Nieuwe aansluiting genomen en alles ging goed vanaf dag 1. Nog soepel contact gehad met de klantenservice.
Onwijs bedankt voor de mooie review en wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen! Welkom bij Energiedirect.nl :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Regelmatig wordt ik geïnformeerd over mijn gebruik. Daarbij zijn de vergelijkingen met gebruikers in hetzelfde type woning en gezinssamenstelling nuttig en bruikbaar
Dankjewel voor je review en super fijn om te horen dat je de overzichten fijn vindt :) Welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Meer zoek ik niet dan gewoon een leverancier. Dat doen jullie op zich prima, alleen dit soort enquêtes zijn vervelend........
Bedankt voor je feedback en review! Ik kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt om steeds enquêtes te ontvangen. Wij doen dit vaak (het gaat automatisch..) nadat je contact hebt gehad met ons, zodat wij onze service kunnen verbeteren. Nogmaals helemaal begrijpelijk dat je hier niet op zit te wachten. Als het goed is ontvang je deze ook niet super vaak en mocht je er een ontvangen, dan mag je deze gewoon negeren :) Heb je verder nog vragen dan mag je mailen naar [email protected]! Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Scherpen tarieven
Bedankt voor de mooie review! Welkom bij Energiedirect :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Zie hierboven, ook deels gebaseerd op klantervaring dat jullie mij gewoon klant laten zijn, zonder allerlei vervelende extra’s als services die niets toevoegen, belletjes over aanbiedingen die niet aantrekkelijk zijn of uiteindelijk alsnog een extra investering vragen. We worden gewoon met rust gelaten en ontvangen onze stroom voor een goede prijs. Top!
Wauw, wat een mooie review! Bedankt voor het compliment en fijn om te horen! Welkom bij Energiedirect :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Betaalbare energie met een duidelijk overzicht wat je verbruik is.
Fijn om te horen en dankjewel voor de mooie review! Welkom bij Energiedirect.nl :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
deskundig werk
Bedankt voor je mooie review :) Welkom bij Energiedirect.nl! Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Ik ben zeer tevreden
Super fijn om te horen! Welkom bij Energiedirect.nl :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Aanmelden ging prima, levering exact volgens afspraak en duidelijk maandelijks te zien wat je verbruik is. Heel makkelijk, heel tevreden.
Wat goed om te horen! Bedankt voor de onwijs mooie review en welkom bij Energiedirect.nl :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Overgang is goed verlopen. Goede informatie. Leveringsvoorwaarden zijn goed.
Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te horen dat de overgang goed is verlopen. Welkom bij Energiedirect.nl :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Wij hebben een persoon aan de deur gehad die ons een aanbod deed wat uit kwam op 76 euro per maand. Wat een stuk goedkoper was dan ons dan lopende contract van 103 euro per maand. Een jaar later krijgen wij een jaarrekening waarop wij even 548 euro bij willen betalen. Na controle blijken wij vrijwel exact verbruikt te hebben wat verwacht was. Alleen bleek het aanbod wat Energiedirect ons aan de deur had gedaan gebaseerd op een veel lager verbruik! wat op geen enkele manier te verantwoorden is. Resultaat is dus dat wij een duurder contract hebben bij energiedirect dan we hadden bij de vorige aanbieder. Energiedirect geeft aan geen enkele vergoeding aan te bieden hiervoor. Aangezien we dan zelf het berekende verbruik maar hadden moeten controleren. Op een misleidende manier klanten binnenhalen en vervolgens een dikke rekening sturen. dat is wat energiedirect doet!
Goedemorgen Robin, Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Dit is zeker niet de manier waarop wij klanten willen werven. Je klacht is momenteel al in behandeling. Hier gaan we het niet bij laten. Morgen zal er contact met je opgenomen worden. Je hoort nog van ons! Met vriendelijke groet, Jennifer Webcare energiedirect
Al voor de tweede keer klant bevalt me prima
Vind het alleen irritant dat ik steeds bericht krijg dat ik mijn maandbedrag moet verhogen, terwijl ik deze zomer bijna geen gas verbruik en electriciteit terug lever.
Goed
Top
Mijn app laten al een maand het verbruik van mei zien maar ik wacht op juni terwijl juli al op zn eind loopt.
Bedankt voor je review Gertjan! Ik zie dat er een storing zit op jouw slimme meters. Hierdoor is het uitlezen van de standen niet gelukt. Ik adviseer je om contact op te nemen met Liander. Zij zijn verantwoordelijk voor je meters en moeten waarschijnlijk een afspraak met je maken. Groeten Jennifer Webcare energiedirect.nl
Nog niet verrast in het voordeel van overstappen!
Oei dat is inderdaad niet fijn. Hebben wij aangegeven dat u uw termijnbedrag beter kunt verhogen? Ik hoor graag van u en als ik u ergens mee kan helpen dan hoor ik dit ook graag! Groet, Elke Webcare Energiedirect.nl
Ik ben meneer boon, Niet mevrouw boon, willen jullie dit aanpassen? Dank.
Snelle service. Een app die precies aangeeft hoeveel ik verbruik aan gas en elektra
Na vier maanden kan ik nog geen goed oordeel vellen. Maar dat app kan duidelijk beter. Hij werkt in elk geval niet in de actualiteit. En dat is toch met de huidige techniek het minste wat je mag verwachten. Powerpeers kan dit wel.
tot nu toe prima. IK wil meer inzicht in meter gegevens en prijsopbouw van maandbedrag. Ik heb extra zonnepanelen en wil die berekening goed kunnen maken.
Bedankt voor je review! Als je een slimme meter hebt wordt er elke maand een verbruiksoverzicht opgemaakt. We kunnen je een prijsopbouw geven van je termijnbedrag. Stuur een e-mailbericht naar [email protected]. Vermeld je postcode + huisnummer en stel nogmaals je vraag. Groeten Jennifer Webcare energiedirect.nl
Ik ben overgegaan omdat ik altijd bij eneco. Geweest ben
Hoi Jeanne, Super leuk dat je klant bent geworden bij energiedirect.nl! Als je ooit vragen hebt, neem dan gerust contact op :) Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Heeft mij in totaal 10 min. van mijn tijd gekost om over te stappen. Tot nu toe niks negatiefs mee gemaakt met deze overgang.
Wat fijn om te horen dat het zo snel geregeld was, en dat u niks negatiefs hebt meegemaakt! Bedankt voor de mooie review en welkom bij Energiedirect.nl :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
verbeterpunt in de energie verbruik werkt alleen met slimmer meter en dat is jammer
Onwijs bedankt voor de review! Helaas is dit inderdaad zo. Je zou wel maandelijks je meterstanden door kunnen geven via Mijn Energiedirect.nl. Je ziet dan ook of je nog goed zit met je termijnbedrag. :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
10 minuten op de computer gefikst
Wat goed om te horen en fijn dat het zo makkelijk ging! Welkom bij Energiedirect.nl :) Groetjes Elke Webcare Energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.