
De overstap was prima geregeld. Ook de facturen en afrekeningen zijn erg duidelijk en overzichtelijk opgesteld. Alles wordt per e-mail geregeld, wat mij betreft super (geen papierverspilling). Bij vragen kun je Energiedirect.nl goed bereiken via de beschikbare kanalen. De telefonische bereikbaarheid enkel op werkdagen van 09.00 - 16.00 uur is wel wat minimaal. Eerlijke en scherpe tarieven, een goede klantenservice en een uitstekende online-omgeving. 9/10.
Hartelijk dank voor je review! Fijn dat alles goed verholpen is. Welkom bij Energiedirect.nl!:) groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Zonder probleem overgestapt.
Toppie! Fijn om te horen. Welkom bij Energiedirect.nl! Ik zie dat er een e-mail klaarstaat met informatie over onze app 'Tankey'. Hiermee krijg je 5 cent per liter korting direct aan de pomp! Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag via [email protected] groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Ben zeer tevreden over Energiedirect voor de geweldige service en overzichten.
Super bedankt voor je review! :D Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben hoor ik het graag van je. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Goede inzichten.
Bij aanmelding is de omzetting van oude leverancier probleemloos verlopen.
Bedankt voor je review Albert! Fijn dat het allemaal probleemloos is gegaan. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Fijn mail iedere maand wat ik verbruik
Goed en keurig geregeld door de mensen van energiedirect.
Van harte welkom! We horen graag van je wanneer we je met iets van dienst kunnen zijn. :) Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ik heb nog geen ervaring
Fijn en snelle communicatie
Bedankt voor je review! :) Groetjes, Webcare energiedirect.nl
alles verloopt vlekkeloos en hele mooie handige app.
Super bedankt voor je review Jacob! :) Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Overstap ging bijna onopgemerkt zonder veel inspanning.
Fijn dat de overstap geruisloos en zonder stress is verlopen. Welkom bij energiedirect.nl :D
Klant vriendelijk Portomonnee vriendelijk MIlleu vriendelijk, Gewoon vriendelijk.
Daar staan we bekend om Ozzy, gemakkelijk en direct. ;) Bedankt voor je review. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Overzichtelijke website met goede informatie. Zeker het maandoverzicht en het daarbij goed bedoelde advies
Bedankt voor je review en mooie cijfer Wim. ;) Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dat graag van je. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Goede service bij vragen en een duidelijke app
Welkom bij energiedirect.nl Michael!
Tot nu toe weinig
Bedankt voor je reactie, wat een mooi cijfer hebben we van je gekregen!
Prima en erg vriendelijk en behulpzaam
Wat leuk om dit berichtje te zien! Heel erg bedankt, hier doen we het voor!
Alles is eigenlijk als vanzelf gegaan, dus daar helemaal geen klachten over. Ik kwam vanuit Greenchoice en ik dacht goedkoper uit te zijn, maar als ik nu de gegevens naast elkaar leg van het verbruik dan kom ik op hoger uit en dat begrijp ik niet. Daarnaast vind ik het jammer dat je niet terug kunt zien in de App wat je per dag verbruikt.
Fijn dat de overstap goed is verlopen Jenny. ;) Ik zie dat je gebruik maakt van het Actietarief, dit is zeker een zeer voordelig contract met scherpe tarieven. Jammer dat je bij het vergelijken hier niks van merkt, ik heb je dan ook geprobeerd te bellen om dit te bespreken helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Mocht je dit samen nog willen doornemen neem dan gerust contact met ons op. Op dit moment zijn wij druk bezig om ook het dagelijkse verbruik inzichtelijk te maken in de app, dus dit gaat zeker nog komen! Zodra dit live is kan jij hier ook gebruik van maken. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Extra scherp tarief als je alles online regelt. Kreeg steeds foutmeldingen. Eindelijk gelukt. Blijkt vinkje voor online korting 'op eens' uit te staan. En betaal je dus een jaar extra
Hoi Wilrik, Fijn om je telefonisch gesproken te hebben. ;) Je blijft gebruik maken van de online actie, de cashback korting ontvang je na 12 maanden ingang van de overeenkomst. Je betaald dus niks extra, maar juist lekker voordelig. Loop je nog ergens tegenaan, dan hoor ik dat graag van je. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
De app doet het nooit.en il weet nooit wat il gebruikt heb
Hoi Alfred, Jeetje wat vervelend dat de app het niet goed doet! Graag los ik dit voor je op :) Zou je mij per mail een uitleg willen geven wat er precies niet werkt. Je kan het mailtje sturen naar [email protected]. Ik heb je onder tussen ook meteen nieuwe inloggegevens toegestuurd :) Graag hoor ik van je! Groetjes Jerom Webcare energiedirect.nl
prima
hallo ik heb op 2 november een contract afgesloten voor een jaar opgegeven 2700 kw stroom ik heb 8 zonnepanelen wekken ongeveer 2050kw op mijn maandbedrag € 81,00 en 1000 kub gas zonder dat mijn slimme meter was uitgelezen dus binnen een maand adviseren ze mij om het bedrag te verhogen naar € 120,00 terwijl de korting op stroom behoorlijk is gestegen ik denk dat hier nog wel iets val te verbeteren
Hoi Jan, Jerom hier! Bedankt voor je review. Graag kijk ik voor je na waarom de app dit advies geeft. Zou je mij dit verhaal per mail willen toesturen en je postcode/huisnummer vermelden. Je kan de mail sturen naar [email protected]. Graag hoor ik van je! Groetjes Webcare energiedirect.nl
Wat mij beloofd is hebben ze ook gedaan
Ben pas 3 maanden geleden overgestapt. Heb alleen nog geen overstap vergoeding ontvangen.
Al jaren klant, zeer tevreden over dienstverlening. Met name Regelneef is erg handig en overzichtelijk. Energiedirect hanteert voor nieuwe en bestaande klanten dezelfde aanbieding!
Goedemiddag Karin, Allereerst welkom bij energiedirect.nl! Bedankt voor je mooie review <3 Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik graag van je! Groetjes Jerom Webcare energiedirect.nl
Juli 2019 klant geworden bij Energie direct. Aan alle voorwaarden voldaan wat betreft het terugkrijgen van de boete van de vorige maatschappij. Inmiddels na vele apps met de serviceafdeling van Energiedirect en na meerdere beloftes dat er wordt uitgekeerd (na drie maanden, begin december, 3 januari 2020, hebben we na de laatste beloofde datum van betaling nog niets terug ontvangen. Gaat om 100 euro! We worden niet serieus genomen als klant en gaan snel op zoek naar een andere maatschappij. Zo jammer, want het kost zoveel van onze energie. Groet Marianne Gerrits
Hallo Marianne, Jammer om te lezen dat de betaling ondanks anders beloofd zo lang op zich heeft moeten laten wachten. Ik snap goed dat je jezelf niet serieus genomen voelt. Ik ben blij om te zien dat het bedrag van 100 euro inmiddels verrekend is. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcare energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.