Filters

7

Energielevering zonder nonsens

Regelmatig wordt ik geïnformeerd over mijn gebruik. Daarbij zijn de vergelijkingen met gebruikers in hetzelfde type woning en gezinssamenstelling nuttig en bruikbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

Gewoon een leverancier

Meer zoek ik niet dan gewoon een leverancier. Dat doen jullie op zich prima, alleen dit soort enquêtes zijn vervelend........

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Alles transparant

Scherpen tarieven

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Jullie doen wat jullie moeten doen: energie leveren. Niets meer en niets minder, top!

Zie hierboven, ook deels gebaseerd op klantervaring dat jullie mij gewoon klant laten zijn, zonder allerlei vervelende extra’s als services die niets toevoegen, belletjes over aanbiedingen die niet aantrekkelijk zijn of uiteindelijk alsnog een extra inves****** vragen. We worden gewoon met rust gelaten en ontvangen onze stroom voor een goede prijs. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Helder overzicht

Betaalbare energie met een duidelijk overzicht wat je verbruik is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
8

is goed

deskundig werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goed

Ik ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Heel tevreden!

Aanmelden ging prima, levering exact volgens afspraak en duidelijk maandelijks te zien wat je verbruik is. Heel makkelijk, heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Tot nog toe tevreden

Overgang is goed verlopen. Goede informatie. Leveringsvoorwaarden zijn goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
2

Misleidend aanbod, geen compensatie

Wij hebben een persoon aan de deur gehad die ons een aanbod deed wat uit kwam op 76 euro per maand. Wat een stuk goedkoper was dan ons dan lopende contract van 103 euro per maand. Een jaar later krijgen wij een jaarrekening waarop wij even 548 euro bij willen betalen. Na controle blijken wij vrijwel exact verbruikt te hebben wat verwacht was. Alleen bleek het aanbod wat Energiedirect ons aan de deur had gedaan gebaseerd op een veel lager verbruik! wat op geen enkele manier te verantwoorden is. Resultaat is dus dat wij een duurder contract hebben bij energiedirect dan we hadden bij de vorige aanbieder. Energiedirect geeft aan geen enkele vergoeding aan te bieden hiervoor. Aangezien we dan zelf het berekende verbruik maar hadden moeten controleren. Op een misleidende manier klanten binnenhalen en vervolgens een dikke rekening sturen. dat is wat energiedirect doet!

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Bevalt me prima

Al voor de tweede keer klant bevalt me prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

redelijk tot goed

Vind het alleen irritant dat ik steeds bericht krijg dat ik mijn maandbedrag moet verhogen, terwijl ik deze zomer bijna geen gas verbruik en electriciteit terug lever.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Prima

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Kan altijd beter!

Mijn app laten al een maand het verbruik van mei zien maar ik wacht op juni terwijl juli al op zn eind loopt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

Nog weinig, behalve dat ik het termijn bedrag al heb moeten verhogen!

Nog niet verrast in het voordeel van overstappen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Prima

Ik ben meneer boon, Niet mevrouw boon, willen jullie dit aanpassen? Dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
9

Prima ervaring met Energie direct

Snelle service. Een app die precies aangeeft hoeveel ik verbruik aan gas en elektra

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

Weet het nog niet. Kan beter.

Na vier maanden kan ik nog geen goed oordeel vellen. Maar dat app kan duidelijk beter. Hij werkt in elk geval niet in de actualiteit. En dat is toch met de huidige techniek het minste wat je mag verwachten. Powerpeers kan dit wel.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
7

prima

tot nu toe prima. IK wil meer inzicht in meter gegevens en prijsopbouw van maandbedrag. Ik heb extra zonnepanelen en wil die berekening goed kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Heel goed

Ik ben overgegaan omdat ik altijd bij eneco. Geweest ben

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Soepele overgang naar energie direct.

Heeft mij in totaal 10 min. van mijn tijd gekost om over te stappen. Tot nu toe niks negatiefs mee gemaakt met deze overgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

prima website en fijne prijs

verbeterpunt in de energie verbruik werkt alleen met slimmer meter en dat is jammer

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Probleemloos overstappen

10 minuten op de computer gefikst

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goede ervaring, niks aan te merken tot nu toe

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.