Filters

9

Positief

Ik merk weinig van energie direct en dat alleen al vind ik positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Budget energie was beter (vollediger en sneller ) met maandelijkse verbruiksoverzicht.

Gaarne ook de meterstanden in het maandoverzicht vermelden

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
7

Overstappen is eenvoudig, nu nog zien of wat er gezegd wordt waar gemaakt wordt.

Andere manier van verwerken van gebruiksoverzicht. Stroom teruggave wordt achteraf pas verrekend, geeft een vertekend beeld met de maandelijkse betaling, zou al meteen verrekend kunnen worden, moet het nu zelf bij gaan houden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Prettig en betaalbaar

Goeie service voor een goede prijs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

voor mij de beste

Geen idee nog nooit problemen gehad dus altijd alles goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Tot dusver nog nooit een problemen gehad

Duidelijkheid in communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Ik ben tevreden om dat het op tijd word af gehouden word

Ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

Niet bijzonder

Alhoewel we een slimme meter hebben zie ik mijn verbruik niet in de app. Probeer ik jullie via chat te bereiken dan blijft deze op verbinden staan, dat terwijl er gewoon internet is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
5

Onduidelijk

op 20 Juni naar jullie overgestapt. Juli data kan ik niet vinden in de Regelneef app. Verder krijg ik een bericht van jullie na 2,5 maanden al dat ik mijn premie moet verhogen met iets van 25 euro. Kortom waarom ben ik naar jullie overgestapt wanneer ik bij mijn vorige leverancier ook dat bedrag betaalde maar met een veel betere communicatie en inzicht in mijn verbruik waar niet zomaar een maand verdween. Daarbij kwamen die ook niet met een verrassing na al 2,5 maanden met een premie verhoging van meer dan 10%. Lijkt erop dat energiedirect mensen lokt met lage premie en ze vervolgens verrast met verhogingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
8

Tot nu toe gaat alles goed.

Tot nu toe gaat alles goed. Ben nog niet lang geleden over gestapt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Mijn fout werd goed opgelost

Alles verliep soepel, ook toen ik een ik een fout van mij zelf ontdekte, via chat goed en snel opgelost Verder lage prijs en geen nadelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Eerlijke maatschappij en reële prijzen.

Ben zeer tevreden en blij dat ik weer voor energiedirect heb gekozen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Vanaf juli 2019 tot heden prima!

Sinds juli 2019 ben ik klant bij Energie Direct. Ik kan er nog niet zoveel over zeggen, Vind het in ieder geval prettig dat ik een overzicht krijg via de mail wat ik verbruik aan gas/ energie. Als ik weleens telefonisch contact heb word ik correct en adequaat te woord gestaan. Hartelijke groet, Anneke Oosterhuis

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Goede survers

Snelle overstap

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

prima!

Vlotte reactie via mail. Duidelijke site.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Goed geluisterd naar mijn wensen

Goed contact met de medewerkers. Luisteren naar je wens en voeren het snel door. Energie tarief gunstiger dan bij Essent. Ik heb het gevoel dat ik aanzienlijk voordeliger uit ben. Hoop dat dit gevoel ook uitkomt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Energiedirect is een goede leverancier.

Geen problemen en alles loopt naar behoren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Alles soepel geregeld.

Goede ervaring. Alles duidelijk en helder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

zeer goed

Sinds juni overgestapt, en nog geen problemen mee gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Wij zijn erg tevreden met de gehele servicr

Duidelijk en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Alles goed geregeld, geruisloos (geen last van) en betrouwbaar.

De overstap is goed gegaan en leverde geen gedoe op. Een degelijke leverancier die duurzaamheid hoog in het vaandel heeft. Verder heb je geen onnodige last (ik bedoel daarmee dat alles geruisloos en goed verloopt). Betrouwbare partner tot nu toe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Goed, snel en efficiënt

Prima, snel en efficient.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Makkelijk en goed

Prima geregeld met overstap. App van energie direct is handig icm met slimme meter. Wij zijn tevreden met deze energieleverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.