heel blij mee, ik ben namelijk digibeet.

Na 1 mail was mijn probleem opgelost.

Fijn geholpen

Prima reactie gekregen van Petlook, goede service.

Binnen no time antwoord op mijn vraag en direct mijn foute registratie gecorrigeerd. Top.

Altijd netjes antwoord

Uitstekende service

Word goed geholpen . En snel . Komen vriendelijk over

Perfect ondanks dat ik niet mee had betaald

Over Petlook

Petlook is een online databank voor huisdieren met een chip. Petlook is een door de overheid erkende databank en is aangesloten bij SDGN, Stichting Samenwerkende Databanken Gezelschapsdieren Nederland, Dierkwijt, Chipnummer en diverse zoekmachines voor vermiste huisdieren. Waarom Petlook? Jij als eigenaar kan zelf je huisdieren registreren, een foto plaatsen, een medisch dossier aanleggen en de gegevens van de dierenarts toevoegen. Jij hebt altijd (24/7) toegang tot jouw gegevens!