Filters

10

Duidelijk,no nonsense

Na eerst wat argwanend te zijn om over te stappen na jaren toch de stap genomen. Energiedirect kwam na wat speurwerk als een van de beste naar voren. Wij hebben tot dusver geen seconde spijt van onze keuze voor Energiedirect. Scherpe energieprijzen, duidelijke app Vriendelijke en deskundige klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

is oke maar kan beter

regelneef app werkt niet bij mij, keer op keer nieuw wachtwoord gevraagd maar email is niet bekend blijkbaar. Krijg wel elke maand een verbruiks overzicht, dus regelneef niet nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Zeer goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
5

levering prima, app info matig

app info matig, historie kwijt bij vorige leverancier en duurde zeer lang voordat ik inzage had van mijn actuele verbruik.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

nog steeds stroom

zelfde als vele anderen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
7

Voldoende

Snelle overgang

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
9

prima

de overstap was goed geregeld en de overzichten zijn goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Zie hieronder

Het gaat allemaal goed, weinig contact of problemen met jullie

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Goed

Alles volgensafspraak verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Prima overzichtelijke informatie via de site

Makkelijke informatie te vinden, goede prijs en mskkelijk afsluitbare contracten Fijn dat alles via mail gaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

wij zijn zeer tevreden.

wij zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

prima, maar....

Overstap ging prima, prijs is goed, maar ik had meer verwacht van het verbruiksinzicht. Ik zou graag net als bij vele van jullie concurrenten per dag inzicht willen in m'n energieverbruik. Verder zou ik de samenwerking met NLIsoleert nog eens heroverwegen. Jullie hebben je naam verbonden aan een bedrijf wat er een onvolledige werkwijze op nahoudt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
10

Betrouwbare en helder communicerende leverancier

Energiedirect doet wat het moet doen: energie leveren, factureren en verder geen reclame-gedoe .

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

reactie traagheid

Er word niet gereageerd op meldingen, zoals foutieve berekening in verwacht verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Fijne communicatie

Een goede app, duidelijke communicatie. De teruglevering van mijn zonnepanelen staat er netjes bij, net als mijn maandverbruik in vergelijking met andere gezinnen. Kleine dingen, die helder gecommuniceerd worden zonder dat ik een ingewikkeld analyse scherm in moet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
9

Makkelijk aangesloten, digitaal en snel

Niet al te veel mails en vlotte aansluiting, geen gedoe

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Tot nu toe prima! ( 3 maand )

Tot nu toe prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
4

Donders op je hoede zijn en alles schriftelijk vastleggen

Bij mijn vorige verlening al diverse keren aan opdringende telefonische verkopers aangegeven dat ik zelf bepaal wat ik ga doen en wanneer. Deze week opnieuw bericht dat mijn jaarcontract afloopt en wat mijn nieuwe flexibele tarieven worden. Bij een gelijk verbruik een stijging van €131,- op jaarbasis. Tegelijkertijd een aanbieding in de persoonlijke omgeving met een besparing van €224,- tov het huidige aflopende contract. Aangezien dat verschil wel erg groot was telefonisch contact gezocht. Die persoonlijke aanbieding was niet zo persoonlijk en mocht ik geen gebruik van maken. Ik kreeg nieuwe tarieven te horen en die lagen een stuk hoger. Er bleef maar gepusht worden om een 3 jarig contract af te sluiten. Zelfs na uitleg van mij hoeveel duurder ik uit zou zijn, ook vergeleken met afgelopen jaren, werd lachend op gereageerd. Ik kon hoog en laag springen, de aan mij aangeboden prijzen mochten niet. Aangegeven dat ik een klacht ga indienen bij de ACM werd weggewuifd. Ik zag het helemaal verkeerd en ik moest maar ruiken dan bestaande klanten van een jaarcontract niet opnieuw mochten afsluiten voor 1 jaar. Op mijn vraag waar dit in de voorwaarden stond werd afgedaan met 'dat is niet nodig, ik zeg het u toch.' Complete misleiding van deze medewerker. Mij zijn ze nu wel kwijt als klant. Iedereen mag een boterham verdienen, maar dan wel eerlijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
8

Geen opmerkingen

Ik ben pas overgestapt, tot nu toe tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
5

Minimaal

Bedonderd bij overstappen!,

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
6

Prima maar weinig inzicht

Ik vind het jammer dat ik zo weinig (niet per dag) en zo laat inzicht heb in mijn energieverbruik

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
2

Nog weinig ervaring.

Wanneer wordt de welkoms premie van E100 verrekend?

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
2

slecht

als je eenmaal weg wil bij energiedirect doen ze alles om je te zieken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Overstapproces N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

geen klachten.

met energiedirect ben ik wel wat goedkoper uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
10

Voldoet prima

Geen bijzonderheden. Heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Overstapproces
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bedrijfsgegevens

Willemsplein 4

5211AK 's-hertogenbosch

[email protected]

Over Energiedirect.nl

Energiedirect.nl hoort graag je mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. Hieronder staan de spelregels op een rijtje. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op energiedirect.nl/ervaringen. - Bij je beoordeling staat alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - Energiedirect.nl kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van energiedirect.nl mogen geen beoordelingen plaatsen.

Over Energiedirect

Klantenvertellen.nl kan beoordelingen verwijderen, als: De beoordelingen niet over energiedirect.nl gaan. Het taalgebruik aanstootgevend is. De beoordelingen persoonlijke informatie bevatten zoals naam, e-mail adres of telefoonnummer.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.