
Nog niet alle aspecten van jullie dienstverlening mogen ervaren, maar vooralsnog uitermate tevreden!
Hoi Sem, Welkom bij Energiedirect.nl en bedankt voor de aanbeveling ;) Als er iets is wat we voor je kunnen betekenen neem dan gerust contact met ons op, we helpen graag. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Prijs
Bedankt voor de aanbeveling en welkom bij Energiedirect.nl ;) Groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Tot heden zeer tevreden Wel vraag ik me af hioe ik aan het einde van het jaar weet of de gehanteerde meyerprijzen overeenkomen met de overeenkomst.
Hoi Jan, Welkom bij Energiedirect.nl. Goede vraag ! Na een jaar ontvang je van ons de jaarrekening waarop je precies je verbruik kunt zien van afgelopen jaar. Daarop staan ook alle tarieven vermeld dus die kun je heel makkelijk controleren ;) Als je toch nog vragen hebt neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Ze doen wat ze moeten doen.
Dankjewel voor de aanbeveling ;) We doen zeker wat we moeten doen, maar daar hoort ook zeker de tevredenheid van onze klanten bij. Als er iets is wat we voor je kunnen betekenen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
App kan veel beter. Geen inzicht in dagelijks energie verbruik als je een slimme meter hebt. Wel worden maandelijks de meterstanden in app vermeld en via email verzonden.
Hoi Hendrik, Welkom bij Energiedirect.nl ;) Je krijgt inderdaad maandelijks een verbruiksoverzicht. Dit is niet dagelijks inzichtelijk helaas. Wist je dat je dit wel kunt inzien via www.slimmemeterportal.nl ? Als je je daar registreert dan kun je wel dagelijks je verbruik zien. Heb je nog meer vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Nou ik vind het nu te vroeg om daar over te oordelen, of ik tevreden ben over energiedirect. Meestal als je overstapt naar een andere leverancier of je contract wil verlengen krijg je een slechter aanbod als trouwe klant, zodat je wel verplicht word om over te stappen om je zelf niet tekort te doen.
Hoi Jan, Dankjewel voor het delen van je ervaring. We hopen uiteraard dat je tevreden blijft bij ons ;) Als er iets is wat we voor je kunnen betekenen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Makkelijk overgestapt naar een leverancier met een scherpe prijs!
Hoi Henry, Welkom bij Energiedirect.nl ;) Bedankt voor het delen van je ervaring, mocht je toch nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
vlekkeloos verlopen
Kijk, daar doen we het voor ;) Bedankt voor de aanbeveling en welkom bij Energiedirect.nl, Henk! Groetjes, Webcare Energiedirect.nl
goed tot nu toe
Dat horen we graag, Joris! Welkom bij Energiedirect.nl ;)
betere informatie over aanmelding obv vergelijkingsgegevens versus het definitieve contract; waarom een ander maandbedrag dan eerder berekend/gemeld en tot slot de financiële effecten van stijging energie belastingen.
Hoi Theo, Welkom bij Energiedirect.nl en bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer om te lezen dat je niet de informatie hebt ontvangen zoals je die van ons mag verwachten. Mijn excuses hiervoor! Mocht je toch wat meer informatie ontvangen of als er iets is wat ik nog voor je kan betekenen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Op het moment van instappen de goedkoopste op de energie markt, overstappen verliep soepel.
Hoi Henk, Welkom bij Energiedirect.nl! Fijn om te horen dat alles soepel is verlopen. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Was prima geregeld.
Dankjewel voor de aanbeveling ;) Mocht je toch nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag. Groetjes, Laura Webcare Essent
Prijs is goed. Daarnaast ben ik blij met de voorstellen via de app om je voorschotbedrag aan te passen
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, Jeroen! Mochten we toch iets voor je kunnen betekenen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
overstap is conform het toegezegde transparent verlopen
Dat horen we graag, Willem! Welkom bij Energiedirect.nl en als er toch iets is wat we voor je kunnen betekenen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Mega slechte app.... kijk aub eens naar de Engie app..... als dit niet veranderd stap ik aan het einde van het jaar over. Dit al een keer als feedback gegeven maar geen reactie meer mogen ontvangen. Daarbij is de 0,06 cent voor extra opgeleverde energie echt te weinig.
Hoi Chiel, Wat vervelend om te lezen dat je zo ontevreden bent. Doet de app het helemaal niet bij je of werkt het niet goed? Ik wil graag met je mee kijken voor een oplossing. Ik vind het namelijk erg vreemd dat je nog geen reactie hebt gehad op je feedback. Zou je mij je postcode + huisnummer kunnen sturen via [email protected]. Dan ga ik toch nog mijn best doen om de ontevredenheid weg te nemen. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Super service! Er was iets fout gegaan met aanmelden waardoor ik een boete kreeg bij mijn voorgaande leverancier. Energiedirect heeft de boete voor me betaald. Direct mijn moeder ook over laten stappen.
Hoi Joyce, Welkom bij Energiedirect.nl! Wat fijn om te lezen dat alles voor je is opgelost, dat hoor ik graag. En dat je daarna ook nog je moeder hebt laten stappen, super tof ;) Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Overstap is keurig geregeld. Overzicht in app werkt prima alleen tussentijds invoer van meterstanden zou ik graag willen kunnen via de app
Hoi Eva, Welkom bij Energiedirect.nl! Fijn om te lezen dat de overstap goed is verlopen ;) In de app is het (nog) niet mogelijk om tussendoor de meterstanden in te vullen. Dit kan wel als je online inlogt op mijnenergiedirect.nl. Daar kun je bij je verbruik elke dag je verbruik invullen als je wilt ;) Mocht je nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
aanbieder met de hoogste welkomstbonus. Top
Welkom bij Energiedirect.nl, Mark ;) Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Als er toch nog iets is wat we voor je kunnen doen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Geen klachten ondervinden Ben zeer blij met deze energie maatschappij
Dankjewel voor de positieve review! Welkom bij Energiedirect.nl, Raymond ;) Als we toch nog iets voor je kunnen doen neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Laura Webcare Energiedirect.nl
Na het veranderen van de meter, van slimme naar gewone, heb ik niets meer gehoord over de meterstand, die moet ik zelf opnemen maar merendeel geeft 00000 aan .. en wat hij wel aangeeft is te hoog vlgs regelneef
Hoi Elisabeth, Dankjewel voor de aanbeveling ;) De laatste meterstanden die we hebben ontvangen zijn de beginstanden op 27 november 2018. Het uitlezen van de slimme meter kan nog weleens zoeken zijn hoor, dat kan ik me helemaal voorstellen. Via https://www.stedin.net/slimme-meter/overzicht-handleidingen vindt je meer uitleg over het uitlezen van de meter. Mocht je uiteindelijk toch meer vragen hebben over de meter dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met Stedin, zij zijn netbeheerder en beheren ook de meters. Heb je voor ons nog vragen dan mag je altijd contact met ons opnemen. Groetjes, Webcare Energiedirect.nl
overstappen ging snel en goed de website is erg duidelijk en als klant wordt je netjes aan de telefoon geholpen. en wat erg plezierig is tanken met tankey.
Super om te horen! Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag! Groet, Webcare energiedirect.nl
overstappen ging makkelijk
Heel fijn om te horen! Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag! Groet, Webcare energiedirect.nl
Per 2 januari 2019 ben ik klant bij energiedirect. Inmiddels 5 april 2019 kan ik mijn levering nog steeds NIET inzien. Zojuist regelneef geïnstalleerd en ook hier zijn mijn gegevens gedeeltelijk bekend, met de mededeling dat er geen levering plaatsvind. Mijn klantnummer is 0132441432 Ik wil een volledig inzicht hebben op mijn levering!
Beste mevrouw Verhoeven, Wat vervelend dat je niet de juiste gegevens te zien krijgt. Blijkbaar was je e-mail adres bekend onder meerdere klantnummers waardoor het inloggen met het e-mail adres niet helemaal goed ging. Mijn collega die je vandaag telefonisch hebt gesproken heeft het probleem voor je opgelost. Ik ga er van uit dat het inloggen op het juiste klantnummer wel lukt. Mocht dat niet het geval zijn laat het ons even weten. Groetjes, Webcare
Tot nu toe, in 3mnd goede ervaring.
is goed
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.