Altijd netjes antwoord

Uitstekende service

Word goed geholpen . En snel . Komen vriendelijk over

Perfect ondanks dat ik niet mee had betaald

klantvriendelijk

snel op gereageert en klantvriendelijk

Vrijwel onmiddellijk een duidelijk antwoord gekregen.

ben zeer te vreeden met de hulp en regestratie voor de chip

ben snel en goed door de vragen lijst heen gekomen om de chip te kunnen regastreeren

Goede service als je vragen stelt

Prima en snel

duidelijk

ik werd snel en duidelijk behandeld,CHAPEAU. Met andere woorden GEWELDIG 9

Chip petlook registratie waardeloos!

7 jaar geleden een pup geregistreerd, krijg ik nu een mail dat ik moet betalen en dat ik mijn abonnement moet verlengen? Anders verwijderen ze het account. Dat is raar! Dus de chip is waardeloos als ik dit niet doe. Lopen er straks meer ongeregistreerde dieren rond als vorige eigenaren dit niet doen. Dacht dat dit levenslang was een registratie.

geweldig

GEWELDIG.10 PUNTEN.

Super goed geholpen

Ben super goed geholpen

heel oke

Ik kreeg snel antwoord, alleen kan ik niet alles invullen, dus ik wacht op instructies.

Ben zeer goed en snel geholpen !

Mijn hond is door Petlook prima geholpen, ze is weer 7 lid van de club.

Goede

Snel antwoord bij vraage

Zeer vreemd

Ik vind het vreemd dat als je account verlopen is,dus een nieuwe aanmaken en je dier opnieuw registreren dat je dan weer moet betalen nog nooit meegemaakt!!

ook ons inlogprobleem snel en goed opgelost! :-)

ook ons inlogprobleem snel en goed opgelost! :-)

Zeer goed geholpen

"Inlogprobleem" opgelost.

Goed geholpen

Super goed geholpen.

Kort maar krachtig

Vraag gesteld via de mail. Binnen een uur antwoord, kort en krachtig, met de juiste info. Meer had in niet nodig. Had zelf niet goed gekeken, maar.dat terzijde.

Geen woorden voor eigenlijk.

NUL sterren, maar dat is helaas geen optie. Je kunt met Petlook alleen bellen voor spoedgevallen. Mocht je je daar niks van aantrekken en toch willen bellen, dan hebben ze daar een ontmoedigingsbeleid op losgelaten. Bellen kost 75 cent per minuut. Voor de rest bestaat de klantenservice uit een hoog 'knip- en plakgehalte'. Ze knippen en plakken letterlijke teksten vanaf hun website in een reactie per mail. Jammer dat er ooit een chip van Petlook in onze kat is geïnjecteerd!! Spijt als haren op alledrie onze katten.

Contact klantenservice

Heb contact gelegd met de klantenservice van Petlook met een vrij lastige vraag, kreeg meteen (op zondagavond!) antwoord, met duidelijke verdere vragen en vervolgens was alles binnen een dag helemaal in orde. Het was een meer dan positieve ervaring!

Snelle informatie verkregen

Ik was vergeten of ik nog toegang op mijn account had, nog wel op zondag en wat schertst mijn verbazing, dezelfde dag nog antwoord, hulde.

Ik ben zeer goed geholpen met het chipnummer.

Ik wilde mijn hond registreren en heb ook zijn paspoort hier met het chipnummer. Echter, de vorige eigenaar had het nummer niet afgemeld en is ook onbereikbaar en woont in België. Hier hebben ze me gelukkig geholpen door ook contact te zoeken met de vorige baasjes van mijn hond, ook geen succes! Nu heeft petlook het nummer afgemeld zodat het nu op onze naam staat, echt top gedaan.

Zeer goed geholpen

Onze vraag meteen goed beantwoord

Prima geholpen

De ervaring met Petlook was zeer prettig