Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nog niet alle aspecten van jullie dienstverlening mogen ervaren, maar vooralsnog uitermate tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot heden zeer tevreden Wel vraag ik me af hioe ik aan het einde van het jaar weet of de gehanteerde meyerprijzen overeenkomen met de overeenkomst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ze doen wat ze moeten doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

App kan veel beter. Geen inzicht in dagelijks energie verbruik als je een slimme meter hebt. Wel worden maandelijks de meterstanden in app vermeld en via email verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nou ik vind het nu te vroeg om daar over te oordelen, of ik tevreden ben over energiedirect. Meestal als je overstapt naar een andere leverancier of je contract wil verlengen krijg je een slechter aanbod als trouwe klant, zodat je wel verplicht word om over te stappen om je zelf niet tekort te doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Makkelijk overgestapt naar een leverancier met een scherpe prijs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

vlekkeloos verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed tot nu toe

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

betere informatie over aanmelding obv vergelijkingsgegevens versus het definitieve contract; waarom een ander maandbedrag dan eerder berekend/gemeld en tot slot de financiële effecten van stijging energie belastingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Op het moment van instappen de goedkoopste op de energie markt, overstappen verliep soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prijs is goed. Daarnaast ben ik blij met de voorstellen via de app om je voorschotbedrag aan te passen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

overstap is conform het toegezegde transparent verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Mega slechte app.... kijk aub eens naar de Engie app..... als dit niet veranderd stap ik aan het einde van het jaar over. Dit al een keer als feedback gegeven maar geen reactie meer mogen ontvangen. Daarbij is de 0,06 cent voor extra opgeleverde energie echt te weinig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super service! Er was iets fout gegaan met aanmelden waardoor ik een boete kreeg bij mijn voorgaande leverancier. Energiedirect heeft de boete voor me betaald. Direct mijn moeder ook over laten stappen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Overstap is keurig geregeld. Overzicht in app werkt prima alleen tussentijds invoer van meterstanden zou ik graag willen kunnen via de app

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

aanbieder met de hoogste welkomstbonus. Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Geen klachten ondervinden Ben zeer blij met deze energie maatschappij

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na het veranderen van de meter, van slimme naar gewone, heb ik niets meer gehoord over de meterstand, die moet ik zelf opnemen maar merendeel geeft 00000 aan .. en wat hij wel aangeeft is te hoog vlgs regelneef

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

overstappen ging snel en goed de website is erg duidelijk en als klant wordt je netjes aan de telefoon geholpen. en wat erg plezierig is tanken met tankey.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

overstappen ging makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Per 2 januari 2019 ben ik klant bij energiedirect. Inmiddels 5 april 2019 kan ik mijn levering nog steeds NIET inzien. Zojuist regelneef geïnstalleerd en ook hier zijn mijn gegevens gedeeltelijk bekend, met de mededeling dat er geen levering plaatsvind. Mijn klantnummer is 0132441432 Ik wil een volledig inzicht hebben op mijn levering!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tot nu toe, in 3mnd goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

is goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.