
Na eerst wat argwanend te zijn om over te stappen na jaren toch de stap genomen. Energiedirect kwam na wat speurwerk als een van de beste naar voren. Wij hebben tot dusver geen seconde spijt van onze keuze voor Energiedirect. Scherpe energieprijzen, duidelijke app Vriendelijke en deskundige klantenservice
regelneef app werkt niet bij mij, keer op keer nieuw wachtwoord gevraagd maar email is niet bekend blijkbaar. Krijg wel elke maand een verbruiks overzicht, dus regelneef niet nodig.
Bedankt voor deze terugkoppeling Gerard ! Zou je ons telefonisch willen benaderen om samen even proberen in te loggen? Dit kan via 0900-3347328 . Groetjes, Webcare
Goed
Bedankt voor deze review ! groetjes, Reggie Webcare Energiedirect.nl
app info matig, historie kwijt bij vorige leverancier en duurde zeer lang voordat ik inzage had van mijn actuele verbruik.
Beste Marco, Fijn dat je klant bent geworden! We zijn altijd in ontwikkeling van onze apps en vinden feedback dan ook erg belangrijk. We horen graag van je wat er beter kan. Groetjes, Webcare
zelfde als vele anderen
Bedankt voor de terugkoppeling ! groetjes, Webcare
Snelle overgang
Fijn om dit te vernemen van je ! groetjes, Webcare
de overstap was goed geregeld en de overzichten zijn goed
Bedankt voor de reactie ! groetjes, Webcare
Het gaat allemaal goed, weinig contact of problemen met jullie
Laten we dit vooral zo houden Jan ! groetjes, Webcare
Alles volgensafspraak verlopen
Dat is wel het minste wat we kunnen doen Cor. Bedankt voor je reactie. groetjes, Webcare
Makkelijke informatie te vinden, goede prijs en mskkelijk afsluitbare contracten Fijn dat alles via mail gaat
Waarom moeilijk als het makkelijk kan !? Bedankt voor de terugkoppeling. groetjes, Webcare
wij zijn zeer tevreden
Fijn om te horen ! groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Overstap ging prima, prijs is goed, maar ik had meer verwacht van het verbruiksinzicht. Ik zou graag net als bij vele van jullie concurrenten per dag inzicht willen in m'n energieverbruik. Verder zou ik de samenwerking met NLIsoleert nog eens heroverwegen. Jullie hebben je naam verbonden aan een bedrijf wat er een onvolledige werkwijze op nahoudt.
Bedankt voor de feedback ! Er wordt momenteel gewerkt om onze klanten dagelijks inzicht te geven. Wanneer dit live gaat durf ik echter nog niet te zeggen. Zou je ons een e-mail willen sturen met jou ervaringen met NLisoleert? Dan kunnen wij dit ook met hen bespreken. Dit mag naar [email protected]. groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Energiedirect doet wat het moet doen: energie leveren, factureren en verder geen reclame-gedoe .
Hoi Herman, Fijn om te horen dat je onze service zo waardeert! Mocht je ooit vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Er word niet gereageerd op meldingen, zoals foutieve berekening in verwacht verbruik.
Dit kan meerdere oorzaken hebben. Kan je ons een mailtje sturen hierover via [email protected]? groetjes, Webcare Energiedirect.nl
Een goede app, duidelijke communicatie. De teruglevering van mijn zonnepanelen staat er netjes bij, net als mijn maandverbruik in vergelijking met andere gezinnen. Kleine dingen, die helder gecommuniceerd worden zonder dat ik een ingewikkeld analyse scherm in moet.
Hoi Bastiaan, Wat mooi dat alles naar wens is! Als je ooit op of aanmerking hebt, laat het ons dan vooral weten. Groetjes!
Niet al te veel mails en vlotte aansluiting, geen gedoe
Hey Paul, Super leuk dat je klant bent geworden bij energiedirec.nl :) Geen gedoe en alles lekker vlot, daar gaat het om toch? Daarnaast bedankt voor het achterlaten van een review! Groetjes, Thijs
Tot nu toe prima!
Hoi Joop, Jeetje wat een prachtig cijfer geef je ons :) Laten we hopen dat alles zo goed blijft!
Bij mijn vorige verlening al diverse keren aan opdringende telefonische verkopers aangegeven dat ik zelf bepaal wat ik ga doen en wanneer. Deze week opnieuw bericht dat mijn jaarcontract afloopt en wat mijn nieuwe flexibele tarieven worden. Bij een gelijk verbruik een stijging van €131,- op jaarbasis. Tegelijkertijd een aanbieding in de persoonlijke omgeving met een besparing van €224,- tov het huidige aflopende contract. Aangezien dat verschil wel erg groot was telefonisch contact gezocht. Die persoonlijke aanbieding was niet zo persoonlijk en mocht ik geen gebruik van maken. Ik kreeg nieuwe tarieven te horen en die lagen een stuk hoger. Er bleef maar gepusht worden om een 3 jarig contract af te sluiten. Zelfs na uitleg van mij hoeveel duurder ik uit zou zijn, ook vergeleken met afgelopen jaren, werd lachend op gereageerd. Ik kon hoog en laag springen, de aan mij aangeboden prijzen mochten niet. Aangegeven dat ik een klacht ga indienen bij de ACM werd weggewuifd. Ik zag het helemaal verkeerd en ik moest maar ruiken dan bestaande klanten van een jaarcontract niet opnieuw mochten afsluiten voor 1 jaar. Op mijn vraag waar dit in de voorwaarden stond werd afgedaan met 'dat is niet nodig, ik zeg het u toch.' Complete misleiding van deze medewerker. Mij zijn ze nu wel kwijt als klant. Iedereen mag een boterham verdienen, maar dan wel eerlijk.
Ik ben pas overgestapt, tot nu toe tevreden.
Bedonderd bij overstappen!,
Beste Nico, Hmm.. Vervelend om te horen dat de overstap niet goed is verlopen. Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen, helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Kun je me een e-mail sturen naar [email protected] met kort een toelichting over de situatie? Uiteraard ben ik bereid om met je in gesprek te gaan en je onvrede weg te nemen. Ik hoor graag van je. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
Ik vind het jammer dat ik zo weinig (niet per dag) en zo laat inzicht heb in mijn energieverbruik
Wanneer wordt de welkoms premie van E100 verrekend?
Hoi S, De cashback korting keren wij altijd na 12 maanden ingang van de overeenkomst aan je uit op het bekende bankrekeningnummer. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben hoor ik het graag van je. Groetjes, Webcare energiedirect.nl
als je eenmaal weg wil bij energiedirect doen ze alles om je te zieken.
Hartelijk dank voor je review! Erg vervelend om dit te lezen. Natuurlijk willen we klanten niet verliezen en als ze weggaan hopen we natuurlijk ze ooit terug te zien! We zullen dan ook nooit zomaar gaan 'zieken'. Ik zie dat mijn collega gister een e-mail heeft gestuurd i.v.m. de kosten en het termijnbedrag. Mocht je nog vragen hebben dan kun je op de desbetreffende e-mail reageren. groetjes, Webcare Energiedirect.nl
met energiedirect ben ik wel wat goedkoper uit.
Laten we dat zo houden! Welkom bij Energiedirect.nl! :)
Geen bijzonderheden. Heldere communicatie
Top! Bedankt voor dit mooi cijfer! :)
Willemsplein 4
5211AK 's-hertogenbosch
Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.
Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.