De app is erg algemeen. Het advies van het maandbedrag wijkt af van de verwachting vooraf terwijl mijn verbruik heel constant is.
Bedankt voor je reactie Ramon ! Het advies kan afwijkend zijn als je een nieuwe klant bent. Er moet eerst verbruik plaatsvinden om duidelijk inzicht te geven en dit duurt ongeveer 3 maanden. Ik wil je vragen om even contact met ons op te nemen via 0900-3347328 zodat we samen kunnen kijken waar het eventueel aan kan liggen ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Uiteraard voor Energiedirect gekozen vanwege de lage prijs. Ze hebben alles goed geregeld met het overstappen. De app is superhandig. Contact via de chat werkt prima en snel. Fijne leverancier.
Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Welkom! Groetjes, Dial Webcare Energiedirect.nl
Bijv ook per week, dag etc. Nu alleen per maand achteraf.
Zeer vriendelijk en duidelijke dame toen ik van Nuon naar Energie direct ben gegaan. Hopelijk uiteindelijke een goede beslissing, maar dat kan ik pas zeggen als de eerste jaarafrekening plaats gaat vinden. Nu heb ik een slimme meter , maar ik krijg nu niet per maand via Energie Direct een maadelijkse opgave van verbruik wat ik wel bij Nuon kreeg. Graag hoor ik of dit een foutje is of dat het 1x in de 2 maanden b.v. komt of....wat? Alvast dank daarvoor.
Overall good, fancy interfaces but lack of English is bad for me
Ondanks dat ik nog geen bijzonderheden heb meegemaakt, is de informatie die ik nodig eenvoudig te raadplegen via de app.
App is goed en overzichtelijk. Het is alleen wel zo dat Ik in het verleden al eerder klant ben geweest en dat er oude gegevens in de app blijven hangen en dat geeft soms wel wat verwarring.
Welkom terug Tom! Ik kan me heel goed voorstellen dat het af en toe best wel verwarrend is dat je nog oude gegevens terug ziet in de app. Gelukkig word het met onze staafdiagram en legenda goed overzichtelijk gemaakt. Groetjes, Klantenservice Energiedirect Danisha
Hiervoor bij Vandebron: maandbedrag meer dan € 100 p/m en weinig terug gekregen. Bij Energiedirect: uit voorzichtigheid heb ik € 100 p/m aangehouden, maar kreeg het advies € 74 p/m. Maandelijkse overzichten geven inzicht in verbruik.
Bedankt voor je terugkoppeling, we stellen het op prijs ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Overstap formulier ingevuld en de rest liep vanzelf.
Bedankt voor je review Gerard. groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Kon nog een sterretje bij als ik niet elke maand een reactie krijg betreffende mijn "te lage" maandbedrag.
Bedankt voor je review Frans. We willen men behoeden voor een hoge jaarafrekening vandaar dat we dit doen. Binnenkort zal men dagelijks kunnen inzien hoe verbruik is geweest zodat zelf altijd de keuze kan worden gemaakt om maandbedragen te verlagen of te verhogen. Mocht jij dit niet willen ontvangen laat het ons weten via [email protected]. groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Positief zoals eerder gewend.
Fijn om dit te horen ! Wat betreft de onjuiste weergave wil ik u verzoeken om een screenshot van het desbetreffende naar ons te mailen via [email protected]. We zullen hiernaar laten kijken en, indien nodig, aan laten passen. groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
De overstap ging voorspoedig en de communicatie verloopt uitstekend. Als tip is het wel een idee om nog iets helderder te zijn in de werkwijze. Hiervoor moest ik toch nog contact hebben om het helemaal duidelijk te krijgen. Daar zou u nog kunnen verbeteren.
Bedankt voor deze review en feedback. Wij zullen dit meenemen. groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Ik vind energiedirect heel goed
Gelukkig maar Aosar haha ! We doen onze uiterste best hiervoor namelijk :D groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Ik vind de app heel fijn
Bedankt voor je terugkoppeling Elke ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
overstappen zonder zorgen
Dat is hoe wij het liefste een overstap laten verlopen. Bedankt voor je review ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
geen klachten
Laten we dat vooral zo houden Adrie ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
goede prijs en service alleen de app is nog niet up to dat
Bedankt voor je review Ad. De app is constant in ontwikkeling om het nog gebruiksvriendelijker en het verbruik nog inzichtelijker te maken. Hierdoor is de app met tijd en wijle niet inzichtelijk. Hopelijk werkt alles en is alles in grote lijnen inzichtelijk voor je. Bij eventuele vragen mag je ons altijd een berichtje sturen ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
De prijs voor elektrisch en gas was voor mij de keuze voor U Alleen voor de regelneef site heb ik al drie keer een nieuw inlogcode en wachtwoord aangevraagd met als antwoord daarop ," is berstuurd" maar in mijn opgegeven mailadres geen bericht van U Ik kan nog steeds niet op mijn "regelneef" Site graag actie!!
Goed om u even gesproken te hebben. Mocht het niet helemaal lukken mag er altijd een berichtje worden gestuurd ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Overstap en informatie goed geregeld. Alles duidelijk en begrijpbaar.
Dat is wat het beste werkt, fijn dat goed is gegaan. Bij eventuele onduidelijkheden mag je ons altijd een berichtje sturen. groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
De energie wordt netjes geleverd en met de maandpremie daar heb ik geen omkijken naar.
Bedankt voor je review Jack, we stellen het zeer op prijs ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Goede app om verbruik te monitoren
We doen ons best om het zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken ! Fijn dat het naar wens bij je werkt John. Groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Een gebruiksvriendelijke app met een goede klantenservice.
Een hele mooie terugkoppeling Janita, het wordt gewaardeerd ! Groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Prima
Bedankt voor je review ! Groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Geen onprettige zaken mee gemaakt met de overstap , alles naar wens
Bedankt voor de mooie woorden Peter. Groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Duidelijk en eerlijk advies
Hier wordt alleen klare wijn geschonken Jos ! Groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.