Filters

10

Duidelijke service

Na een akelig faillissement van de vorige leverancier, budget energie, werden we zonder overleg ondergebracht bij een malafide dochtermaatschappij van eneco. Die mensen daar weten niet wat ze verkopen, hoe ze service moeten verlenen en praten tegen de klant alsof het een klein kind is. Erg vervelend. Energie direct heeft ons geholpen om daar weg te kunnen, en toen de overstap erg onduidelijk werd bij woon energie (waar we ondergebracht waren) heeft energie direct ons gerustgesteld door de zaken zeer goed te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goede hulp

Goedemorgen geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Alles werkt (communicatie) prima.

duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Lees het verhaal hieronder

Ik was tijdelijk weggegaan bij jullie bedrijf en ben toen overgestapt naar Nuon omdat ik mijn hr ketel tegen een redelijk tarief bij Veenstra kon laten onderhouden. Veenstra is mij zwaar tegengevallen omdat de intake mij zon beetje € 1200,- zou gaan kosten omdat ze mijn werk ongezien niet vertrouwden. De energieprijs van Nuon werd dermate hoog dat ik weer terug ben gegaan naar energie direct. Dit geintje met de taks verhogingen van onze lieve regering tussen haakjes heeft mij ongeveer € 650,- gekost. De boete kon niet verhaald worden maar daar kunnen jullie niets aan doen. Ik ben aannemer en als mijn ketel goedgekeurd is verwacht ik geen aanpassingen aan mijn nieuwe ketel omdat ze mijn werk niet vertrouwen. Mijn hr ketel draait inmiddels al 12 jaar. Ik blijf bij jullie bedrijf omdat jullie gewoon normaal zoals het hoort doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

geen

geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

prima

alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
3

Misleidend

Op basis van de Regelneef-app moeten we bij betalen. Dit komt niet overeen met wat eerder is voorgeschetst bij aanvraag op basis van ingevuld gebruik. Dit voelt als misleiding. Zelfs nu we zonnepanelen extra hebben, blijft de voorspeller bijbetalen aangeven.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

Redelijk tevreden

Prijzen te hoog tov andere aanbieders

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Ik ben sinds kort klant en heb geen klachten.

Nadat ik bij een andere leverancier een aflopend contract had kwam ik bij energiedirect. Ik vind het fijn dat ik via de mail op de hoogte word gehouden over mijn verbruik en kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

Goed

Ik ben tevreden, maar heb wel het idee dat de stukprijs wordt aangepast naar ons verbruikt. We verbruiken heel weinig en toch betalen we in verhouding heel veel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Tot nu toe alleen goede ervaring en blij dat ik overgestapt ben.

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Overzichtelijk en duidelijk

Ervaring is prima ook de maandelijkse overzichten zijn gemakkelijk leesbaar en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
8

No nonsense bedrijf

Geen poespas , heldere afspraken, tarieven ... etc.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Prima

In een woord uitstekend !!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Het is moeilijk / onmogelijk telefonisch te krijgen met medewerker .

Prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima

Alles loopt op rolletjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Er valt niks te verbeteren omdat alles perfect was en is.

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Snel geregeld en goede service

Snel geregeld, groene stroom en dus betrouwbaar. Ook fijne app zodat je altijd weet dat je maandbedrag goed zit en wat je verbruik is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Prima service

Op een klein misverstandje na bij het overstappen prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
3

Ik heb geen ervaring

Ik heb geen ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Top geregeld

Geen opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Liep redelijk soepel.

Ik miste in het begin informatie, een soort welkomstmail met wanneer alles geregeld zou zijn. Ik heb mijn spambox gecontroleerd maar niets gevonden. Ook vind ik dat de regelneef wat meer up to date relevante gegevens zou kunnen weergeven, ik heb daar niet zo veel te zien/te doen. De tijdlijn vind ik onpraktisch en onoverzichtelijk. Sorry, ik ben geen zeurder, maar hoop dat er een leuke app gaat komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
5

Te kort om er wat over te kunnen schrijven

Zoals verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
9

Voordelig en duidelijk

Voordelige koop en door de app bijzonder overzichtelijk. Meer valt er niet te wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Alles ging goed bij verhuizing

Nieuwe aansluiting genomen en alles ging goed vanaf dag 1. Nog soepel contact gehad met de klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.